Novinky
Epiq bude v Indii za 8500 o rok později v 2027.
Důvod
E-pohon zadarmo, baterky taky, Na baterky budou kolem 40 USD/kWh.
CATL oznámil i levné Sodíkové, mají být letos koncem roku.
Důvod
E-pohon zadarmo, baterky taky, Na baterky budou kolem 40 USD/kWh.
CATL oznámil i levné Sodíkové, mají být letos koncem roku.
Krum Páč
22. dubna 2025 • 20:24
8
Ty musíš pochcat každej patník viď? Zvedni nožičku trošku výš, aby tvé značky byly zdálky markantní. @MarekAbsolon
22. dubna 2025 • 20:24
8
Ty musíš pochcat každej patník viď? Zvedni nožičku trošku výš, aby tvé značky byly zdálky markantní. @MarekAbsolon
Kei-car za 400 tisíc nepodrazí nohy nikomu, leda tak zakýva na pozdrav Dacii Spring. Najskôr to bude niečo veľmi podobného.
fdrive.cz/…yd-seagull-14412
Cena 11 tis.€
Cena 11 tis.€
@rohYpnol Kde si vzal tých 11 000,-€?
Cena z minulého leta je od 660 000,-Kč...
Cena z minulého leta je od 660 000,-Kč...
@traveldrive
BYD recently announced a discount on its Seagull electric vehicle (EV), reducing the model’s already affordable base price from $9,500 to $7,800. Comparatively, Nissan’s Versa is the US’s least e😜ensive car, starting at $18,330. The average cost of a new vehicle in the US in March was $47,962, just shy of the $49,958 all-time high set in December of 2022, Kelley Blue Book reports. New car prices are e😜ected to increase following President Trump’s additional 25% tariff on auto imports, which will likely drive used vehicle prices due to increased demand for less e😜ensive models and declining inventories.
www.autoblog.com/…pre-owned-us-car
BYD recently announced a discount on its Seagull electric vehicle (EV), reducing the model’s already affordable base price from $9,500 to $7,800. Comparatively, Nissan’s Versa is the US’s least e😜ensive car, starting at $18,330. The average cost of a new vehicle in the US in March was $47,962, just shy of the $49,958 all-time high set in December of 2022, Kelley Blue Book reports. New car prices are e😜ected to increase following President Trump’s additional 25% tariff on auto imports, which will likely drive used vehicle prices due to increased demand for less e😜ensive models and declining inventories.
www.autoblog.com/…pre-owned-us-car
Nevíte někdo tady, co je to "kei car"? Já znám jen key car, ale znám také český ekvivalent, který bych použil spíše. Ale je pravda, že ten český nezní tak světově.
@Petr Kozohorský
Možná zkus en.wikipedia.org/wiki/Kei_car , kde je i popsáno, proč "kei" s měkkým " i ".
Možná zkus en.wikipedia.org/wiki/Kei_car , kde je i popsáno, proč "kei" s měkkým " i ".
Kei car** (nebo také **kei jidōsha, v překladu „lehký automobil“) je speciální kategorie malých aut v Japonsku, která byla vytvořena po druhé světové válce, aby usnadnila dostupnost motorových vozidel v době omezených zdrojů.
Hlavní rysy kei carů😒br />
- Malé rozměry: maximální délka kolem 3,4 metru, šířka do 1,48 m, výška do 2 m
- Malý motor: maximálně 660 cm³, výkon obvykle do 64 koní
- Výhody: nižší daně, levnější pojištění, snadnější parkování (v některých oblastech nemusíš pro kei car dokládat parkovací místo)
- Oblíbené značky: Suzuki, Daihatsu, Honda, Mitsubishi, Nissan atd.
- Typická karoserie: hatchbacky, dodávky, minivany, občas i malé off-roady (např. Suzuki Jimny v kei verzi)
Kei cars jsou extrémně populární v Japonsku díky praktičnosti v hustém městském provozu a nízkým provozním nákladům. Mimo Japonsko se moc neprodávají, ale stávají se populárními mezi fanoušky „JDM“ (Japanese Domestic Market) vozů.
Hlavní rysy kei carů😒br />
- Malé rozměry: maximální délka kolem 3,4 metru, šířka do 1,48 m, výška do 2 m
- Malý motor: maximálně 660 cm³, výkon obvykle do 64 koní
- Výhody: nižší daně, levnější pojištění, snadnější parkování (v některých oblastech nemusíš pro kei car dokládat parkovací místo)
- Oblíbené značky: Suzuki, Daihatsu, Honda, Mitsubishi, Nissan atd.
- Typická karoserie: hatchbacky, dodávky, minivany, občas i malé off-roady (např. Suzuki Jimny v kei verzi)
Kei cars jsou extrémně populární v Japonsku díky praktičnosti v hustém městském provozu a nízkým provozním nákladům. Mimo Japonsko se moc neprodávají, ale stávají se populárními mezi fanoušky „JDM“ (Japanese Domestic Market) vozů.
“ 20kWh akumulátoru pro dojezd přibližně 180 km. Výhodou je vysoká akceschopnost díky 100kW nabíjení, takže z 10 na 80 % to trvá jen 40 minut.”
Co to meles?
Budou zabírat místa u nabíječek,
kde se bude muset potom čekat.
To že ta auta mají mizernou efektivitu a občas se nenabíjejí vůbec nebo se jim ty baterky přehřívají máš zapomenout.
Já si počkám s hodnocením až si to nějaký chudák koupí a bude jasné co lze od auta očekávat. Jsou to jen proklamace.
panadol jim to veri a ten ma dycky pravdu!