Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejprodávanější auta roku 2024 v Německu: Suverénní Volkswagen a čtvrtá octavia
87 komentářů
rohYpnol
-55%
-35%
Opět potvrzení toho, co jsem předpovídal Tesle 🤣🤣🤣
Ale hujeři mi jistě vysvětlí, že za to může to že všichni čekají na Y highland nebo Q... 🤣🤣🤣
-35%
Opět potvrzení toho, co jsem předpovídal Tesle 🤣🤣🤣
Ale hujeři mi jistě vysvětlí, že za to může to že všichni čekají na Y highland nebo Q... 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Ešte mi prezraď, prečo sa z toho tešíš?
Ja predaje BEV vítam. Menej smradu v meste, menej hluku a vieš, súčasní zákazníci prispievajú k tomu, aby elektromobily, z ktorých raz budeš vyberať ty, boli lepšie a lacnejšie ako tie súčasné.
Ešte mi prezraď, prečo sa z toho tešíš?
Ja predaje BEV vítam. Menej smradu v meste, menej hluku a vieš, súčasní zákazníci prispievajú k tomu, aby elektromobily, z ktorých raz budeš vyberať ty, boli lepšie a lacnejšie ako tie súčasné.
@traveldrive
Takže už připouštíš, že BEV nikdo nechce👍
Takže už připouštíš, že BEV nikdo nechce👍
@rohYpnol
To som nepovedal. BEV sa predávajú, len nie toľko, koľko by chceli. Ľudí zaujímajú peniaze a vlastné pohodlie. Ekológia ani pseudoekológia nehrajú žiadnu rolu.
A neodpovedal si mi.
To som nepovedal. BEV sa predávajú, len nie toľko, koľko by chceli. Ľudí zaujímajú peniaze a vlastné pohodlie. Ekológia ani pseudoekológia nehrajú žiadnu rolu.
A neodpovedal si mi.
@traveldrive
Já se tomu směji, ty zase demagogicky překrucuješ že se z toho raduji. To je odpověď.
Nevím, proč bych se radoval z toho, že se neprodává BEV které nikdo nechce.
Já se tomu směji, ty zase demagogicky překrucuješ že se z toho raduji. To je odpověď.
Nevím, proč bych se radoval z toho, že se neprodává BEV které nikdo nechce.
rohYpnol
Celkem mě překvapuje, že v Německu je zájem o Astru i Corsu... ale nevím jakou tam má Opel cenovou politiku. Zřejmě ale helmuti na Opel ještě slyší...
@rohYpnol Tak pro němce je to relativně výhodné auto... max 6 platů a má na to.
@Nebo Nebo
Proč Opel a ne něco rozumnějšího... za stejnou cenu.
Proč Opel a ne něco rozumnějšího... za stejnou cenu.
@rohYpnol Tak ono nic rozumnějšího v této cenovce, pokud chtějí auto z domova, nenejdeš...
VW zdražil v důsledku utopení peněz v elektromobilitě, tak Golf za 300 neseženeš, Škodovka je jakoby "česká"... U nás taky táhne prodeje Škoda, u nich zase Opel.
VW zdražil v důsledku utopení peněz v elektromobilitě, tak Golf za 300 neseženeš, Škodovka je jakoby "česká"... U nás taky táhne prodeje Škoda, u nich zase Opel.
@Nebo Nebo
vw utopil penize v dieselgate
celkem 1 bln v ceskejch
a misto toho aby se poucil, dyzly uplne zariz a plne se venoval HEV a EV, tak dal nesmyslne jeste 9 roku od dieselgate cpe penize do dyzlu
vw utopil penize v dieselgate
celkem 1 bln v ceskejch
a misto toho aby se poucil, dyzly uplne zariz a plne se venoval HEV a EV, tak dal nesmyslne jeste 9 roku od dieselgate cpe penize do dyzlu
@topten
Ty jsi opravdu hujer.
Peugeot/Citroen diesely zařízl.
Výsledek byl že se prodávala Toyota s dieslem 🤣🤣🤣
Ty jsi opravdu hujer.
Peugeot/Citroen diesely zařízl.
Výsledek byl že se prodávala Toyota s dieslem 🤣🤣🤣
@twistedTSD
prodávají jen v Evropě a pak mimo ni nejsou konkurenceschopné. Jejich cash cow v Číně umřela, protože utápěli peníze za diesel, který jinde prakticky nechtějí a konkurence jim utekla. EV jdou všude nahoru, o diesel je minimální zájem, jen v Evropě kvůli subvencím a zvýhodňování nafty více miliardami než všechna EV dohromady. Stačilo by dát stejnou daň na obě paliva a diesel by umřel i v Evropě.
prodávají jen v Evropě a pak mimo ni nejsou konkurenceschopné. Jejich cash cow v Číně umřela, protože utápěli peníze za diesel, který jinde prakticky nechtějí a konkurence jim utekla. EV jdou všude nahoru, o diesel je minimální zájem, jen v Evropě kvůli subvencím a zvýhodňování nafty více miliardami než všechna EV dohromady. Stačilo by dát stejnou daň na obě paliva a diesel by umřel i v Evropě.
@Mikesus
BEV evidentně všude nahoru nejdou jestli sis nevšiml 🤣🤣🤣
A globální čísla táhne Čína. Ano, chápu, že diktatura a čínská komunistická strana co všem nařídí BEV je tvým vzorem. Ale inteligentní člověk tento postup bytostně odmítá.
Navíc z nuly vykazovat růst je snadné, což si také každý myslící člověk uvědomuje.
BEV evidentně všude nahoru nejdou jestli sis nevšiml 🤣🤣🤣
A globální čísla táhne Čína. Ano, chápu, že diktatura a čínská komunistická strana co všem nařídí BEV je tvým vzorem. Ale inteligentní člověk tento postup bytostně odmítá.
Navíc z nuly vykazovat růst je snadné, což si také každý myslící člověk uvědomuje.
@rohYpnol
no uvidíme, kde všude za rok 24 budou v plusu. Počkám si na celková čísla, ja si necucám z prstu výmysly jako ty, třeba s enyaqem. Ale už v listopadu bylo jasné, že bude nárůst značný. A že to táhne čína? no a co, ta nepatří na globální trh? Nebo chceš říct, že číňani nejsou lidi? Já je nijak nemám za vzor, narozdíl od tvého milovaného ruska. Ale čína nenařizuje BEV, můžeš si tam koupit cokoliv. Dokonce i výkonnější než v Evropě. Nebo máš nějaký zdroj, který dokládá, že ICE v Číně nelze koupit a provozovat?
no uvidíme, kde všude za rok 24 budou v plusu. Počkám si na celková čísla, ja si necucám z prstu výmysly jako ty, třeba s enyaqem. Ale už v listopadu bylo jasné, že bude nárůst značný. A že to táhne čína? no a co, ta nepatří na globální trh? Nebo chceš říct, že číňani nejsou lidi? Já je nijak nemám za vzor, narozdíl od tvého milovaného ruska. Ale čína nenařizuje BEV, můžeš si tam koupit cokoliv. Dokonce i výkonnější než v Evropě. Nebo máš nějaký zdroj, který dokládá, že ICE v Číně nelze koupit a provozovat?
@Mikesus
Jistě, poslední měsíc diametálně změní celoroční čísla... hahaha
A zase ta největší demagogie hujerů - jistě, paradoxně ani v té Číně na rozdíl od EU ICE nikdo nezakazuje.
Ale "JEN" nastavuje takové podmínky, že je ICE ekonomicky zcela diskvalifikován.
Je to pořád to stejné, tupani jako ty vždycky začnou popírat, že podmínky, které něco reálně znemožní, nejsou zákazem. Jak jsem říkal už nespočet krát, patříš myšlením mezi komunisti jak poleno. Zkrátka za komunistů byla také svoboda pohybu, každý mohl jet kamkoliv že. jen když chtěl na západ, tak ho mohli zastřelit... Ale mohl, nikdo mu to nezakázal přece... Tvl, jsi fakt myšlenám odporný zlý komanč.
Jistě, poslední měsíc diametálně změní celoroční čísla... hahaha
A zase ta největší demagogie hujerů - jistě, paradoxně ani v té Číně na rozdíl od EU ICE nikdo nezakazuje.
Ale "JEN" nastavuje takové podmínky, že je ICE ekonomicky zcela diskvalifikován.
Je to pořád to stejné, tupani jako ty vždycky začnou popírat, že podmínky, které něco reálně znemožní, nejsou zákazem. Jak jsem říkal už nespočet krát, patříš myšlením mezi komunisti jak poleno. Zkrátka za komunistů byla také svoboda pohybu, každý mohl jet kamkoliv že. jen když chtěl na západ, tak ho mohli zastřelit... Ale mohl, nikdo mu to nezakázal přece... Tvl, jsi fakt myšlenám odporný zlý komanč.
Nebo Nebo
Nejsou dotace, nejsou elektromobily... Prostě bez dotací se tato technologie nemůže uplatnit, FVE kdyby se nedotovaly, tak je to stejné...
@Nebo Nebo
Je to začarovaný kruh.
Elektromobily sa predávajú málo, lebo sú vzhľadom na to, čo ponúkajú, pridrahé.
Boli by lacnejšie, keby sa ich vyrábali väčšie množstvá.
Väčšie množstvá sa vyrábať nemôžu, lebo sa ich predáva málo...
Je to začarovaný kruh.
Elektromobily sa predávajú málo, lebo sú vzhľadom na to, čo ponúkajú, pridrahé.
Boli by lacnejšie, keby sa ich vyrábali väčšie množstvá.
Väčšie množstvá sa vyrábať nemôžu, lebo sa ich predáva málo...
@traveldrive
vsichni cekaj na novej levnejsi model jako u eniaqu levnejsim o 200k
vsichni cekaj na novej levnejsi model jako u eniaqu levnejsim o 200k
@topten
Ne, nikdo na nic nečeká. O BEV není zájem. To je celé kouzlo všeho. Jen si to zelenorudí hujeři odmítají připustit.
Ne, nikdo na nic nečeká. O BEV není zájem. To je celé kouzlo všeho. Jen si to zelenorudí hujeři odmítají připustit.
@rohYpnol
ono naštěstí ne každý je tak opožděný a nikdo neznamená nikdo, celosvětově oproti roku 2023 byl nárůst cca 35%, na cca 17M prodaných kusů. Pokud vezmeme, že se světově prodá podobně, jako v roce 2023, tedy cca 92M aut, pak je to cca 18%. A 18 opravdu není 0. Jen známe tebe, jak ti nejdou čísla a větší pokládáš za menší atd.
ono naštěstí ne každý je tak opožděný a nikdo neznamená nikdo, celosvětově oproti roku 2023 byl nárůst cca 35%, na cca 17M prodaných kusů. Pokud vezmeme, že se světově prodá podobně, jako v roce 2023, tedy cca 92M aut, pak je to cca 18%. A 18 opravdu není 0. Jen známe tebe, jak ti nejdou čísla a větší pokládáš za menší atd.
@Mikesus
Kde a kolik ten nárůst konkrétně byl?!? Co?? 🤣🤣🤣
A nějak jsi v te tvé lži zapomněl napsat, že čísla obsahují i PHEV 🤣🤣🤣
Kde a kolik ten nárůst konkrétně byl?!? Co?? 🤣🤣🤣
A nějak jsi v te tvé lži zapomněl napsat, že čísla obsahují i PHEV 🤣🤣🤣
@rohYpnol
nejsou to konečná čísla, ale jen do listopadu. Já si narozdíl od tebe necucám z prstu.
https://www.reuters.com/…high-2024-12-13/
nejsou to konečná čísla, ale jen do listopadu. Já si narozdíl od tebe necucám z prstu.
https://www.reuters.com/…high-2024-12-13/
@topten
Prečo si to myslíš? Nikto na nič nečaká. Ľudia kupujú čo chcú a na čo majú, z toho čo je v ponuke. Ak potrebuješ auto, tak si nejaké kúpiš, nebudeš čakať rok alebo dva na lacnejšiu verziu. Fakt neviem kde si na takú blbosť prišiel.
Prečo si to myslíš? Nikto na nič nečaká. Ľudia kupujú čo chcú a na čo majú, z toho čo je v ponuke. Ak potrebuješ auto, tak si nejaké kúpiš, nebudeš čakať rok alebo dva na lacnejšiu verziu. Fakt neviem kde si na takú blbosť prišiel.
@Nebo Nebo Spolocnost ma vatsie problemy ako dotovat hluposti a zbytocnosti. A dotovat spotrebny tovar hranici s ...
Nebo Nebo
Odkdy se Taycan považuje za luxusní vůz? Není to náhodou "sportovní (sportovně si hrajicí" vůz?
@Nebo Nebo
V istej dobe bol pre určitú skupinu ľudí luxusným autom aj Trabant. Je to len o uhle pohľadu. ;-)
V istej dobe bol pre určitú skupinu ľudí luxusným autom aj Trabant. Je to len o uhle pohľadu. ;-)
@traveldrive
Máš pravdu soudruhu. Tahle doba je v EU díky její politice opět na spadnutí. Auto bude luxus. I ten trabant.
Máš pravdu soudruhu. Tahle doba je v EU díky její politice opět na spadnutí. Auto bude luxus. I ten trabant.
@rohYpnol
už se těšíme, až nebudeš otravovat na silnici se svým luxusním vrakem, na který nebudeš mít. Zlá EU to zařídí.
už se těšíme, až nebudeš otravovat na silnici se svým luxusním vrakem, na který nebudeš mít. Zlá EU to zařídí.
@rohYpnol
Myslis, ze vlastnit EV bude v budoucnu vetsi luxus nez dnes?
Ja jezdim v EV dnes a nepripadam si jako bohac zijici v luxusu. Ceny ojetych EV pomerne rychle klesaji.
Jak jsi to tedy myslel?
Myslis, ze vlastnit EV bude v budoucnu vetsi luxus nez dnes?
Ja jezdim v EV dnes a nepripadam si jako bohac zijici v luxusu. Ceny ojetych EV pomerne rychle klesaji.
Jak jsi to tedy myslel?
@DonVito
Opět nepochopil. Co už...
Napsal bych ti ano, vlastnit nové BEV bude v budoucnu větší luxus než dnes. Jenže ty opět nepochopíš co za tím je.
Protože vlastnit auto bude v budoucnu větší luxus než dnes. A díky zelenorudým kmérům bude vlastnit nové auto rovno vlastnit BEV.
A bude to i ve velikosti a třídě. Protože samozřejmě přijdou i "dostupné" BEV, jenže to budou zázraky jako Ami nebo Spring. Takže místo slušného rodinného vozu nižší střední třídy se spalovákem bude mít rodina nějakého mrzáka, protože na vic prostě mít nebude.
Opět nepochopil. Co už...
Napsal bych ti ano, vlastnit nové BEV bude v budoucnu větší luxus než dnes. Jenže ty opět nepochopíš co za tím je.
Protože vlastnit auto bude v budoucnu větší luxus než dnes. A díky zelenorudým kmérům bude vlastnit nové auto rovno vlastnit BEV.
A bude to i ve velikosti a třídě. Protože samozřejmě přijdou i "dostupné" BEV, jenže to budou zázraky jako Ami nebo Spring. Takže místo slušného rodinného vozu nižší střední třídy se spalovákem bude mít rodina nějakého mrzáka, protože na vic prostě mít nebude.
rohYpnole, konecne se mi zacinas odkopavat se svymi spikleneckymi teoriemi.
👎👎👎
Ceny EV jdou dolu, ale bude si je moct dovolit min lidi.
Drzim ti palce, abys sis take jednou nasetril na EV.
To das.
👎👎👎
Ceny EV jdou dolu, ale bude si je moct dovolit min lidi.
Drzim ti palce, abys sis take jednou nasetril na EV.
To das.
@DonVito
Opět musím zopakovat, a konstatovat, že jsi opravu VELMI hloupý.
Protože z toho co jsi napsal je zjevné že jsi nepochopil ale vůbec nic z toho co jsem napsal. Potvrdil jsi druhou větu.
No, a jen tak mimochodem, aspoň se nauč, že není spyklenec, ale je spiklenec 🤣🤣🤣
Opět musím zopakovat, a konstatovat, že jsi opravu VELMI hloupý.
Protože z toho co jsi napsal je zjevné že jsi nepochopil ale vůbec nic z toho co jsem napsal. Potvrdil jsi druhou větu.
No, a jen tak mimochodem, aspoň se nauč, že není spyklenec, ale je spiklenec 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Uz mi s tebou dochazi trpelivost.
Zamenujes tu sve potreby za potreby prostych lidi.
Nikdo nikoho neomezuje v pouzivani EV.
„Inteligence je schopnost přizpůsobit se změně.“ — Stephen Hawking
Tak tu prestan trollit o omezovani.
Omezi to jen lidi neschopne se prizpusobit.
Tebe.
Takze zaver? Mas vlastne pravdu. Budes omezen. Ale muzes si za to sam, placko!
Uz mi s tebou dochazi trpelivost.
Zamenujes tu sve potreby za potreby prostych lidi.
Nikdo nikoho neomezuje v pouzivani EV.
„Inteligence je schopnost přizpůsobit se změně.“ — Stephen Hawking
Tak tu prestan trollit o omezovani.
Omezi to jen lidi neschopne se prizpusobit.
Tebe.
Takze zaver? Mas vlastne pravdu. Budes omezen. Ale muzes si za to sam, placko!
@DonVito
Jistě. Když někdo místo vlastního osobního auta díky zelenurudé politice EU bude DONUCEN místo pohodlného cestování spalovacím autem nově jezdit MHD 2x tak déle než byl zvyklý autem a se třemi přestupy, tak podle hujerů jako ty není omezen, jen není schopný se přizpůsobit... 🤣🤣🤣
Ale jo, já zapomněl, má se přizpůsobit, že. Takže správně má jezdit celá rodina na elektrokoloběžce 🤣🤣🤣
Jistě. Když někdo místo vlastního osobního auta díky zelenurudé politice EU bude DONUCEN místo pohodlného cestování spalovacím autem nově jezdit MHD 2x tak déle než byl zvyklý autem a se třemi přestupy, tak podle hujerů jako ty není omezen, jen není schopný se přizpůsobit... 🤣🤣🤣
Ale jo, já zapomněl, má se přizpůsobit, že. Takže správně má jezdit celá rodina na elektrokoloběžce 🤣🤣🤣
@rohYpnol
vůbec jsi nepochopil. Ale to nevadí.
Ale v jednom máš částečně pravdu, kdo ohrožuje mne nebo moji rodinu, toho nemám problém omezovat. Kdo tohle nedělá, toho nemám problém podporovat. Určitě přispíváš potřebným ve svém okolí. Mně dnes zase volali 4 neziskovky ( červený kříž, linka bezpečí, člověk v tísni a nedoklubko ) s opětovnou žádostí o příspěvek, předpokládám že tobě se neozve žádná. Kolik dáváš třeba známým nebo příbuzným za příspěvky? já rodičům kupuji nové auto, dávám příspěvek na PHM, švagrovi jsme přispěli na "nové" ojeté auto, aby neměl ten dieslovej vrak, dali jsme jim příspěvek na bydlení, na lepší zdravotní péči, protože oni si to dovolit nemůžou. Ty určitě budeš ten nepřející, který se takovým jen směje a kouká jen na sebe a odmítá si ze svého komfortu ukrojit, že?
vůbec jsi nepochopil. Ale to nevadí.
Ale v jednom máš částečně pravdu, kdo ohrožuje mne nebo moji rodinu, toho nemám problém omezovat. Kdo tohle nedělá, toho nemám problém podporovat. Určitě přispíváš potřebným ve svém okolí. Mně dnes zase volali 4 neziskovky ( červený kříž, linka bezpečí, člověk v tísni a nedoklubko ) s opětovnou žádostí o příspěvek, předpokládám že tobě se neozve žádná. Kolik dáváš třeba známým nebo příbuzným za příspěvky? já rodičům kupuji nové auto, dávám příspěvek na PHM, švagrovi jsme přispěli na "nové" ojeté auto, aby neměl ten dieslovej vrak, dali jsme jim příspěvek na bydlení, na lepší zdravotní péči, protože oni si to dovolit nemůžou. Ty určitě budeš ten nepřející, který se takovým jen směje a kouká jen na sebe a odmítá si ze svého komfortu ukrojit, že?
@rohYpnol
pohodlí jednotlivce není nad zravím celé společnosti. Když se lidi budou vracet do MHD, přibyde i spojů. Tím pádem i ti, co jim bude chybět řízení, budou mít příležitost k novému zaměstnání. Dieseldezoláti můžou jezdit aspoň víceválcovým dieslem.
pohodlí jednotlivce není nad zravím celé společnosti. Když se lidi budou vracet do MHD, přibyde i spojů. Tím pádem i ti, co jim bude chybět řízení, budou mít příležitost k novému zaměstnání. Dieseldezoláti můžou jezdit aspoň víceválcovým dieslem.
@Mikesus
Ano, vim že zakazovat, přikazovat, nařizovat, omezovat, je tvoje mantra. Víme už všichni, že jsi myšlením kovaný komunista.
Mě soused s dieselem fakt neva, fakt mi nijak neubližije, nevidim jediný důvod proč bych jej měl jakkoliv omezovat. To je ten rozdíl mezi námi 😎
Ano, vim že zakazovat, přikazovat, nařizovat, omezovat, je tvoje mantra. Víme už všichni, že jsi myšlením kovaný komunista.
Mě soused s dieselem fakt neva, fakt mi nijak neubližije, nevidim jediný důvod proč bych jej měl jakkoliv omezovat. To je ten rozdíl mezi námi 😎
@Mikesus
Moje reakce na Tvůj příspěvek: “Určitě přispíváš potřebným ve svém okolí.”
Žiješ nejlepší verzi sebe sama. 🙏🏼🍀
Moje reakce na Tvůj příspěvek: “Určitě přispíváš potřebným ve svém okolí.”
Žiješ nejlepší verzi sebe sama. 🙏🏼🍀
@Jean Reno
Přesně👍
Nejdřív bude všem nařizovat, přikazovat, omezovat, diktovat...
Aby si pak vykoupil své svědomí 😅😅😅
Je to jak vybít stádo bizonů a pak se dělat lepším že jedno bizoně dal do zoo a ještě se tvářit jak spasitel...
Přesně👍
Nejdřív bude všem nařizovat, přikazovat, omezovat, diktovat...
Aby si pak vykoupil své svědomí 😅😅😅
Je to jak vybít stádo bizonů a pak se dělat lepším že jedno bizoně dal do zoo a ještě se tvářit jak spasitel...
topten
EV zlevnujou tak rychle, ze spousta lidi si radsi pocka na novej levnejsi model
o 200k levnejsi novej eniaq to jen potvrzuje
jen pitomec tohle nevidi
o 200k levnejsi novej eniaq to jen potvrzuje
jen pitomec tohle nevidi
@topten
🤣🤣🤣🤣
Jasné, když se něco neprodává tak to je podle hujerů jasný důkaz zájmu 🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣
Jasné, když se něco neprodává tak to je podle hujerů jasný důkaz zájmu 🤣🤣🤣🤣🤣
@rohYpnol
prvni potrefena husa zakejhala
prida se k panadoloj dalsi ??
prvni potrefena husa zakejhala
prida se k panadoloj dalsi ??
@rohYpnol
prodalo se jich 380tis, to ti přijde, že se neprodávají? Jo chápeme tě všichni, pro tebe nula je to samé jako 380tis.
prodalo se jich 380tis, to ti přijde, že se neprodávají? Jo chápeme tě všichni, pro tebe nula je to samé jako 380tis.
@rohYpnol
víc, to nikdo nezpochybňuje. Což je i logické, když EV se teprve rozjíždí a v nejžádanějším segmentu ani nejsou. Nebo snad čekáš vyšší prodeje jen díky luxusním kategoriím? kolik je ICE v C segmentu a kolik BEV, kolik je ICE v B segmentu a kolik BEV, a v D segmentu. Jaký je podíl nabízených pohonů. Ty máš přehled, tak to budeš vědět, mně se to hledat nechce, ale můj odhad je, že v D segmentu ( včetně SUV ) bude podíl nabízených EV oproti ICE tak 10%, u C segmentu pod 10% a B segment ještě méně. Ale třeba je to lepší než si myslím. Když by byla větší nabídka, byly by větší prodeje i tržní podíl.
víc, to nikdo nezpochybňuje. Což je i logické, když EV se teprve rozjíždí a v nejžádanějším segmentu ani nejsou. Nebo snad čekáš vyšší prodeje jen díky luxusním kategoriím? kolik je ICE v C segmentu a kolik BEV, kolik je ICE v B segmentu a kolik BEV, a v D segmentu. Jaký je podíl nabízených pohonů. Ty máš přehled, tak to budeš vědět, mně se to hledat nechce, ale můj odhad je, že v D segmentu ( včetně SUV ) bude podíl nabízených EV oproti ICE tak 10%, u C segmentu pod 10% a B segment ještě méně. Ale třeba je to lepší než si myslím. Když by byla větší nabídka, byly by větší prodeje i tržní podíl.
@topten
Enyaq o žádných 200t. nezlevnil.
Základ zdražil.
85 zůstal cenově nastejno
85x mírně zlevnil
Smolík.
Enyaq o žádných 200t. nezlevnil.
Základ zdražil.
85 zůstal cenově nastejno
85x mírně zlevnil
Smolík.
@rohYpnol
smůla, zlevil o 100-200tis. Jen ty neumíš srovávat srovnatelné.
smůla, zlevil o 100-200tis. Jen ty neumíš srovávat srovnatelné.
@Mikesus
Nezlevnil. Základ zdražil. 85 a 85x zůstaly srovnatelné.
Pouze výše vybavené zlevnily.
Nezlevnil. Základ zdražil. 85 a 85x zůstaly srovnatelné.
Pouze výše vybavené zlevnily.
@Mikesus
@rohYpnol
Zase sa hádate o tej istej kravine?
Najlacnejší Enyaq zdražel, žiadny model už pod milión skrátka nekúpiš.
Drahšie verzie zlacneli.
Obaja máte pravdu, a obaja sa bijete do pŕs, že máte pravdivejšiu pravdu. Jak retardované deti.
@rohYpnol
Zase sa hádate o tej istej kravine?
Najlacnejší Enyaq zdražel, žiadny model už pod milión skrátka nekúpiš.
Drahšie verzie zlacneli.
Obaja máte pravdu, a obaja sa bijete do pŕs, že máte pravdivejšiu pravdu. Jak retardované deti.
@topten
Tesla 3 je highland po FL.
-55%
Nikdo na žádný FL nečeká.
Smolík. 🤣🤣🤣
Jsi lhář!!!
Tesla 3 je highland po FL.
-55%
Nikdo na žádný FL nečeká.
Smolík. 🤣🤣🤣
Jsi lhář!!!
@rohYpnol
Čo sa čertíš? Praskne ti žilka.
Na facelift Tesly 3 sa skutočne čaká, mal byť uvedený minulý rok (2024), ale odložili ho. Termín nebol upresnený. ;-)
Čo sa čertíš? Praskne ti žilka.
Na facelift Tesly 3 sa skutočne čaká, mal byť uvedený minulý rok (2024), ale odložili ho. Termín nebol upresnený. ;-)
@topten
Neviem, či tak rýchle ako píšeš, ale faktom je, že EV idú cenou dolu. Ale nie je to bez problému. Cenová úroveň EV je aj tak stále vysoká, a pomer cena/hodnota je stále výrazne horší ako u klasických spaľovákov, aj ako u hybridov. Spaľováky zdražujú a sitácia sa má tak, že stále viac ľudí si nedovolí kupovať nové auto so spaľovacím motorom, a už vôbec sa nebude vrhať na ešte drahšie elektro. Údajná cenová parita, na ktorej prednedávnom jeden nemenovaný pán div že neonanoval, je ešte ďaleko. A keď príde, je vysoko pravdepodobné, že budú autá pre bežného radového občana ešte nedostupnejšie. EÚ ide hospodársky dolu vodou, ale len slepý to nevidí.
Neviem, či tak rýchle ako píšeš, ale faktom je, že EV idú cenou dolu. Ale nie je to bez problému. Cenová úroveň EV je aj tak stále vysoká, a pomer cena/hodnota je stále výrazne horší ako u klasických spaľovákov, aj ako u hybridov. Spaľováky zdražujú a sitácia sa má tak, že stále viac ľudí si nedovolí kupovať nové auto so spaľovacím motorom, a už vôbec sa nebude vrhať na ešte drahšie elektro. Údajná cenová parita, na ktorej prednedávnom jeden nemenovaný pán div že neonanoval, je ešte ďaleko. A keď príde, je vysoko pravdepodobné, že budú autá pre bežného radového občana ešte nedostupnejšie. EÚ ide hospodársky dolu vodou, ale len slepý to nevidí.
3_diamanty
Ten prudky narast Astry je zaujimavy.... mozno pomohla uprava cien.... puma napr tiez u nas minuly rok razantne zlacnela aj ked v jej pripade je to uz kusok po funuse
@3_diamanty
A je to auto ešte niečím zaujímavé? Kedysi boli Astry a Insignie cenené, odkedy je značka pod Stellantisom, počujem o nej stále menej.
A je to auto ešte niečím zaujímavé? Kedysi boli Astry a Insignie cenené, odkedy je značka pod Stellantisom, počujem o nej stále menej.
palo77
V celkovom je Corsa pred Polom a potom vitaz malzch aut je Polo (--)
@palo77
Tieto autá už na cestách ani veľmi nevidím. Podobne ako Fabiu.
Ale mám neodbytný pocit, že vídam viac a viac jazdeniek s novými špz...
Tieto autá už na cestách ani veľmi nevidím. Podobne ako Fabiu.
Ale mám neodbytný pocit, že vídam viac a viac jazdeniek s novými špz...
Miroslav Melichar
Pokles prodeje BEV v Německu je značný. Meziročně 5%
In 2024, new battery-electric passenger vehicle registrations in Germany contracted by 27.4% to only 380,609 electric cars for a market share of only 13.5% compared to 18.4% in 2023 and 17.7% in 2022.
https://www.best-selling-cars.com/…brand-and-model/
In 2024, new battery-electric passenger vehicle registrations in Germany contracted by 27.4% to only 380,609 electric cars for a market share of only 13.5% compared to 18.4% in 2023 and 17.7% in 2022.
https://www.best-selling-cars.com/…brand-and-model/
psel
Ten rohYpnol zase jede na práškách, furt mele tu svou víru o poklesech, zdraženích a o tom, že BEV nikdo nechce a že nám je EU nutí a zapleveluje tím jakoukoliv diskuzi i v případě, že se článek nad ní BEV vůbec nezabývá.
Myslím si, že asi nezbyde nic jiného než na něj přestat reagovat protože jakákoliv snaha mu to pomocí argumentace vysvětlit stejně nevede k jeho prozření a je tudíž naprosto zbytečná.
Já s ním končím.
Myslím si, že asi nezbyde nic jiného než na něj přestat reagovat protože jakákoliv snaha mu to pomocí argumentace vysvětlit stejně nevede k jeho prozření a je tudíž naprosto zbytečná.
Já s ním končím.
@psel No nevím, ale pokud EU zakáže k určitému datu spalovací motory a podporuje dotování BEV, jak jinak, než vnucování této technologie tuto situaci nazvat.
Stejně tak výsledky německého trhu za rok 2024 nelze ze statistického pohledu vidět jinak, než jako razantní pokles prodejů BEV. Statistika je o číslech, ne dojmech.
Jinak se ovšem do Vaší diskuse dál plést nehodlám. 2 + 2 nejsou pro každého zde 4 :-)
Stejně tak výsledky německého trhu za rok 2024 nelze ze statistického pohledu vidět jinak, než jako razantní pokles prodejů BEV. Statistika je o číslech, ne dojmech.
Jinak se ovšem do Vaší diskuse dál plést nehodlám. 2 + 2 nejsou pro každého zde 4 :-)
@psel
Ačkoliv se článek BEV explicitně nezabývá, téma BEV je implicitně obsaženo ve všech článcích o prodejích aut na kterémkoliv evropském či celoevropském trhu, jelikož evropská legislativa vynucuje strukturu prodejů. Pokud jde o německý trh, tak si němečtí politici a některé německé automobilky narýsovali ještě optimističtější scénáře.
Logicky se tedy diskuze o prodejích nasměruje k evropské legislativě a optimistickým scénářům, když reálné prodeje jdou jiným směrem.
Ačkoliv se článek BEV explicitně nezabývá, téma BEV je implicitně obsaženo ve všech článcích o prodejích aut na kterémkoliv evropském či celoevropském trhu, jelikož evropská legislativa vynucuje strukturu prodejů. Pokud jde o německý trh, tak si němečtí politici a některé německé automobilky narýsovali ještě optimističtější scénáře.
Logicky se tedy diskuze o prodejích nasměruje k evropské legislativě a optimistickým scénářům, když reálné prodeje jdou jiným směrem.
hugino
Legenda je víťaz a to ma úprimne teší. Celkovo koncernové autá 👍 ale kde je Toyota Corolla ?
speedfred
Aké ojazdené EV v cene 300-400t Kč odporúčate?
Za mňa je favorit i3 ale má niekto ďalší tip?
Za mňa je favorit i3 ale má niekto ďalší tip?
Blbý co, doníčci, hendlíčci, hujeříčci?!
Nauč se číst.
Lžeš tady ty. Viz multitroll
Zkus trochu brzdit s tím tapetováním svých slabomyslných nesmyslů, nebo už ti došly scénáře?
Zvážim tvůj požadavek na více mých příspěvků 😅
rozhodni sa
13% = prakticky 9 z 10ti.
A to byly dotace...
Ano, 9 z 10ti je prakticky nikdo.
Aby sis to představil, když budeš 9 dní z 10ti hlady a 1 den dostaneš najíst, tak nebudeš mít co jíst. 🤣🤣🤣
Pokud vím, tak v roce 24 v Německu dotace nebyly. Na auta, ani na čerpadla a fotovoltaiku. Ale nesleduju to detailne, je mi to volný…