Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Toyota Aygo X Hybrid oficiálně: Revoluce v segmentu miniaut má 115 koní!

51 komentářů

DonVito
Za hybrid 👍

Ale BEV by byl pro ekology lepsi.
Arese
@DonVito Ano, pro zelené fanatiky by byl lepší, ale nikoliv pro zákazníky! Celkově vzato je ale nasazení tak složité a nákladné techniky do kategorie minivozů naprostý nesmysl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Ano, hybrid je poměrně slozity pro A segment, BEV by bylo vhodnější jak jednoduchosti tak zaměřením. A segment nikdo nekupuje na dlouhe cesty.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Takže EV by bylo levnější? Nebo co přesně by mělo být výhodou té jeho jednoduchosti?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@twistedTSD
Jednodušší na servis. Jelikož malá auta jezdi jen po meste a okolí, tak si to můžeš dovodit. Nebo krátké trasy a caste studene starty je už u dnešních motoru vyřešeno?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Přesně tak. Opět nabízí něco, co chce EU a nikoliv zákazník... A prodeje tomu budou odpovídat...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Palec dolu za článek, vůbec není popsáno o jaký hybrid se jedná, je to eCVT? nebo co, jakou kapacitu má baterie ? A kolik to bude vedle Yarisu HEV stát, aby to vůbec bylo konkurenceschopné... @DonVito
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Měl by to být stejný hybrid jako v yarisu, ten slabší původní 115k. Tedy 1.5, ecvt
Avantime
@Ozzman Tak logicky by to nemalo byť drahšie ako Yaris, ktorý je už len s hybridom, u nás od 17 490 € a aktuálne Aygo od 13 990. Ak sa im to podarí s hybridom ponúkať za 15 990, tak môžeme byť radi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@DonVito Asi Toyota nechtěla dopadnout jako Fiat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@twistedTSD
Fiat nedoplatil na BEV, ani ten uz ho nedokazal zachránit. Fiat si podriznul větev davno předtím. A naopak toyota se teď vrhla na BEV poměrně vic, už jim ujizdel vlak. Do příštího roku mají představit dost dalších BEV.
ericn
@Mikesus tak myslím, že v Toyotě mají ještě dost rozumu na to, aby se bezhlavě vrhli do BEV. Předpokládám, že moc dobře vidí problémy VW, Fordu nebo Stellantisu a s BEV budou sakra opatrní 😋
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Dobře vidi. Ovsem evidentne vidi skutecne příčiny. Ford padá už 20 let, fiat to samé, vw jakmile přišel o cash-cow v Číně taky. A důvod? Právě špatný vyvoj, špatná technika a nizka kvalita nekorespondujici s cenou. Na to doplatil ford i fiat a VW také, co mu přestala dojit čínská kráva. To nema nic spolecneho s pohonem, jen ze to EV už je nedokaze zachranit nejspis.
ericn
@Mikesus auta s elektrickým pohonem na sebe nevydělají, a o ničem jiném to není 😋
ptr078
@ericn Tak tojota hlavne neumin ev, a to co predava je zatial co sa pohonu tyka podpriemer, takze kto by to kupoval
Avatar - Stejsn
Stejsn
strašně bezpohlavní design
Lempl Klaun
@Stejsn Z anatomického hlediska ti můžu potvrdit, že ani Aygo, ani Hilux, ani tank T-34 nemají pohlavní orgány. Pokud nějaký vidíš, doporučuju buď očního, nebo psychiatra. Možná oba. 🤡
Arese
@Lempl Klaun Ha, ha, ha, já se snad smíchy neudržím!!! Ty jsi Lemple Klaune tak stráášně vtipný, že by ses měl raději přesunout do nějakého cirkusu či varieté! Tady je tě totiž "škoda"!
stopel
Konečne dorazil hybrid. Po skúsenosti s Yarisom to bude mala raketa
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Revoluce, kterou zákazník nechtěl a nežádal. Opět dílo RVHP v rukách EU...
Zákazníci chtějí malá levná, dostupná, ekologická a kavalitní auta se spalovacími motory. Nic z toho, co nabízí Aygo X hybrid.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud to bude klasické Toyotí HSD, tak je to to nejkvalitnější ekologické auto se spalovacím motorem, co můžeš aktuálně na trhu dostat... @rohYpnol
Arese
@Ozzman Jistě do něj Toyota bude hybridní nesmysly dávat zdarma, aby zákazníkům nezvedla cenu a nezničila Aygu jejich prodejnost, že?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, ale to nic nemění na tom, že to je kvalitní a funkční spolehlivý pohon, za kvalitu se platí @Arese
Arese
@Ozzman No právě. Takže lidé, kteří si Aygo kupovali jako relativně dostupný minivůz, půjdou z větší části ke konkurenci. 😊
Avantime
@Arese Ale tak zas kto to reálne kupoval? Sú v tom segmente aj lacnejšie alternatívy a netrhajú predajné rekordy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
K jaké konkurenci pujdou? Pujdou koupit radeji bev co?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
A ty víš, že 1.0 tam už nebude?
Arese
@Mikesus Nebude, když čistě benzinovou verzi už přestali vyrábět a když ta hybridní maškaráda používá patnáctistovku. Máš ještě nějaké další "inteligentní" otázky?
P.S. Povinnou přítomností trakčního elektromotoru je pro většinu zákazníků segmentu A Aygo odepsané. Škoda. 😞
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Já se jen ptám, ja to nevěděl jestli litr skončí. A ty víš co v daném segmentu chteji zakaznici? Nebo jsi jen tlachal a tlučhuba a ani v daném segmentu nekupuješ žádné auto?
Arese
@Mikesus Samozřejmě, že to vím, o auta se zajímám již od dětství. Segment A je hlavně o snadném pohybu a parkování ve městě a jeho okolí s minimálními pořizovacími a provozními náklady. Žádná raketová věda to opravdu není. 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
No super, takže ty to sleduješ od dětství, ale lidi nejsou zasekli před x desítkami let a kupuji větší auta a tahle jsou jen na poskakovani po meste s nízkými provozními náklady, a proto nechtějí spalovaci motor, protoze ten tím poskakovanim trpí.
Arese
@Mikesus Možná trpí, ale zrovna ten litr od Toyoty vždy byl a je naprosto spolehlivý a to i při městském provozování. A auto do města musí být v prvé řadě cenově široce dostupné. To je pro jeho kupce nejdůležitější. Pokud se výrazně zdraží, už nedává smysl a dřívější zákazníci prostě jdou jinam. Kapišto? 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Není. To bylo Aygo 1,0.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co je problematické na hev toyoty ? @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Já neříkám nikde že je HSD problematické. Naopak je to jeden z mála hybridů kterému věřím že může fungovat dlouhodobě.

Ale je to drahé a neekonomické a neekologické vzhledem k třídě a zacílení vozu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Jo je to klasický HSD, mél by být stejný jako je v yarisu, 1.5 hsd. Takze ano souhlas, je to asi aktuálně nejekologictejsi auto na trhu, a jako bonus nejspis i kvalitní.
Sevca1
@Mikesus Kloucku čekám na vysvětlení bezpečnostních přestávek, tvé tvrzení o paritě Erlogu s pidi baterií vůči Karogu, které jsi popřel tím že jenom blázen si ho koupí na cestování , přitom s Karogem se normálně cestuje. Dále tvé údajné studium na fakultě a neznalost pravopisu. Neboj lidem rád napíšu tvé perly
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Sevca1
Jake bezpečnostní přestávky? Jako ze jsi upocenec co ohrožuje ostatni a jezdi 12h v kuse?
A elroq je cenove odpovidajici karoqu ve stejném vykonu.
125kw 799
150kw 882
210kw 1,03M
Karoq
110kw 770tis
140kw 1.1M
No a vic nemá. Takze 210kw máš levnějších než 140kw, nemluvě o 150kw, které jsou p více než 200tis levnější. No a zaklad, 125kw vs 110kw je 799vs770. Do toho nemusis kvedlat jak nejakej trouba ve sportovním SUV.
Na cestování si můžeš vzít větší baterku, ne tu nejmenší. Ale jo, hlupaci budou tvrdit jen jakoby neuměli vybrat jinou verzi. Parita tu u elroqu je, viz výše. Délka ze sebe ještě většího troubu. Ale dobrý pokus o offtopic a spamování diskuze.
Sevca1
@Mikesus Takže přistižen při lži. Karog koupíš levněji. Elroq za 799 je s pidi baterií která není na cestování, sám jsi to minule napsal že jen hlupák si to koupí.S Karogem mužů cestovat 😁Dále před tydnem jsi psal že nedoporučujes rychlo nabíječky při cestování aby člověk udělal bezpečnostní přestávku, tvoje slova. Dále prohlasis o člověku co má diesel 4 roky starý že je hloupý. Včera jsi kupodivu napsal když splňuje emise že ok, žádný keci o hlouposti. To všechno je snadno dohledatelné co jsi psal 😁 Dále jsi psal něco o fakultě a v příspěvku chyby. Fakultu jsi viděl max z rychlíku. Víš to není povídání s kolegy v Kolbence co můžeš popřít, tady jsi to napsal a každý si to může dohledat tvé rozpory. Neboj vždy tě upozornim až zase něco napíšeš
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Sevca1
Výdyť on nerozezná ani realitu od divokého kačera (rubrika satirických fake news reflexu)... Umí jen lhát a urážet. HL a tečka.
Sevca1
@rohYpnol Já rád upozornim na jeho rozpory co napíše.
Avatar - lamal
lamal
Bingo, litrovy hybrid a 85kW, parada.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Tady v článku pisou litr, ale měl by to být 1.5 jako v yarisu. Což odpovídá i vykonem
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus
Jo tiez mi pride ako velmi diverzne mat 1.0 hybrid len pre Aygo a s parametrami 1.5... ovsem nikdy nevis kde vsade vo svete by to uplatnili.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Je to stejne jako v yarisu. I ve zprávě toyoty to je označené na shodný pohon jako má yaris.
MarekAbsolon
115kW na takovém autíčku ale hezky pofrčí že?
Avatar - lamal
lamal
@MarekAbsolon
Myslis 115k ? Určite ... 😄
MarekAbsolon
@lamal Omlouvám se, přehlédnul jsem.
Avatar - lamal
lamal
@MarekAbsolon
V pohode, aj 115k a cca 200nm postaci, obdobne parametre ako UP! GTI
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@MarekAbsolon 😁😁
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Pěkné autíčko. Pěkný pohon. Jen palubní deska tím oválem je ošklivá. Hodně ošklivá. A cena ukáže jaké budou prodeje.