Testy
@Benjamin Hulboj
Jo. Oboje je vtipné. Infotainment snad už funkční. Ale to těžko rict. Už jsme to slyšeli tolikrát a pořád nic.
A ta dynamika te naprosto průměrná. Nic co by bylo na vyzdvihování
Jo. Oboje je vtipné. Infotainment snad už funkční. Ale to těžko rict. Už jsme to slyšeli tolikrát a pořád nic.
A ta dynamika te naprosto průměrná. Nic co by bylo na vyzdvihování
@rohYpnol
Výhody tdi zvuk. Tak aha. Kadla kadla je výhoda. 🤣🤣
A ten čtvrtý bod souhlas. Vhodné pro nemohla, kteří neumí řídit.
Výhody tdi zvuk. Tak aha. Kadla kadla je výhoda. 🤣🤣
A ten čtvrtý bod souhlas. Vhodné pro nemohla, kteří neumí řídit.
@Th0r Dovolim si tvrdit, ze ten dizel bude mat navrch v spotrebe na dialnici pri 140 +, tam uz bude rozdiel liter dva
To není nadpis na otazník, ale na tři vykřičníky!!!
Nikdo nic lepšího než diesel nevymyslel. Pro toho kdo hodně najede nebo jezdí delší trasy, je diesel ideál.
K tomu se samozřejmě přidávají další faktory - čím větší země, a čím jižněji, tím nafta dává ještě větší smysl.
Nikdo nic lepšího než diesel nevymyslel. Pro toho kdo hodně najede nebo jezdí delší trasy, je diesel ideál.
K tomu se samozřejmě přidávají další faktory - čím větší země, a čím jižněji, tím nafta dává ještě větší smysl.
@LEGOPARK Kecas. Mel jsem naftu, mam benzin. Neni to tak hrozny, ale minimalne litr tam rozdil je. Navic pri pomerne opatrny jizde. U nafty to neni potreba. Tam se dostat na 7 bylo velky umeni.
@Luk Kupczak
Výhody 2.0 TDI proti 1.5 tsi
- zvuk
- nižší spotřeba
- vyšší točivý moment
- nezávislost na stylu jízdy a zatížení
Shrnul bych to asi taky že i s 1.5 tsi lze jet usporně, ale 2.0 tdi úsporně jede 😉
Výhody 2.0 TDI proti 1.5 tsi
- zvuk
- nižší spotřeba
- vyšší točivý moment
- nezávislost na stylu jízdy a zatížení
Shrnul bych to asi taky že i s 1.5 tsi lze jet usporně, ale 2.0 tdi úsporně jede 😉
@Mikesus siris bludy. Presedl jsem, napred trochu nerad, do octavky ze mj. silnejsich a drazsich aut. A neni to nejlepsi auto na svete, ale😒br />
- motor jede na 110kw skvele, podle me totiz 110kw realne nema
- prevodovka neni zla, na zf co jsem mel v bmw chybi jen moznost “radit plynem”. Nijak neskube a radi rychle
- podvozek - asi nejvetsi zvykani. Ale problemem byl projev, nikoliv schopnosti
- infotainment - asi nemam co vytknout
Co bych obecne vytknul😒br /> - hlucnost ve vyssich rychlostech
- bez senzoru v zadnich klikach
- v mem kusu neco chrasti od pz kola
- adaptivni tempomat, ale ten nesnesu nikde
- novy svetla taky oslnujou
Zadny podprumerny veci se nekonaj.
- motor jede na 110kw skvele, podle me totiz 110kw realne nema
- prevodovka neni zla, na zf co jsem mel v bmw chybi jen moznost “radit plynem”. Nijak neskube a radi rychle
- podvozek - asi nejvetsi zvykani. Ale problemem byl projev, nikoliv schopnosti
- infotainment - asi nemam co vytknout
Co bych obecne vytknul😒br /> - hlucnost ve vyssich rychlostech
- bez senzoru v zadnich klikach
- v mem kusu neco chrasti od pz kola
- adaptivni tempomat, ale ten nesnesu nikde
- novy svetla taky oslnujou
Zadny podprumerny veci se nekonaj.
Zase ,, výborné" hodnocení 😁
Jako + je uveden funkční infotainment 😂 tady už neví za co Škodovku pochvalit. Stejně tak výborná dynamika, jiné značky jsou rychlejší ale u nich je dynamika průměrná 😁
Jako + je uveden funkční infotainment 😂 tady už neví za co Škodovku pochvalit. Stejně tak výborná dynamika, jiné značky jsou rychlejší ale u nich je dynamika průměrná 😁
@Mikesus
Ano, další důkaz toho jak jsi mimo.
Kadla kadla je už asi 15 let minulostí.
A 1.5 tsi nemá příjemný zvuk, tak jak zaznělo. Ve vyšších otáčkách je umečený. Tdi je zvukem příjemný.
Ano, další důkaz toho jak jsi mimo.
Kadla kadla je už asi 15 let minulostí.
A 1.5 tsi nemá příjemný zvuk, tak jak zaznělo. Ve vyšších otáčkách je umečený. Tdi je zvukem příjemný.
@LEGOPARK
Stejnou spotřebu jako autor článku? A máte stejný jízdní styl jako on, ať neporovnavame jablka a hrušky?
Vznětový motor bude mít menší spotřebu při vyšším zatížení než ten zážehový motor.
Na druhou stranu, tak jsem jezdil se sesterskym 1,5 Tgi 96 kW a dalo se stim po oreskach kde jsem to znal a mohl využívat doplachtovani jezdit za 2,7 až 2,8 kg/100 km s tím že mezi vesnicemi jsem jezdil 110 až 130 km/h. Takže ano byl to vcelku úsporný motor.
Stejnou spotřebu jako autor článku? A máte stejný jízdní styl jako on, ať neporovnavame jablka a hrušky?
Vznětový motor bude mít menší spotřebu při vyšším zatížení než ten zážehový motor.
Na druhou stranu, tak jsem jezdil se sesterskym 1,5 Tgi 96 kW a dalo se stim po oreskach kde jsem to znal a mohl využívat doplachtovani jezdit za 2,7 až 2,8 kg/100 km s tím že mezi vesnicemi jsem jezdil 110 až 130 km/h. Takže ano byl to vcelku úsporný motor.
@LEGOPARK To nikoho nezajímá. Česká motoristická sekta říká, že dvoulitr v naftě je svatý motor. Opovažte se říkat něco jiného nebo budete prohlášen za kacíře.
@LEGOPARK stejnou snad né, jedině že bys jel s dieselem na prase a s benzínem s lehkou nohou
@Arese smutbý, že se tu bavíme o možnosti příplatku nádrže na 50l. Drívě měla auta 80l, například 607 a nikomu to divné nepřišlo.
@Luk Kupczak
Da se souhlasit s oběme z Vas dvou.
Vznětový motor bude mít při vyšší zátěži (vyšší rychlost, přívěs, více lidí uvnitř) menší spotřebu než zážehový motor.
Na druhou stranu co jsem zažil se sesterskym 1,5 Tgi tak to byl vcelku úsporný motor (v plynem režimu) . Ale těch 5,8 při většině dálnice bude tak max rychlost 110 či spíše 100. Ty úseky co jsem jel na plyn tak jsem měl myslím spotřebu cca 6,5 a to jsem se snažil doplachtit do vesnic a mezi ními tak těch do 110
Da se souhlasit s oběme z Vas dvou.
Vznětový motor bude mít při vyšší zátěži (vyšší rychlost, přívěs, více lidí uvnitř) menší spotřebu než zážehový motor.
Na druhou stranu co jsem zažil se sesterskym 1,5 Tgi tak to byl vcelku úsporný motor (v plynem režimu) . Ale těch 5,8 při většině dálnice bude tak max rychlost 110 či spíše 100. Ty úseky co jsem jel na plyn tak jsem měl myslím spotřebu cca 6,5 a to jsem se snažil doplachtit do vesnic a mezi ními tak těch do 110
@rohYpnol ani né měl jsem IV Otaviu s 1,5 tsi průměrná spotřeba 5,8 po 30 000 60% dálnice
@jvkgrifone Mě v Passatu B8FL TDI 147 DSG DQ381 plynem řadit jde. Jen se to musí trochu víc nakopnout a hned zase ubrat a je podřazeno. Aspoň si protáhneš kotník.
+ Nevím jak novej soft v OIV FL, ale já mám třeba ještě rád možnost kotníkem ovládat režim plachtění. Zásadně nejezdím v ECO. Střídám D a S. V S to neplachtí nikdy a jezdím v tom nejvíc. Neničím dvojhmotu, líp to reaguje, dobíjím baterii zničenou imbecilním dobíjecím algoritmem, DSG má vyšší spínací tlaky a kratší časy, otáčky napadají nízko (Pozor! Ne v tempomatu - ten ignoruje režim S a podtáčí jak se mu zamane). Vedle toho v D lze ovlivnit zda budeš plachtit, to když pustíš plyn pomalu, nebo budeš brzdit a dobíjet baterku, to když nohu zvedneš rychle.
Snad to máš taky tak. I když v dnešní době jeden neví... Co 10 minut jeden stupidní update za druhým...
+ Nevím jak novej soft v OIV FL, ale já mám třeba ještě rád možnost kotníkem ovládat režim plachtění. Zásadně nejezdím v ECO. Střídám D a S. V S to neplachtí nikdy a jezdím v tom nejvíc. Neničím dvojhmotu, líp to reaguje, dobíjím baterii zničenou imbecilním dobíjecím algoritmem, DSG má vyšší spínací tlaky a kratší časy, otáčky napadají nízko (Pozor! Ne v tempomatu - ten ignoruje režim S a podtáčí jak se mu zamane). Vedle toho v D lze ovlivnit zda budeš plachtit, to když pustíš plyn pomalu, nebo budeš brzdit a dobíjet baterku, to když nohu zvedneš rychle.
Snad to máš taky tak. I když v dnešní době jeden neví... Co 10 minut jeden stupidní update za druhým...
@kari.laz
Bohužel neujelo, zvuk 2.0 tdi je prostě o dost příjemnější než 1.5 TSI. Prostě ten 1,5 TSI zní fakt tak blbě. Sice pořád celkově lepší než R3 litry, otom žádná. Ale R4 2.0 je o dost příjemnější. A ano, od jiných CR dieselů se zásadně zvukem neliší.
Bohužel neujelo, zvuk 2.0 tdi je prostě o dost příjemnější než 1.5 TSI. Prostě ten 1,5 TSI zní fakt tak blbě. Sice pořád celkově lepší než R3 litry, otom žádná. Ale R4 2.0 je o dost příjemnější. A ano, od jiných CR dieselů se zásadně zvukem neliší.
@rohYpnol ja se zvukem souhlasim. Me taky stve vytocenej benzin v aute, co ma cloveka odvezt z A do B v poklidu. Od dob, kdy jsem mel jako daily sportovni hondy me to vylozene vadi.
Spotreba a dojazd je sklamanim, jazdit tacho 120 aby sa dostal pod 5 so 7st prevodovkou... za 6 to daju na dialnici vykonnejsie hybridy v Corolle, alebo v Civicu. Je vidiet, ze zatial co diesle upadaju, hybridy sa citelne zlepsuju v dynamike aj v spotrebe.
Dieslova Octavia sa oplati pomaly uz len pre firmy, ktore ziju v presvedceni ze je to najlepsia volba, ale skor to vyberu kvoli naslednemu predaju, pretoze sa tu vzdy najde niekto kto za olietanu dieslovu Octaviu vyhodi majland.
Jazdne vlastnosti neprekvapia, Octavia a vlastne aj cely nepremiovy koncern bol v beznej modelovej rade nuda, preto som si to nikdy nekupil.
Dieslova Octavia sa oplati pomaly uz len pre firmy, ktore ziju v presvedceni ze je to najlepsia volba, ale skor to vyberu kvoli naslednemu predaju, pretoze sa tu vzdy najde niekto kto za olietanu dieslovu Octaviu vyhodi majland.
Jazdne vlastnosti neprekvapia, Octavia a vlastne aj cely nepremiovy koncern bol v beznej modelovej rade nuda, preto som si to nikdy nekupil.
@rohYpnol Hele zvuk fakt ne. Spotřeba 4-5 litrů i když se nesnažíš je fajn. Točivýho momentu má 2,0 TDI na rozdávání, ale zvukově je to tuctovej diesel.
Výhoda toho motoru je že to umí letět 200 se spotřebou lehce přes 5 litrů a ani o tom nevíš.
Výhoda toho motoru je že to umí letět 200 se spotřebou lehce přes 5 litrů a ani o tom nevíš.
@Ada je zase tady Hele občas s ním v Oktávce a Karoqu jezdím a je úsporný a auto je s ním svižný. V té 110 kW verzi to není špatný motor. Jezdí to příjemně a nechlastá to. Jen ten příšernej DSG automat, který ho neustále má tendenci podtáčet je hrozný zlo. Přepínám si to vždycky do manuálu a řadím si raději sám.
@rohYpnol Zvuk? To ti asi ujelo ne? R4 diesel může mít všechno, jen rozhodně ne lepší zvuk než R4 benzín.
@Avantime za tyhle recyklovany plastovy smejdy v interieru podekuj panu Zuzankovi ze Skoda Auto. Ten tyhle nesmysly vymysli.
Mala nadrz jako minus 😁. Musi se nejak vykompenzovat nevyhoda elektriky. Opravdu trapne. Ale zadani pro konstruktery jasne 😉
Se divim, ze neomezili rychlost na 150km/h, ale asi az po dalsim faceliftu.
Jinak cena zakladni sestavy 900k, to vam prestanou kupovat uz i Nemci.
Se divim, ze neomezili rychlost na 150km/h, ale asi az po dalsim faceliftu.
Jinak cena zakladni sestavy 900k, to vam prestanou kupovat uz i Nemci.
V Bolke už zase platia, že je to tu samá škodovka? Mám pri modernizovanej Octavii len výhrady k tým recyklovaným poťahom na ktorých sa hrozne potí zadnica.
No, je fajn, ale když zvážím, že ten megane dnes stojí novej 400tis, to je za cenu octávky dvě a půl auta, tak nevím😒
@Mikesus Jenže on už opravdu funguje, pravda těch uodatů bylo hodně, ale konečně to celkem dotáhli k slušné funkčnosti. Aktuálně si nestěžuju 😋
@vencelín tak realitou u CNG je 3,5-4kg/100km reálně dosažitelných. Cokoli pod je trestuhodná a zdržovací ekojízda. Jen pro info na CNG (OIII/OIV G-Tec) mám najeto cca 300tis km 😋
@rohYpnol To bychom mohli dát výhodu i to, že je dražší. Ten zvuk nemůžete myslet vážně. Naftový motor v Audi Q8 má také ošklivý zvuk/projev.
@rohYpnol V tom s tebou souhlasím. Už jsem tu byl x-krát označen za blba, když jsem tvrdil, že TDI mi zní v otáčkách líp jak TSI. OK, nesrovnával jsem přímo Passat TDI EVO a Passat 1,5 TSI EVO2, ale co jsem měl možnost jet v Golfech 7 a 8 s 1,4 a 1,5 TSI a Leonu 1,5TGI a OIV 110kW TDI + můj Pašyk 147kW (+Pažout 2.0 HDI, 1,5HDI, Passat 110kW TDI neEVO atd...), tak mi vždy nafta v otáčkách vadila míň, jak vytočený malý TSI. Naopak po městě a loudání se po okreskách je TSI tišší, to je jasný. Ale jak mu dáš napít, tak má hnusnej zvuk. 2.0 TSI je lepší, ale zase jak kterej. 140kW zní jinak, než 180kW atd...
Nafta zase v kopci s těžkým autem a nízkýma otáčkama víc duní. Každý má to svoje pro a proti.
Nafta zase v kopci s těžkým autem a nízkýma otáčkama víc duní. Každý má to svoje pro a proti.
@jvkgrifone
Ne. Mě nevadí vytočený benzin. Třeba 2.0 tsi je příjemný. Ale 1,5 tsi je v nižších a středních otáčkách určitě kultivovanější než tdi, ale vyšší otáčky zní fakt blbě. A mám obavy, že ani laděný výfuk by to nespravil. Možná kdyby člověk sáhl do laděných svodů... ale jde to vůbec ještě dnes při SCR...? A ty peníze za to by nedávaly smysl.
Ne. Mě nevadí vytočený benzin. Třeba 2.0 tsi je příjemný. Ale 1,5 tsi je v nižších a středních otáčkách určitě kultivovanější než tdi, ale vyšší otáčky zní fakt blbě. A mám obavy, že ani laděný výfuk by to nespravil. Možná kdyby člověk sáhl do laděných svodů... ale jde to vůbec ještě dnes při SCR...? A ty peníze za to by nedávaly smysl.
Tento pomlad se starsi verzi Oktavie mam sluzebni, i blbej automat je lepsi, nez řadit v tdi.. 😐 @Nebo Nebo
@Arese Ale ta psychicka vyhoda, ked budes mat malo nafty, tak ako za starych casov, za 50€ natankujes doplna 😊))
@Mikesus To su tie tvoje argumenty? To fakt tu musis pisat pod kazdym clankom vw tie tvoje prejavy hluposti 👌🫵
Ke skvělému to má hodně daleko. Průměrné ano, to je. Průměrný až podprůměrný motor, tragická prevodovka, snad (polo)funkční infotainment, nic moc podvozek.