Pokud EU bude dál bezhlavě prosazovat greendeal, bude výroba (nikoliv montovna!!!) v Evropě nekonkurenceschopná a Čína bude dělat za dané peníze lepší auta. Prosté.
@rohYpnol
Takze s GD nebudou schopny evropske automobilky zde montovat auta, ale čínské ano? Trochu nelogika. Stačí, aby byly konkurenceschopné se svými produkty a montovnami, ktere ve vysledku uz tu stejne jako montovny jsou.
Evropa by se mela hlavne soustredit na produkty s vyssi pridanou hodnotou, predevsim v tercialnim sektoru - tak jak to delaji amerika, nemci appd.
Sypat auta s minimalni marzi je pro evropu jednadvacateho stoleti ekonomicky neudrzitelne. S tim nic nenadelas a tato premena bude bolet nejvic zeme, ktere jsou na vyrobe aut nejvice zavisle, jako je napr. CR.
Když budou dělat lepší auta, tak ano, budou.
Pokud EU bude dál bezhlavě prosazovat greendeal, bude výroba (nikoliv montovna!!!) v Evropě nekonkurenceschopná a Čína bude dělat za dané peníze lepší auta. Prosté.
Takze s GD nebudou schopny evropske automobilky zde montovat auta, ale čínské ano? Trochu nelogika. Stačí, aby byly konkurenceschopné se svými produkty a montovnami, ktere ve vysledku uz tu stejne jako montovny jsou.
Naopak naprostá logika, kdyby jsi byl schopný pochopit vyzbam toho co říkám.
Je rozdíl auto v EU vyrábět, a je rozdíl auto v EU smontovat z čínských dílů a montážních celků dovezených v krabici.
Teorie komparativnich vyhod, ekonomie 101 https😐/cs.m.wikipedia.org/…3%AD_v%C3%BDhoda
Evropa by se mela hlavne soustredit na produkty s vyssi pridanou hodnotou, predevsim v tercialnim sektoru - tak jak to delaji amerika, nemci appd.
Sypat auta s minimalni marzi je pro evropu jednadvacateho stoleti ekonomicky neudrzitelne. S tim nic nenadelas a tato premena bude bolet nejvic zeme, ktere jsou na vyrobe aut nejvice zavisle, jako je napr. CR.