Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAlfa Romeo Tonale má po mini faceliftu. Přišla o nejslabší benzin a dostala upravený interiér
18 komentářů
Jenik3
Alfa opět po designové stránce povedená.
@Jenik3 -Souhlas, bohužel jen to ale ke kýženému prodejnímu úspěchu zdaleka nestačí a pro Alfu to platí tuplem...
@Arese tak hlavně by si Alfa měla přestat hrát se cenami na premii a trochu se probrat, Tonale začíná od milionu…o Junioru od 729tis ani nemluvě 👎
@ericn
Doba se proste zmenila.
Milion je cena za Oktavku, ne za premii... a 730 stoji Scala Monte Carlo.
Doba se proste zmenila.
Milion je cena za Oktavku, ne za premii... a 730 stoji Scala Monte Carlo.
@Ja Prvni 123 Tak to se pleteš, základ Scala 1,5TSI 6M Monte Carlo stojí 599tis Kč a je to rozhodně lepší auto než Junior postavený na podvozku PUGu, který začíná na 619tis se stejným motorem = kdo by to chtěl?
Ivan Porubsky
No ja neviem teda, máme pol roka Tonale Mild-Hybrid s 96kW a nestažujeme si. Práve naopak stále nás viac baví a teší. Skvele vyzera, podvozok je excelentny, rozloženie hmotnosti takmer 50/50.... nemá extra výkon ale za to sa možeme poďakovat socialistom a inym utopistom z EU. Nikto čo i len trochu rozumny si nekupuje SUV pre super športovú jazdu. Nám s manželkou vyhovuje pre vyšší posed aj s našími postavami cez 190 cm máme dostatok miesta. Nepotrebujeme štartovať s každej križovatky ako prvý, ani jazdiť 220 km/h po dialniciach. Ale na každom kruhovom objazde a na kľukatých cestách s úsmevom nechávame v diaľke všetých majiteľov Octavii a Superbov :)) To auto ma "DUŠU" a ja na 20" letných diskoch je tvrdšie (ale nie nepríjemne) ale drží stopu ako pribité a za ten pol rok som nezaznamenali žiadne buchanie a skákanie od zadnej nápravy .... ako u iných.... Máme výbavu Speciale a nič nám nechýba.
@Ivan Porubsky Se vším souhlas a chápu tvoji volbu. Kdybych si šel pro C-SUV tak jdu taky pro Tonale. To auto jezdí vážně skvěle a nejen v rámci SUV. Nicméně rozložení hmotnosti 50 na 50 nemá. Tu má pouze plugin díky velké baterii a El.motoru umístěném vzadu.
@Ivan Porubsky looooooool, akej farby mas tu alfu?
tu majitel superbu 206kW, ked ta stretnem na kruhaci, mozno si na teba spomeniem a mozno ostaneme obidvaja prekvapeni.
ps: ani superb nie je ziadne sportove auto.
tu majitel superbu 206kW, ked ta stretnem na kruhaci, mozno si na teba spomeniem a mozno ostaneme obidvaja prekvapeni.
ps: ani superb nie je ziadne sportove auto.
Pavol Gal
Citujem z článku : "Novinkou je například jiný volič samočinné převodovky. V Alfě se rozhodli vyměnit klasickou páku za otočné kolečko". Prečo preboha stále niekto likviduje všetko ergonomické a intuitívne ???????
Hydromenic bych nechtěl. Manuál nemají. Dvojspojka jen pro slabé provedení.
Tonale bych si tedy nekoupil. Nevybral bych si pohon. Pak se diví, že mají jen 44 kusů.
Jak píšu, ne novou. V nových již není nic k vyberu.
v amerike udajne vw opusta dvojspojky a prechadza na hydromenice kvoli svojim zakaznikom, ktori nemaju radi dvojspojky.
ake vyhody ma dvojspojka? treba v nej casto menit olej a skor sa pokazi, pri popojizdeni trha a nici sa.