Ojetiny
Ringhofer
3
Neprodávat, ošetřovat, jezdit. Lepší už nebudou....
Přejít do diskuze
Auto je to pěkné. Nicméně vzhledově se mi více líbí předchozí generace v70. To je pro mne vrchol designu volva.
@Ringhofer proto mám dvě P2 v garáži. Vymazlenou oturbenou S60 a dělníka V70 (paradoxně mnohem hezčí a zachovalejší auto jak některé leštěnky). Všechno benziny, vše v manuálu. A dostávají jen originální díly, pokud jsou k dispozici.
@pallas podpálené ventily leda pokud tam měl LPG, jinak je to nesmysl.
Automaty umíraly na nevýměny oleje.
Elektrika - jediný problém je s budíky, které trpí na v té době nově zavedené bezolovnaté pájení. Oprava je ale poměrně jednoduchá a levná. A zatékání do jedné ŘJ, pokud člověk nejezdil do autorizáku a tak minul svolávačku na tento problém.
Rozvody? 160k km na benzinech bez problémů. Ano, na dieselech byla v jedné serii vadná kladka, která nevydržela 60k km.
A to, že by XC70 byly více nespolehlivé než V70 je naprostý nesmysl. Jde interně o úplně stejná auta.
Automaty umíraly na nevýměny oleje.
Elektrika - jediný problém je s budíky, které trpí na v té době nově zavedené bezolovnaté pájení. Oprava je ale poměrně jednoduchá a levná. A zatékání do jedné ŘJ, pokud člověk nejezdil do autorizáku a tak minul svolávačku na tento problém.
Rozvody? 160k km na benzinech bez problémů. Ano, na dieselech byla v jedné serii vadná kladka, která nevydržela 60k km.
A to, že by XC70 byly více nespolehlivé než V70 je naprostý nesmysl. Jde interně o úplně stejná auta.
@vencelín z předchozí generace bych chtěl zase zpátky C70 T5, manuál, cabrio, poslední roky výroby. Ale to je nesehnatelné.
Ale mám v garáži V70 P2 a to je nezmar. Funguje, nerezne, tahá nesmysly (tunu v autě, dvě tuny na vozíku - řekněme mimo pozemní komunikace) a spojka stále OK.
Ale mám v garáži V70 P2 a to je nezmar. Funguje, nerezne, tahá nesmysly (tunu v autě, dvě tuny na vozíku - řekněme mimo pozemní komunikace) a spojka stále OK.
@tremblic lžeš. Na žádném díle na V70 vyrobené do faceliftu v roce 2003 není jediný díl FoMoCo. Pofacelifty zas tolik neznám.
Nepleteš si to s 2011?
Nepleteš si to s 2011?
@elzyx
Tomu věřím.
Taky nejsem tak bohatéj abych mohl "vyhodit" půl Mega pro nic za nic, psáno obrazně. Jinak řečeno, jsou jiné rozpictove priority.
Tomu věřím.
Taky nejsem tak bohatéj abych mohl "vyhodit" půl Mega pro nic za nic, psáno obrazně. Jinak řečeno, jsou jiné rozpictove priority.
@vencelín T-5R už mám. Takže pro mě je ideální jako další neužitečné auto kabriolet.
btw T-5R se už dneska špatně kupuje. Ospravedlnit si výdaj přes půl milionu korun je velice těžké.
btw T-5R se už dneska špatně kupuje. Ospravedlnit si výdaj přes půl milionu korun je velice těžké.
@eLzyx
C70 není úplně můj šálek kavy jasem na kombi, Mpv či offroad.
Takže proto v70 a ideálně xC či t5r
C70 není úplně můj šálek kavy jasem na kombi, Mpv či offroad.
Takže proto v70 a ideálně xC či t5r
@Don Seladon si nemyslím, že by někdo P3 označil za poslední opravdové Volvo, když to byl Ford. P2 je byla ještě vyvíjena výlučně pod Volvem a používala pouze Volvo komponenty, nic od Fordu, nebo PSA.
Táto V70 už bola veľmi nespoľahlivé auto. Hlavne tie oplastované benzínové XC70. V podstate každý z majiteľov s ktorými som sa bavil, mal s tým autom vážne problémy. Hlavne automatická prevodovka, ale aj elektrika, rozvody, podpálené ventily.