Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Honda Prelude míří do Evropy! Je to hybrid s falešným řazením kvaltů
14 komentářů
Arese
1
Nechci hybrid, nechci falešné auto! 🤮
MarekAbsolon
2
@Arese Já nechci nic falešného, ani řazení kvaltů. K čemu to?
neuvedeno
2
@MarekAbsolon jedte se projet Civicem, jedna kratka jizda mi zmenila na toto reseni nazor, je to pecka
lamal
1
@neuvedeno nepotrebuju real skusenosti, ich ulohou je kydat v diskusiach 😄
topten
sem si vzpomnel na klause
jak rika
falesny a prazdny
pritom to je o nem
vsech dezolatu kral
strasny, co se z nej stalo
auto to bude urcite paradni
jak rika
falesny a prazdny
pritom to je o nem
vsech dezolatu kral
strasny, co se z nej stalo
auto to bude urcite paradni
Ham.
Vzhled až na některé humpolácké detaily by celkem ušel, ale ten pohon, to je u sportovně laděného auta fraška.
@Ham. ma to byt GT, takze to bude odpovedat nejakemu turbo benalu, ktory je naladeny na vyssie otacky, typicky 90tkova japonska skola... v pripade GT to nemusi byt taky pruser
Stejsn
Falešný kvalty.... elektrická pětka má na dvěřích falešný nápis TURBO... ve finále mi to připomíná tuzingové doplňky z 90. let, jako imitaci antény, nebo imitaci brzdových kotoučů.
traveldrive
Falošné kvalty? To je čo za hlúpy výmysel? AK má auto prednastavenú zmenu prevodov na určitých hodnotách, sú to kvalty, lebo reálne ide na jednom prevode a potom na ďalšom. Jediným rozdielom je, že sa neradí zasúvaním synchrónov do ozubených kolies, ale prostredníctvom variátora. Ale reálne to radí konkrétne prevody. Čo je na tom falošného? Len iný systém.
@traveldrive
Teoreticky ano. Ale zapomněl si na to, že Honda je falešná i při označování převodovky. Pod označením eCVT se neskrývá variátor, ale jednostupňový ozubený stálý převod z elektromotoru k hnacím hřídelím, tzn. jako u elektromobilů. Takže řazení převodů bude opravdu falešné.
Teoreticky ano. Ale zapomněl si na to, že Honda je falešná i při označování převodovky. Pod označením eCVT se neskrývá variátor, ale jednostupňový ozubený stálý převod z elektromotoru k hnacím hřídelím, tzn. jako u elektromobilů. Takže řazení převodů bude opravdu falešné.
@Tycoon
Potiaľ som nedošiel, táto značka nie je práve moja srdcovka. Ale ak je to ako píšeš, tak beriem späť, máš pravdu.
Potiaľ som nedošiel, táto značka nie je práve moja srdcovka. Ale ak je to ako píšeš, tak beriem späť, máš pravdu.
@Tycoon pod oznacenim eCVT sa nikde neskryva variator, Toyota nazyva svoju vlastnu planetovu prevodovku eCVT... dostuduj si rozdiel medzi eCVT a CVT...
@lamal
OK, e-CVT není variátor, ale planetový převod umožňující dosáhnout plynule měnitelného převodu jako variátor. Jde však o to, že u Hondy je to přesně naopak, je tam stálý převod.
Je však potřeba se Hondě omluvit. Ta nikde ve svých materiálech nikde nepíše, že by šlo e-CVT, tuto chybnou informaci dávají někteří novináři.
OK, e-CVT není variátor, ale planetový převod umožňující dosáhnout plynule měnitelného převodu jako variátor. Jde však o to, že u Hondy je to přesně naopak, je tam stálý převod.
Je však potřeba se Hondě omluvit. Ta nikde ve svých materiálech nikde nepíše, že by šlo e-CVT, tuto chybnou informaci dávají někteří novináři.
@Tycoon jj Honda eCVT nepouziva, oproti Toyote nevie Honda pohanat kolesa spalovakom a bateriou+ el motorom zaroven.