Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Helle2
1
Do dnes vzpomínám na parádní jízdní vlastnosti Saaba 96 ( prodával se tenkrát v Tuzexu)
Maxmilian_Von_Mondeo
Na to, že tu máte o začátcích Saabu a o modelu 92 dost článků z minulosti, tak jste ten článek dneska celkem odflákli. Ale když vidím, který redaktor je pod tím podepsaný, tak mě to nepřekvapuje.
Ada je zase tady
švédský Trabant
@Ada je zase tady A pročpak? Dvoutaktů se zbavili celkem rychle a papundeklovou kastli něměli nikdy. A na dozdíl od Trabanta SAAB své modely nikdy nenechal beznadějně zastarat a jednalo se ve své době o superbezpečná auta!
@Arese
No, dvoutaktů se zbavili v roce 1969 (jako poslední na světě, kromě DDR, PLR a pár lokálních mikrojaponců) a tím se zároveň zbavili na vždy i vlastních motorů. (I když i ten dvoutakt byl vlastně původem DKW.)
Papundeklovou kastli Saab samozřejmě měl a jmenoval se Sonett.
Ty GM - Opely, tedy Saaby, z poslední doby (po 99, 900 a FiatoLancioAlfaSaabu 9000) už zastaralé byly dřív, než je začali vyrábět. Proto se také o ně lidi prali a perou dodnes, 😀 nestačej je vyrábět.
Superbezpečnost ? Je jen otázka, s čím porovnáme. Ano, Trabanta jistě překonával v bezpečnosti vždy...a embéčko nebo Syrenu taky.
No, dvoutaktů se zbavili v roce 1969 (jako poslední na světě, kromě DDR, PLR a pár lokálních mikrojaponců) a tím se zároveň zbavili na vždy i vlastních motorů. (I když i ten dvoutakt byl vlastně původem DKW.)
Papundeklovou kastli Saab samozřejmě měl a jmenoval se Sonett.
Ty GM - Opely, tedy Saaby, z poslední doby (po 99, 900 a FiatoLancioAlfaSaabu 9000) už zastaralé byly dřív, než je začali vyrábět. Proto se také o ně lidi prali a perou dodnes, 😀 nestačej je vyrábět.
Superbezpečnost ? Je jen otázka, s čím porovnáme. Ano, Trabanta jistě překonával v bezpečnosti vždy...a embéčko nebo Syrenu taky.
Stejsn
Zajímavé auto to určitě bylo, hezké v žádném případě. Na rozdíl od toho Brouka. Podle fotek z interiéru mi příjde, že to bylo docela prostorné. Škoda že tu nejsou také nějaké fotky z pod přední kapoty a toho motoru za sedačkami.
@Stejsn za sedačkami nebyl motor, ale obtížně přístupný kufr. Se divím že se vůbec namáhali dělat otevírací dveře.
Konstruktéry takového paskvilu bych akorát nakopal do zadku a neomlouvá je že to vyráběli brzy po válce
Konstruktéry takového paskvilu bych akorát nakopal do zadku a neomlouvá je že to vyráběli brzy po válce