Novinky
Quattro Ultra určitě neodpojuje hnací poloosy zadních kol jak se mylně tvrdí v testu. Ty se točí za jízdy vždy. Stejně tak je pochybné že tenhle systém podporuje hospodárnost když jeho aktivací se jedna část pohonu sice zastaví, ale jiné části se tím zároveň dostanou do vzájemného protipohybu. A proti fulltime klasice tenhle systém pracuje jen občas, je mnohonásobně složitější, obsahuje hromadu dílů navíc a je tedy logicky i těžší. Což asi zlepšuje tu přilnavost a spotřebu ...
K tomu obtížnému trefování zatáček, není to tím proměnným převodem řízení ?
K tomu obtížnému trefování zatáček, není to tím proměnným převodem řízení ?
Líbí se někomu to ukončení displejů na pravé straně.
Souhlas, audi se nejlip chovaj s benzinovym ctyrvalcem. Teda nejlip se chovaj s elektrikou protoze tam neni patrna ta debilni koncepce vse vepredu. Na druhou stranu vzduch je u nich nejlip zvladnutej. Kazdopadne ultra quattro je vec ktera by me hnala o tridu vejs.
Quattro Ultra skutečně neodpojuje zadní poloosy. Ale odpojuje kloubový hřídel od zadního diferenciálu. Jinak by se točil od kol, což by nemělo moc smysl. Za chybu se omlouvám. Proměnný převod řízení má celá řada jiných aut a tenhle problém s "trefováním" do zatáček jinde nemám. Kupodivu to nebyl jen můj dojem. Co je příčinou netuším.
btw na webu je chyba když chcete vložit odkaz, přeloží kus na smajlíka viz https😐/www ...
Taky jsem se marně snažil vložit odkaz na konfigurátor Škody a házelo to zpátky na autocézet...
Někdo prostě chce diskuzi zlikvidovat a je to záměr. To mi nikdo nevymluví. Nikdo nemůže bejt v reálu tak dementní a chtít to provozovat ke spokojenosti všech tímhle způsobem.