Ojetiny
Měl jsem P3, pro některé Forda... A po nějaké době to najednou bylo poslední volvo. Strhne jako P2 a starší... Aby se nestalo i současně volvo poslední pravé... Asi jako každá generace Octavie. I když samozřejmě octavie nikde neměla Red block. 😉
@Don Seladon si nemyslím, že by někdo P3 označil za poslední opravdové Volvo, když to byl Ford. P2 je byla ještě vyvíjena výlučně pod Volvem a používala pouze Volvo komponenty, nic od Fordu, nebo PSA.
Táto V70 už bola veľmi nespoľahlivé auto. Hlavne tie oplastované benzínové XC70. V podstate každý z majiteľov s ktorými som sa bavil, mal s tým autom vážne problémy. Hlavne automatická prevodovka, ale aj elektrika, rozvody, podpálené ventily.
@pallas podpálené ventily leda pokud tam měl LPG, jinak je to nesmysl.
Automaty umíraly na nevýměny oleje.
Elektrika - jediný problém je s budíky, které trpí na v té době nově zavedené bezolovnaté pájení. Oprava je ale poměrně jednoduchá a levná. A zatékání do jedné ŘJ, pokud člověk nejezdil do autorizáku a tak minul svolávačku na tento problém.
Rozvody? 160k km na benzinech bez problémů. Ano, na dieselech byla v jedné serii vadná kladka, která nevydržela 60k km.
A to, že by XC70 byly více nespolehlivé než V70 je naprostý nesmysl. Jde interně o úplně stejná auta.
Automaty umíraly na nevýměny oleje.
Elektrika - jediný problém je s budíky, které trpí na v té době nově zavedené bezolovnaté pájení. Oprava je ale poměrně jednoduchá a levná. A zatékání do jedné ŘJ, pokud člověk nejezdil do autorizáku a tak minul svolávačku na tento problém.
Rozvody? 160k km na benzinech bez problémů. Ano, na dieselech byla v jedné serii vadná kladka, která nevydržela 60k km.
A to, že by XC70 byly více nespolehlivé než V70 je naprostý nesmysl. Jde interně o úplně stejná auta.
@eLzyx až na to, že tie XC70 boli všetky AWD, kým klasické kombíky len niektoré.
Toto som si prečítal na stránke😒br /> "Mezi běžné problémy s vozem Volvo XC70 patří problémy s automatickou převodovkou, jako je prokluzování a tvrdé řazení, selhání systému pohonu všech kol v důsledku problémů s úhlovým převodem nebo čerpadlem Haldex, předčasné opotřebení zavěšení kol včetně pouzder příčných ramen a stabilizátorů a elektrické závady, jako jsou vadné řídicí moduly ABS nebo elektricky ovládané zadní víko. Hlášeny jsou také úniky oleje z pouzdra PCV nebo těsnění vratné trubky turba, spolu s předčasným opotřebením horního uložení motoru."
Toto som si prečítal na stránke😒br /> "Mezi běžné problémy s vozem Volvo XC70 patří problémy s automatickou převodovkou, jako je prokluzování a tvrdé řazení, selhání systému pohonu všech kol v důsledku problémů s úhlovým převodem nebo čerpadlem Haldex, předčasné opotřebení zavěšení kol včetně pouzder příčných ramen a stabilizátorů a elektrické závady, jako jsou vadné řídicí moduly ABS nebo elektricky ovládané zadní víko. Hlášeny jsou také úniky oleje z pouzdra PCV nebo těsnění vratné trubky turba, spolu s předčasným opotřebením horního uložení motoru."
Neprodávat, ošetřovat, jezdit. Lepší už nebudou....
Ale mám v garáži V70 P2 a to je nezmar. Funguje, nerezne, tahá nesmysly (tunu v autě, dvě tuny na vozíku - řekněme mimo pozemní komunikace) a spojka stále OK.
C70 není úplně můj šálek kavy jasem na kombi, Mpv či offroad.
Takže proto v70 a ideálně xC či t5r
btw T-5R se už dneska špatně kupuje. Ospravedlnit si výdaj přes půl milionu korun je velice těžké.
Tomu věřím.
Taky nejsem tak bohatéj abych mohl "vyhodit" půl Mega pro nic za nic, psáno obrazně. Jinak řečeno, jsou jiné rozpictove priority.