Novinky
No nevím, jestli by to někdo kupoval... přijde mi to další zneuctění legendy... Jak designem, tak technikou
@Nebo Nebo Legendy? Proboha proč se dneska všechno označuje jako legenda? Pro vás musí být i vaše včerejší h*vno legendární. A jak se dá Yugo 45 zneuctít? Vždyť to byl ukrutnej šmejd, proti kterému byl i Oltcit Club 11 R vzorem kvality a spolehlivosti.
Jediný pozitivní na Yugu bylo, že názorně dokázalo Reaganovské Americe, že socialismus fakt není cesta vpřed.
Jediný pozitivní na Yugu bylo, že názorně dokázalo Reaganovské Americe, že socialismus fakt není cesta vpřed.
@vecernicek2 Neni to pravda.
Olcit byl nesrovnatelne horsi sracka..
Olcit byl nesrovnatelne horsi sracka..
@Ja Prvni 123 No, záleží na tom jestli porovnáváme pondělní Oltcit a páteční Yugo, nebo naopak 😁
@vecernicek2
V tom sa mýliš. Oltcit bol výrazne horší šrot. Yugo nebolo také zlé, bolo dokonca kvalitnejšie ako škodovky. Pamätám si na anglický test lacných áut, bola tam Škoda 120 aj Yugo, to tretie si už nepamätám. Yugo z toho vyšlo lepšie. Aj sa lepšie predávalo, napriek tomu, že bolo menšie ako stodvadsiatka a bolo drahšie. Škoda stála nejakých 3600 libier, Yugo vyše 4100.
V tom sa mýliš. Oltcit bol výrazne horší šrot. Yugo nebolo také zlé, bolo dokonca kvalitnejšie ako škodovky. Pamätám si na anglický test lacných áut, bola tam Škoda 120 aj Yugo, to tretie si už nepamätám. Yugo z toho vyšlo lepšie. Aj sa lepšie predávalo, napriek tomu, že bolo menšie ako stodvadsiatka a bolo drahšie. Škoda stála nejakých 3600 libier, Yugo vyše 4100.
@Ja Prvni 123 Navíc byl i neskutečně ošklivý (a žravý). Brr, no prostě Cauceskova pomsta...🤮
@Ja Prvni 123 Olcit mal na svoju dobu celkom dobry kokpit https😐/scontent.fbts12-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/464735485_8759767220728363_5548032721963387636_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=aQWWSIiH4BAQ7kNvgFQ9xdN&_nc_oc=AdghS2_bbbY_nOgrlwxiQL4YBYgNgq2j0Dz65Kp6PYMwCUMvk9GloVsB1RjuKKVmBrY&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fbts12-1.fna&_nc_gid=AH7PK-k0A79ame9XTebdleh&oh=00_AYBcacqmaI-dwIgWqhOaFJPEopi4tea6A58bulT88V41uQ&oe=67BE0550
@sarusian
Tak to teda nemal, neviem, či existovalo nejaké auto s horším kokpitom. Všimni si gombíky hore nad prístrojovým štítom. Museli sa fantasticky ovládať, schované za vencom volantu. Aby si niektorý stlačil, musel si naťahovať prsty zhora poza volant alebo pchať ruku priamo cez volant. A čo napríklad tie kolískové prepínače smeroviek? Ergonómia jak prasa... Takže naopak, asi najhoršie pracovisko vodiča, aké kto kedy zbastlil.
Tak to teda nemal, neviem, či existovalo nejaké auto s horším kokpitom. Všimni si gombíky hore nad prístrojovým štítom. Museli sa fantasticky ovládať, schované za vencom volantu. Aby si niektorý stlačil, musel si naťahovať prsty zhora poza volant alebo pchať ruku priamo cez volant. A čo napríklad tie kolískové prepínače smeroviek? Ergonómia jak prasa... Takže naopak, asi najhoršie pracovisko vodiča, aké kto kedy zbastlil.
@vecernicek2
Navic Yugo bylo vlastne tak trochu soudoby Ital, i kdyz vyrobeny v Srbsku.
Obcas blbly kontrolky, nekde byly nepresny spary, gumy kolem oken uplne nesedely... nale porad to jelo.
Olcit byl uplne zprasenej, a krome podobne "kosmeriky" mu odchazely cele prevodovky, i motory...
Navic Yugo bylo vlastne tak trochu soudoby Ital, i kdyz vyrobeny v Srbsku.
Obcas blbly kontrolky, nekde byly nepresny spary, gumy kolem oken uplne nesedely... nale porad to jelo.
Olcit byl uplne zprasenej, a krome podobne "kosmeriky" mu odchazely cele prevodovky, i motory...
@Nebo Nebo
Legendy 😁. I když legenda ve špatném smyslu to vlastně je.
Podobné jako Aro
Legendy 😁. I když legenda ve špatném smyslu to vlastně je.
Podobné jako Aro
@vencelín
Nie v tak zlom zmysle. Doma bolo Yugo, resp. Zastava, Yugo bol e😜ortný názov (myslím, že to bolo iba Yugo 45, a nie Zastava Yugo 45 ako sa píše v článku) dosť populárne. Nekvalitné bolo voči autám západnej výroby, ako prakticky všetky socialistické produkty.
Tiež Aro bolo brané ako auto za lacný peniaz na rýchle zničenie iba na Západe. V našich končinách to bola lepšia alternatívna k obstarožným ruským Gazíkom, a voči nim to boli aj vcelku držáky.
Nie v tak zlom zmysle. Doma bolo Yugo, resp. Zastava, Yugo bol e😜ortný názov (myslím, že to bolo iba Yugo 45, a nie Zastava Yugo 45 ako sa píše v článku) dosť populárne. Nekvalitné bolo voči autám západnej výroby, ako prakticky všetky socialistické produkty.
Tiež Aro bolo brané ako auto za lacný peniaz na rýchle zničenie iba na Západe. V našich končinách to bola lepšia alternatívna k obstarožným ruským Gazíkom, a voči nim to boli aj vcelku držáky.
@traveldrive
Vím že původní Zástava byla jugoslavsky Fiat. Ještě po roce 2000 jich v Srbsku jezdilo docela dost.
V porovnání s ostatní produkci daně třídy to od konce 80 let a později nebylo žádné terno.
ARO jsem nikdy na západě neviděl, mám pochybnosti zda se tam vůbec prodávalo.
Z téhle východních srajda je na západě k vidění nejčastěji Niva, ta je vcelku "běžná". Pak jsem párkrát viděl Buchanku a v počtu malojednotek kusů novější lady. 120 už jsem na západě neviděl neb tech relativně pár kusů už dávno prošlo hutěma. Ale jednom či dvou h zahraničních filmech se 120 mihla.
Vím že původní Zástava byla jugoslavsky Fiat. Ještě po roce 2000 jich v Srbsku jezdilo docela dost.
V porovnání s ostatní produkci daně třídy to od konce 80 let a později nebylo žádné terno.
ARO jsem nikdy na západě neviděl, mám pochybnosti zda se tam vůbec prodávalo.
Z téhle východních srajda je na západě k vidění nejčastěji Niva, ta je vcelku "běžná". Pak jsem párkrát viděl Buchanku a v počtu malojednotek kusů novější lady. 120 už jsem na západě neviděl neb tech relativně pár kusů už dávno prošlo hutěma. Ale jednom či dvou h zahraničních filmech se 120 mihla.
@vencelín
Kde sa Aro predávalo a kde nie neviem, faktom ale je, že vo svete sa pozeralo na všetko pôvodom z východného bloku s dešpektom. Ešte si pamätám, bol som chalan, ako lesná správa u nás dostala namiesto gazíka Aro a boli nadšení. Neskôr ešte kúpili spomínanú Nivu, ale to Aro vraj bolo spoľahlivejšie. Škoda 120 už len ako zberateľský kús.
Inak v BA ešte vídam jednu Š100, a nie je to veterán. Je vyleštená, v prvotriednom stave a jazdí ňou taká staršia pani, asi už dôchodkyňa, každé ráno na poštu Nové Mesto, asi tam pracuje. Niekedy ju vyfotím.
Kde sa Aro predávalo a kde nie neviem, faktom ale je, že vo svete sa pozeralo na všetko pôvodom z východného bloku s dešpektom. Ešte si pamätám, bol som chalan, ako lesná správa u nás dostala namiesto gazíka Aro a boli nadšení. Neskôr ešte kúpili spomínanú Nivu, ale to Aro vraj bolo spoľahlivejšie. Škoda 120 už len ako zberateľský kús.
Inak v BA ešte vídam jednu Š100, a nie je to veterán. Je vyleštená, v prvotriednom stave a jazdí ňou taká staršia pani, asi už dôchodkyňa, každé ráno na poštu Nové Mesto, asi tam pracuje. Niekedy ju vyfotím.
@traveldrive
Jo tak pokud Budem se bavit o gazu 69, jen byl snad ještě z války či těsně po válce tak to ARO bylo asi lepší.
Pokud bychom se byvili o Uazu Hunter tak tam už to ARO taková sláva nebude. Podobně srovnání s Nivou.
Jo tak pokud Budem se bavit o gazu 69, jen byl snad ještě z války či těsně po válce tak to ARO bylo asi lepší.
Pokud bychom se byvili o Uazu Hunter tak tam už to ARO taková sláva nebude. Podobně srovnání s Nivou.
@vencelín
Áno, máš pravdu. Až na tú Nivu, v prvých rokoch výroby bola kvalita beznádejná, takže nové Nivy stáli v kúte so zaseknutou rýchlosťou alebo zablokovaným diferákom, či poznačené inou radostnou udalosťou, a Aro jazdilo veselo ďalej. UAZ Hunter prišiel až niekedy po roku 2000 ak sa nemýlim, a to si každý radšej kúpil jazdeného Patrola, Fronteru alebo niečo podobného.
Áno, máš pravdu. Až na tú Nivu, v prvých rokoch výroby bola kvalita beznádejná, takže nové Nivy stáli v kúte so zaseknutou rýchlosťou alebo zablokovaným diferákom, či poznačené inou radostnou udalosťou, a Aro jazdilo veselo ďalej. UAZ Hunter prišiel až niekedy po roku 2000 ak sa nemýlim, a to si každý radšej kúpil jazdeného Patrola, Fronteru alebo niečo podobného.
jestli bude levnej jako skvostnej socialistickej favorit, na kterej nestacilo 30 vejplat, tak to radsi obycejnyho zapadonemeckyho baworaka
@topten Nyní vybudujeme lepší socialismus. Zelený, demokratický, udržitelný. Leapmotor T03 bude splněným snem budovatelů dekarbonizované společnosti.
@topten
Favorit bol vo svojej dobe slušne navrhnutým autom. Kvalita výroby a cena, to boli iné kapitoly a v tom máš pravdu.
Favorit bol vo svojej dobe slušne navrhnutým autom. Kvalita výroby a cena, to boli iné kapitoly a v tom máš pravdu.
@traveldrive
Je pravda že Favorit je nejstarší škodovka, která se vcelku i dnes dá občas zahlednout i na evropských silnicích, takže zas takový kepl to není.
Je pravda že Favorit je nejstarší škodovka, která se vcelku i dnes dá občas zahlednout i na evropských silnicích, takže zas takový kepl to není.
@traveldrive ono Favorit vo svojej dobe bol určite lepším autom ako napr. UNO (a to som miloval) 😄, ktovie čo by bolo ďalej...
@sorpersa
Tím bych si tak jist nebyl. Technicky byly cca na stejné úrovni.
Interierem, hlavně prvotní verze Favoritů však byly výrazně horší.
Tím bych si tak jist nebyl. Technicky byly cca na stejné úrovni.
Interierem, hlavně prvotní verze Favoritů však byly výrazně horší.
@sorpersa
Tak Favorit rozhodne nebol lepší ako UNO. Kvalita bola určite lepšia u talianskeho konkurenta, hlavne kvalita spracovania. Favorita, keď si ho doviezol z predajne domov, bolo treba dať doma na špalky a komplet všetko prezrieť, skontrolovať a podoťahovať. S UNOm také zážitky neboli.
Tak Favorit rozhodne nebol lepší ako UNO. Kvalita bola určite lepšia u talianskeho konkurenta, hlavne kvalita spracovania. Favorita, keď si ho doviezol z predajne domov, bolo treba dať doma na špalky a komplet všetko prezrieť, skontrolovať a podoťahovať. S UNOm také zážitky neboli.
Pre istotu som sa pozrel, či už nie je 1. apríl.
@Avantime
Ako zámer pekný, ale pochybujem, že niečo takého zvládnu bez naozaj silného partnera. Ani Dacia by bez Renaultu dnes neexistovala.
Ako zámer pekný, ale pochybujem, že niečo takého zvládnu bez naozaj silného partnera. Ani Dacia by bez Renaultu dnes neexistovala.
Pro socialistickou EU socialistický vůz... ano, to sedí. Bohužel.
@rohYpnol
hm a jak si vysvetlujes to mnozstvi baworaku, mercedesu audin a dalsich premiovejch aut na silnicich? A jak si vysvetlujes ze u kazdyho lidla je peknej vozovej park? A jak si vysvetlujes ze v kazdy vesnici se za poslednich 10 let postavilo vic domu nez za cely 90er a podobne jako za socialismu?
Pust z hlavy ty russkou propagandu a uvedom si jak se
mame dobre! Evropa ma velmi slusny zivotnimprostredi, vzdelani, socialni system, bezpecnost, prava jednotlivce..
Tak se vzdas blby nafty v ofci a co jako...
hm a jak si vysvetlujes to mnozstvi baworaku, mercedesu audin a dalsich premiovejch aut na silnicich? A jak si vysvetlujes ze u kazdyho lidla je peknej vozovej park? A jak si vysvetlujes ze v kazdy vesnici se za poslednich 10 let postavilo vic domu nez za cely 90er a podobne jako za socialismu?
Pust z hlavy ty russkou propagandu a uvedom si jak se
mame dobre! Evropa ma velmi slusny zivotnimprostredi, vzdelani, socialni system, bezpecnost, prava jednotlivce..
Tak se vzdas blby nafty v ofci a co jako...
@kesumb
Vysvětlení je úplně jednoduché. Lžeš.
Viz výstavba, absolutní nesmysl co píšeš. Za bývalého režimu se postavilo výrazně, výrazně více bytové výstavby. Dnešní objemy jsou směšné.
Stejně tak auta. Jo, ty samozřejmě vidíš ty 3 prémie na parkovišti, ale selektivně už nevidíš zbytek starých felicií a fabií... Stejně jako si nevnímáš méně pohledných žen, ale vnímáš ty hezké co potkáš a něčím tě zaujmou. Teda pokud nejsi LGBT+.... 🤣
Úplně stejně jako když jedu po dálnici a vím, že mě za 2h předjel 1 Benttley, 1 Rolls, 10 X5, 4 Q7. Ale ty stovky Rapidů, Fabií, Octavií a Dacií prostě nikdy nevnímáš.
Vysvětlení je úplně jednoduché. Lžeš.
Viz výstavba, absolutní nesmysl co píšeš. Za bývalého režimu se postavilo výrazně, výrazně více bytové výstavby. Dnešní objemy jsou směšné.
Stejně tak auta. Jo, ty samozřejmě vidíš ty 3 prémie na parkovišti, ale selektivně už nevidíš zbytek starých felicií a fabií... Stejně jako si nevnímáš méně pohledných žen, ale vnímáš ty hezké co potkáš a něčím tě zaujmou. Teda pokud nejsi LGBT+.... 🤣
Úplně stejně jako když jedu po dálnici a vím, že mě za 2h předjel 1 Benttley, 1 Rolls, 10 X5, 4 Q7. Ale ty stovky Rapidů, Fabií, Octavií a Dacií prostě nikdy nevnímáš.
@rohYpnol Hmm.
A uvedomujes si, o kolik jsou ty Oktavky, Rapidy i Fabie lepsi auta, nez byla Skoda 120 GLS?!!
A uvedomujes si, o kolik jsou ty Oktavky, Rapidy i Fabie lepsi auta, nez byla Skoda 120 GLS?!!
@kesumb
A tady máš konkrétní cisla😒br /> Před rokem 1989 byla bytová výstavba v Československu podstatně vyšší než v 90. letech. V 70. a 80. letech se ročně stavělo 60 000 až 80 000 bytů, přičemž vrchol nastal v roce 1975, kdy bylo dokončeno přibližně 97 000 bytů.
V letech 2006 až 2020 bylo dokončeno celkem 478 097 bytů, přičemž nejvíce jich bylo dokončeno v roce 2007, téměř 42 000. Po tomto vrcholu následoval pokles, zejména v důsledku finanční krize, a v roce 2014 bylo dokončeno pouze 24 000 bytů. V roce 2021 bylo dokončeno přibližně 30 000 bytů, z toho 19 000 v rodinných domech a 11 000 v bytových domech.
Takže zcela prokazatelně lžeš a před 89 byla bytová výstavba násobně vyšší. Blbý co??? 🤣🤣🤣
A tady máš konkrétní cisla😒br /> Před rokem 1989 byla bytová výstavba v Československu podstatně vyšší než v 90. letech. V 70. a 80. letech se ročně stavělo 60 000 až 80 000 bytů, přičemž vrchol nastal v roce 1975, kdy bylo dokončeno přibližně 97 000 bytů.
V letech 2006 až 2020 bylo dokončeno celkem 478 097 bytů, přičemž nejvíce jich bylo dokončeno v roce 2007, téměř 42 000. Po tomto vrcholu následoval pokles, zejména v důsledku finanční krize, a v roce 2014 bylo dokončeno pouze 24 000 bytů. V roce 2021 bylo dokončeno přibližně 30 000 bytů, z toho 19 000 v rodinných domech a 11 000 v bytových domech.
Takže zcela prokazatelně lžeš a před 89 byla bytová výstavba násobně vyšší. Blbý co??? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
blby je ze neumis cist a blabolis jako obvykle. Ja psal domu ne bytu vazne nehodlam resit panelovy sidliste a bytovky. Kazdopadne ty porad stojej a porad slouzej. Vic nas neni takze se mame podstatne lip a beznej clovek muze bydlet ve slusnym bydleni.
A o felicii sotva zavadis i 100+ km od Prahy, fabie a jednickovy oktavky mizej ze silnic.
Proste kdo chtel si v minulejch 10 letech postavil, hypo skoro bezurocny. Na panelakovej byt se da nasetrit z prumernyho platu dvou lidi. Za komunistu kdyz si nedostal dekret byls v haji. A ta "smetanka" zelinaru co nakradla na domecky v 70. letech vazne nebyl reprezentativni vzorek.
Proste mame se lip, na golfa se da nasetrit podle nekoho tady z prumernyho platu za rok. Oktavka stoji nejmin co kdy stala. Kazdej den lita nekolik spoju jenom do emiratu. Nakupaky plny lidi, kosiky prepadavaj. Ale ty a dalsi sebranka tu zvraci o russkejch energiich a rozpadajici se eu
edit😒br />https😐/csu.gov.cz/…mimoradne-darilo
rok 2022 byl pro byty v rodinnych domech rekordni od 70. let...
blby co
blby je ze neumis cist a blabolis jako obvykle. Ja psal domu ne bytu vazne nehodlam resit panelovy sidliste a bytovky. Kazdopadne ty porad stojej a porad slouzej. Vic nas neni takze se mame podstatne lip a beznej clovek muze bydlet ve slusnym bydleni.
A o felicii sotva zavadis i 100+ km od Prahy, fabie a jednickovy oktavky mizej ze silnic.
Proste kdo chtel si v minulejch 10 letech postavil, hypo skoro bezurocny. Na panelakovej byt se da nasetrit z prumernyho platu dvou lidi. Za komunistu kdyz si nedostal dekret byls v haji. A ta "smetanka" zelinaru co nakradla na domecky v 70. letech vazne nebyl reprezentativni vzorek.
Proste mame se lip, na golfa se da nasetrit podle nekoho tady z prumernyho platu za rok. Oktavka stoji nejmin co kdy stala. Kazdej den lita nekolik spoju jenom do emiratu. Nakupaky plny lidi, kosiky prepadavaj. Ale ty a dalsi sebranka tu zvraci o russkejch energiich a rozpadajici se eu
edit😒br />https😐/csu.gov.cz/…mimoradne-darilo
rok 2022 byl pro byty v rodinnych domech rekordni od 70. let...
blby co
@kesumb hele mas pravdu ze u Lidlu je vozovej park peknej starych srotu minimum. Proc nam pak soudruzi ovsem tvrdi ze nas vozovy park je prestarly a alarmujici?
Ten kdo přišel s tím používat značku, která je známá svojí špatnou pověsti musí mít min. 3 doktoráty......
Takovouhle blbost bych nevymyslel ani já, a to plodím leckdy výstavní hovadiny 😊
Takovouhle blbost bych nevymyslel ani já, a to plodím leckdy výstavní hovadiny 😊
@vencelín
Ale no tak. Nesmieš na všetko pozerať optikou vyspelého Západu. V článku nie je ani ťuk o tom, že by chceli byť veľkým výrobcom pre svet. Doma je Zastava vnímaná pozitívne a rozhodne je to pre nový podnik lepší štart ako prísť s niečím úplne novým. V Srbsku je priemerný plat stále hodne hlboko pod 1000 €, a ten bežný, z ktorého žije väčšina tých šťastnejších, čo majú robotu, je ešte hlbšie, takže myšlienka lacného ľudového auta nie je celkom scestná. Srbsko nie je členom EÚ, takže pre domáci trh môže na limity GD kašľať, a v tom prípade to má niečo do seba. Aj keď si myslím, že ekonomicky to bude bez silného partnera v podobe zavedenej značky sakra ťažký oriešok. Ale pozri, ako začínala novodobá Dacia a kde je teraz... Ja im držím palce.
Ale no tak. Nesmieš na všetko pozerať optikou vyspelého Západu. V článku nie je ani ťuk o tom, že by chceli byť veľkým výrobcom pre svet. Doma je Zastava vnímaná pozitívne a rozhodne je to pre nový podnik lepší štart ako prísť s niečím úplne novým. V Srbsku je priemerný plat stále hodne hlboko pod 1000 €, a ten bežný, z ktorého žije väčšina tých šťastnejších, čo majú robotu, je ešte hlbšie, takže myšlienka lacného ľudového auta nie je celkom scestná. Srbsko nie je členom EÚ, takže pre domáci trh môže na limity GD kašľať, a v tom prípade to má niečo do seba. Aj keď si myslím, že ekonomicky to bude bez silného partnera v podobe zavedenej značky sakra ťažký oriešok. Ale pozri, ako začínala novodobá Dacia a kde je teraz... Ja im držím palce.
@traveldrive
Závada novou značku a vůz jen pro Srbský trh je však taktéž blbost. Bez silného renomovaneho partnera
Na druhé straně Dacia se chytla právě díky renomovane u partnerovi.
Závada novou značku a vůz jen pro Srbský trh je však taktéž blbost. Bez silného renomovaneho partnera
Na druhé straně Dacia se chytla právě díky renomovane u partnerovi.
@vencelín
Asi tak, v tomto sa zhodneme. Každopádne dnes, keď značky zomierajú a končia, je každá takáto snaha viac ako sympatická.
Asi tak, v tomto sa zhodneme. Každopádne dnes, keď značky zomierajú a končia, je každá takáto snaha viac ako sympatická.
@vencelín Však by takové pěkné jednoduché autíčko mohli prodávat nejen doma, ale taky ho vyvážet do spousty zemí "Globálního jihu". Jenom by si museli zaplatit licenci na nějakou starší podvozkovou platformu, jako nejpravděpodobnější zdroj mi samozřejmě připadá Fiat...🤔
@traveldrive Vzhľadom k tomu kto reálne vie investovať prostriedky a technológie do podobného projektu a aj k zahraničnej orientácii Srbska mi to vychádza na nejakú čínsku automobilku, ktorá sa bude predávať s logom a možno retro designom YUGA.
@wakantanka
Možná, ti či ani jsou jediní kterým to může dávat smysl tu značku využít s tím že se budou odvolávat že je to evropská znacka. I když i tak je možná lepší se podívat po nějaké jiné zaniklé značce.
Možná, ti či ani jsou jediní kterým to může dávat smysl tu značku využít s tím že se budou odvolávat že je to evropská znacka. I když i tak je možná lepší se podívat po nějaké jiné zaniklé značce.
Protoze Trabant na solar byl nesmysl.
Pokud sezenou slusnou techniku, a udrzi rozumnou kvalitu za prijstelne penize, tak se Yugo prodavat bude.
Kolik je na trhu malych, jednoduchych aut?
A kolik jich bude za ty 2 roky?
Pokud se Evropa neprobudi.
Treba trivalce od Fiata, a klidne i ty dvouvalce, by mi vubec nevadily.
😄
Pokud sezenou slusnou techniku, a udrzi rozumnou kvalitu za prijstelne penize, tak se Yugo prodavat bude.
Kolik je na trhu malych, jednoduchych aut?
A kolik jich bude za ty 2 roky?
Pokud se Evropa neprobudi.
Treba trivalce od Fiata, a klidne i ty dvouvalce, by mi vubec nevadily.
😄
@Ja Prvni 123
Nepredbiehaj, ešte ani nezačali. A bude to sakra ťažké. Kým dostanú prvé auto na trh EÚ, ešte pretečie veľa vody, ak sa im to teda vôbec podarí. Ale určite im držím palce. Aspoň sa o niečo, na rozdiel od súčasnej EÚ, snažia.
Nepredbiehaj, ešte ani nezačali. A bude to sakra ťažké. Kým dostanú prvé auto na trh EÚ, ešte pretečie veľa vody, ak sa im to teda vôbec podarí. Ale určite im držím palce. Aspoň sa o niečo, na rozdiel od súčasnej EÚ, snažia.
Oltcit yugo simca trabant a pod ... vobec by som nebol proti ak by sa nejake tie mena z minulosti vratili naspat na automobilovu mapu sveta ale vieme ze je to skor prianie ako realita ... navyse v dnesnych casoch setrenia to je uz uplne pase ...
@3_diamanty sa čudujem že žiadna z veľkých automobiliek sa nechytí šance ako Dacia... tá už je taká drahá že sa pomaly neoplatí. No možno sme prespali dobu...Čína nám ide zaplaviť trh a my blbí budeme kupovať lacné čínske autá za európske ceny a svoje automobilky potopíme. To sa stane...ak to pôjde takto ďalej...Mimochodom, nie je v Číne komunizmus? 😃)
@3_diamanty
S tou Simcou suhlas. Kvalitne auta dokonca aj s V8. Aj ked povodne vychadzali z Fordu.
Ostatne "vydobytky" socializmu vsak nestoja ani len za zmienku.
Sudruhovia nedokazali vymysliet ziadne auto, len vsetko kopirovali zo "zahnivajuceho a rozkladajuceho sa" zapadu: Oltcit bol Citroen, Zastava (a eda aj Yugo) vychadzali z Fiatu a Trabant pokracoval v predvojnovej tradicii DKW.
S tou Simcou suhlas. Kvalitne auta dokonca aj s V8. Aj ked povodne vychadzali z Fordu.
Ostatne "vydobytky" socializmu vsak nestoja ani len za zmienku.
Sudruhovia nedokazali vymysliet ziadne auto, len vsetko kopirovali zo "zahnivajuceho a rozkladajuceho sa" zapadu: Oltcit bol Citroen, Zastava (a eda aj Yugo) vychadzali z Fiatu a Trabant pokracoval v predvojnovej tradicii DKW.
Vlhky sen nacionalistickych srbskych sudruhov.
Odsudene dopredu na neuspech.
To kludne aj u nas mozu obnovit vyrobu napriklad Velorexu (taktiez napriec generaciami vysmievany vehikel) .... uz vidim "hrdych" buducich majitelov.
Odsudene dopredu na neuspech.
To kludne aj u nas mozu obnovit vyrobu napriklad Velorexu (taktiez napriec generaciami vysmievany vehikel) .... uz vidim "hrdych" buducich majitelov.
Spalovací. Hmmm... To jako celý? Jako že ho místo hledání místa k zaparkování raději spálíš, když bude tak levný? No, pozoruhodná idea 😄
Ano, podla tych nacrtov naozaj vyzera celkom dobre. Podobne so skicami VW tak 15 rokov dozadu okolo cca 2010.
Akurat nie som si isty, ci 3-dverova verzia by mohla byt to prave orechove, co dnes leti.
Ale mozno su vizionari a v tom storoci, ked to dotiahnu do seriovej vyroby, to tak naozaj bude.