Vyzerá to, ako keby napriek doterajším skúsenostiam Číňania stále nechceli pochopiť, že mimo Čínu je pre ľudí dôležitá a cenená aj história a image značky.
Krum Páč
ptr078
5
@Krum Páč No mam pocit, ze nechapes princip fungovania internetu mila lopata. Takze by bolo fajn, keby si sa aspon pokusil pred tym zamysliet, ako nieco napises. Vtip s hornym uhorskom je neokukany a sviezy, odraza tvoj nadhlad a ostro vtip. Chod sa niekam zakopat debile
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ptr078
0
@Krum Páč Any time dickhead
Mikesus
8
@ptr078
No jak lopata se tu chovas ty, tedy jestli pastevec vi vubec co je lopata. Princip fungování internetu zna asi kazde male dítě ve vyspele zemi, jen pár zaostalcu si myslí, že když to oni konečně z nějaké chýše pochopili ve volném čase, tak ostatní to taky ještě nechápou.
ptr078
0
@Mikesus Tradicne spolceni hlupcu 🤣. Ked uz ma chces urazat, tak aspon vymysli nieco, lebo toto som nedociatal ani do polovice. Uroven predskolskeho veku. Ide to s vami z kopca
sachs800
4
@traveldrive Mám ten samý pocit. A chrlením nových a nových značek to jen umocňuje.
Mokrous
2
@traveldrive Souhlas. Teda alespoň za mne, jakožto zástupce nezdegenerované generace, která nemá potřebu každý den vlastnit novou 𝛑čovinu a zároveň se psychicky nezhroutí z nevhodné reklamy, nebo politicky nekorektního označení čehokoliv včetně sebe sama...
Nemám nic proti inovacím a výběru, ale víc dávám přednost osvědčeným klasickým řešením a nějaké jistotě servisního zázemí.
Pokud ale vývoj bude pokračovat podobným tempem a některé značky se etablují a vybudují stabilní zázemí, tak po dejme tomu 3 generacích ověřených produktů nebudu mít problém koupit si čínský EV typu Zeekr001, když se do té doby evropská produkce neprobere a stále bude nabízet větší a větší bídu a recykláty. Uvidíme.
kesumb
11
@Mokrous
mozna by bylo na case se probudit a nebrat vazne uherskyho panadola. Jaky recyklaty? Myslis treba passata, kterej je uz generace stejnej? Nebo Oktavku 4?
Je to presne naopak, cinan slibuje a mezitim rekordmanem dojezdu je porad mercedes, rekordnamen nabijeni je porsche. Mercedes porad prodava v12 bez primeho vstriku a v x7 je porad v8.
Porsche ma podvozek kde jednotka u kazdyho kola nahrazuje nivo, dvokomorovy tlumice a aktivni stabilizatory...
Milano
0
@traveldrive Pokud bude mít značka kvalitní dealerskou a servisní sít', postupem času prověřenou kvalitu a lepší ceny oproti zavedeným automobilkám, tak bude úspěch zaručen. Většina EU aut s dobrou výbavou znamená 800 +, pokud nepočítám Dačii a tudy cesta nevede...A co si budem povídat, kvalita produkce evropských automobilek jde postupně do kopru a ceny nahoru...
Mikesus
8
@traveldrive
Jo taky mi to tak připadá.
Místo toho, aby dejme tomu udělali jednu ministrem a jednu premiovou, kdzy se chtějí odlišit, tak rozjedou desítky jinych a pak v evrope ( nevím jak ve zbytku světa, ale věřím, že to bude podobné) lidi vůbec dana auta neznají a nemají zájem vůbec si o nich něco zjišťovat. Natož hledat servisní zázemí apod.
kuk
8
@traveldrive Za historii a tradici si chleba nekoupíš. Historie a tradice ti jen pomají prodat dobrý výrobek. Pokud je špatný tak už jen k smíchu a kritizujou tě za to že dřív jsi byl lepší. Takže to co tě nakrmí je konkurenceschopný výrobek za dobrou cenu. Tradici si můžeš akorát pověsit na zeď a sentimentálně vzpomínat v domově důchodců. Proto z nás začíná bejt technologickej skanzen.
Petr 1978
2
A k čemu to tady bude? Nemáme tu těch aut už tak dost???
Radek Holodňák
7
@Petr 1978 to je vůl 😁
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
psel
1
IMO OMG
Víc se k tomu napsat ano nedá 😄
Arese
2
Na tyto čínské pekáče tady nikdo nečeká. 😊
kuk
8
@Arese To píšeš z čínskýho mobilu zatímco prdíš do čínskejch trenek a žerej čínskou polífku z pytlíku jo ? 😁😁
psel
1
@kuk to ti teda nezávidím, pokud to máš takhle. Ještě že ten cinskej mobil, spodky nebo zbylou polívku nebudeš chtít po par letech prodat. U auta a čínského navíc si místo spodek kup radši pořádný pampersky protože by ti čínsky spodky nemusely při jeho prodeji stačit.
No jak lopata se tu chovas ty, tedy jestli pastevec vi vubec co je lopata. Princip fungování internetu zna asi kazde male dítě ve vyspele zemi, jen pár zaostalcu si myslí, že když to oni konečně z nějaké chýše pochopili ve volném čase, tak ostatní to taky ještě nechápou.
Nemám nic proti inovacím a výběru, ale víc dávám přednost osvědčeným klasickým řešením a nějaké jistotě servisního zázemí.
Pokud ale vývoj bude pokračovat podobným tempem a některé značky se etablují a vybudují stabilní zázemí, tak po dejme tomu 3 generacích ověřených produktů nebudu mít problém koupit si čínský EV typu Zeekr001, když se do té doby evropská produkce neprobere a stále bude nabízet větší a větší bídu a recykláty. Uvidíme.
mozna by bylo na case se probudit a nebrat vazne uherskyho panadola. Jaky recyklaty? Myslis treba passata, kterej je uz generace stejnej? Nebo Oktavku 4?
Je to presne naopak, cinan slibuje a mezitim rekordmanem dojezdu je porad mercedes, rekordnamen nabijeni je porsche. Mercedes porad prodava v12 bez primeho vstriku a v x7 je porad v8.
Porsche ma podvozek kde jednotka u kazdyho kola nahrazuje nivo, dvokomorovy tlumice a aktivni stabilizatory...
Jo taky mi to tak připadá.
Místo toho, aby dejme tomu udělali jednu ministrem a jednu premiovou, kdzy se chtějí odlišit, tak rozjedou desítky jinych a pak v evrope ( nevím jak ve zbytku světa, ale věřím, že to bude podobné) lidi vůbec dana auta neznají a nemají zájem vůbec si o nich něco zjišťovat. Natož hledat servisní zázemí apod.