Novinky
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Po tomhle se jen zapráší...
Sakra dobrá nabídka. Škoda že Stellantis už je u mě v kategorii nebrat... možná bych si jen tak jedno Tipo vzal... 😁
Sakra dobrá nabídka. Škoda že Stellantis už je u mě v kategorii nebrat... možná bych si jen tak jedno Tipo vzal... 😁
@Krum Páč Bože, jak je vůbec možné, že na planetě Zemi vzniklo něco tak tupého, omezeného a zamindrákovaného, jako stvoření s výstižným jménem Krum Páč? 😂
@rohYpnol
Takže stellantis, pod ktery fiat patří, je pro tebe "nebrat" ,lae jeden bys vzal. Tak rychle si protiřečit, to už chce umění. Zvládnout to během pár slov. Jestli to nebude tím, že neustále lžeš tak už ani nevíš co je pravda.
Takže stellantis, pod ktery fiat patří, je pro tebe "nebrat" ,lae jeden bys vzal. Tak rychle si protiřečit, to už chce umění. Zvládnout to během pár slov. Jestli to nebude tím, že neustále lžeš tak už ani nevíš co je pravda.
Skvělá nabídka na výborné auto! Pokud bych využil diesel, šel bych do něj! 🙂👍
P.S. Za tyhle ceny to jistě bude mít úspěch, však takových poctivých vozů už je dnes na trhu jak šafránu... Je ovšem fakt, že jako mírně dražší kombík by to v Česku mělo ještě o dost větší prodejní potenciál.
P.S. Před lety jsem takto motorizované Tipo sedan řídil na několikasetkilometrové trase a jelo to jak z praku. Nevědět, že to je jen 1.6 l, určitě bych to tipoval na dvoulitr! A teď má ještě o 10 k víc. Bravo, Fiate, po dlouhé době jsi mi udělal radost! 🙂👍👍👍
P.S. Za tyhle ceny to jistě bude mít úspěch, však takových poctivých vozů už je dnes na trhu jak šafránu... Je ovšem fakt, že jako mírně dražší kombík by to v Česku mělo ještě o dost větší prodejní potenciál.
P.S. Před lety jsem takto motorizované Tipo sedan řídil na několikasetkilometrové trase a jelo to jak z praku. Nevědět, že to je jen 1.6 l, určitě bych to tipoval na dvoulitr! A teď má ještě o 10 k víc. Bravo, Fiate, po dlouhé době jsi mi udělal radost! 🙂👍👍👍
@Stejsn Tak pořád je to tisíckrát lákavější nabídka, než ty jejich odporné stellantisovské zkratomobily či tříválcové hybridy!!!
@rohYpnoI Vůbec si nepamatuju, ťunťo, jestli jsem se tebe na něco ptal, tak to bylo na diskutéra s přezdívkou Ja Prvni 123. Na tvoji odpověď mi můžeš víš co – je mi to úplně fuk. Táhni k čertu, šuIine.
@Arese
1.6 M-Jet býval o 50 až 55 tisíc dražší než stejně výkonný 1.4 T-Jet. A zájem o něj byl poměrně malý. Je potřeba si uvědomit, že Tipo na rozdíl třeba od Octavie kupovali spíše soukromí majitelé.
1.6 M-Jet býval o 50 až 55 tisíc dražší než stejně výkonný 1.4 T-Jet. A zájem o něj byl poměrně malý. Je potřeba si uvědomit, že Tipo na rozdíl třeba od Octavie kupovali spíše soukromí majitelé.
1.4Tjet byl ve všem lepší motor, ten se měl vrátit, protože u takovýho auta nechceš řešit drahý servis, Tjet býval nepřímovstřik, ideální motor do levného auta a nejezdilo to uplně zle, jezdil jsem s kombíkem Tipem s 88kw Tjetem @rohYpnol
Jako cenovka je to pěkná ale stejně to tady nikdo kupovat nebude, to jsem si celkem jistý.... doba sedanů a ještě k tomu na naftu je dávno pryč.... A ještě kvedlat klackem.... proboha 😄
Opravdu už není rok 2012....
Opravdu už není rok 2012....
@rohYpnol
A obchodní cestující nezdi jen po dalnici a vesnicích, do města vůbec nejezdi. Navic an tuhle velkou vzdálenost fakt clovek nechce něco nepohodlneho jako tohle, kdyz uz je chudák a musi trávit v aute tolik času.
A obchodní cestující nezdi jen po dalnici a vesnicích, do města vůbec nejezdi. Navic an tuhle velkou vzdálenost fakt clovek nechce něco nepohodlneho jako tohle, kdyz uz je chudák a musi trávit v aute tolik času.
@Mr.Murphy
Me by zajímalo, kolik těch lidí, co to tu chvíli, by vůbec přemýšlelo o tomhle pekáči a měli ho ve finálním výběru. Řekl bych, že naprostá většina by o něj ani nazavadila při výběru auta.
Me by zajímalo, kolik těch lidí, co to tu chvíli, by vůbec přemýšlelo o tomhle pekáči a měli ho ve finálním výběru. Řekl bych, že naprostá většina by o něj ani nazavadila při výběru auta.
@Mikesus No podle mě by si vzal fiata. Což je právě tipo které bylo ještě od FCA. Dnešní fiaty jsou předělané peugeoty.
@rohYpnol Já si myslím, že se žádné nákupní šílenství odehrávat nebude. Kde by se ti zákazníci vzali? Do flotil si to nikdo neokoupí, kdo chce škodovku, tak se ji stejně koupí, ikdyž je nejméně o 50% dražší. Takže to tak může přetáhnout potenciální zájemce o Dacii, možná o Korejce. A i tak, soukromá osoba (rozumná soukromá osoba) si diesel v dnešní době nekoupí. Toť můj soukromý, ničím nepodložený, názor
@Mikesus ty spíše nechápeš psaný text, jako obvykle a to se nedar zastávám ruského noka Rohypnola
@Mr.Murphy
Naopak. Obchodní cestující. Na notebook a jednu tašku sedan úplný ideál. A na dálnici je naopak rozdíl automat/manuál mizivý, automat chceš především ve městě.
Naopak. Obchodní cestující. Na notebook a jednu tašku sedan úplný ideál. A na dálnici je naopak rozdíl automat/manuál mizivý, automat chceš především ve městě.
@ryccardo
Právě že BOHUŽEL necukla.
Tahle akce (a díky aspoň za ty dary) je podle mě jen "výprodej skladů", zřejmě udělali inventuru a potřebují někde prodat poslední 1,6 diesely...
Jediné, co se stalo, je že náraz do zdi se odložil o 3 roky v naivní představě, že lidi mávnutí kouzelného proutku začnou kupovat BEV. No nezačnou. Protože BEV nikdo nechce. 9 z 10ti, 8 ze 13ti...
Právě že BOHUŽEL necukla.
Tahle akce (a díky aspoň za ty dary) je podle mě jen "výprodej skladů", zřejmě udělali inventuru a potřebují někde prodat poslední 1,6 diesely...
Jediné, co se stalo, je že náraz do zdi se odložil o 3 roky v naivní představě, že lidi mávnutí kouzelného proutku začnou kupovat BEV. No nezačnou. Protože BEV nikdo nechce. 9 z 10ti, 8 ze 13ti...
@raveldrive
vím, ale chci aby byly vidět jeho příspěvky a aby je už nemohl smazat a editovat. A nechápu, že od redakce nedostal BAN... hale v diskusi ACZ zjevně nefunguje nic tak, jak by mělo. Každopádně palec hore za obnovení hatelistu. Zbavil jsem se mikeše.
vím, ale chci aby byly vidět jeho příspěvky a aby je už nemohl smazat a editovat. A nechápu, že od redakce nedostal BAN... hale v diskusi ACZ zjevně nefunguje nic tak, jak by mělo. Každopádně palec hore za obnovení hatelistu. Zbavil jsem se mikeše.
@Arese
Je to jen zoufalství. Kdyz by dali benzin, půjde jim tento starý pekáč na dračku díky cene. S tímhle motorem je to jen kašička plná spousty budoucích servisních problémů a nákladů
Je to jen zoufalství. Kdyz by dali benzin, půjde jim tento starý pekáč na dračku díky cene. S tímhle motorem je to jen kašička plná spousty budoucích servisních problémů a nákladů
Za mě je problém ten diesel, sedan a manuální převodovka 😁
Pokud bych připlatil 40k za kombi, 40k za automat a diesel vyměnil za benzín tak už můžu zrovna koupit i30/Ceed ...
Takže mi to zas tak dobrá nabídka nepřijde ...
Pokud bych připlatil 40k za kombi, 40k za automat a diesel vyměnil za benzín tak už můžu zrovna koupit i30/Ceed ...
Takže mi to zas tak dobrá nabídka nepřijde ...
@Tycoon Jasně, těch 1.6 M-Jet se u nás moc neprodalo, ale jen proto, že ten diesel byl dražší o brutálních 100 000 Kč. To už ovšem dnes neplatí.
@Arese
Jenže kombík už se v Turecku nevyrábí.
Tak nabídli sedan, o který je u nás mizivý zájem, diesel, který vždy tvořil u Tipa minoritní část prodejů, no a dvě nejnižší výbavy. A Fiat asi čeká, že z toho bude hit. Turci si můžou koupit kromě sedanu i hathcback cross, benzinový motor, nebo dvě vyšší výbavy.
Jenže kombík už se v Turecku nevyrábí.
Tak nabídli sedan, o který je u nás mizivý zájem, diesel, který vždy tvořil u Tipa minoritní část prodejů, no a dvě nejnižší výbavy. A Fiat asi čeká, že z toho bude hit. Turci si můžou koupit kromě sedanu i hathcback cross, benzinový motor, nebo dvě vyšší výbavy.
@Krum Páč
www.auto.cz/diskuse/97010/1#…
Nestraš, ty umíš číst jo? A k čemu ti to je když neumíš přemýšlet?!?
www.auto.cz/diskuse/97010/1#…
Nestraš, ty umíš číst jo? A k čemu ti to je když neumíš přemýšlet?!?
@rohYpnol No není v nabídce kombik, uvidíme, i když já kombika nikdy neměl 😁Dost lidí by spíše ocenilo ten bezproblémový benzín co tam byl. Myslím že to byla 1.4 možná se pletu, když tak se omlouvám
@Mr.Murphy No, silný diesel si kupují hlavně ti, co s autem jezdí dlouhé, tedy hlavně dálniční trasy. A tady 6st. manuál nevadí ani těm největším lenochům! 😊
@traveldrive
A tohle má byt poctivé auto? V čem? Ze se na něm poctivě šetřilo a ma interier jako z asijské tržnice?
A tohle má byt poctivé auto? V čem? Ze se na něm poctivě šetřilo a ma interier jako z asijské tržnice?
@Arese
Nemůže se tech posledních krámů zbavit ani mimo Evropu, tak se snazi to udat tady. Kdyz vidi, ze tu jsou lidi, kteri koupi kdejakou zastaralou techniku, tak to prostě zkusí.
Nemůže se tech posledních krámů zbavit ani mimo Evropu, tak se snazi to udat tady. Kdyz vidi, ze tu jsou lidi, kteri koupi kdejakou zastaralou techniku, tak to prostě zkusí.
@ryccardo
Naštěstí se nic rušit nebude. Teď ještě aby ty staré vraky jezdily každý rok na technickou, a hlavně striktně měřit emise. Pravidelne potkavam takové vraky, které nejsou v pořádku už od pohledu ( polovina svetel nefunguje např) a tohle nebud ejezdit po silnici 2 roky, ale jen rok.
Naštěstí se nic rušit nebude. Teď ještě aby ty staré vraky jezdily každý rok na technickou, a hlavně striktně měřit emise. Pravidelne potkavam takové vraky, které nejsou v pořádku už od pohledu ( polovina svetel nefunguje např) a tohle nebud ejezdit po silnici 2 roky, ale jen rok.
@Ota4
No takže by si vzal auto od stellantisu. I když bylo vyvinuto jako FCA, koupil by ho od stellantisu. Takze to zase mame zpět, ze od stellantisu nic, ale pak od něj by i auto koupil
No takže by si vzal auto od stellantisu. I když bylo vyvinuto jako FCA, koupil by ho od stellantisu. Takze to zase mame zpět, ze od stellantisu nic, ale pak od něj by i auto koupil
@kari.laz
Tak pověz, co nechápu na vyjádření stellantis ne, ale fiat ( což je stellantis ) možná jo.
Spis ty se snažíš obhajovat hlupaka ze sve skupiny jako obvykle, za každou cenu, i placnutim další blbosti.
Tak pověz, co nechápu na vyjádření stellantis ne, ale fiat ( což je stellantis ) možná jo.
Spis ty se snažíš obhajovat hlupaka ze sve skupiny jako obvykle, za každou cenu, i placnutim další blbosti.
@Tycoon
Budeš se divit, ale viděl jsem služební Tipa.
Není to střelba mimo terč. Je to střelba, která cílí na okraj poptávky u nás, to ano. Ale tak to se sedany je vždycky. A přesto se u nás takový Cruze, Fluence či Thalia prodávali dobře. A i tam a tehdy platilo, kdyby to byl kombík... jenže ten sedan fakt není úplně blbý a dokonce v mnoha běžných situacích je naopak mnohel lepší než krátky hatchback s malým kufrem.
I když by třeba 9 z 10ti preferovalo ve volbě sedan-kombi právě ten kombík, tak naopak v otázce kdo je ochotný zkousnout sedan když není kombi by to mohlo být třeba 6 z 10ti, což není tak špatné. Fakt to není takový problém.
Budeš se divit, ale viděl jsem služební Tipa.
Není to střelba mimo terč. Je to střelba, která cílí na okraj poptávky u nás, to ano. Ale tak to se sedany je vždycky. A přesto se u nás takový Cruze, Fluence či Thalia prodávali dobře. A i tam a tehdy platilo, kdyby to byl kombík... jenže ten sedan fakt není úplně blbý a dokonce v mnoha běžných situacích je naopak mnohel lepší než krátky hatchback s malým kufrem.
I když by třeba 9 z 10ti preferovalo ve volbě sedan-kombi právě ten kombík, tak naopak v otázce kdo je ochotný zkousnout sedan když není kombi by to mohlo být třeba 6 z 10ti, což není tak špatné. Fakt to není takový problém.
@rohYpnol
Většina obchodních cestujících používá své auto i ke soukromým/rodinným účelům a volí kombíka nebo liftback. Proto třeba VW přestal vyrábět Passat ve verzi sedan. A krom toho. Viděl si někdy nějakého obchodního cestujícího ve Fiatu?
Tento pokus Fiatu je střelba úplně mimo terč. Z fleku jde vymyslet 5 jiných specifikací Tipa, které by měly větší naději na úspěch.
Většina obchodních cestujících používá své auto i ke soukromým/rodinným účelům a volí kombíka nebo liftback. Proto třeba VW přestal vyrábět Passat ve verzi sedan. A krom toho. Viděl si někdy nějakého obchodního cestujícího ve Fiatu?
Tento pokus Fiatu je střelba úplně mimo terč. Z fleku jde vymyslet 5 jiných specifikací Tipa, které by měly větší naději na úspěch.
@3_diamanty
Presne tak. Kdzy už takové auto, tak benzin, nepřímý vstrik ideálně. Ten sedna ještě dejme tomu, pro důchodce, na které to auto asi cili, asi v pohodě. A ti přesně budou chtít benzin, diesel je dnes uz přežitek v takto malych autech.
Presne tak. Kdzy už takové auto, tak benzin, nepřímý vstrik ideálně. Ten sedna ještě dejme tomu, pro důchodce, na které to auto asi cili, asi v pohodě. A ti přesně budou chtít benzin, diesel je dnes uz přežitek v takto malych autech.
@Avantime
To je jednoduche. To tvrdili jen ti, kteří to hází na EU. Ale prostě taková auta skoro nikdo už nechce.
To je jednoduche. To tvrdili jen ti, kteří to hází na EU. Ale prostě taková auta skoro nikdo už nechce.
@Tomas_2002
Presne tak. Uz jen ten sedan je velká prekazka v Evropě. Poté po zkušenostech i diesel, to už nikdo neokecá jak je to problematický typ pohonu. No a pak cena, která už neni daleko od kia/hyu. ale ten automat, to bych v takto lacinem aute nechtěl. Kdyz už se kupuje penezenkou, tak právě to levne a jednoduche. Ale možná se mylim a kdyz nekdo kupuje penezenkou tak chce techniku, kdy bude muset platit větší servisni náklady, viz ten automat nebo diesel.
Presne tak. Uz jen ten sedan je velká prekazka v Evropě. Poté po zkušenostech i diesel, to už nikdo neokecá jak je to problematický typ pohonu. No a pak cena, která už neni daleko od kia/hyu. ale ten automat, to bych v takto lacinem aute nechtěl. Kdyz už se kupuje penezenkou, tak právě to levne a jednoduche. Ale možná se mylim a kdyz nekdo kupuje penezenkou tak chce techniku, kdy bude muset platit větší servisni náklady, viz ten automat nebo diesel.
@ryccardo
Bohužel ne tak, jak si asi myslíš.
Odložila povinnost mít splněno o 3 roky, ale plnit nadále musí už letos. A to co nesplní letos, o to více budou muset splnit 2026 a 2027, aby ve výsledku bylo dosaženo stejného nesmyslu a stejného ideologického zla.
Bohužel ne tak, jak si asi myslíš.
Odložila povinnost mít splněno o 3 roky, ale plnit nadále musí už letos. A to co nesplní letos, o to více budou muset splnit 2026 a 2027, aby ve výsledku bylo dosaženo stejného nesmyslu a stejného ideologického zla.
Sedan v dizli.. to je presne to co chces.... su naprosto vsade naokolo ze jo....
Kua drat ... ked tipo tak benzin a bud hatch alebo kombik...
Ako je vyssie napisane ... zufale firmy robia zufale ciny ... a toto je presne tento pripad...
Kua drat ... ked tipo tak benzin a bud hatch alebo kombik...
Ako je vyssie napisane ... zufale firmy robia zufale ciny ... a toto je presne tento pripad...
@Arese tak na něj nikdo nereagujte, je snad jasné, ze přesně na to čeká. Honěním si trika, jak jste mu to nandali se děje přesný opak. Hlavně rohYpnol a ty na něj porad reagujete.
@traveldrive já samozřejmě vidím výhody toho auta, ale prostě tomu už nevěřím. Jsem zvědavý na prodeje, tak kdyby to někdo uměl analyzovat tak si rád za půl roku přečtu, kolik těch věcí se prodalo.
@Mr.Murphy Never tomu. Po poctivom aute za dobrú cenu sa len tak zapráši. Sedan-nesedan.
@rohYpnol diky tomu ze EU cukla ze svych emisnich pokut pro automobilky v podstate povolila automobilkam vratit do prodeje nektere modely aut. Jako napriklad tohoto prijemneho Fiata. Jen tech EUro kurvitko, asistentu by tam mohlo byt mene, ale treba to pujde softwarove vyblokovat.
@Ja První a Poslední
Proč nám tu sděluješ jak ti říkali doma?!? Chápu že tohle jsi slýchal 24/7 ale tady je většina slušných lidí.
Proč nám tu sděluješ jak ti říkali doma?!? Chápu že tohle jsi slýchal 24/7 ale tady je většina slušných lidí.
@Ja Prvni a Posledni
Tempra byla super, ale moc jich tu nebylo. Už jsem dlouho žádnou neviděl.
Tempra byla super, ale moc jich tu nebylo. Už jsem dlouho žádnou neviděl.
@Karel Štolař
Majitelé BEV by se měli bát závad na ložiscích, uloženích, elektronice... 😆
Všichni společně bychom se měli bát dalších zelenorudých ideologických nařízení EU a likvidace průmyslu s názvem greendeal.
Majitelé BEV by se měli bát závad na ložiscích, uloženích, elektronice... 😆
Všichni společně bychom se měli bát dalších zelenorudých ideologických nařízení EU a likvidace průmyslu s názvem greendeal.
Tipo diesel doma máme ve verzi Cross, s motorem jsem velice spokojen, spotřeba je opravdu úžasná a pružnost motoru je taky vynikajicí. Zadek na hrbolech dost odskakuje a taky textura plastu v interiéru je dost ošklivá, v podstatě stejná jako byla např. V Audi 80. Ve všeobecnosti se ale jedná o velice příjemné a pohodlné auto na každodenní použití, jediné čeho se bojím jsou potencionální závady na systému redukce emisí.
No vidiš, to jsem trochu opoměl, jezdil jsem kombíkem, jinak to auto ale bylo fakt lowend, hlavně interiér byl příšerný @Arese
@Avantime Megane se vyrábí normálně v Burse kde se vyráběl vždycky mimo jiných závodu, navíc Tipo a Corolla jsou také z Turecka.
@Tycoon Zrovna ten trivalec 1.0 FF je oproti 1.4 16V skvely zaklad. Na druhou stranu s nim Tipo zdrazilo.
@rohypnol zrušení GD je za mě blbost. Nutná je radikální revize cílů a plánů. GD jako takový může zůstat. A ty revize a plány musí sestavit ne klimatologové (ty z jednání úplně vyhodit a na jejich nářky nedbat), ale zástupci průmyslových odvětví a energetici. Na základě jejich stanovisek, co je a není možné, pak sestavit nový plán.
@Avantime Ja si to celkom nemyslím. Diesel a relatívne jednoduché auto, na to ešte veľa ľudí počuje, hlavne tých starších. Hybridná Corolla je presa len drahšia a povedal by som, že Tipo má predsa len o niečo vyšší podvozok a na hrkanie po meste trochu vhodnejší. A najmä pochybujem, že by fiaťáci spravili podobný ťah naslepo a nespravili si predtým aspoň nejaký prieskum.
@PavelK_
Na druhú stranu, za tie peniaze celkom poctivé slušné auto, prečo nie? Kto chce škodovku, nekúpi si ju o 50% drahšie, keď na ňu nemá. A "lacné" sedany od konkurencie sú tiež od Tipa drahšie. Diesel si v pohode ľudia kúpia. Nie každý má moderné "ekologické" názory a slušný výkon spolu s malou spotrebou sú dobrými argumentami.
Na druhú stranu, za tie peniaze celkom poctivé slušné auto, prečo nie? Kto chce škodovku, nekúpi si ju o 50% drahšie, keď na ňu nemá. A "lacné" sedany od konkurencie sú tiež od Tipa drahšie. Diesel si v pohode ľudia kúpia. Nie každý má moderné "ekologické" názory a slušný výkon spolu s malou spotrebou sú dobrými argumentami.
@Mikesus Kdybych chtěl, projdu technickou třeba každý půl rok i bez žárovek a bez katalyzátoru.
@Mikesus Nevěřím, že jsi až tak hloupý. Je rozdíl mezi Fiatem vyvinutým na FCA platformě s FCA motorizací a překapotovaným Pežotem/Citroenem.
@ryccardo
No, asi takto. Každá akce vyvolá reakci. Greendeal vyvolal a vyvolává rozklad průmyslu, stavebnictví. Takže ano, teď když už zelenorudá ideologie reálně dopadá na zavírání továren, propouštění, tak buď to vyvolá skutečně změnu v EU a konec greendealu, no a pokud ne, tak to zákonitě vyvolá rozpad EU. Každopádně reakci to vyvolá.
No, asi takto. Každá akce vyvolá reakci. Greendeal vyvolal a vyvolává rozklad průmyslu, stavebnictví. Takže ano, teď když už zelenorudá ideologie reálně dopadá na zavírání továren, propouštění, tak buď to vyvolá skutečně změnu v EU a konec greendealu, no a pokud ne, tak to zákonitě vyvolá rozpad EU. Každopádně reakci to vyvolá.
@kari.laz
Neboj, brzo mě to přestane taky "bavit" a půjde na HL.
Vždycky si musím říct, reálným životě, bavil by ses s tím lobotomem?? Ne, tak proč se s ním zakazovat v diskusích...
Neboj, brzo mě to přestane taky "bavit" a půjde na HL.
Vždycky si musím říct, reálným životě, bavil by ses s tím lobotomem?? Ne, tak proč se s ním zakazovat v diskusích...
@rohypnol neboj ono to vezme nějakou dynamiku. Získat čas bylo to hlavní a to se povedlo 😉
Svět se od těch zelených nesmyslů už odvrací a Evropa pomalu taky. Ideologické nadšení slábne.
Svět se od těch zelených nesmyslů už odvrací a Evropa pomalu taky. Ideologické nadšení slábne.
@Mikesus Ale bude se to rušit chlapče. Uvidíš. Pod tíhou okolností zdravý rozum zvítězí 😉 A bavíme se tu o emisích CO2. Nemotej do toho škodlivé emise. A nechápu proč máš takový eminentní zájem na tom, aby všichni jezdili v BEVkách? Normálnímu člověk je to jedno kdo si v čem jezdí. Podstatný je, aby si nečuchal starý hulící kraksny na silnicích a to vadí asi každému a souhlasím, aby to na STK vyhazovali. Nové ICE a 20 let starý hulící nafťák snad nepovažuješ za to samé?
@KANKUNEN Tipo je stále velmi elegantní auto a verze sedan zvlášť. Nechápu, co máš za problém. Podívej se třeba na současné Baworáky a MB, jaké čínské designové odpornosti jsou schopni vyplodit!
@PavelK_ Vidím to bohužel podobně. Kdyby za odpovídající nižší cenu tento sedan nabídli s benzinovou atmosférou 1.4 FIRE, byl by v českých prodejnách fičák, i když jde o sedan.
@Mikesus
Ano. Přesně to říkají i prodejní čísla u nás i třeba v Německu. Nejlepší prodejní čísla měla benzínová Tipa v době, kdy byl v nabídce jednoduché nepřímovstřikové 1.4 16V a 1.4 T-Jet. Když tyto motory Fiat nahradil přímovstřikovým tříválcem a pak doplnit turbočtyřválcovým hybridem, prodeje spadly na méně než polovinu. Diesel byl u Tipa minoritní už od začátku.
Ano. Přesně to říkají i prodejní čísla u nás i třeba v Německu. Nejlepší prodejní čísla měla benzínová Tipa v době, kdy byl v nabídce jednoduché nepřímovstřikové 1.4 16V a 1.4 T-Jet. Když tyto motory Fiat nahradil přímovstřikovým tříválcem a pak doplnit turbočtyřválcovým hybridem, prodeje spadly na méně než polovinu. Diesel byl u Tipa minoritní už od začátku.
Len taká anomália, ako že sa do ponuky na chvíľu vrátil Megane GrandCoupé s 1,5 Blue dCi a ešte so starým logom značky, ktorý v Turecku nevyrába už ani samotný Renault ale Karsan.
Veľké firmy si do svojej flotily archaické Tipo nekúpia, taxikári už berú hybridné Corolly a dôchodca si na jazdenie po blízkom okolí diesel už tiež nekúpi. A ešte je to aj sedan. Bol by som teda s tvrdeniami ako sa to rozchytá opatrný.
Veľké firmy si do svojej flotily archaické Tipo nekúpia, taxikári už berú hybridné Corolly a dôchodca si na jazdenie po blízkom okolí diesel už tiež nekúpi. A ešte je to aj sedan. Bol by som teda s tvrdeniami ako sa to rozchytá opatrný.
@rohypnol vždyť ten nesmysl s placením emisních pokut EU odložila o 3 roky? Tím to beru za vyřízený. Ber to tak, že ta tlupa tupců co v tom Bruselu tyhle nesmysly schválili nemůže šmahem říct, že jsou dementi. Takže to udělali takhle. Nejdřív se to odloží a pak se to zruší. Tak si zachovají alespoň trochu tvář a dojem před veřejností, že vědí co dělají.
@Tomas_2002 ano vidím ty tři problémy naprosto stejně. Kdo ještě dnes jezdí tak moc, že chce diesel (jeden jsem nedávno koupil a byla to blbost a už fakt NIKDY), logicky bude chtít automat a patrně i kombi.... protože kdo tolik nalítá tak většinou podniká a holt občas nějaké ty krámy vozí....
Jak jsem psal výše.... to auto patří do roku 2012....
Jak jsem psal výše.... to auto patří do roku 2012....
@Th0r Tak hlavně, že se dobře bavíš. Asi si neuvědomuješ, že jsme té imbecilně řízené EU součást...
Křeč a poslední záchvěvy kůlů v plotě 🤭 V příštím kole už budete žrát hlínu 🤭 Pan Tump se dohodl s Čínou a EU je už jen tragéd na okraji 🤭 👍 To je realita, kterou už nelze změnit 🤭👍