Novinky
@Barry Lyndon
No a pak se podíváš na ty fotky a je tam od všeho něco. Caddyny, golfy, passaty, tiguany, t-rock nebo t-cros jsem tam tez videl, dokonve i male taigo. Ano i ID. Ale jestli je to většina, to z těch fotek z dronu nepoznám.
A čteme u toho titulek elektromobily stojí. Spis VW stojí a není se čemu divit.
No a pak se podíváš na ty fotky a je tam od všeho něco. Caddyny, golfy, passaty, tiguany, t-rock nebo t-cros jsem tam tez videl, dokonve i male taigo. Ano i ID. Ale jestli je to většina, to z těch fotek z dronu nepoznám.
A čteme u toho titulek elektromobily stojí. Spis VW stojí a není se čemu divit.
@jirik_kirij Tam je hlavní problém v ceně. ID.3 za 1,5 mega holt budou stát na parkovišti... Za 750tis by se prodávala.
Mimochodem při systému práce VW (dneska objednáte, do tři čtvrtě roku vaši konfiguraci vyrobíme) moc nechápu, co na těch parkovištích vlastně stojí. Co jsou to ty skladovky? Za mě, když vidím nabídku nějakých skladovek, tak je to něco, z čeho si na 99 % nevyberu (a ani slevy nebývají dost motivující)
Mimochodem při systému práce VW (dneska objednáte, do tři čtvrtě roku vaši konfiguraci vyrobíme) moc nechápu, co na těch parkovištích vlastně stojí. Co jsou to ty skladovky? Za mě, když vidím nabídku nějakých skladovek, tak je to něco, z čeho si na 99 % nevyberu (a ani slevy nebývají dost motivující)
@jirik_kirij Tak jako za rozumnou cenu je to jako druhé auto do rodiny na mimodálniční použití úplně v pohodě. Taková auta najezdí třeba jen 20-30 km denně a každý nemá potřebu to řešit letitým Hurvínkem TDI...
@Arese Nebude. Fiesta už nebude. A Focus příští rok končí. Co vlastně prodává Ford? Puma, Kuga,..... To je asi vše, ne? Víc si nevzpomenu. Hmmm, pak se diví že mají malé prodeje.
@Tycoon ergo kladívko, nikdo nebude dobrovolně utrácet za peníze, které vedou ke zlepšení životního prostředí. Tedy vsázet na občanskou ukázněnost je naprosto pošetilé.
@Man Ký
To nevím. Ale podle tehdejšího stavu na silnicích bylo těch, co si to koupilo jako příplatkovou výbavu, mnohonásobně méně než těch, co jej nechali odstranit z aut, kde to bylo už v základní výbavě.
To nevím. Ale podle tehdejšího stavu na silnicích bylo těch, co si to koupilo jako příplatkovou výbavu, mnohonásobně méně než těch, co jej nechali odstranit z aut, kde to bylo už v základní výbavě.
@Tycoon svého času byly filtry pevných částic dostupné jako příplatková výbava. Kolik myslíš, že si to zákazníků zatrhnulo?
@Arese Poslyšte vy v redakci, mohli byste už konečně povolit každému jen jeden účet. HH už tu bude dnes znova.
Megakufr vzadu a frunk vpředu jsou fajn. Hmotnosti uvedené v článku nevěřím, jinde uvádějí 1563 kg, ale i to je obdivuhodně málo. Takový Elroq 50 (ano, je o něco větší) má 1949 kg...
Proč je sakra Škodovka o celé 4 metráky těžší? Proč jsou vůbec koncernová auta tak těžká (viz nová A6 a jejích 2,3 tuny plus a nebo i ICE S5 a jejích 2 tuny plus, nahradili snad hliník olovem? 😁)
Proč je sakra Škodovka o celé 4 metráky těžší? Proč jsou vůbec koncernová auta tak těžká (viz nová A6 a jejích 2,3 tuny plus a nebo i ICE S5 a jejích 2 tuny plus, nahradili snad hliník olovem? 😁)
@rohYpnol 350km je fajn. Za den to auto dá max 50km. Cena je vysoká. Ale pokud někdo "krade" el. energii u zaměstnavatele či u své firmy tak asi ok.
@rohYpnol
a s městským autem chceš jezdit kam? Trip po Sibiři? Netvrdím, že ford to bude nějak moc prodávat, obzvlášť, když se objevil inster za 550 nebo R5 za 675. To bude mít Puma za 750 docela potíž.
a s městským autem chceš jezdit kam? Trip po Sibiři? Netvrdím, že ford to bude nějak moc prodávat, obzvlášť, když se objevil inster za 550 nebo R5 za 675. To bude mít Puma za 750 docela potíž.
3/4 M za auto s dojezdem 350 km... 🤣🤣🤣
Jo, to je to zlevňování BEV že, doníčci, hendlíčci, hujeříčci... 🤣🤣🤣
Jo, to je to zlevňování BEV že, doníčci, hendlíčci, hujeříčci... 🤣🤣🤣
@Tycoon Neblázni, podle Doníka tu cenová parita už dávno je. Pořád to hlásá 😄
Jinak Puma Gen-E je spíš průšvih než termo. Jen to prohloubí mizérii Fordu v Evropě...
Jinak Puma Gen-E je spíš průšvih než termo. Jen to prohloubí mizérii Fordu v Evropě...
@Barry Lyndon
Puma je "nafouknutá Fiesta", takže by bylo smutné, kdyby vážila 2 tuny. Taky je potřeba vzít v úvahu, že má menší baterku než Elroq.
Puma je "nafouknutá Fiesta", takže by bylo smutné, kdyby vážila 2 tuny. Taky je potřeba vzít v úvahu, že má menší baterku než Elroq.
Jako městský elektromobil, proč ne. Není to zbytečně přerostlý dvoutunový mastodont a velkým kufrem se to snaží o využitelnost.
Otázkou na elektrosvazáky je, proč tu stále není jimi vzývaná cenová parita, ačkoliv elektrická verze bude od roku 2025 dostávat ještě vyšší vnitrofiremní dotaci od spalovací verze kvůli zpřísnění EU limitů CO2.
A jsem zvědavý, jaký podíl elektrické verze určí ti, co ta auta kupují a používají - zákazníci.
Otázkou na elektrosvazáky je, proč tu stále není jimi vzývaná cenová parita, ačkoliv elektrická verze bude od roku 2025 dostávat ještě vyšší vnitrofiremní dotaci od spalovací verze kvůli zpřísnění EU limitů CO2.
A jsem zvědavý, jaký podíl elektrické verze určí ti, co ta auta kupují a používají - zákazníci.
@Pipacek odkedy je rezerva kapacity v malych bateriach 26% ? Ku kapacite baterie sa este pripocita rekuperacia, ktora tvori zhruba 12-30% u EV.
@Pipacek
Udavana spotreba je vcetne ztrat pri nabijeni.
https😐/www.electrive.com/…ally-calculated/
Pripadne nekdo opravte nebo doplňte.
Udavana spotreba je vcetne ztrat pri nabijeni.
https😐/www.electrive.com/…ally-calculated/
Pripadne nekdo opravte nebo doplňte.
To jsou zase počty 13,1 průměrná spotřeba, 43 kWh baterka - otázka kolik využitelná, takže jen z tohohle je to 328 km, nikoliv 376 km. Takže skutečnost bude někde na úrpvni 250 km dojezdu.
@ericn
To je lez.
Leta pisu o roce 2025.
Je rok 2024!
V nizsich tridach parita nastane pozdeji (2026, 2027).
Ve vyssich uz nastala letos, viz id.buzz, Tesla...
To je lez.
Leta pisu o roce 2025.
Je rok 2024!
V nizsich tridach parita nastane pozdeji (2026, 2027).
Ve vyssich uz nastala letos, viz id.buzz, Tesla...
@Mikesus tvl Inster nebo R5 je mini auto proti Pumě, o kategorii níž 😋 Navíc kdo by si takovou kraksnu koupil, dát za mini EV 650tis? Jak proč?
@Stejsn Mně se Puma líbí (akorát nejsem cílovka) a líbí se mi i ta na krátko ostříhaná holka na fotce č. 8 😄
@Rezna Puma má hodně hluboký kufr pod normálním víkem. má tam i špunt na vypuštění. Hodně se tím Ford chlubí. Normální kufr nijak velice nevypadá.
Vypada rozumne, za 750tis na mesto a okresky solidna volba. Museli by odpovedat parametre hmotnosti a spotreby, inac by sklamala.
@Barry Lyndon
Že by to prodavali bez baterek? Aspon muzou jit cenou dolů.
Mega kufr? Cislo v clanku je velke, ale nevim kde to vzali, dle fotek tam je spis pidikufr... takže v mem pripade nepouzitelne.
Že by to prodavali bez baterek? Aspon muzou jit cenou dolů.
Mega kufr? Cislo v clanku je velke, ale nevim kde to vzali, dle fotek tam je spis pidikufr... takže v mem pripade nepouzitelne.
@tombas Tak je to spíš městské poskakovalo a díky přednímu pohonu to zase má ten kufr (obdobně to bude mít ID.2)
Škoda předního pohonu, ale jinak je jen dobře, že se nabídka menších, lehčích a relativně dostupnějších modelů pomalu rozšiřuje.
P.S. Až Ford začne prodávat novou generaci Fiesty či Focusu, tak to teprve bude relevantní zpráva!