Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
Skoda, ze nenabídli 1.6 benzin s automatem.
Za toho bych sveho sedana vymenil.
😒
Za toho bych sveho sedana vymenil.
😒
@Ja Prvni 123 Jakého sedána tedy máš? Fiat Tempra??
@Ja Prvni a Posledni
Tempra byla super, ale moc jich tu nebylo. Už jsem dlouho žádnou neviděl.
Tempra byla super, ale moc jich tu nebylo. Už jsem dlouho žádnou neviděl.
@rohYpnoI Vůbec si nepamatuju, ťunťo, jestli jsem se tebe na něco ptal, tak to bylo na diskutéra s přezdívkou Ja Prvni 123. Na tvoji odpověď mi můžeš víš co – je mi to úplně fuk. Táhni k čertu, šuIine.
@Ja První a Poslední
Proč nám tu sděluješ jak ti říkali doma?!? Chápu že tohle jsi slýchal 24/7 ale tady je většina slušných lidí.
Proč nám tu sděluješ jak ti říkali doma?!? Chápu že tohle jsi slýchal 24/7 ale tady je většina slušných lidí.
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karel Štolař
Tipo diesel doma máme ve verzi Cross, s motorem jsem velice spokojen, spotřeba je opravdu úžasná a pružnost motoru je taky vynikajicí. Zadek na hrbolech dost odskakuje a taky textura plastu v interiéru je dost ošklivá, v podstatě stejná jako byla např. V Audi 80. Ve všeobecnosti se ale jedná o velice příjemné a pohodlné auto na každodenní použití, jediné čeho se bojím jsou potencionální závady na systému redukce emisí.
@Karel Štolař
Majitelé BEV by se měli bát závad na ložiscích, uloženích, elektronice... 😆
Všichni společně bychom se měli bát dalších zelenorudých ideologických nařízení EU a likvidace průmyslu s názvem greendeal.
Majitelé BEV by se měli bát závad na ložiscích, uloženích, elektronice... 😆
Všichni společně bychom se měli bát dalších zelenorudých ideologických nařízení EU a likvidace průmyslu s názvem greendeal.
@rohYpnol diky tomu ze EU cukla ze svych emisnich pokut pro automobilky v podstate povolila automobilkam vratit do prodeje nektere modely aut. Jako napriklad tohoto prijemneho Fiata. Jen tech EUro kurvitko, asistentu by tam mohlo byt mene, ale treba to pujde softwarove vyblokovat.
@ryccardo
Právě že BOHUŽEL necukla.
Tahle akce (a díky aspoň za ty dary) je podle mě jen "výprodej skladů", zřejmě udělali inventuru a potřebují někde prodat poslední 1,6 diesely...
Jediné, co se stalo, je že náraz do zdi se odložil o 3 roky v naivní představě, že lidi mávnutí kouzelného proutku začnou kupovat BEV. No nezačnou. Protože BEV nikdo nechce. 9 z 10ti, 8 ze 13ti...
Právě že BOHUŽEL necukla.
Tahle akce (a díky aspoň za ty dary) je podle mě jen "výprodej skladů", zřejmě udělali inventuru a potřebují někde prodat poslední 1,6 diesely...
Jediné, co se stalo, je že náraz do zdi se odložil o 3 roky v naivní představě, že lidi mávnutí kouzelného proutku začnou kupovat BEV. No nezačnou. Protože BEV nikdo nechce. 9 z 10ti, 8 ze 13ti...
@rohypnol vždyť ten nesmysl s placením emisních pokut EU odložila o 3 roky? Tím to beru za vyřízený. Ber to tak, že ta tlupa tupců co v tom Bruselu tyhle nesmysly schválili nemůže šmahem říct, že jsou dementi. Takže to udělali takhle. Nejdřív se to odloží a pak se to zruší. Tak si zachovají alespoň trochu tvář a dojem před veřejností, že vědí co dělají.
@ryccardo
Bohužel ne tak, jak si asi myslíš.
Odložila povinnost mít splněno o 3 roky, ale plnit nadále musí už letos. A to co nesplní letos, o to více budou muset splnit 2026 a 2027, aby ve výsledku bylo dosaženo stejného nesmyslu a stejného ideologického zla.
Bohužel ne tak, jak si asi myslíš.
Odložila povinnost mít splněno o 3 roky, ale plnit nadále musí už letos. A to co nesplní letos, o to více budou muset splnit 2026 a 2027, aby ve výsledku bylo dosaženo stejného nesmyslu a stejného ideologického zla.
@ryccardo
Naštěstí se nic rušit nebude. Teď ještě aby ty staré vraky jezdily každý rok na technickou, a hlavně striktně měřit emise. Pravidelne potkavam takové vraky, které nejsou v pořádku už od pohledu ( polovina svetel nefunguje např) a tohle nebud ejezdit po silnici 2 roky, ale jen rok.
Naštěstí se nic rušit nebude. Teď ještě aby ty staré vraky jezdily každý rok na technickou, a hlavně striktně měřit emise. Pravidelne potkavam takové vraky, které nejsou v pořádku už od pohledu ( polovina svetel nefunguje např) a tohle nebud ejezdit po silnici 2 roky, ale jen rok.
@Mikesus Ale bude se to rušit chlapče. Uvidíš. Pod tíhou okolností zdravý rozum zvítězí 😉 A bavíme se tu o emisích CO2. Nemotej do toho škodlivé emise. A nechápu proč máš takový eminentní zájem na tom, aby všichni jezdili v BEVkách? Normálnímu člověk je to jedno kdo si v čem jezdí. Podstatný je, aby si nečuchal starý hulící kraksny na silnicích a to vadí asi každému a souhlasím, aby to na STK vyhazovali. Nové ICE a 20 let starý hulící nafťák snad nepovažuješ za to samé?
@rohypnol neboj ono to vezme nějakou dynamiku. Získat čas bylo to hlavní a to se povedlo 😉
Svět se od těch zelených nesmyslů už odvrací a Evropa pomalu taky. Ideologické nadšení slábne.
Svět se od těch zelených nesmyslů už odvrací a Evropa pomalu taky. Ideologické nadšení slábne.
@ryccardo
No, asi takto. Každá akce vyvolá reakci. Greendeal vyvolal a vyvolává rozklad průmyslu, stavebnictví. Takže ano, teď když už zelenorudá ideologie reálně dopadá na zavírání továren, propouštění, tak buď to vyvolá skutečně změnu v EU a konec greendealu, no a pokud ne, tak to zákonitě vyvolá rozpad EU. Každopádně reakci to vyvolá.
No, asi takto. Každá akce vyvolá reakci. Greendeal vyvolal a vyvolává rozklad průmyslu, stavebnictví. Takže ano, teď když už zelenorudá ideologie reálně dopadá na zavírání továren, propouštění, tak buď to vyvolá skutečně změnu v EU a konec greendealu, no a pokud ne, tak to zákonitě vyvolá rozpad EU. Každopádně reakci to vyvolá.
@Mikesus Kdybych chtěl, projdu technickou třeba každý půl rok i bez žárovek a bez katalyzátoru.
@rohypnol zrušení GD je za mě blbost. Nutná je radikální revize cílů a plánů. GD jako takový může zůstat. A ty revize a plány musí sestavit ne klimatologové (ty z jednání úplně vyhodit a na jejich nářky nedbat), ale zástupci průmyslových odvětví a energetici. Na základě jejich stanovisek, co je a není možné, pak sestavit nový plán.
Arese
Skvělá nabídka na výborné auto! Pokud bych využil diesel, šel bych do něj! 🙂👍
P.S. Za tyhle ceny to jistě bude mít úspěch, však takových poctivých vozů už je dnes na trhu jak šafránu... Je ovšem fakt, že jako mírně dražší kombík by to v Česku mělo ještě o dost větší prodejní potenciál.
P.S. Před lety jsem takto motorizované Tipo sedan řídil na několikasetkilometrové trase a jelo to jak z praku. Nevědět, že to je jen 1.6 l, určitě bych to tipoval na dvoulitr! A teď má ještě o 10 k víc. Bravo, Fiate, po dlouhé době jsi mi udělal radost! 🙂👍👍👍
P.S. Za tyhle ceny to jistě bude mít úspěch, však takových poctivých vozů už je dnes na trhu jak šafránu... Je ovšem fakt, že jako mírně dražší kombík by to v Česku mělo ještě o dost větší prodejní potenciál.
P.S. Před lety jsem takto motorizované Tipo sedan řídil na několikasetkilometrové trase a jelo to jak z praku. Nevědět, že to je jen 1.6 l, určitě bych to tipoval na dvoulitr! A teď má ještě o 10 k víc. Bravo, Fiate, po dlouhé době jsi mi udělal radost! 🙂👍👍👍
@Arese
Jenže kombík už se v Turecku nevyrábí.
Tak nabídli sedan, o který je u nás mizivý zájem, diesel, který vždy tvořil u Tipa minoritní část prodejů, no a dvě nejnižší výbavy. A Fiat asi čeká, že z toho bude hit. Turci si můžou koupit kromě sedanu i hathcback cross, benzinový motor, nebo dvě vyšší výbavy.
Jenže kombík už se v Turecku nevyrábí.
Tak nabídli sedan, o který je u nás mizivý zájem, diesel, který vždy tvořil u Tipa minoritní část prodejů, no a dvě nejnižší výbavy. A Fiat asi čeká, že z toho bude hit. Turci si můžou koupit kromě sedanu i hathcback cross, benzinový motor, nebo dvě vyšší výbavy.
@Tycoon Jasně, těch 1.6 M-Jet se u nás moc neprodalo, ale jen proto, že ten diesel byl dražší o brutálních 100 000 Kč. To už ovšem dnes neplatí.
@Arese
1.6 M-Jet býval o 50 až 55 tisíc dražší než stejně výkonný 1.4 T-Jet. A zájem o něj byl poměrně malý. Je potřeba si uvědomit, že Tipo na rozdíl třeba od Octavie kupovali spíše soukromí majitelé.
1.6 M-Jet býval o 50 až 55 tisíc dražší než stejně výkonný 1.4 T-Jet. A zájem o něj byl poměrně malý. Je potřeba si uvědomit, že Tipo na rozdíl třeba od Octavie kupovali spíše soukromí majitelé.
Stejsn
Zoufalé firmy dělají zoufalé věci.
@Stejsn Tak pořád je to tisíckrát lákavější nabídka, než ty jejich odporné stellantisovské zkratomobily či tříválcové hybridy!!!
@Arese Lepší nabídka by to byla s čistým benzínem.
Pepa_007
Důvod? Jim zbyly na skladě? Nebo Fiat chce alespoň mít nějaké prodeje?
@Pepa_007 Tipoval bych tu druhou možnost...
Th0r
Křeč a poslední záchvěvy kůlů v plotě 🤭 V příštím kole už budete žrát hlínu 🤭 Pan Tump se dohodl s Čínou a EU je už jen tragéd na okraji 🤭 👍 To je realita, kterou už nelze změnit 🤭👍
Mr.Murphy
Jako cenovka je to pěkná ale stejně to tady nikdo kupovat nebude, to jsem si celkem jistý.... doba sedanů a ještě k tomu na naftu je dávno pryč.... A ještě kvedlat klackem.... proboha 😄
Opravdu už není rok 2012....
Opravdu už není rok 2012....
Krum Páč
@Mr.Murphy Never tomu. Po poctivom aute za dobrú cenu sa len tak zapráši. Sedan-nesedan.
@traveldrive já samozřejmě vidím výhody toho auta, ale prostě tomu už nevěřím. Jsem zvědavý na prodeje, tak kdyby to někdo uměl analyzovat tak si rád za půl roku přečtu, kolik těch věcí se prodalo.
@Mr.Murphy
Me by zajímalo, kolik těch lidí, co to tu chvíli, by vůbec přemýšlelo o tomhle pekáči a měli ho ve finálním výběru. Řekl bych, že naprostá většina by o něj ani nazavadila při výběru auta.
Me by zajímalo, kolik těch lidí, co to tu chvíli, by vůbec přemýšlelo o tomhle pekáči a měli ho ve finálním výběru. Řekl bych, že naprostá většina by o něj ani nazavadila při výběru auta.
Tomas_2002
Za mě je problém ten diesel, sedan a manuální převodovka 😁
Pokud bych připlatil 40k za kombi, 40k za automat a diesel vyměnil za benzín tak už můžu zrovna koupit i30/Ceed ...
Takže mi to zas tak dobrá nabídka nepřijde ...
Pokud bych připlatil 40k za kombi, 40k za automat a diesel vyměnil za benzín tak už můžu zrovna koupit i30/Ceed ...
Takže mi to zas tak dobrá nabídka nepřijde ...
@Tomas_2002 ano vidím ty tři problémy naprosto stejně. Kdo ještě dnes jezdí tak moc, že chce diesel (jeden jsem nedávno koupil a byla to blbost a už fakt NIKDY), logicky bude chtít automat a patrně i kombi.... protože kdo tolik nalítá tak většinou podniká a holt občas nějaké ty krámy vozí....
Jak jsem psal výše.... to auto patří do roku 2012....
Jak jsem psal výše.... to auto patří do roku 2012....
@Mr.Murphy
Naopak. Obchodní cestující. Na notebook a jednu tašku sedan úplný ideál. A na dálnici je naopak rozdíl automat/manuál mizivý, automat chceš především ve městě.
Naopak. Obchodní cestující. Na notebook a jednu tašku sedan úplný ideál. A na dálnici je naopak rozdíl automat/manuál mizivý, automat chceš především ve městě.
@rohYpnol
A obchodní cestující nezdi jen po dalnici a vesnicích, do města vůbec nejezdi. Navic an tuhle velkou vzdálenost fakt clovek nechce něco nepohodlneho jako tohle, kdyz uz je chudák a musi trávit v aute tolik času.
A obchodní cestující nezdi jen po dalnici a vesnicích, do města vůbec nejezdi. Navic an tuhle velkou vzdálenost fakt clovek nechce něco nepohodlneho jako tohle, kdyz uz je chudák a musi trávit v aute tolik času.
@rohYpnol
Většina obchodních cestujících používá své auto i ke soukromým/rodinným účelům a volí kombíka nebo liftback. Proto třeba VW přestal vyrábět Passat ve verzi sedan. A krom toho. Viděl si někdy nějakého obchodního cestujícího ve Fiatu?
Tento pokus Fiatu je střelba úplně mimo terč. Z fleku jde vymyslet 5 jiných specifikací Tipa, které by měly větší naději na úspěch.
Většina obchodních cestujících používá své auto i ke soukromým/rodinným účelům a volí kombíka nebo liftback. Proto třeba VW přestal vyrábět Passat ve verzi sedan. A krom toho. Viděl si někdy nějakého obchodního cestujícího ve Fiatu?
Tento pokus Fiatu je střelba úplně mimo terč. Z fleku jde vymyslet 5 jiných specifikací Tipa, které by měly větší naději na úspěch.
@Tycoon
Budeš se divit, ale viděl jsem služební Tipa.
Není to střelba mimo terč. Je to střelba, která cílí na okraj poptávky u nás, to ano. Ale tak to se sedany je vždycky. A přesto se u nás takový Cruze, Fluence či Thalia prodávali dobře. A i tam a tehdy platilo, kdyby to byl kombík... jenže ten sedan fakt není úplně blbý a dokonce v mnoha běžných situacích je naopak mnohel lepší než krátky hatchback s malým kufrem.
I když by třeba 9 z 10ti preferovalo ve volbě sedan-kombi právě ten kombík, tak naopak v otázce kdo je ochotný zkousnout sedan když není kombi by to mohlo být třeba 6 z 10ti, což není tak špatné. Fakt to není takový problém.
Budeš se divit, ale viděl jsem služební Tipa.
Není to střelba mimo terč. Je to střelba, která cílí na okraj poptávky u nás, to ano. Ale tak to se sedany je vždycky. A přesto se u nás takový Cruze, Fluence či Thalia prodávali dobře. A i tam a tehdy platilo, kdyby to byl kombík... jenže ten sedan fakt není úplně blbý a dokonce v mnoha běžných situacích je naopak mnohel lepší než krátky hatchback s malým kufrem.
I když by třeba 9 z 10ti preferovalo ve volbě sedan-kombi právě ten kombík, tak naopak v otázce kdo je ochotný zkousnout sedan když není kombi by to mohlo být třeba 6 z 10ti, což není tak špatné. Fakt to není takový problém.
@Mr.Murphy No, silný diesel si kupují hlavně ti, co s autem jezdí dlouhé, tedy hlavně dálniční trasy. A tady 6st. manuál nevadí ani těm největším lenochům! 😊
@Tomas_2002
Presne tak. Uz jen ten sedan je velká prekazka v Evropě. Poté po zkušenostech i diesel, to už nikdo neokecá jak je to problematický typ pohonu. No a pak cena, která už neni daleko od kia/hyu. ale ten automat, to bych v takto lacinem aute nechtěl. Kdyz už se kupuje penezenkou, tak právě to levne a jednoduche. Ale možná se mylim a kdyz nekdo kupuje penezenkou tak chce techniku, kdy bude muset platit větší servisni náklady, viz ten automat nebo diesel.
Presne tak. Uz jen ten sedan je velká prekazka v Evropě. Poté po zkušenostech i diesel, to už nikdo neokecá jak je to problematický typ pohonu. No a pak cena, která už neni daleko od kia/hyu. ale ten automat, to bych v takto lacinem aute nechtěl. Kdyz už se kupuje penezenkou, tak právě to levne a jednoduche. Ale možná se mylim a kdyz nekdo kupuje penezenkou tak chce techniku, kdy bude muset platit větší servisni náklady, viz ten automat nebo diesel.
KANKUNEN
Musíš v tom aute jezdit s turbanem. Vypadá z kilometru jak turek
@KANKUNEN Tipo je stále velmi elegantní auto a verze sedan zvlášť. Nechápu, co máš za problém. Podívej se třeba na současné Baworáky a MB, jaké čínské designové odpornosti jsou schopni vyplodit!
3_diamanty
Sedan v dizli.. to je presne to co chces.... su naprosto vsade naokolo ze jo....
Kua drat ... ked tipo tak benzin a bud hatch alebo kombik...
Ako je vyssie napisane ... zufale firmy robia zufale ciny ... a toto je presne tento pripad...
Kua drat ... ked tipo tak benzin a bud hatch alebo kombik...
Ako je vyssie napisane ... zufale firmy robia zufale ciny ... a toto je presne tento pripad...
@3_diamanty
Presne tak. Kdzy už takové auto, tak benzin, nepřímý vstrik ideálně. Ten sedna ještě dejme tomu, pro důchodce, na které to auto asi cili, asi v pohodě. A ti přesně budou chtít benzin, diesel je dnes uz přežitek v takto malych autech.
Presne tak. Kdzy už takové auto, tak benzin, nepřímý vstrik ideálně. Ten sedna ještě dejme tomu, pro důchodce, na které to auto asi cili, asi v pohodě. A ti přesně budou chtít benzin, diesel je dnes uz přežitek v takto malych autech.
@Mikesus
Ano. Přesně to říkají i prodejní čísla u nás i třeba v Německu. Nejlepší prodejní čísla měla benzínová Tipa v době, kdy byl v nabídce jednoduché nepřímovstřikové 1.4 16V a 1.4 T-Jet. Když tyto motory Fiat nahradil přímovstřikovým tříválcem a pak doplnit turbočtyřválcovým hybridem, prodeje spadly na méně než polovinu. Diesel byl u Tipa minoritní už od začátku.
Ano. Přesně to říkají i prodejní čísla u nás i třeba v Německu. Nejlepší prodejní čísla měla benzínová Tipa v době, kdy byl v nabídce jednoduché nepřímovstřikové 1.4 16V a 1.4 T-Jet. Když tyto motory Fiat nahradil přímovstřikovým tříválcem a pak doplnit turbočtyřválcovým hybridem, prodeje spadly na méně než polovinu. Diesel byl u Tipa minoritní už od začátku.
@Tycoon Zrovna ten trivalec 1.0 FF je oproti 1.4 16V skvely zaklad. Na druhou stranu s nim Tipo zdrazilo.
Avantime
Len taká anomália, ako že sa do ponuky na chvíľu vrátil Megane GrandCoupé s 1,5 Blue dCi a ešte so starým logom značky, ktorý v Turecku nevyrába už ani samotný Renault ale Karsan.
Veľké firmy si do svojej flotily archaické Tipo nekúpia, taxikári už berú hybridné Corolly a dôchodca si na jazdenie po blízkom okolí diesel už tiež nekúpi. A ešte je to aj sedan. Bol by som teda s tvrdeniami ako sa to rozchytá opatrný.
Veľké firmy si do svojej flotily archaické Tipo nekúpia, taxikári už berú hybridné Corolly a dôchodca si na jazdenie po blízkom okolí diesel už tiež nekúpi. A ešte je to aj sedan. Bol by som teda s tvrdeniami ako sa to rozchytá opatrný.
@Avantime
To je jednoduche. To tvrdili jen ti, kteří to hází na EU. Ale prostě taková auta skoro nikdo už nechce.
To je jednoduche. To tvrdili jen ti, kteří to hází na EU. Ale prostě taková auta skoro nikdo už nechce.
@Avantime Ja si to celkom nemyslím. Diesel a relatívne jednoduché auto, na to ešte veľa ľudí počuje, hlavne tých starších. Hybridná Corolla je presa len drahšia a povedal by som, že Tipo má predsa len o niečo vyšší podvozok a na hrkanie po meste trochu vhodnejší. A najmä pochybujem, že by fiaťáci spravili podobný ťah naslepo a nespravili si predtým aspoň nejaký prieskum.
@Avantime Megane se vyrábí normálně v Burse kde se vyráběl vždycky mimo jiných závodu, navíc Tipo a Corolla jsou také z Turecka.
Sakra dobrá nabídka. Škoda že Stellantis už je u mě v kategorii nebrat... možná bych si jen tak jedno Tipo vzal... 😁
Tak určitě. A v čem že teď lžu?!? 🤣🤣🤣
Tak určitě. A v čem že teď lžu?!? 🤣🤣🤣
www.auto.cz/diskuse/97010/1#…
Nestraš, ty umíš číst jo? A k čemu ti to je když neumíš přemýšlet?!?
Neumíš psát. Přepsal ses. Umíš totiž jen ... kakat 🤣
Zbytočne živíš trolla.
vím, ale chci aby byly vidět jeho příspěvky a aby je už nemohl smazat a editovat. A nechápu, že od redakce nedostal BAN... hale v diskusi ACZ zjevně nefunguje nic tak, jak by mělo. Každopádně palec hore za obnovení hatelistu. Zbavil jsem se mikeše.
Neboj, brzo mě to přestane taky "bavit" a půjde na HL.
Vždycky si musím říct, reálným životě, bavil by ses s tím lobotomem?? Ne, tak proč se s ním zakazovat v diskusích...
Takže stellantis, pod ktery fiat patří, je pro tebe "nebrat" ,lae jeden bys vzal. Tak rychle si protiřečit, to už chce umění. Zvládnout to během pár slov. Jestli to nebude tím, že neustále lžeš tak už ani nevíš co je pravda.
Tak pověz, co nechápu na vyjádření stellantis ne, ale fiat ( což je stellantis ) možná jo.
Spis ty se snažíš obhajovat hlupaka ze sve skupiny jako obvykle, za každou cenu, i placnutim další blbosti.
Že by fakt retardácia...?
No takže by si vzal auto od stellantisu. I když bylo vyvinuto jako FCA, koupil by ho od stellantisu. Takze to zase mame zpět, ze od stellantisu nic, ale pak od něj by i auto koupil
Ja už tomu verím.
Na druhú stranu, za tie peniaze celkom poctivé slušné auto, prečo nie? Kto chce škodovku, nekúpi si ju o 50% drahšie, keď na ňu nemá. A "lacné" sedany od konkurencie sú tiež od Tipa drahšie. Diesel si v pohode ľudia kúpia. Nie každý má moderné "ekologické" názory a slušný výkon spolu s malou spotrebou sú dobrými argumentami.