Ojetiny
Zajímalo by mě porovnání taxiku do 500 tis kč s Dacia Jogger, protože oproti Corola sedan nabízí Jogger usporné LPG, gigantický vysoký kufr 700l, 7 míst což jsou zvláště u taxiku naprosté priority.
@Flai Jedným slovom: trvácnosť. Rozhodne Dacia nevydrží toľko čo Corolla. A kým Corolla po nejakých rokoch bude naberať druhý dych, z Dacie bude rozheganá herka.
@Flai a taky skupiny v taxi apkach. Zatímco corolla je vyšší kategorie pro bolt i uber, jogger ne. Jogger je 7 mist, takže v tomhle konkrétním případě sice je rozdíl, ale běžně se takhle uvažuje.
@hotelix No ja neviem - v comforte je v Čechách Corolla aj Jogger. Ale to delenie Boltu je podivné. Napríklad na Slovensku je v triede comfort aj Caddy, ale konkurenčné autá tejto triedy už nie, ani Toyota so Stellantisom, ani Mercedes s Renaultom. V Čechách Caddy v comforte nie je.
@traveldrive jj divný určitě je, ale Bolt má obecně hodně volne nastavený comfort, padá tam všechno. Mmch kategorie váže možnost polepit auto grafikou, například.
Octavia je komfort v obou apkach, ale golf je jen combi a v uberu není vubec.
Prostě se podíváš do tabulky a něco z toho vypadne, logiku bych nehledal. Ale řešili jsme to třeba v porovnání nová corolla sedan vs krátký golf nebo astra, kdy cenově jsme stejně, ale karoserie corolly nehraje roli a včetně HB je vždy comfort. Ostatní auta kromě Octavie ale jsou většinou jen Bolt comfort a jen s karoserii kombi...
Octavia je komfort v obou apkach, ale golf je jen combi a v uberu není vubec.
Prostě se podíváš do tabulky a něco z toho vypadne, logiku bych nehledal. Ale řešili jsme to třeba v porovnání nová corolla sedan vs krátký golf nebo astra, kdy cenově jsme stejně, ale karoserie corolly nehraje roli a včetně HB je vždy comfort. Ostatní auta kromě Octavie ale jsou většinou jen Bolt comfort a jen s karoserii kombi...
návíc ta Toyota Corolla s třívalcem je na dnešní dobu uplný žebrák výbavou. Nabízet roku 2025 spínací skřinku se startovaním klíčem a manuální ruční brzdu je ostuda
@Flai a to te jako urazi otocit klickem a zatahnout rucku?
@ryccardo Je to asi príliš náročné, prečo si ešte viac sťažovať už aj tak dosť náročné ovládanie auta? Už aby boli všetky autá povinne autonómne... 😄
@Flai
Co je špatného na spínací skříňce na klíč? Já bych se spíše pídil po odhlučnění nebo kvalitě sedadel.
Co je špatného na spínací skříňce na klíč? Já bych se spíše pídil po odhlučnění nebo kvalitě sedadel.
@Flai Ostuda?!
Ja cilene auto s elektrickou brzdou nechci.
Normalni klicek je jistejsi reseni, ale elektricka rucka je vylozene k zlosti.
Ja cilene auto s elektrickou brzdou nechci.
Normalni klicek je jistejsi reseni, ale elektricka rucka je vylozene k zlosti.
@Ja Prvni 123 vážne?
A čím ťa tak zlostí?
A čím ťa tak zlostí?
@Flai Naopak, je to velká přednost. Já auta s těmito skvělými a desetiletími osvědčenými řešeními vysloveně vyhledávám, pro mě jsou zásadními argumenty pro koupi! Aneb - čím méně potenciálně draze poruchové elektroniky v autě, tím lépe!🙂👍
Hele, víš, že se to dá koupit v několika stupních výbavy, žejo? 😁 @Flai
@Ozzman no jo, jen ta 4válcová 1.6l tam není, místo toho tam dali tenhle zdechlej 3hrnek… Jel jsem s ním v Yarisu Cross a žádný zázrak to není, na 92kW je to celkem mrtvolka…
Já se v tom jen vezl v corolle a rozhodně to uplný lenoch není když si vezmeš, kolik to auto stojí 😊 Musí se to hodně toičit, ale do cca 140ti to tak nejak pořád akceleruje, určitě to nejede huře, než kdysi 1.6tky MPIčka v Oktávkách a Golfech a to asi někomu klidně stačí @ericn
@Ozzman Ozzy ta 1.6 VVti nebyla o moc dražší a jela líp 😋 Rozhodně bych si raději koupit 3-4 roky starší Corollu s tímto motorem než novou s 3hrnkem 👍
@traveldrive V některých případech je lepší volit ojeté auto než nové, tj když je tam posun k horšímu, což u čistě benzinové Corolly přesně nastalo 😋
@praptak Jak často vytáčíš své auto nad 6000 rpm? Asi nikdy, že? 😋 Při běžné jízdě se tam v podstatě nedostaneš….
@Flai
Co je na manuální ruční brzde ostudneho?
Myslím že bude více bezporuchova než elektrická a každopádně bude lépe servisovatelna.
Co je na manuální ruční brzde ostudneho?
Myslím že bude více bezporuchova než elektrická a každopádně bude lépe servisovatelna.
@vencelín Obe sú v pohode.
@traveldrive
Je pravda, že mám i el brzdu a zatím bez problémů (snad to tak zůstane).
V porovnání s klasickou brzdou vidím nevýhodu tě elektrické min v momentě kdy je vybita baterka. Ta elektrická už nejde odbrzdit, takže v nouzi nejhorší nejde auto roztlacit.
Je pravda, že mám i el brzdu a zatím bez problémů (snad to tak zůstane).
V porovnání s klasickou brzdou vidím nevýhodu tě elektrické min v momentě kdy je vybita baterka. Ta elektrická už nejde odbrzdit, takže v nouzi nejhorší nejde auto roztlacit.
Co to zase je… proč článek propaguje 1,5l, když pán hovoří o 1.8l
No pozerám, zatiaľ som tu jediný, coju aj vlastním. Jedine co jej môžem vytknúť je v zime naštudovať vyššia hlučnosť motora, po zahriatí pohoda. Taktiež pri zrychleni Vás nekopne do chrbta, ale zrýchľuje dobre, lineárne, ani neviete ako je 100 na tacho, pričom pri tejto rýchlosti motor takmer nepočuť. Auto ma výbornú manuálnu prevodovku a podvozok. Neskutočne dobrú spotrebu, okresu s ľahkou nohou hravo dáte za 4,5 litra. A cena? Kupoval som sedan triedy C, síce v základe na SK Active+metalíza za 17.500 eur. Sused za tu istú cenu kúpil oplastovane Sandero...asi tak.
@sorpersa Sandero se mi líbí víc, ale je to jen můj názor. Navíc je vyšší takže na nějaké polňačky i do města určitě lepší. I motor u Sandra je super. Ale zas Toyota sedan vypadá víc klasicky a neurazí a za tu cenu je to určitě dobrý kup. Podle mě přesně tolik by měla stát a Sandero by klidně klidně mohlo zlevnit.
Zajímavý design a tříválec ujde. Přesto s tou vychvalovanou spotřebou to nebude tak horké. Seděl jsem v autě najeto 34 tisíc km, spotřeba 6.3. Druhé auto najeto 124km (ano, je to správně) a spotřeba 9.1.Nevim, jestli je to tím, že se auto musí zajet, anebo je to tím, že zde něco špatně s motorem. Třetí vůz měl 7.1. a najeto asi 52 tisíc. A s tím odhlučněním je to pravda. Nicméně, když to srovnám s jinými vozy, tak mnohdy záleží také na zvolených pneumatikách. Těžko říct, jestli by to pomohlo.
A Bolt fakt nepouziva 1.5 trivalec.
Takze proveril podobne auto, s uplne jinym pohonem.