Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Octavia byla nejprodávanějším plug-inem v ČR. Letos určitě nevyhraje
30 komentářů
Arese
@Arese
Rallye ma uplne jiné užití než běžný provoz. Navíc pokud jsi četl ten článek, problém není v hynridni technice, ta je přínosná a posunujíci technologii vpred, zlepšující efektivitu, ale ze si tam jedna firma vydobila monopol a teď si diktuje podmínky, které nejsou úplně odpovídající podmínkám rallye.
Jen zase ukázka lživých titulků na autoforu a clanek plný polopravd a vymyslů autora. Poctivý novinář ma přinášet fakta, bulvární novinář si tam přidá svoje výmysly, aby ti jednodušší to četli a sirili dal.
Rallye ma uplne jiné užití než běžný provoz. Navíc pokud jsi četl ten článek, problém není v hynridni technice, ta je přínosná a posunujíci technologii vpred, zlepšující efektivitu, ale ze si tam jedna firma vydobila monopol a teď si diktuje podmínky, které nejsou úplně odpovídající podmínkám rallye.
Jen zase ukázka lživých titulků na autoforu a clanek plný polopravd a vymyslů autora. Poctivý novinář ma přinášet fakta, bulvární novinář si tam přidá svoje výmysly, aby ti jednodušší to četli a sirili dal.
Aresi, nečti to autoforum a přepni se trochu do pozitivna.
@KANKUNEN Až se podaří porazit antiatomobilovou ekoteroristickou pakáž ve vedení EU, budu ten nejpozitivnější člověk na světě! 🙂👍
@Arese
Nějak jsem si nevšiml, že by politik chtěl zakázat auta. I třeba kdyby opravdu vstoupil v platnost ten nesmyslný zákaz spalovaku v roce 35, pořád tu budou auta, jen s jiným pohonem. Nikdo auta nezakazuje, jen zakazuje ostatním nicit životní prostředí a zdraví ( a to ve všech odvětví)
Nějak jsem si nevšiml, že by politik chtěl zakázat auta. I třeba kdyby opravdu vstoupil v platnost ten nesmyslný zákaz spalovaku v roce 35, pořád tu budou auta, jen s jiným pohonem. Nikdo auta nezakazuje, jen zakazuje ostatním nicit životní prostředí a zdraví ( a to ve všech odvětví)
@Arese Do WRC to je dobře. V běžných autech je to technologie správným směrem. Třeba mildhybrid 1,2 od peugeota se spotřebou dostal blízko HEV od Toyoty, ale není otravný.
@KANKUNEN Naopak, hybridy zásadně NEBRAT! :(((
Radek Holodňák
Příspěvek podléhá schvalování.
@Arese
Naopak. Vse plytvajici energiemi a zdroji zpoplatnit ještě více. Kdyz chce člověk plýtvat, může dnes i v budoucnu, ale at to ostatním kompenzuje a zaplatí.
Naopak. Vse plytvajici energiemi a zdroji zpoplatnit ještě více. Kdyz chce člověk plýtvat, může dnes i v budoucnu, ale at to ostatním kompenzuje a zaplatí.
@Arese Občas trefuješ hřebík na hlavičku, i když se to některým nelíbí, ale tentokráte je to palec. Brzdy mají násobně větší výkon než motor a i když je jejich použití krátkodobé, je to maření velkého množství jednou vyvinuté energie. Zvláště v městském a příměstkém hustém provozu. Klasický hybrid s malou baterkou a schopností jet na elektromotor třeba jenom do 80km/h a to jen pár km nakonec dává smysl asi největší. Vyplňuje to místo, kde má spalovací motor nejnižší efektivitu (režim velice nízkého zatížení) a to energii zachráněnou rekuperací a za městem nebo na dálnici už to berou do svých písty a uhlovodíková paliva. Samozřejmě jsou hybridy lepší a hybridy horší, ale má to svoje kouzlo.
Pokud chci dobíjet, tak si rovnou koupím elektromobil a ne auto, do kterého je třeba lít benzín a ještě ho denně dobíjet.
Pokud dobíjet nechci/nemůžu což bude většina motoristů, tak jedině full-hybrid/mild-hybrid nebo regulérní ICE pohon.
Kdyby tohle pochopily i automobilky, měly by hned lepší prodeje a více zákazníků. Obzvláště takový Stellantis .-)
Takhle to bylo vždycky, i když emisni normy byly mnohem mírnější. Však emise je nikdy nezajimaly. Jinak by nebyl dieselgate. Pořád tvrdit jak to nejde zlepšit, pořád se to zlepšuje a pořád to musí nařídit legislativa na základě odborníků, jinak evropské automobilky s tím nic dělat nebudou. No a prvá robili tomu jim ujel vlak.
No není. Prázdný phev má vyšší spotrebu než hev. Docela razantně. Aspon každý, kde je možné srovnat variantu hev a phev. Minimálně váha je rozdílná. A je jedno, jestli to byla toyota nebo hyundai, u obojího byl obrovský rozdíl v neprospěch phev při prázdné baterce než u hev varianty. Proč, to se mne neptej, ale realita je taková.
Zajiste kdyz tohle pořád opakuješ dokola, tak sis to vyzkousel a máš jiné zlusebosti. Už se to tu psalo a řešilo x krát a pokaždé jsi tvrdil to co teď.
Priuse, uprimne si nepamatuju a asi jsem ani nemel srovnani na stejnych trasách. Rav4 i nove chr, tucson, to bylo vždy u phev s prázdnou baterkou o dost neda hev. Po Praze 7-9l, kdežto hev po praze nad 6 nejde.
EV využívám tam, kde to má největší smysl, tzn ve městě a na krátkých trasách (takže lepší vzduch ve městě a absence bambilionu studených startů).
Tam, kde to EV zatím moc nejde (typicky na dálnici v zimě), jedu na benzin s "neomezeným dojezdem".
A dobíjet se sice musí, ale na rozdíl od EV na to stačí 230V/2000W...