Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Enyaq ještě po FL ujde.
Ale na to coupe to vůbec nesedí...
Za mě cesta do šedi a uniformity.
Ale na to coupe to vůbec nesedí...
Za mě cesta do šedi a uniformity.
Modrý blesk
To zase bude mnoho článků a novinářských chvalozpěvů na "novou" Škodu Enyaq, která je stále po základní technické stránce pět let starým autem (a to nebylo auto žádný výkřik techniky ani před 5 roky), baterie stále podobnou kapacitu a hmotnost, maximální rychlost také stejná, dojez zlepšený nepatrně, rychlost nabíjení stále pomalá, ani přechod na 800 V platformu, trvalý maximální výkon zde ani redaktorům nestojí za napsání... Pouze změny masky, světel nárazníků a dalších drobností. Tak jo, "nová" Škoda Enyaq,
@Modrý blesk Máš samozřejmě pravdu, ale jelikož je to zkratowůz, tak si to 98 % Čechů stejně nekoupí, takže je to buřt. Jediným, ovšem zásadním, přínosem tohoto elektrospotřebiče je redukce absurdně nízkých flotilových emisí, nařizovaná ekoteroristickou EU. Na západě a severu Evropy tohoto mastodonta kupodivu kupují, naštěstí...
@Arese
Naprostá většina Čechů si nekoupi ani nové auto, tak je zbytečné o nich psát ne?
Naprostá většina Čechů si nekoupi ani nové auto, tak je zbytečné o nich psát ne?
@Arese
Proti elektroautům obecně jsem nic neměl, než se začaly tlačit "silově" mezi lid. Tristní ale je, že tady se opěvuje konstrukčně a technicky skoro 10 let staré auto, u které se po 5 letech udělaly pouze "kosmetické" změny. Pokud by za 5 let byly např. inovace, že u baterie by se snížila hmotnost třeba 60 - 90 kg, nebo dojezd se zvětšil o 100 -150 km nebo cena klesla o 200 - 300 tis Kč apod. tak bych to bral, že elektromobilita má vývoj a perspektivu, ale tohle je stále v současnosti pouze obchod s pouhou iluzí, že vývoj jde kupředu.
Proti elektroautům obecně jsem nic neměl, než se začaly tlačit "silově" mezi lid. Tristní ale je, že tady se opěvuje konstrukčně a technicky skoro 10 let staré auto, u které se po 5 letech udělaly pouze "kosmetické" změny. Pokud by za 5 let byly např. inovace, že u baterie by se snížila hmotnost třeba 60 - 90 kg, nebo dojezd se zvětšil o 100 -150 km nebo cena klesla o 200 - 300 tis Kč apod. tak bych to bral, že elektromobilita má vývoj a perspektivu, ale tohle je stále v současnosti pouze obchod s pouhou iluzí, že vývoj jde kupředu.
PowerHouse
Starý krám,
na tom se tady v komentech shodli všichni.
Nevím, kdo si dnes může koupit za 1 200 000 auto s 400V nabíjením.
Letos to mělo být 800V.
Čekejme tedy do roku 2026 na těch 800V.
Tedy od roku 2026 se začnou plnit bazary Enyaqy s 400V.
na tom se tady v komentech shodli všichni.
Nevím, kdo si dnes může koupit za 1 200 000 auto s 400V nabíjením.
Letos to mělo být 800V.
Čekejme tedy do roku 2026 na těch 800V.
Tedy od roku 2026 se začnou plnit bazary Enyaqy s 400V.
@PowerHouse Jde o dílčí modernizaci, nikoliv novou generaci, platforma zůstává stejná, nešlo čekat, že enyaq přejde na 800 V.
@PowerHouse Kvanta EV v čele s Teslou nemá 800 V...
... ale zatímco u všech je to průšvih a znak naprosté zaostalosti, u Tesly je těch 400 V správně.
... ale zatímco u všech je to průšvih a znak naprosté zaostalosti, u Tesly je těch 400 V správně.
@PowerHouse to vidím jako marginalitu. Nabíjecí výkon 130 kW postačuje. Stejně na 800V a vyšší výkony nemáš síť nabíječek.
@PowerHouse "Nevím, kdo si dnes může koupit za 1 200 000 auto s 400V nabíjením."
Většina zákazníků si za ty peníze kupuje 400V.
Většina zákazníků si za ty peníze kupuje 400V.
twistedTSD
Nesluší mu to. Jednou z největších výhod Enyaqu byl obyčejný, nekonfliktní design. Tady když se rozsvítí světla, tak klasicky nevím, kam mu koukat "do očí". Prostě další zbytečná variace na hmyzí xicht.
https://www.auto.cz/…rijemny-interier?…
https://www.auto.cz/…rijemny-interier?…
U SUV nízké těžiště fakt není priorita.
Ale souhlasím, že tohle je fail, kdyz tam není zatahovaci roleta, nebo to není samozatmavovaci.
Bizár jak z roku 1960: https://shop.tesla.com/…lony-pro-model_y