Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
gil54
Všichni se pospojujou a v Japonsku zůstane jedna, v Evropě dvě, možná tři německé, jedna italská a jedna pro ten zbytek, tak asi dvě americké, jedna indická a dvacet čínskejch automobilek - koncernů.
Navíc si ještě budou "mezirasově" (mezikoncernově) přeprodávat motory a kastle, což dělají vlastně už i dnes a stejně je velká otázka, kdo přežije.
Navíc si ještě budou "mezirasově" (mezikoncernově) přeprodávat motory a kastle, což dělají vlastně už i dnes a stejně je velká otázka, kdo přežije.
@gil54 Zkrátka EU to všechno pod tlakem ekoteroristů
(placených Číňany) pěkně zdrbala...😫
(placených Číňany) pěkně zdrbala...😫
@gil54 ano, bude to tak...je tu podobnost s vyrobcami vypoctovej techniky ( procesy, oem pocitace, mobilne telefony, softwarove riesenia). kde sa jednoducho vycerpal vyvojovy potencial postaveny na napadoch a ekonomika je postavena len na uspore z rozsahu...tzn cim vacsi tym efektivnejsi. ale obcas vzniknu novi hraci...napriklad qualcomm sa chyta tam, lde bol doteraz vyhradne intel a amd. to iste vidiet aj pri vyrobe ocele, lodi, cementu. vyplakavanie nad ekoteroristami ako jedinym dovodom, je len nepochopenie sirsej perspektivy. cele to je o dodavatelskom retazci a jeho optimalizacii a standardizacii.
3_diamanty
Byt co najvacsou znackou s co najvacsim poctom coraz nezmyselnejsich modelov zda sa dnes uz prestava byt vyhrou... mitsu s porsche alebo aj mazda su toho dokazom ze byt uspesny nemusi byt v priamej umere s tym aj byt co najvacsi ... co z toho ze ma niekto 20 ci 30 modelov.. ked polovica z nich su totalne stratove a tahaju aj giganta ku dnu... ford by vedel rozpravat ...
del42sa
ideální příležitost pro Tavarese .-)
To spojeni.
A chybejici ciste elektro asi nevadi.
Staci mit dobre hybridy a benziny... a nezapomenout na lidi, co tim autem budou jezdit.