Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
pjotr
A navíc tolik vychvalovaný 1.5 TSI vlivem podtáčení a jiných vymožeností karbonuje a pak mu citelně klesá výkon
@pjotr zrovna tento motor se jeví jako vhodný pro auto této hmotnosti. 4valce lepší než trihrnek.
Předpokládám, že auto s nájezdem 20tis km ročně jezdilo delší trasy než "kolem komína".
Předpokládám, že auto s nájezdem 20tis km ročně jezdilo delší trasy než "kolem komína".
@pjotr to dela kazdy TSI. S automatem je to vubec pruser neb prevodovka kvuli emisim motor navic hrozne podtaci.
@ryccardo
Takze jen potvrzujes co jsem psla výše. S těmito kilometry je to pred smrti. Zakarbonované, konstrukční vlasntost tsi.
Takze jen potvrzujes co jsem psla výše. S těmito kilometry je to pred smrti. Zakarbonované, konstrukční vlasntost tsi.
@Mikesus No shit Sherlock, karbonuje každý přímovstřik. Opravdu to neznamená, že je po 200k km po smrti.
@Mikesus na mem TSI mam aktualne 410 tis. On neni zase takovy problem provadet u tech aut jednou za 200 tis dekarbonizaci sani a ventilu. Technologie na to jsou. Na 250 tis jsem to auto kupoval osle, takze dle tvych prazackych mouder uz davno po smrti 😁
@Mikesus Můžeme poděkovat EU a jejich bezuzdnému tlačení na každý gram CO2. Jinak by automobilky mohly aplikovat i nepřímý vstřik, který by problém bezezbytku řešil. Takhle se to musí holt řešit mechanickou dekarbonizací.
@ryccardo Nepiš TSI, protože pak se toho chytá kdejaký pseudoYntelektuál a šíří to jako španělskou chřipku všude kde může. Prostě obecný problém přímovstřiků, které jezdí zejména krátké trasy a s podtočeným motorem a na obyčejný benzín a k tomu ještě s dlouhým intervalem výměny oleje je karbon. Poslední generace třeba 2.0 TSI ale na to zas tak moc netrpí a když dobře tankuješ a měníš olej a občas trochu vyženeš pavouky, tak i po 100.000 km je sání prakticky čistý.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Mokrous ano mas pravdu je to problem vsech primovstriku. Ja pridavam vif, motor tocim, tak aby mel vysoky emise a ne nizkou spotrebu a olej menim max po 15 tis. Vysledkem je fungujici motor 😉
Ozzman
Nejlepší Oktávie byla ta s 1.9TDI rotačkou, dokud vás koroze nerozdělí.... vyvraťte mi to 😊 Lepší auto, co jen jezdilo a jezdilo, už nepostavili
@Ozzman
Abych řekl pravdu, adoraci první Oktávky jsem nikdy nepochopil. Asi je to tím, že jsem z venkova, kde Oktávky nikdy nefrčely. Nikdy jsem ji neřídil, ale když nad tím tak přemýšlím. Málo místa na zadních sedačkách. Dále velké převisy, kdy hlavně ten nízký přední hrozí škrtnutím při vjezdu do garáží nebo dvorků, a extradlouhý zadní bude určitě problém při jízdě s přívěsem. A pak když člověk vidí, kolik jedničkových Oktávek se v přetáčivém smyku obmotalo kolem stromů, tak to opravdu nechápu.
Ano, motor 1.9 TDI rotačka, u toho adoraci chápu.
Abych řekl pravdu, adoraci první Oktávky jsem nikdy nepochopil. Asi je to tím, že jsem z venkova, kde Oktávky nikdy nefrčely. Nikdy jsem ji neřídil, ale když nad tím tak přemýšlím. Málo místa na zadních sedačkách. Dále velké převisy, kdy hlavně ten nízký přední hrozí škrtnutím při vjezdu do garáží nebo dvorků, a extradlouhý zadní bude určitě problém při jízdě s přívěsem. A pak když člověk vidí, kolik jedničkových Oktávek se v přetáčivém smyku obmotalo kolem stromů, tak to opravdu nechápu.
Ano, motor 1.9 TDI rotačka, u toho adoraci chápu.
@Tycoon
Dost tě zklamu. Octavia 1 byla velmi chválena za jízdní vlastnosti ve své době. A pokud jsi měl 4x4, tak jsi měl i zadní nezávislé zavěšení!
Málo místa vzadu také nebyl až tak velký problém. Modelovou péčí z toho vykřesali co šlo. A Málo místa tak bylo především ve vztahu k celkové koncepci auta, kdy z praktického hlediska Octavia nabízela prakticky to co střešní třída, jen na podvozku Golfu.
Ano, Octavia 1 byla naprosto nadčasové auto, které se podaří opravdu málokomu. Všechny ty Escorty, Focusy, Astry, Xary, 306, 307 a další jsou dávno slisované ve šrotu, ale Octavia 1 nejen že stále jezdí. Ale při nezanedbané péčí nemá problém sloužit dál a dál.
Dost tě zklamu. Octavia 1 byla velmi chválena za jízdní vlastnosti ve své době. A pokud jsi měl 4x4, tak jsi měl i zadní nezávislé zavěšení!
Málo místa vzadu také nebyl až tak velký problém. Modelovou péčí z toho vykřesali co šlo. A Málo místa tak bylo především ve vztahu k celkové koncepci auta, kdy z praktického hlediska Octavia nabízela prakticky to co střešní třída, jen na podvozku Golfu.
Ano, Octavia 1 byla naprosto nadčasové auto, které se podaří opravdu málokomu. Všechny ty Escorty, Focusy, Astry, Xary, 306, 307 a další jsou dávno slisované ve šrotu, ale Octavia 1 nejen že stále jezdí. Ale při nezanedbané péčí nemá problém sloužit dál a dál.
@rohYpnol
Chválena kým? Českými novináři? To pro mě není měřítko. Dobře víme, že jakmile přijde nová generace Oktávky, tak Svět motorů/Auto.cz po letech adorování přijde s kritickými poznámkami, které předtím nezazněly.
Tím neříkám, že to bylo špatné auto. Platforma Golfu IV a další tehdejší technika koncernu VW umožnila Škodovce dát do Oktávky opravdu zajímavou techniku. Kdo v 90. letech (a kdo dnes?) mohl v dané třídě vyrábět auto se 110 kW turbomotorem a pohonem 4x4? Kdo v 90. letech (a kdo dnes?) mohl v dané třídě dát zákazníkům na výběr z několika barev koženého čalounění?
Ale to nic nemění na to, že v Oktávce bylo nejen méně místa než v dožívajích Seatu Toledo I a VW Jetta, ale dokonce i méně než ve Felicii.
Chválena kým? Českými novináři? To pro mě není měřítko. Dobře víme, že jakmile přijde nová generace Oktávky, tak Svět motorů/Auto.cz po letech adorování přijde s kritickými poznámkami, které předtím nezazněly.
Tím neříkám, že to bylo špatné auto. Platforma Golfu IV a další tehdejší technika koncernu VW umožnila Škodovce dát do Oktávky opravdu zajímavou techniku. Kdo v 90. letech (a kdo dnes?) mohl v dané třídě vyrábět auto se 110 kW turbomotorem a pohonem 4x4? Kdo v 90. letech (a kdo dnes?) mohl v dané třídě dát zákazníkům na výběr z několika barev koženého čalounění?
Ale to nic nemění na to, že v Oktávce bylo nejen méně místa než v dožívajích Seatu Toledo I a VW Jetta, ale dokonce i méně než ve Felicii.
@rohYpnol
O1 naopak měla jedny z nejhorsich jízdních vlastností. Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil.
O1 naopak měla jedny z nejhorsich jízdních vlastností. Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil.
@Tycoon
Tehdy to bylo ještě dost jinak a naopak novináři občas Octavii v testech dokonce spíš pranýřovali (myslím že to byl právě test v SM). Nedokázali tehdy unést, že Škoda rázem vyrobila slušné auto...
Tehdy to bylo ještě dost jinak a naopak novináři občas Octavii v testech dokonce spíš pranýřovali (myslím že to byl právě test v SM). Nedokázali tehdy unést, že Škoda rázem vyrobila slušné auto...
@Mikesus
Mikeši hujeříčku, fakt je trapné takhle lhát.
Z dobového testu 1.8
Jízdní vlastnosti vozu na suchu jsou velmi dobré. Koncernový podvozek je shodný s Audi A3 i novým Golfem jen je jinak odladěn a Octavii propůjčuje výbornou směrovou stabilitu. Brzdy mají dobrý účinek a ze stokilometrové rychlosti jsme zastavili vůz do 41 metrů, což je výborná hodnota. I po deseti opakováních tohoto testu brzdy výrazně neochably (41,5 m).
A z dobového testu 1.9 tdi
Výborný dojem na mě vždy udělá dobře naladěný podvozek bez záludných reakcí v extrémních situacích, který je doplněn výbornými brzdami.
Blbý co? Mikeš, opakovaně usvědčený lhář a komouš. 🤣🤣🤣
Mikeši hujeříčku, fakt je trapné takhle lhát.
Z dobového testu 1.8
Jízdní vlastnosti vozu na suchu jsou velmi dobré. Koncernový podvozek je shodný s Audi A3 i novým Golfem jen je jinak odladěn a Octavii propůjčuje výbornou směrovou stabilitu. Brzdy mají dobrý účinek a ze stokilometrové rychlosti jsme zastavili vůz do 41 metrů, což je výborná hodnota. I po deseti opakováních tohoto testu brzdy výrazně neochably (41,5 m).
A z dobového testu 1.9 tdi
Výborný dojem na mě vždy udělá dobře naladěný podvozek bez záludných reakcí v extrémních situacích, který je doplněn výbornými brzdami.
Blbý co? Mikeš, opakovaně usvědčený lhář a komouš. 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Lzes jen ty. My tu octavii měli, ty jsi mel tak nudli u nosu předpokládám a slintla sji and tou octavii. Tragická byla jak uvnitř, tak jízdními vlastnostmi. Jen ta spolehlivost byla nejlepší ze všech octavii.
Všichni to potřebovali, jen lhari tvrdí, že byla nadprůměrná. To tvrdili opilci v hospodě 4.cenovy, takže jsi nacek z hospody. Tak díky, ze se nám profiluješ. Ukaz nám tvůj dokaz, jak má výborné jizdni vlasntosti, nebo to fakt vypadá že jsi prolhanej, ochlasta.
www.auto.cz/…esat-tisic-71808
Lzes jen ty. My tu octavii měli, ty jsi mel tak nudli u nosu předpokládám a slintla sji and tou octavii. Tragická byla jak uvnitř, tak jízdními vlastnostmi. Jen ta spolehlivost byla nejlepší ze všech octavii.
Všichni to potřebovali, jen lhari tvrdí, že byla nadprůměrná. To tvrdili opilci v hospodě 4.cenovy, takže jsi nacek z hospody. Tak díky, ze se nám profiluješ. Ukaz nám tvůj dokaz, jak má výborné jizdni vlasntosti, nebo to fakt vypadá že jsi prolhanej, ochlasta.
www.auto.cz/…esat-tisic-71808
@Mikesus
Mikeši hujere, lháři, zřejmě jsi přebral. Vys máš citace z dobových testů.
JSI USVĚDČENÝ LHÁŘ 🤣🤣🤣
Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil. ... PROSTĚ JEN LŽEŠ.
Mikeši hujere, lháři, zřejmě jsi přebral. Vys máš citace z dobových testů.
JSI USVĚDČENÝ LHÁŘ 🤣🤣🤣
Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil. ... PROSTĚ JEN LŽEŠ.
@rohYpnol
Chybí ti odkaz. Nikde není, víme, ze odkaz na tvůj prst se dává do diskuze špatně. Ale tak lhari jsi a lhář zůstaneš. Lidským odpadem ses stal dobrobolne a tech lzi už bylo u tebe prokázáno tolik, že prostě pokracujes dal. Já narozdil od tebe mám pdolozeno fakty, takže lzi to nejsou. Nebo chceš říct, že ten můj odkaz na acz je lživé?
Chybí ti odkaz. Nikde není, víme, ze odkaz na tvůj prst se dává do diskuze špatně. Ale tak lhari jsi a lhář zůstaneš. Lidským odpadem ses stal dobrobolne a tech lzi už bylo u tebe prokázáno tolik, že prostě pokracujes dal. Já narozdil od tebe mám pdolozeno fakty, takže lzi to nejsou. Nebo chceš říct, že ten můj odkaz na acz je lživé?
@Mikesus
Míří hujeříčku a lháři, tohle už fakt nezachráníš 🤣🤣🤣
Uvedl jsem ti citace z dobových testů i z kterých. Smolík. JSI LHÁŘ. USVĚDČENÝ OPAKOVANĚ!!!
Smolík, Octavia byla za jízdní vlastnosti chválena!!! Lháři!!!
Míří hujeříčku a lháři, tohle už fakt nezachráníš 🤣🤣🤣
Uvedl jsem ti citace z dobových testů i z kterých. Smolík. JSI LHÁŘ. USVĚDČENÝ OPAKOVANĚ!!!
Smolík, Octavia byla za jízdní vlastnosti chválena!!! Lháři!!!
@rohYpnol
Žádnou citaci si neuvedl, jelikož nemáš odkaz. V takovém případě údajná citace je jen tvé sdělení, ne citace. Kdybys byl vzdělaný, věděl bys, ze se cituje i se zdrojem. To vi každý, kdo studoval na vysoké škole. Takze nemáš ani vejsku?
No já mám více zdrojů.
www.autorevue.cz/…-test_1/ch-20851
Žádnou citaci si neuvedl, jelikož nemáš odkaz. V takovém případě údajná citace je jen tvé sdělení, ne citace. Kdybys byl vzdělaný, věděl bys, ze se cituje i se zdrojem. To vi každý, kdo studoval na vysoké škole. Takze nemáš ani vejsku?
No já mám více zdrojů.
www.autorevue.cz/…-test_1/ch-20851
@Mikesus
Mikeši hujere, nikde není povinnost uvádět odkaz, diskusnípříspěvek neni vysokoškolskápráce🤣🤣🤣. Kdyby jsi nebyl hloupý jak vydlabaný necky tak by jsi věděl že citace jsou mj. přímé a nepřímé.
Z jakých testů jsem citoval navíc máš uvedené. Odkaz není uvedený, protrže ro jsou testy primo zde na ACZ a každý kdo není IQ tykve si to může ověřit!!! Ale rozumím že ty to nezvládne když ani nepoznáš divokého kačera 😅😅😅
Nejen že jsi uznaný a usvědčený lhář, ale ty na to ještě dokonce neustale poukazuješ místo toho aby jsi dělal raději že nic... 🤣🤣🤣
Ale od hlupáka co nerozeznává realitu od divokého kačera, co tak, můžeme čekat že.... 🤣🤣🤣
Lhář, co lze kudy chodí, mikeš.... co cituje divokého kačera a na základě toho tvrdi že Filip Turek je nacista... lhář a pravděpodobný pachatel trestného činu pomluvy!!!
Mikeši hujere, nikde není povinnost uvádět odkaz, diskusnípříspěvek neni vysokoškolskápráce🤣🤣🤣. Kdyby jsi nebyl hloupý jak vydlabaný necky tak by jsi věděl že citace jsou mj. přímé a nepřímé.
Z jakých testů jsem citoval navíc máš uvedené. Odkaz není uvedený, protrže ro jsou testy primo zde na ACZ a každý kdo není IQ tykve si to může ověřit!!! Ale rozumím že ty to nezvládne když ani nepoznáš divokého kačera 😅😅😅
Nejen že jsi uznaný a usvědčený lhář, ale ty na to ještě dokonce neustale poukazuješ místo toho aby jsi dělal raději že nic... 🤣🤣🤣
Ale od hlupáka co nerozeznává realitu od divokého kačera, co tak, můžeme čekat že.... 🤣🤣🤣
Lhář, co lze kudy chodí, mikeš.... co cituje divokého kačera a na základě toho tvrdi že Filip Turek je nacista... lhář a pravděpodobný pachatel trestného činu pomluvy!!!
@rohYpnol jazdné vlastnisti Octavie I. bol čistý prúser.Presne ako kolega vyššie popísal.Miesta vnútry tiež poskromne.Litre v kufry slušne,no naložené v daždi,tak to ozaj opatrne.😲
@Tycoon no vidis a me ten motor dvakrat kleknul s totalni havarii. Rozpadle hydronadzvihatko, ktere vacka rozmetala po okoli. Ze bych z neho horel nadsenim teda uplne ne. Ale jizdne to auto spatny nebylo. Obzvlast v zime s tezkym predkem dokazalo vyjet vsude.
@Tycoon to ie preci jedno ty motory jsou uplne stejny, ale mel jsem 81kw. Prvni rozpad hydra probehl asi na 200 tis. Ja blbec vymenil jen ty dve na kterem valci se to rozpadlo (tusim to byl druhy valec) a ostatni jsem nechal, pze jim nic nebylo. No a asi na 280ti to udelalo na valci vedle. Pak jsem vymenil vsechny vcetne vacky. Sedla se zabrousila a hlava zustala puvodni. Pak go najelo dalsich asi 70 tis a uz to nic neudelalo. Olej nejaky 5-40 ale nepamatuju si znacku. Podle specifikace co tam mel byt a meneny po 15 tis.
@ryccardo
Na olej se ptám proto, že se někde psalo se o tom, že těm zdvihátkům nedělaly dobře nízkopopelné oleje pro moderní diesely. Specifikace Škodovky nic neznamená. Pro HTPéčka Škodovka předepisovala stejné oleje jako pro ostatní motory, ačkoliv HTP jako jediný koncernový motor neměl chladič oleje.
BTW Pamatuju si, jak jsem si nechal vyměnit olej v servise u 2.0 MPI a oni mi tam dali nízkopopelný long-life. Předepsanou specifikaci Škodovky splňoval. Ale vytvořil se mi žlutozelený šlem nejen na víčku, jak je obvyklé, ale oblepil celou olejovou měrku a kdo ví, co všechno dalšího. A to jsem jezdil i delší trasy. Od té doby jsem si olej pokaždé měnil sám, vybíral jsem takovou specifikaci, aby nebyla nízkopopelná, a nikdy se mi to nestalo.
Na olej se ptám proto, že se někde psalo se o tom, že těm zdvihátkům nedělaly dobře nízkopopelné oleje pro moderní diesely. Specifikace Škodovky nic neznamená. Pro HTPéčka Škodovka předepisovala stejné oleje jako pro ostatní motory, ačkoliv HTP jako jediný koncernový motor neměl chladič oleje.
BTW Pamatuju si, jak jsem si nechal vyměnit olej v servise u 2.0 MPI a oni mi tam dali nízkopopelný long-life. Předepsanou specifikaci Škodovky splňoval. Ale vytvořil se mi žlutozelený šlem nejen na víčku, jak je obvyklé, ale oblepil celou olejovou měrku a kdo ví, co všechno dalšího. A to jsem jezdil i delší trasy. Od té doby jsem si olej pokaždé měnil sám, vybíral jsem takovou specifikaci, aby nebyla nízkopopelná, a nikdy se mi to nestalo.
@Tycoon u HTP byl problem ze tam Skodovka ve finale predepisovala nevhodny olej, ktery nedaval vysoke tepelne zatizeni. Nicmene olejem to fakt nebylo. Nebyl tam nizkopopelny urcite a longlife uz vubec ne. Podle me se tam daval Champion, ale chapu ze takova zavada na olej docela ukazuje.
@ryccardo
Asi smůla na kus. A nebo se nabízí taková ta českáý klasika. Servis naúčtoval výměnu oleje, ale nic nevyměnil. U dieselu se to těžko pozná.
Asi smůla na kus. A nebo se nabízí taková ta českáý klasika. Servis naúčtoval výměnu oleje, ale nic nevyměnil. U dieselu se to těžko pozná.
@tycoon já si říkám, jestli to nebylo způsobené spíš nedostatkem výkonu motoru, což mne nutilo ho dost honit. Možná na to ten motor nebyl stavěný a někomu kdo s ním bude jezdit do 2500 otáček to nikdy neudělá. Olejem jsi sem stoprocentně jistý, že měněný byl a byl tam kvalitní. Každopádně současné 1,8 TSI provozované ve stejném režimu, kdy občas dostane počudit a proženu ho fakt pořádně, je paradoxně spolehlivé a žádné fatální závady ho zatím nepostihují.
To auto je vlastně na dnešní poměry hrozný, ale je to to jediny co fungovalo dlouhodobě s minimem údržby, bavíme se o ojetinách 😊 proto to zminuju 😊 @Tycoon
@Ozzman
Sice to jelo furt a na všechno, ale byla to tragedie. Smrad, kraval, klepání. Ale jo, kdyz je nekdo zpufalej masochista, tak tohle bude adorovat.
Sice to jelo furt a na všechno, ale byla to tragedie. Smrad, kraval, klepání. Ale jo, kdyz je nekdo zpufalej masochista, tak tohle bude adorovat.
@Mikesus
Kdyby sis vytahl hlavu z vlastní zelené zádele tak by jsi možná přestal cítit smrad.
Kdyby sis vytahl hlavu z vlastní zelené zádele tak by jsi možná přestal cítit smrad.
@rohYpnol
Na vic nemas? Vsichni vi, ze odpad smrad neciti, tak víme proc ho necitis z tech aut.
Na vic nemas? Vsichni vi, ze odpad smrad neciti, tak víme proc ho necitis z tech aut.
@Mikesus
Hele, v poslední době je to s tebou fakt bída. Co napíšeš, tak je opakovaně prokázáno jako LEŽ. Navíc je pravděpodobné, že jsi se dopustil i trestného činu pomluvy...
Nerozeznáváš divokého kačera... 🤣🤣🤣
Fakt jsi úplně na dně. Myslím že potřebuješ pomoc.
Hele, v poslední době je to s tebou fakt bída. Co napíšeš, tak je opakovaně prokázáno jako LEŽ. Navíc je pravděpodobné, že jsi se dopustil i trestného činu pomluvy...
Nerozeznáváš divokého kačera... 🤣🤣🤣
Fakt jsi úplně na dně. Myslím že potřebuješ pomoc.
@rohYpnol
Já vím, že lhář jako ty se snazi od svých lzi převést pozornost jinam. Ale bohužel ti to nefunguje a jsi slabej čím dál víc. V této diskuzi jsi zase prokazanym lharem, viz me dokazy a dokonce ty sám ses prokázal lhaním. Ani nejsi schopen napsat co konkrétní jsem napsal lživé, protoze vs eje pdolozeno. Vše tve je bez odkazů a vycucano z prstu. Měl by ses snažit vic. Tohle dělá jen prolhanej nacistickej lidskej odpad. Pokracuj dal, takoví primitivove jako ty se vždy snaží mít poslední slovo a tím víc píšou blbosti a lži, až se do toho zamotaji. Presne jak jsi teď udělal ty. Tahle diskuze ti nějak nesedla. Stačí říct opravdu o tvém vlhkém snů, který jsi asi neměl možnost nikdy ani zkusit. A takovej podprumer to byl. No nic, zkus to příště lépe, až zase lidi zapomenou na ty lzi, co si tu vyblil.
Tak řekni jaké pomluvy, nebo to klidně dej prosetrit, jsi přeci kvalitní právník. Nebo to je jinak?
A jestli se ta pomluvy stala až teď, tak to je super. Lhář jsi tedy od začátku, to už jsem tu napsal hodnekrat. Takze děkujeme, že jsi nám potvrdil, ze lžeš celou dobu.
Já vím, že lhář jako ty se snazi od svých lzi převést pozornost jinam. Ale bohužel ti to nefunguje a jsi slabej čím dál víc. V této diskuzi jsi zase prokazanym lharem, viz me dokazy a dokonce ty sám ses prokázal lhaním. Ani nejsi schopen napsat co konkrétní jsem napsal lživé, protoze vs eje pdolozeno. Vše tve je bez odkazů a vycucano z prstu. Měl by ses snažit vic. Tohle dělá jen prolhanej nacistickej lidskej odpad. Pokracuj dal, takoví primitivove jako ty se vždy snaží mít poslední slovo a tím víc píšou blbosti a lži, až se do toho zamotaji. Presne jak jsi teď udělal ty. Tahle diskuze ti nějak nesedla. Stačí říct opravdu o tvém vlhkém snů, který jsi asi neměl možnost nikdy ani zkusit. A takovej podprumer to byl. No nic, zkus to příště lépe, až zase lidi zapomenou na ty lzi, co si tu vyblil.
Tak řekni jaké pomluvy, nebo to klidně dej prosetrit, jsi přeci kvalitní právník. Nebo to je jinak?
A jestli se ta pomluvy stala až teď, tak to je super. Lhář jsi tedy od začátku, to už jsem tu napsal hodnekrat. Takze děkujeme, že jsi nám potvrdil, ze lžeš celou dobu.
@Mikesus
Prokázána lež
"Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil."
Ad právník... opět jsi prokázal že vůbec netušíš jak věci fungují 🤣🤣🤣 Trestný čin a prošetření fakt není věcí právníka, ale policie!!! A že by tě redakce nejspíš měla ohlásit za šíření pomluvy o Filipovi Turkovi, kdy jeho údajné sympatizování s nacismem dokazuješ divokým kačerem?!? Aby ses nedivil až ti přijde obsílka...
Prokázána lež
"Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil."
Ad právník... opět jsi prokázal že vůbec netušíš jak věci fungují 🤣🤣🤣 Trestný čin a prošetření fakt není věcí právníka, ale policie!!! A že by tě redakce nejspíš měla ohlásit za šíření pomluvy o Filipovi Turkovi, kdy jeho údajné sympatizování s nacismem dokazuješ divokým kačerem?!? Aby ses nedivil až ti přijde obsílka...
@rohYpnol
Tak víme že nejsi moc schopný. Hlásí kdokoliv. Ale děkujeme za potvrzení, že jsi lhář, kdyz doteď jsi neměl žádné podezření na pomluvy.
A odkaz kdo ji chválil taky nemáš, jako vzdy. Já mám odkaz, ze ji naopak nechvalili novináři.
Takže to shrneme, ze jsi stále lhář.
www.auto.cz/…esat-tisic-71808
www.autorevue.cz/…-test_1/ch-20851
Tak víme že nejsi moc schopný. Hlásí kdokoliv. Ale děkujeme za potvrzení, že jsi lhář, kdyz doteď jsi neměl žádné podezření na pomluvy.
A odkaz kdo ji chválil taky nemáš, jako vzdy. Já mám odkaz, ze ji naopak nechvalili novináři.
Takže to shrneme, ze jsi stále lhář.
www.auto.cz/…esat-tisic-71808
www.autorevue.cz/…-test_1/ch-20851
@Mikesus
Hele Mikeši fakt se neztrapňuj. Ty opravdu nedokážeš zpracovat žádné informace 🤣🤣🤣
Je úplně zbytečné uvádět odkazy kde je Octavia 1 jako ojetina či výběhový model!!! V době jejich výroby byla za jízdní vlastnosti chválena, jsi prostě lhář!!! Tohle už nezměníš 🤣🤣🤣
Jen opět prokazuješ vlastní lobotomii. Samozřejmě, že Octavia II asi má lepší jízdní vlastností, že. Tehdy ještě byl mezigeneračně pokrok 🤣🤣🤣
Mikeš, lhář a hujer!!! Mikeš, značka nedůvěryhodnosti!!! Diskusní nula.
Hele Mikeši fakt se neztrapňuj. Ty opravdu nedokážeš zpracovat žádné informace 🤣🤣🤣
Je úplně zbytečné uvádět odkazy kde je Octavia 1 jako ojetina či výběhový model!!! V době jejich výroby byla za jízdní vlastnosti chválena, jsi prostě lhář!!! Tohle už nezměníš 🤣🤣🤣
Jen opět prokazuješ vlastní lobotomii. Samozřejmě, že Octavia II asi má lepší jízdní vlastností, že. Tehdy ještě byl mezigeneračně pokrok 🤣🤣🤣
Mikeš, lhář a hujer!!! Mikeš, značka nedůvěryhodnosti!!! Diskusní nula.
Jo, to je vše pravda, hrozně zatáčela, odskakovala, na zadních sedačkách bylo málo místa na nohy, výkon taky nebyl oslnivý, ale uměl navodit pocit, že jede zátahem turba a zvukem rozzuřeného traktoru, jenže na rozdíl od těch všech ostatních Oktávek si s tim nic nemusel dělat, prostě to jezdilo a mělo velkej kufr a vlastně i interiér vydržel snad cokoliv, po faceliftu to mělo na svou dobu celkem i slušnej interiér. Objektivně to mělo hodně negativ, ale v kontextu dalších Oktávek tahle fakt byla tím držákem. Dvojka byla ve všem lepší, až na motory mimo snad MPI 1.6, trojka už zhoršila podvozek, motory by se našly slušné a na 4ce se sypalo vše okolo 😁 @Mikesus
@Ozzman PD taky fungovalo dobre.
@ryccardo
PD se nám rozpadlo po 210tis km, praskla hlava a podpalili se kroužky.
PD se nám rozpadlo po 210tis km, praskla hlava a podpalili se kroužky.
Dost kamarádum taky... rotačka jediná byla hodna do síně slávy po bok těch nejlepších benzinových a HEV aut 😁 @Mikesus
@Mikesus pretazeny vymeny oleje si holt berou svou dan 😁 Aneb jak vypada spolehlivy motor kdyz ho das blbcovi do pece.
Bonisek
K tomu jaksi zapomněl pan redaktor napsat že u motorizace 2.0 TDI cca ve 130.000 km prskají rozvodové řemeny. Než jsme se se odhodlali k preventivní výměně tak nám z 25 firemních octavii IV 2,0 TDI rok 2020 praskl ve 3 motorech. Oprava je snadná, vyměníte cely motor za cca 130.000,- Kč vc prace. Do 100.000,- jsme řešily elektriku a ted tohle. Oct nikdy vice
Karel Štolař
Octavia byla vždycky příšerný auto který si dobrovolně koupil akorát tak Čech, každej normální ji možná tak nafasoval, stejný to bylo i u mě. Jednicková byla prostě příšerná ve všech směrech. Jezdila hrozně a ten interiér byl na zvracení. Ze sedaček vás bolel celý člověk a pohodlí téměř žádný. Nechápu jak v tom někteří fousci můžou jezdit do dnes. Dvojka byla lepší ale sedačky furt na dlouhý jízdy dost nepříjemný a hodně vadila ta konsole uprostřed která tlačila do nohy. To se nedalo. Užívání trojky jsem se naštěstí už vyhnul. Ale parkrat s ní jel a opět žádná sláva, interiér nuda a jízda tvrdá. Tohle je první generace která se mi jakž takž líbí i je měkká a interiér nevypadá v některých verzích úplně zle. Ovšem tou nekvalitou to poslala Škoda do kytek co znám lidi v okolí tak vrzaní nápravy po 30 tisíc km, nefunguje vyhřívání sedaček, do toho pořád nějaké hlášení na přístrojích v neposlední řadě zvýšená spotřeba oleje a odlňování protijedoucich. To opravdu nezní jako koupě snů ani za 100 tisíc.
@Karel Štolař
Tak určitě. Proto byla Octavia oblíbená i v Rakousku nebo Švýcarsku že... 🤣🤣🤣
Tak určitě. Proto byla Octavia oblíbená i v Rakousku nebo Švýcarsku že... 🤣🤣🤣
@rohYpnol To je pravda, oproti Favoritu a Felicii určitě. První a druhá generace byla v Rakousku vcelku k vidění ale určitě tam nešlo o nějakou masovku, Češi si to hodně mysleli tehdy protože když někam jede Čech nevidí nic jiného než škodovky ale v té době jezdilo v Rakousku daleko víc VW, Fordů a dokonce i Peugeotů. Rakušani dávali Škodu vždy spíš na úroveň podobnou Dacii, takové levné ale dobré auto z východu, hodně tam také zabodovala tím že měla velký zavazadelnik a 4x4 takže to byl dobrý dělník do hor a kopců. Horší už to bylo s rzí na tu si tam lidé dost stěžovali.
@Karel Štolař
Antikorozní ochrana Octavie 1 byla naopak zcela příkladná.
To, že někde rezly (víčko, podběh nad prahem) nebylo problémem antikorozní ochrany, ale péče o vůz (mytí) a zčásti konstrukčního řešení, které se samozřejmě upravilo (doplněné plastové nadkolí i vzadu).
A ano, po 20ti letech se opravdu objevují i koroze na 5. dveřích kombíku... To, že Focusy jsou dnes shnilé na prach celé, asi nemá smysl psát...
Antikorozní ochrana Octavie 1 byla naopak zcela příkladná.
To, že někde rezly (víčko, podběh nad prahem) nebylo problémem antikorozní ochrany, ale péče o vůz (mytí) a zčásti konstrukčního řešení, které se samozřejmě upravilo (doplněné plastové nadkolí i vzadu).
A ano, po 20ti letech se opravdu objevují i koroze na 5. dveřích kombíku... To, že Focusy jsou dnes shnilé na prach celé, asi nemá smysl psát...
@Karel Štolař Už O2 byla celoevropsky úspěšný model, který se na konci životního cyklu prodával výrazně lépe než 308 nebo Focus. Další generace se taky zařadily k nejprodávanějším autům ve třídě. Tolik fakta.
rohYpnol
Lhář Mikeš
Mikesus
9. května 2025 • 20😁7
O1 naopak měla jedny z nejhorsich jízdních vlastností. Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil.
Z dobového testu 1.8
www.auto.cz/…ia-1-8-20v-slx-4
Jízdní vlastnosti vozu na suchu jsou velmi dobré. Koncernový podvozek je shodný s Audi A3 i novým Golfem jen je jinak odladěn a Octavii propůjčuje výbornou směrovou stabilitu. Brzdy mají dobrý účinek a ze stokilometrové rychlosti jsme zastavili vůz do 41 metrů, což je výborná hodnota. I po deseti opakováních tohoto testu brzdy výrazně neochably (41,5 m).
A z dobového testu 1.9 tdi
www.auto.cz/…tavia-1-9-tdi-15
Výborný dojem na mě vždy udělá dobře naladěný podvozek bez záludných reakcí v extrémních situacích, který je doplněn výbornými brzdami.
Blbý co? Co se změnilo??? Vůbec nic z toho co jsem napsal. Vše je stejné. Tak co, lháři???
Mikeš, opakovaně usvědčený lhář a komouš. 🤣🤣🤣
Mikesus
9. května 2025 • 20😁7
O1 naopak měla jedny z nejhorsich jízdních vlastností. Nikdo kromě zaslepenych majitelů ji nechvalil.
Z dobového testu 1.8
www.auto.cz/…ia-1-8-20v-slx-4
Jízdní vlastnosti vozu na suchu jsou velmi dobré. Koncernový podvozek je shodný s Audi A3 i novým Golfem jen je jinak odladěn a Octavii propůjčuje výbornou směrovou stabilitu. Brzdy mají dobrý účinek a ze stokilometrové rychlosti jsme zastavili vůz do 41 metrů, což je výborná hodnota. I po deseti opakováních tohoto testu brzdy výrazně neochably (41,5 m).
A z dobového testu 1.9 tdi
www.auto.cz/…tavia-1-9-tdi-15
Výborný dojem na mě vždy udělá dobře naladěný podvozek bez záludných reakcí v extrémních situacích, který je doplněn výbornými brzdami.
Blbý co? Co se změnilo??? Vůbec nic z toho co jsem napsal. Vše je stejné. Tak co, lháři???
Mikeš, opakovaně usvědčený lhář a komouš. 🤣🤣🤣
@rohYpnol
realita je takova ze silnejsim verzim sly do***e permanentne zadni brzdy, bylo to uhoupany a sedacky staly zaprd. Hromada soudobejch aut jezdila podstatne lip. Najezdil jsem s 1,8t minimalne 100tkm. A haldex co fungoval jenom dopredu, kopal z nedotacivosti do pretacivosti. Otevri oci...
realita je takova ze silnejsim verzim sly do***e permanentne zadni brzdy, bylo to uhoupany a sedacky staly zaprd. Hromada soudobejch aut jezdila podstatne lip. Najezdil jsem s 1,8t minimalne 100tkm. A haldex co fungoval jenom dopredu, kopal z nedotacivosti do pretacivosti. Otevri oci...
@kesumb
Vytshni si hlavu ze zadku. Kolik aut tehdy v téhle třídě vůbec mělo haldex??? Co? Golf a tím jsme skončili, co? Tedy krom Imprezy, která byla naopak právě jen awd...
Octavia jezdila ve svoji době velmi dobře, v dobových testech byla chválena. To je realita. To jsou fakta.
Vytshni si hlavu ze zadku. Kolik aut tehdy v téhle třídě vůbec mělo haldex??? Co? Golf a tím jsme skončili, co? Tedy krom Imprezy, která byla naopak právě jen awd...
Octavia jezdila ve svoji době velmi dobře, v dobových testech byla chválena. To je realita. To jsou fakta.
@rohYpnol
no prave, prvni generaci mel jenom VW, protoze to stalo za ***. Az od 2005 dal se to dalo pouzivat a to to mel kdekdo od Volva pres LR az po Saba.
Z roku 1998 mam Ravku a 4x4 funguje doted bez problemu, v oktavce to byla z nouze cnost a chovaninpriserny ty hlavo v ***i...
no prave, prvni generaci mel jenom VW, protoze to stalo za ***. Az od 2005 dal se to dalo pouzivat a to to mel kdekdo od Volva pres LR az po Saba.
Z roku 1998 mam Ravku a 4x4 funguje doted bez problemu, v oktavce to byla z nouze cnost a chovaninpriserny ty hlavo v ***i...
@kesumb
Tak jestli podle tebe byla Octavia 1 konkurentem LR, Saabu, Volva, RAV4 .... tak na to nemám slov. Ale chyba fakt není na mé straně 🤣🤣🤣
Takže jo, vytahni si tu hlavu z tvojí... 😉
Tak jestli podle tebe byla Octavia 1 konkurentem LR, Saabu, Volva, RAV4 .... tak na to nemám slov. Ale chyba fakt není na mé straně 🤣🤣🤣
Takže jo, vytahni si tu hlavu z tvojí... 😉
@rohYpnol Až na to, že první české testy Octavie I byly prostě výrazně neobjektivní. Nadšení z první Škodovky se západní technikou a taky nedostatek praktických zkušeností s konkurenty prostě udělaly dvé...
Octavia I byla opravdu neskutečný držák a pochválit lze i její nadčasový design, ale nabídka místa pro nohy vzadu byla opravdu zoufalá a jízdní vlastnosti má limitu či průjezdů zatáček s hrbolatým povrchem byly dost záludné, hlavně pak při výrazně naloženém kufru.
Octavia I byla opravdu neskutečný držák a pochválit lze i její nadčasový design, ale nabídka místa pro nohy vzadu byla opravdu zoufalá a jízdní vlastnosti má limitu či průjezdů zatáček s hrbolatým povrchem byly dost záludné, hlavně pak při výrazně naloženém kufru.
rohYpnol
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Krum Páč
Aha, a v čem má podle tebe být ta pointa??? Zřejmě opet neumíš číst, viď 🤣🤣🤣
Aha, a v čem má podle tebe být ta pointa??? Zřejmě opet neumíš číst, viď 🤣🤣🤣
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Krum Páč
Dal jsi odkaz na skvěle sepsané dojmy z Octavie III 1.6 tdi Sice fajn pochvala pro mě, ale od tebe si ji vůbec necením 🤣🤣🤣
Dal jsi odkaz na skvěle sepsané dojmy z Octavie III 1.6 tdi Sice fajn pochvala pro mě, ale od tebe si ji vůbec necením 🤣🤣🤣
Martin Pröll
Tak Octavia je i zadarmo drahá to všichni víme. Jízdní vlastnosti 0, pohodlí 0, kvalita 0, protikorozní ochrana 0 jenom ta cena je prémiová. Ale pro českýho Pepu dobrý protože v novinách přece psali že je to etalon .
@Martin Pröll
Jistě. Proto je v TOP5 číslech EU viď...
Protože všichni chtějí kupovat právě to co píšeš, kumpl za
prémiový ceny...
Jsi směšný.
Jistě. Proto je v TOP5 číslech EU viď...
Protože všichni chtějí kupovat právě to co píšeš, kumpl za
prémiový ceny...
Jsi směšný.
@rohYpnol Ta před FL rozhodně v TOP5 nebyla. Všichni vědí, že je to šrot, jenom to někdo nedokáže skousnout. Po FL je to už použitelné koncernové vozidlo. Nic víc.
johny555
Masochisti ať si tu O4 z počátku výroby klidně koupí a pěkně užijou. A pořádně vylítanou za 300k.
Naprostá většina Čechů a Evropanů třeba... 5. nejprodávanější auto v EU 🤣🤣🤣 blbý co?
Naprostá většina Čechů a Evropanů si koupi ojetinu s 200tis km na hrbu? Fakt? Ukaz ten zdroj dokud cerpas. Zatím to vypadá na tvůj palec.
Když to bylo 5. nejprodávanější jako nové, hádej co se asi bude prodávat jako ojetina...
Ale chápu, na někoho kdo nepochopí divokého kačera příliš složitá úvaha 🤣🤣🤣
Jo, a nevšiml jsem si že by se bazary plnily Octaviemi které nikdo nechce...
Takze znovu, vím že to je těžká otázka pro hlupáka. Vetsina Čechů a Evropanů kupuje ojetou octavku s 200tis km? Odkud je ten tvůj zdroj? Levý nebo pravy palec?
3s hledání. Sice 4 roky staré....
https😐/www.garaz.cz/…azarech-21005112
Nemá na mysli samozřejmě vůbec nic. Jen blbě kecá, vymýšlí si a lže jako obvykle.
Je tam ten infotainment a pak běžné koncernové bolestí společné napříč modely.
Tka co, vytáhne další lez z prstu? Já mám odkazy vedle. V Británii, kde je oblíbená, skončila svoji spolehlivosit na 27. z 29. Super spolehlivě auto. Jen lhář tvrdí, že o4 je spolehlivá. A o tobě už to vím tady všichni davno. Dej odkaz, jak je na tom se spolehlivosti dobře. Já odkazy dal, ktere potvrzují, ze jsi lhář a spolehlive auto to není. Natoz s najezdem takových km.
Mikeši hujere, lháři a demagogu. Opět trpíš vlastními stihomamy a přeludy vlastních fantazií 🤣🤣🤣
Já jsem nikde nenapsal že Octavia je spolehlivá. Já jsem napsal že to je koncernová klasika. Takže zase smolík, hujere 🤣🤣🤣
Tak super, ze konečně potvrzujes co tu říkám v diskuzi od začátku a ty se snažíš rozporovat. Najednou jsi otocil. Paráda, takže i hujer rohypnol konečně uznal, tebkoncern je nespolehlivej.
Mikeši hlupáčku, já vím že na to nemáš. Ale takhle logika fakt nefunguje 🤣🤣🤣
Když napíšu že neplatí že něco je spolehlivé, tak opakem fakt není že to je nespolehlivé...
Navíc jsem ti to i napsal, viď. Že to je koncernová klasika. Průměr.
Jednoduše. Stačí koukat kolem sebe a poslouchat.
www.briskoda.net/forums/topic/528118-octavia-reliability-has-declined/
www.whatcar.com/…3576/reliability
youtu.be/FhILNiQxKaU?si=bx90YtZxsS_YlADB
Už problematické na začátku, natož po 200tis km. Spolehlivosti v rodinných autech na 27.miste z 29.
...určitě...
V TÜV Reportu 2024 se Škoda Octavia ve věkové kategorii 2–3 roky (modely vyrobené v letech 2020 a 2021) umístila na 87. místě ze 111 hodnocených modelů. Její míra závažných závad činila 6,7 %, což je mírně nad průměrem této kategorie, který činí 6,4 %.
A ad tvůj odkaz
Problems with non-engine electrical systems, in particular sat-nav/infotainment, blighted the latest Octavia, accounting for 52% of all reported faults. Overall, 35% of cars had a problem; most could still be driven, but 52% were out of action for more than a week. Skoda stumped up for 97% of repairs, though.
Takže klasika, od někoho kdo nerozezná divokého kačera 🤣🤣🤣
Octavia měla problém s elektronikou a infotainmentem přesně jak jsem napsal. 97% zákazníků to nestálo ani korunu a s vozem bylo možné bez problémů jezdit..
Blbý co, hujere? roYpnol měl opět pravdu a ty jsi jen lhář 🤣🤣🤣
Dik ze i sma potvrzujes ze octavia patr k tem podprůměrné spolehlivým. 87.ze111. Jen 24 aut bylo horších než octavia.
Když jsi hloupý jak vydlabaný necky tak aspoň se nauc číst, ok?
Její míra závažných závad činila 6,7 %, což je MÍRNĚ NAD PRŮMĚREM!!!
ALE CHÁPU, DIVOKÝ KAČER, MIKEŠ HUJER A LHÁŘ... 🤣🤣🤣