Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Toyota Aygo X Hybrid oficiálně: Revoluce v segmentu miniaut má 115 koní!
51 komentářů
Stejsn
strašně bezpohlavní design
@Stejsn Z anatomického hlediska ti můžu potvrdit, že ani Aygo, ani Hilux, ani tank T-34 nemají pohlavní orgány. Pokud nějaký vidíš, doporučuju buď očního, nebo psychiatra. Možná oba. 🤡
@Lempl Klaun Ha, ha, ha, já se snad smíchy neudržím!!! Ty jsi Lemple Klaune tak stráášně vtipný, že by ses měl raději přesunout do nějakého cirkusu či varieté! Tady je tě totiž "škoda"!
rohYpnol
Revoluce, kterou zákazník nechtěl a nežádal. Opět dílo RVHP v rukách EU...
Zákazníci chtějí malá levná, dostupná, ekologická a kavalitní auta se spalovacími motory. Nic z toho, co nabízí Aygo X hybrid.
Zákazníci chtějí malá levná, dostupná, ekologická a kavalitní auta se spalovacími motory. Nic z toho, co nabízí Aygo X hybrid.
Pokud to bude klasické Toyotí HSD, tak je to to nejkvalitnější ekologické auto se spalovacím motorem, co můžeš aktuálně na trhu dostat... @rohYpnol
@Ozzman Jistě do něj Toyota bude hybridní nesmysly dávat zdarma, aby zákazníkům nezvedla cenu a nezničila Aygu jejich prodejnost, že?
Ne, ale to nic nemění na tom, že to je kvalitní a funkční spolehlivý pohon, za kvalitu se platí @Arese
@Ozzman No právě. Takže lidé, kteří si Aygo kupovali jako relativně dostupný minivůz, půjdou z větší části ke konkurenci. 😊
@Arese
A ty víš, že 1.0 tam už nebude?
A ty víš, že 1.0 tam už nebude?
@Mikesus Nebude, když čistě benzinovou verzi už přestali vyrábět a když ta hybridní maškaráda používá patnáctistovku. Máš ještě nějaké další "inteligentní" otázky?
P.S. Povinnou přítomností trakčního elektromotoru je pro většinu zákazníků segmentu A Aygo odepsané. Škoda. 😞
P.S. Povinnou přítomností trakčního elektromotoru je pro většinu zákazníků segmentu A Aygo odepsané. Škoda. 😞
@Arese
Já se jen ptám, ja to nevěděl jestli litr skončí. A ty víš co v daném segmentu chteji zakaznici? Nebo jsi jen tlachal a tlučhuba a ani v daném segmentu nekupuješ žádné auto?
Já se jen ptám, ja to nevěděl jestli litr skončí. A ty víš co v daném segmentu chteji zakaznici? Nebo jsi jen tlachal a tlučhuba a ani v daném segmentu nekupuješ žádné auto?
@Mikesus Samozřejmě, že to vím, o auta se zajímám již od dětství. Segment A je hlavně o snadném pohybu a parkování ve městě a jeho okolí s minimálními pořizovacími a provozními náklady. Žádná raketová věda to opravdu není. 😊
@Arese
No super, takže ty to sleduješ od dětství, ale lidi nejsou zasekli před x desítkami let a kupuji větší auta a tahle jsou jen na poskakovani po meste s nízkými provozními náklady, a proto nechtějí spalovaci motor, protoze ten tím poskakovanim trpí.
No super, takže ty to sleduješ od dětství, ale lidi nejsou zasekli před x desítkami let a kupuji větší auta a tahle jsou jen na poskakovani po meste s nízkými provozními náklady, a proto nechtějí spalovaci motor, protoze ten tím poskakovanim trpí.
@Mikesus Možná trpí, ale zrovna ten litr od Toyoty vždy byl a je naprosto spolehlivý a to i při městském provozování. A auto do města musí být v prvé řadě cenově široce dostupné. To je pro jeho kupce nejdůležitější. Pokud se výrazně zdraží, už nedává smysl a dřívější zákazníci prostě jdou jinam. Kapišto? 😊
@Ozzman
Není. To bylo Aygo 1,0.
Není. To bylo Aygo 1,0.
@Ozzman
Jo je to klasický HSD, mél by být stejný jako je v yarisu, 1.5 hsd. Takze ano souhlas, je to asi aktuálně nejekologictejsi auto na trhu, a jako bonus nejspis i kvalitní.
Jo je to klasický HSD, mél by být stejný jako je v yarisu, 1.5 hsd. Takze ano souhlas, je to asi aktuálně nejekologictejsi auto na trhu, a jako bonus nejspis i kvalitní.
@Mikesus Kloucku čekám na vysvětlení bezpečnostních přestávek, tvé tvrzení o paritě Erlogu s pidi baterií vůči Karogu, které jsi popřel tím že jenom blázen si ho koupí na cestování , přitom s Karogem se normálně cestuje. Dále tvé údajné studium na fakultě a neznalost pravopisu. Neboj lidem rád napíšu tvé perly
@Sevca1
Jake bezpečnostní přestávky? Jako ze jsi upocenec co ohrožuje ostatni a jezdi 12h v kuse?
A elroq je cenove odpovidajici karoqu ve stejném vykonu.
125kw 799
150kw 882
210kw 1,03M
Karoq
110kw 770tis
140kw 1.1M
No a vic nemá. Takze 210kw máš levnějších než 140kw, nemluvě o 150kw, které jsou p více než 200tis levnější. No a zaklad, 125kw vs 110kw je 799vs770. Do toho nemusis kvedlat jak nejakej trouba ve sportovním SUV.
Na cestování si můžeš vzít větší baterku, ne tu nejmenší. Ale jo, hlupaci budou tvrdit jen jakoby neuměli vybrat jinou verzi. Parita tu u elroqu je, viz výše. Délka ze sebe ještě většího troubu. Ale dobrý pokus o offtopic a spamování diskuze.
Jake bezpečnostní přestávky? Jako ze jsi upocenec co ohrožuje ostatni a jezdi 12h v kuse?
A elroq je cenove odpovidajici karoqu ve stejném vykonu.
125kw 799
150kw 882
210kw 1,03M
Karoq
110kw 770tis
140kw 1.1M
No a vic nemá. Takze 210kw máš levnějších než 140kw, nemluvě o 150kw, které jsou p více než 200tis levnější. No a zaklad, 125kw vs 110kw je 799vs770. Do toho nemusis kvedlat jak nejakej trouba ve sportovním SUV.
Na cestování si můžeš vzít větší baterku, ne tu nejmenší. Ale jo, hlupaci budou tvrdit jen jakoby neuměli vybrat jinou verzi. Parita tu u elroqu je, viz výše. Délka ze sebe ještě většího troubu. Ale dobrý pokus o offtopic a spamování diskuze.
@Mikesus Takže přistižen při lži. Karog koupíš levněji. Elroq za 799 je s pidi baterií která není na cestování, sám jsi to minule napsal že jen hlupák si to koupí.S Karogem mužů cestovat 😁Dále před tydnem jsi psal že nedoporučujes rychlo nabíječky při cestování aby člověk udělal bezpečnostní přestávku, tvoje slova. Dále prohlasis o člověku co má diesel 4 roky starý že je hloupý. Včera jsi kupodivu napsal když splňuje emise že ok, žádný keci o hlouposti. To všechno je snadno dohledatelné co jsi psal 😁 Dále jsi psal něco o fakultě a v příspěvku chyby. Fakultu jsi viděl max z rychlíku. Víš to není povídání s kolegy v Kolbence co můžeš popřít, tady jsi to napsal a každý si to může dohledat tvé rozpory. Neboj vždy tě upozornim až zase něco napíšeš
lamal
Bingo, litrovy hybrid a 85kW, parada.
@lamal
Tady v článku pisou litr, ale měl by to být 1.5 jako v yarisu. Což odpovídá i vykonem
Tady v článku pisou litr, ale měl by to být 1.5 jako v yarisu. Což odpovídá i vykonem
MarekAbsolon
115kW na takovém autíčku ale hezky pofrčí že?
Pepa_007
Pěkné autíčko. Pěkný pohon. Jen palubní deska tím oválem je ošklivá. Hodně ošklivá. A cena ukáže jaké budou prodeje.
Ale BEV by byl pro ekology lepsi.
Ano, hybrid je poměrně slozity pro A segment, BEV by bylo vhodnější jak jednoduchosti tak zaměřením. A segment nikdo nekupuje na dlouhe cesty.
Jednodušší na servis. Jelikož malá auta jezdi jen po meste a okolí, tak si to můžeš dovodit. Nebo krátké trasy a caste studene starty je už u dnešních motoru vyřešeno?
Přesně tak. Opět nabízí něco, co chce EU a nikoliv zákazník... A prodeje tomu budou odpovídat...
Měl by to být stejný hybrid jako v yarisu, ten slabší původní 115k. Tedy 1.5, ecvt
Fiat nedoplatil na BEV, ani ten uz ho nedokazal zachránit. Fiat si podriznul větev davno předtím. A naopak toyota se teď vrhla na BEV poměrně vic, už jim ujizdel vlak. Do příštího roku mají představit dost dalších BEV.
Dobře vidi. Ovsem evidentne vidi skutecne příčiny. Ford padá už 20 let, fiat to samé, vw jakmile přišel o cash-cow v Číně taky. A důvod? Právě špatný vyvoj, špatná technika a nizka kvalita nekorespondujici s cenou. Na to doplatil ford i fiat a VW také, co mu přestala dojit čínská kráva. To nema nic spolecneho s pohonem, jen ze to EV už je nedokaze zachranit nejspis.