Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Renault 4: La Quatrelle se rodila na pěti kontinentech (3. díl)

13 komentářů

Arese
Dějeme autorovi za jako vždy perfektní a nesmírně podrobný článek o úžasném a opravdu široce dostupném autíčku, která se již dnes nerodí! :)) Snad tedy s čestnou výjimkou Dacie Sandero.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Už sis to sandero koupil, kdyz ostatní auta nejsou vůbec dostupná?
Arese
@Mikesus Aha, ty jsi se asi probudil z nějaké dvouleté hybernace. Takže - covidová krize už dávno skončila, aut je na trhu opět dost.
P.S. Sandero je na současném EU zbídačelém trhu opravdu jeden z posledních cenově dostupných malých hatchbacků. Já osobně mám ale na auta vyšší nároky. Ale pro důchodce či rozvozové firmy ideální volba. :)
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Aha, takže ohrnuješ nos nad dostupným autem a raději koupíš to nedostupné. To dava logiku.
A ještě k tomu nejprve napíšeš, že už je dostupná jen dacia a pak najednou v reakci, ze aut je dost. Tak si vyber co chceš říct s těmi tvými nekonzistentnimi názory.
Máš vyšší nároky a proto koupíš skodovku, která si s dacii může podat ruku ve většině věci.
Arese
@Arese Mikesusi, mícháš tady dohromady dostupnost faktickou a dostupnost cenovou (dealeři mají dostatek vozů, ale kvůli zločinným pokutám EU jsou čím dál dražší). Další tvoje nesmyslná úvaha je ta, že když si kupuju dražší auta, že mi nesmí záležet na tom, aby na trhu byla k dispozici i ta levnější. Svatá prostoto! A tvoje poslední věta o většinové podobnosti auit Dacie a Škodovky, to už je vážně bizzár! To je na bájný zlatý ventilek! To se fakt hned pozná automobilový "odborník"! :)))))
P.S. Tvoje názory jsou ve své blbosti naopak velmi konzistentní, gratuluji! :))))))
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Takze auta dostupná jsou i cenově mimo dacii. Jinak by se tak dobře neprodavala. Zbytek těch nesmyslů už není třeba pokračovat rozebírat. Zlatý ventilek je pro člověka, který koupi SUV s manuálem kvůli zábavě za volantem. Člověk by pochopil dvoudveřová kupé, ale SUV a ještě k tomu škodovka, pro zábavu za volantem. Tohle jsou naprosto rozdílné parametry. Ventilku
gil54
Opět prvotřídně zpracovaná série článků s maximem informací a aspektů. Pan Dragoun opět nezklamal, špičkově odvedená práce.

(O autě, které budí vášně i po 64 letech takové, že si diskutéři málem trhají navzájem občanky.) 😀
Avatar - Marquis de  Sade
Marquis de Sade
@gil54

Pan Aleš T. Rájský Dragoun
je básnický a automobilový Bůh!!!
https://www.facebook.com/…hare/1FXrBrjA3Q/?…
Othello
citace: ...Systém ale postrádal mezinápravový diferenciál, do skutečně těžkého terénu se tedy R4 4x4 nehodily...

To je přece opačně, čtyřkolky s natvrdo řaditelným pohonem druhé nápravy bez mezinápravového diferenciálu bývají určeny právě do těžkého terénu.
A ty s diferenciálem spíše na cesty
vencelín
Oceniji zmínku o raritnich verzích a 4x4.
Souhrne velmi kvalitní článek.
traveldrive
@vencelín

Inak by sem už fakt nebolo prečo chodiť... :-/
Práce pánov Haasa a Dragouna boli a sú kvalitka. Všetko ostatné na ACZ už za veľa nestojí.
vencelín
@traveldrive
S tim se dá souhlasit.
Jozef SK
Ďakujem za nádherný článok radosť čítať.