Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Citroën C5 Aircross proti konkurenci: SUV z Číny, skvělý Ford Kuga a další

10 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Peugeot stále nepochopil. 1,2 do boudy je dobrý základ. Lepší než dvoulitr v době atmo. Ale 1,5 zoufale chybí. Jako mildhybrid jako HEV, které se nabije sám i jako PHEV pro ty, kteří mají na střeše FVE nebo třeba i noční proud. Já teď jezdil HEV v Corolle a TDI v Octávce. A víte co, obojí to bylo super. Vytí HEV je řádně utlumeno, klapot dieslu v značně potlačen. Ideál je HEV s normální převodovkou. Je to složitější, ale více sofistikované.
Avatar - del42sa
del42sa
v přímém porovnání s konkurencí se ukáže, jak jsou ty pohony Stellantisu nedostatečné a jak zaostávají za konkurencí, která v tomto ohledu nabízí daleko více, takže navzdory novým modelů bude propad prodejů Stellantisu i nadále pokračovat.

Sami si to zvolili ...
Avatar - del42sa
del42sa
double.
JirkaII
Nová Kuga je jasný favorit. Škoda, že jako PHEV je tak drahá, do práce na elektriku, na výlet jako Husita, "pod obojím". Právě hybridy v Kuze jsou výběrem z nejlepšího a tak technickými klenoty. Inu, chytrý se zeptá a udělá to správně.
Vašek Sobala
@JirkaII Testoval jsem PHEV Kugu a má z mého pohledu jeden zásadní problém.... Vždy startuje na spalovák a než se zahřeje, tak cca 2-5 km jedeš jen na spalovák.... PHEV od Toyoty či VW umí startovat na elektřinu a na elektřinu jedeš hned od startu.
Rezna
@Vašek Sobala
To je poměrně zásadní informace. Díky
šofér
@Vašek Sobala - Toyota na elektřinu pouze když je teplo, aspoň Corolla, v zimě-i nad nulou- startuje na benzín, motor se musí zahřát.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@šofér Mozna zalezi na modelu, ale moje Toyota PHEV startuje motor jen kdyz je venku 10 pod nulou nebo hur.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@šofér Ted mi to teprve doslo - Corolla neni PHEV, takze se neni co divit, ze startuje hned. Stejne by ten spalovak nastartoval o chvili pozdeji. Tam ten system prochazi ruznymi fazemi podle okolni teploty a teploty oleje, ale startuje (s vyjimkou letnich teplot) po zapnuti auta prakticky vzdy.

U PHEV je to jina situace a hodne zalezi na tom, jak ma auto udelane topeni. Toyoty mivaji teplene cerpadlo (nevim jak CH-R, nekoukal jsem), takze startovat nemusi krome silnych mrazu. U nekterych jinych vyrobcu startuje spalovak prakticky vzdy, kdyz je potreba topit do kabiny.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Hrany citronom sedia to beriem .... ale na rozdiel od sympatickej C3 je tato mega skatula uz hotova obluda ( s desiatkami zbytocnych patvarov ) .... aj ten MG HS je vedla nej razom aky krasne dizajnovo cisty ... pecka