Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Volkswagen má tři nové modely. Co je na nich nejzajímavější?

20 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Volkswagen dlouhá léta považoval čínský trh za skládku evropských automobilových přebytků – a čínského zákazníka za němého obdivovatele západního chromu. Inu, doba pokročila. Dnes se ukazuje, že když se příliš dlouho žije z minulosti, budoucnost si člověka přestane všímat.

A tak nyní přichází ID.Evo, ID.Era, ID.Aura – zní to jako křížení evangelia, futuristické opery a návodů k použití. Snad jim alespoň jedna z těchto Aur znovu rozsvítí cestu. Nebo aspoň osvítí tabulku tržních podílů.
PowerHouse
@Horký Rom
Asie hlavně přichází s o rád vyšší produktivitou. Továrny bez lidí. bez zlatých ručiček.

Co si zlaté české ručičky počnou, když Asiaté proráží s robotama?
kesumb
@PowerHouse
po vzoru panadola budou cekat, az jim baba da levny energie a bydleni pro vsechny zdarma!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Kdyby jsi aspoň měl tu soudnost když už nejsi schopný věci pochopit tak aspoň se k nim nevyjadřovat...

Studuj
www.casopisstavebnictvi.cz/…lni-bydleni.html
kesumb
@panadol😒


vydrz, dockas se, baba ti da vsecko bez prace! Mozna kdyz budes hodnej dockas se i znarodneni cezu, to pak budes mit nejenom naftu ale i elektriku zadarmo!
traveldrive
@PowerHouse Nepleť.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Ma pravdu. Tady je videt sousta lidi, kteří nechtějí nic dělat, jsou líní, ale chtěli by vše co mají ostatní zadarmo. Typický koblihy a severomaďaři. Pak tu jsou normální lidé a Slováci, kteri jsou pracovití a dokáží si sami vydelat na to co chteji.
psel
@Mikesus hele nech zevšeobecňování, tohle nikam nevede, chceš aby nás někdo označoval za severní rakušáky nebo jihovýchodní Němce?
Fakt je že má každá země diskutéry magory, a očividně jich tady vidím víc z Čech než ze Slovenska, asi je to dáno tím že je to diskuze na českém serveru.
To že s někým nesouhlasíš přece není tím že je odjinud, ale že má jiný názor. A je jedno jestli je z práglu, Brna, Ústí, Košic nebo Ulánbátaru. Odsuzovat někoho na základě toho odkud je ukazuje slabost toho kdo to dělá.
Možná se ti nikdy nestalo, že se někdo navážel do tebe odkud jsi, já už se několikrát takhle cítil a věř mi, od té doby si dávám bacha bych něco takového nedělal sám.
Takže prosím vynech severomaďary ….
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@PowerHouse Mohl bys už ten svůj výmysl nějak podpořit. Ani bych se nedivil, kdyby Čína používala japonské stroje.
psel
@KANKUNEN nemá to čím podpořit, jen furt plácá něco o montootrocích.
A ty dělnické ubytovny u fabrik v Číně jsou jen nabíječky robotů.
Přitom kdyby byl chytrý tak by se podíval do zpráv o počtech zaměstnanců s došel by k tomu kolik zaměstnanců potřebují ty zázrační Číňani na výrobu jednoho auta a byl by klid.
PowerHouse
VW již nepotřebuje Cariad s 13 000 programátory.
Stačí na to start-up Rivian.

Tedy na tomto příkladu je vidět, že VW má budoucnost.
psel
@PowerHouse BYD má ve vývoji 107000 pracovníků, už jsem ti to tady jednou psal, tak nemá budoucnost taky nebo jak?
Plácáš tu jen kraviny a nevíš o co go.
Johnn
@psel Teď ještě srovnat co vše vyvíjí a vyrábí. BYD bude mít větší vertikální integraci a daleko širší portfolio, jak vlastních polotovarů, tak finálů.
psel
@Johnn určitě toho BYD má víc, a je zcela legitimní diskuze nad tím, kolik lidí mají ve vývoji aut, baterek resp. článků, sestavování elektroniky apod.
On tady ale hází čísla zcela ze vzduchu (cariad má 5500 zaměstnanců) a tvrdí že evropské automobilky používají montootroky a Číňani jsou efektivní díky automatizaci a ta v Evropě prý není. To je všechno lež.
Proto je má reakce jaká je.
Naskakování na čínsky bezbřehý marketing a jeho papouškování nemá s realitou nic společného.
Johnn
@Psel Tak něco málo řiká úrověn robotizace https😐/ifr.org/…d-in-seven-years
Dohadovat se můžete jak chcete.
A samozřejmě, ono to není jen o robotizaci (viz Tesla a její gigacating).
Každopádně, doba, kdy evropské automobilky měli nejmodernější výrobu už je asi pryč. To neznamená, že se to zase neotočí. Jen je potřeba znát své protivníky.
Ano čína má nějaký marketing, ale toto zase platí o všech bez rozdílu.
psel
@Johnn no tak to jsem očekával ty poměry ještě horší 😄. Ale hlavní důvod pro robotizaci je množství výroby. Pokud nemáš výrobní množství, tak se ti robotizace nemůže vyplatit.
Navíc všechna čest Německu, tam je k tomu dohnaly vysoké platy a nás to zatím čeká. Škoda, že to není tabulka řešící jen Automotive, myslím si že by ten graf byl placatější 😄.
Jinak na tom serveru je srovnání automotive ale jen z roku 21 kdy bylo vidět že je na tom jen Korea podstatně lépe, US, EU a JP na tom byly stejně a jen Čína byla na polovině posledně jmenované trojice. Bylo by zajímavé vidět jak se to za 3 roky změnilo.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hoši vy uz mate fakt dost.

Arogantni jsou Cinani, vzdycky a vsude...
budaman888
Neskutečně ošklivá auta.
traveldrive
@budaman888 Vyzerajú možno trochu "čínsky", ale rozhodne majú ucelenejší a sympatickejší dizajn ako čistokrvní "číňania", ktorí často vyzerajú, ako keby ich skladali pejsek a kočička...