Drsné zrcadlo dnešní výrobě BMW...
Tehdy bylo BMW opravdu krásné.
Vlastně je neuvěřitelné, jak revoluční design vlastně Bangle přinesl. Od té doby to šlo už jen z kopce..
Pravá katastrofa však nastala až po odchodu Kabaně ..
gil54
0
@rohYpnol
Až na takový drobný detail, že s E30 nemá Bangle nic společného, byl v BMW až od roku 1992.
E30 dělal ještě Claus Luthe.
rohYpnol
0
@gil54
Až na to, že já vůbec nenapsal ani řádku o tom, že Bangle vytvořil design na E30 a že revoluční design byl na E30... Chce to lépe číst nebo víc myslet. I když ok, je to diskuse k E30, takže sis to vyložil směrem k E30... Nebylo to tak myšleno.
gil54
0
@rohYpnol
Mě školit ve čtení ani myšlení nemusíš a když se chceš hádat, najdi si někoho jiného.
KANKUNEN
0
Ano,Rohypnol má pravdu,opravdu píše pod autem, se kterým Bangle nemá nic.
Frfla
0
Neni mozne, ze je to uz veteran. Nad fotkami tohoto auta jsem jako malej slintal. Ten cerveny kabriolet v bile kuzi je proste skvost.
lordlord
0
kupé od toyoty a subaru měla podobnou dynamiku a všude se píše, že jsou pomalá....
Tehdy bylo BMW opravdu krásné.
Vlastně je neuvěřitelné, jak revoluční design vlastně Bangle přinesl. Od té doby to šlo už jen z kopce..
Pravá katastrofa však nastala až po odchodu Kabaně ..
Až na takový drobný detail, že s E30 nemá Bangle nic společného, byl v BMW až od roku 1992.
E30 dělal ještě Claus Luthe.
Až na to, že já vůbec nenapsal ani řádku o tom, že Bangle vytvořil design na E30 a že revoluční design byl na E30... Chce to lépe číst nebo víc myslet. I když ok, je to diskuse k E30, takže sis to vyložil směrem k E30... Nebylo to tak myšleno.
Mě školit ve čtení ani myšlení nemusíš a když se chceš hádat, najdi si někoho jiného.