Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní elektrické Lamborghini slibuje extrémy, 980 V napětí a výkon 2000 koní
15 komentářů
ryccardo
Jen si říkám jak dlouho dokáže taková 100 kWh baterie krmit motor, který má výkon přes 1000 kW? Tipnul bych si že to moc daleko nedojede, když se na to šlápne. Nechápu proč takový výkon do auta vůbec rvou. Stejně to nelze už využít.
@ryccardo Proč?
1. Protože je to možné
2. Protože to zákazníci chtějí
1. Protože je to možné
2. Protože to zákazníci chtějí
@Barry Lyndon Ktori zakaznici? Co citam, tak zakaznici pri drahych autach davaju prednost skor ice a ev sa predavaju v masivnych zlavach, napr lucid, taycan, rr spectre, maserati predalo iba par desiatok kusov etc a vela automobiliek pozastavilo investicie do ev a odsunulo svoje top ev projekty
@ptr078 Tak jasně, drahá EV jsou něco jako Apple Watch z pravého zlata. Smyslu to moc nedává, protože u těch drahých a výjimečných aut každý cítí, že za 30 a více let budou možná ještě výjimečnější a dražší, o čemž se u EV dá docela pochybovat...
@Barry Lyndon Vzpomínám na rozhovor s mistrem světa v rallye Waltrem Röhrlem, že řídit 550 koňovou Audi je takový masakr, že člověk je pomalý ve svých reakcích ve srovnání s tím jak je rychlý auto. Dobře tenkrát to auto nemělo 2 tuny jako současné EV, ale poměr výkon hmotnost je podobný a zrychlení 0-100 taky. To nedokáže využít a uřídit mistr světa natož nějaký sojovolatéčkový pozér z Prahe, takže mi stále uniká smysl proč.
@ryccardo Protože když se sojovolatéčkový pozéři sejdou v sojovolatéčkovém baru a jeden má 2000 koní, tak druhý nesnese mít jen 1800, ba co víc, chce mít 2500 koní. Svět je jednoduchý 😁
Samozřejmě, že reálně nikdo nevyužije ani třetinu a nepotřebuje ani čtvrtinu...
Mimochodem ono je vůbec otázka, jestli by něco takovýho mělo být legální. Protože na jednu stranu je ilegální jet 140, ale na druhou stranu je legální zrychlit 0-100 za 2 sekundy (případně ve městě 0-50 pod 1 sekundu). Což mi s ohledem na reakce okoličnatých řidičů/chodců nepřijde dvakrát bezpečný... 😊
Samozřejmě, že reálně nikdo nevyužije ani třetinu a nepotřebuje ani čtvrtinu...
Mimochodem ono je vůbec otázka, jestli by něco takovýho mělo být legální. Protože na jednu stranu je ilegální jet 140, ale na druhou stranu je legální zrychlit 0-100 za 2 sekundy (případně ve městě 0-50 pod 1 sekundu). Což mi s ohledem na reakce okoličnatých řidičů/chodců nepřijde dvakrát bezpečný... 😊
@BarryLyndon jj souhlasím, ale nesnáším regulace, takže bych se nerad dožil toho, že nějaký tupý úředník EK vymyslí regulaci, že se zakáže, aby auta měla zrychlení O-100 třeba pod 4 vteřiny a bude se omezovat maximální rychlost aut třeba právě na těch 140 nebo maximální výkon. Jasně jsou divnolidi jako třeba Mikesus, který s každým nařízením hýká radostí a diví se že ostatní nejsou stejně nadšení, ale normální lidi takové věci prostě štvou. Takže bude asi lepší když to přebere trh. Výrobci to hodí na trh a když o to nebude zájem, tak to prostě vyhyne.
@ryccardo
souhlas 1000 kW jde stejně využít asi jen velmi krátkodobě. Možná tak na okruhu ....
souhlas 1000 kW jde stejně využít asi jen velmi krátkodobě. Možná tak na okruhu ....
@Othello jj tak na cílové rovince, ale tak 2-3 vteřiny nebo na konci nezatočíš 😁
@Othello a na okruh to je moc těžké. Možná udělají "prulom" , ale spíše tiluji, že pod dvě tuny nepůjde, spíše nad. Vaculík by nám ale vysvětlil, že hmotnost je výhoda.
jako u Xiaomi, taky se plánuje přes 2000 Koní, 1 511 kW.
U Lamba je to 1471 kW. Snad něco přidají, aby nevypadali vedle Xiaomi blbě.