Videa
Dacia Duster Extreme TCe 130 4x4: Martin Vaculík vysvětluje dosud nepublikované technické podrobnosti
6 komentářů
Troufám si říct, že Dacia tímhle motorem udělá útlum svých prodejů Dustera, protože za podobnou cenu máte 4x4 4válec(!!) 1.5 Turbo SsangYong Korando a ještě v automatu - a to pozor - bez složité techniky a Li-NMC baterie(mimo jiné hořlavé) za šílenou cenu 😄 Dle mého díky složitější technice má problémy s prodeji i Suzuki Vitara a SCross, kde rovněž je LiNMC baterie se vší tou drahotou...
@Bobanus
Tá kórejská jednapäťka je známy nenažranec - 7,5 po okreskách, 9 litrov v meste. Nehľadiac na to, že SSangyong je ešte stará kórejská škola s niektorými archaickými riešeniami, ktoré človek v dnešných moderných autách už nečaká.
Tá kórejská jednapäťka je známy nenažranec - 7,5 po okreskách, 9 litrov v meste. Nehľadiac na to, že SSangyong je ešte stará kórejská škola s niektorými archaickými riešeniami, ktoré človek v dnešných moderných autách už nečaká.
@Bobanus prodeje Suzuki proti roku 2023 vzrostly. Výhodou Suzuki je výrazně lepší spolehlivost a 4 válec.
Obecně složitost turba, milhybrid, variabilního časování na výfuku a sání ? jak se to vezme - používá to většina (velká část) výrobců motorů, opět s tou poznámkou že jde hodně často o 3-válce a často s vysmívanou dvouhmotou jako u dieselů.
Cenově musíte srovnávat auta se shodnou technikou a shodnou výbavou. Ano jsou levnější modely, proč ne, budou v základní výbavě s různými vychytávkami jako třeba nedělená zadní sedadla a pod. na které narazíte až po koupi.
Obecně musí člověk musí řídit svým cenovým limitem a pak hledat model podle svých preferencí s co nejméně kompromisy a omezeními - pokud nehledá jen podle vzhledu.
Druhým point of view je, že auta jsou si vzhledově i konstrukčně čím dál víc podobná až shodná.
Obecně složitost turba, milhybrid, variabilního časování na výfuku a sání ? jak se to vezme - používá to většina (velká část) výrobců motorů, opět s tou poznámkou že jde hodně často o 3-válce a často s vysmívanou dvouhmotou jako u dieselů.
Cenově musíte srovnávat auta se shodnou technikou a shodnou výbavou. Ano jsou levnější modely, proč ne, budou v základní výbavě s různými vychytávkami jako třeba nedělená zadní sedadla a pod. na které narazíte až po koupi.
Obecně musí člověk musí řídit svým cenovým limitem a pak hledat model podle svých preferencí s co nejméně kompromisy a omezeními - pokud nehledá jen podle vzhledu.
Druhým point of view je, že auta jsou si vzhledově i konstrukčně čím dál víc podobná až shodná.
Pěkné, bude i vysvetlení techniky nové LPG verze?
Skoro jako popis predelane 1.2 od Stellantisu.
🤓