Novinky
Megakufr vzadu a frunk vpředu jsou fajn. Hmotnosti uvedené v článku nevěřím, jinde uvádějí 1563 kg, ale i to je obdivuhodně málo. Takový Elroq 50 (ano, je o něco větší) má 1949 kg...
Proč je sakra Škodovka o celé 4 metráky těžší? Proč jsou vůbec koncernová auta tak těžká (viz nová A6 a jejích 2,3 tuny plus a nebo i ICE S5 a jejích 2 tuny plus, nahradili snad hliník olovem? 😁)
Proč je sakra Škodovka o celé 4 metráky těžší? Proč jsou vůbec koncernová auta tak těžká (viz nová A6 a jejích 2,3 tuny plus a nebo i ICE S5 a jejích 2 tuny plus, nahradili snad hliník olovem? 😁)
@Barry Lyndon
Že by to prodavali bez baterek? Aspon muzou jit cenou dolů.
Mega kufr? Cislo v clanku je velke, ale nevim kde to vzali, dle fotek tam je spis pidikufr... takže v mem pripade nepouzitelne.
Že by to prodavali bez baterek? Aspon muzou jit cenou dolů.
Mega kufr? Cislo v clanku je velke, ale nevim kde to vzali, dle fotek tam je spis pidikufr... takže v mem pripade nepouzitelne.
Další "věc", co bude plnit plochy k parkování?
@jirik_kirij Tak jako za rozumnou cenu je to jako druhé auto do rodiny na mimodálniční použití úplně v pohodě. Taková auta najezdí třeba jen 20-30 km denně a každý nemá potřebu to řešit letitým Hurvínkem TDI...
@Barry Lyndon Vycházel jsem z tohoto příběhu.
https😐/www.idnes.cz/…919_automoto_fdv
https😐/www.idnes.cz/…919_automoto_fdv
@jirik_kirij Tam je hlavní problém v ceně. ID.3 za 1,5 mega holt budou stát na parkovišti... Za 750tis by se prodávala.
Mimochodem při systému práce VW (dneska objednáte, do tři čtvrtě roku vaši konfiguraci vyrobíme) moc nechápu, co na těch parkovištích vlastně stojí. Co jsou to ty skladovky? Za mě, když vidím nabídku nějakých skladovek, tak je to něco, z čeho si na 99 % nevyberu (a ani slevy nebývají dost motivující)
Mimochodem při systému práce VW (dneska objednáte, do tři čtvrtě roku vaši konfiguraci vyrobíme) moc nechápu, co na těch parkovištích vlastně stojí. Co jsou to ty skladovky? Za mě, když vidím nabídku nějakých skladovek, tak je to něco, z čeho si na 99 % nevyberu (a ani slevy nebývají dost motivující)
@Barry Lyndon
No a pak se podíváš na ty fotky a je tam od všeho něco. Caddyny, golfy, passaty, tiguany, t-rock nebo t-cros jsem tam tez videl, dokonve i male taigo. Ano i ID. Ale jestli je to většina, to z těch fotek z dronu nepoznám.
A čteme u toho titulek elektromobily stojí. Spis VW stojí a není se čemu divit.
No a pak se podíváš na ty fotky a je tam od všeho něco. Caddyny, golfy, passaty, tiguany, t-rock nebo t-cros jsem tam tez videl, dokonve i male taigo. Ano i ID. Ale jestli je to většina, to z těch fotek z dronu nepoznám.
A čteme u toho titulek elektromobily stojí. Spis VW stojí a není se čemu divit.
Škoda předního pohonu, ale jinak je jen dobře, že se nabídka menších, lehčích a relativně dostupnějších modelů pomalu rozšiřuje.
To jsou zase počty 13,1 průměrná spotřeba, 43 kWh baterka - otázka kolik využitelná, takže jen z tohohle je to 328 km, nikoliv 376 km. Takže skutečnost bude někde na úrpvni 250 km dojezdu.
@Pipacek
Udavana spotreba je vcetne ztrat pri nabijeni.
https😐/www.electrive.com/…ally-calculated/
Pripadne nekdo opravte nebo doplňte.
Udavana spotreba je vcetne ztrat pri nabijeni.
https😐/www.electrive.com/…ally-calculated/
Pripadne nekdo opravte nebo doplňte.
Příjde mi to stejně bezpohlavní jako ten tvor na fotce č. 8.
Vypada rozumne, za 750tis na mesto a okresky solidna volba. Museli by odpovedat parametre hmotnosti a spotreby, inac by sklamala.
Jako městský elektromobil, proč ne. Není to zbytečně přerostlý dvoutunový mastodont a velkým kufrem se to snaží o využitelnost.
Otázkou na elektrosvazáky je, proč tu stále není jimi vzývaná cenová parita, ačkoliv elektrická verze bude od roku 2025 dostávat ještě vyšší vnitrofiremní dotaci od spalovací verze kvůli zpřísnění EU limitů CO2.
A jsem zvědavý, jaký podíl elektrické verze určí ti, co ta auta kupují a používají - zákazníci.
Otázkou na elektrosvazáky je, proč tu stále není jimi vzývaná cenová parita, ačkoliv elektrická verze bude od roku 2025 dostávat ještě vyšší vnitrofiremní dotaci od spalovací verze kvůli zpřísnění EU limitů CO2.
A jsem zvědavý, jaký podíl elektrické verze určí ti, co ta auta kupují a používají - zákazníci.
@Tycoon svého času byly filtry pevných částic dostupné jako příplatková výbava. Kolik myslíš, že si to zákazníků zatrhnulo?
@Man Ký
To nevím. Ale podle tehdejšího stavu na silnicích bylo těch, co si to koupilo jako příplatkovou výbavu, mnohonásobně méně než těch, co jej nechali odstranit z aut, kde to bylo už v základní výbavě.
To nevím. Ale podle tehdejšího stavu na silnicích bylo těch, co si to koupilo jako příplatkovou výbavu, mnohonásobně méně než těch, co jej nechali odstranit z aut, kde to bylo už v základní výbavě.
@Tycoon Neblázni, podle Doníka tu cenová parita už dávno je. Pořád to hlásá 😄
Jinak Puma Gen-E je spíš průšvih než termo. Jen to prohloubí mizérii Fordu v Evropě...
Jinak Puma Gen-E je spíš průšvih než termo. Jen to prohloubí mizérii Fordu v Evropě...
3/4 M za auto s dojezdem 350 km... 🤣🤣🤣
Jo, to je to zlevňování BEV že, doníčci, hendlíčci, hujeříčci... 🤣🤣🤣
Jo, to je to zlevňování BEV že, doníčci, hendlíčci, hujeříčci... 🤣🤣🤣
@rohYpnol
a s městským autem chceš jezdit kam? Trip po Sibiři? Netvrdím, že ford to bude nějak moc prodávat, obzvlášť, když se objevil inster za 550 nebo R5 za 675. To bude mít Puma za 750 docela potíž.
a s městským autem chceš jezdit kam? Trip po Sibiři? Netvrdím, že ford to bude nějak moc prodávat, obzvlášť, když se objevil inster za 550 nebo R5 za 675. To bude mít Puma za 750 docela potíž.
P.S. Až Ford začne prodávat novou generaci Fiesty či Focusu, tak to teprve bude relevantní zpráva!