Novinky
Ozzman
8
No, optikou peněženky muže bejt drahá i konkurence, jestli sis nevšiml minulého článku, lidi na nová auta vždy nemají 😊 Já to chápu, Corolla za těch 620 tisíc co je v článku, je 1.8HSD v základní výbavě, středně vybavené 2.0 je dnes nejlevnější za 838 tisíc a to je pro řadu lidí hooodně velký příplatek, já to chápu. @Mikesus
Přejít do diskuze
Ozzman
Nevkládej mne slova do úst, já říkám, že pro některé lidi je to drahé, protože na to nemají, nic víc. Odpovídám na otázku... @Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
To by mne taky zajímalo. Porad je to takové, že pořád alysime, ze je něco předražené, konkurence stoji stejne, ale odpověď kolik by to melo stát bud nedostaneme, nebo absolutní nesmysl, ze by se to pomalu mohlo kupovat za cenu elektrokola.
To by mne taky zajímalo. Porad je to takové, že pořád alysime, ze je něco předražené, konkurence stoji stejne, ale odpověď kolik by to melo stát bud nedostaneme, nebo absolutní nesmysl, ze by se to pomalu mohlo kupovat za cenu elektrokola.
Mikesus
@Ozzman
To ale neznamená, že je to předražené, kdyz konkurence sroji stejne. Jen na to nemají. Auto není nezbytná vec, ale prvek luxusu. Nebo bys chtěl taky nařídit, aby každý musel mít na nový rodinný dům? Nebo aby si každý mohl koupit denně kaviár a další luxusní potraviny?
To ale neznamená, že je to předražené, kdyz konkurence sroji stejne. Jen na to nemají. Auto není nezbytná vec, ale prvek luxusu. Nebo bys chtěl taky nařídit, aby každý musel mít na nový rodinný dům? Nebo aby si každý mohl koupit denně kaviár a další luxusní potraviny?
Ozzman
Nejde kolik by to muselo stát, ale obecně auta za 500 tisíc dnes už dostupnější jsou i jako nová, auto za 8-9 set už je skoro dvojnásobek ceny. Stát by to mělo tolik, aby to automobilce dával ofinančí smysl a našlo si to kupce. Že na to velká část čechů nemá jako na nové je jiná věc. Myslím, že kdo chce nové auto a má těch 500-600 tisíc maximálně, najde se nějaká 1.8skladovka v základu, což je pořád vlastně nové a velmi dobré auto @Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Když je pro něj draha corolla dvoulitr, bude i cross. Nevím tedy co je na tom drahého, kdyz se podíváme na konkurenci. Stojí obdobe jako adekvatni auta u jiných značek.
Když je pro něj draha corolla dvoulitr, bude i cross. Nevím tedy co je na tom drahého, kdyz se podíváme na konkurenci. Stojí obdobe jako adekvatni auta u jiných značek.
Ozzman
2.0 je drahej a hlavně od MY2025 přišel o 19 kobyl pod kapotou, ze 197 na 178 a to na spalováku, o tom se v článku nepíše 😁 . Vzadu pro větší postavy nic moc, toto negativum se corolle odpárat nedá, ale jinak jezdí fakt hezky. Celkově je auto dost nízké, což má zase velmi pozitivní vliv na jízdní vlastnosti 😊 Zkus Corollu Cross, když zkousneš materiály interiéru a nevadí ti menší kufr (já mam 2 děti, pro mne ten kufr byl klíčový), nejezdí o tolik hůř, než kombík a může mít AWD, což je věc, kterou bych si chtěl připlatit i k Corolle, ale bohužel.. @Frfla
Mikesus
@Ozzman
A to jako musi každý mít na vyšší výbavu a výkonnější motorizaci? Dřív taky lidi neměli na vyšší motorizace a nikdo s tim nemel problém. Mas tu kvalitní 1.8 se 103kw, přesně co lidi chtějí, kdyz nemaji pořádně na provoz a musí koukat na levnejsi varianty. Tedy nízké ceny servisu, spolehlivost, nízká pravdepodobnost poruchy a následných výdajů. Nejak jsem tu driv neviděl stížnosti, ze za diesel se priplacelo a za vykonnejsi varianty taky.
A to jako musi každý mít na vyšší výbavu a výkonnější motorizaci? Dřív taky lidi neměli na vyšší motorizace a nikdo s tim nemel problém. Mas tu kvalitní 1.8 se 103kw, přesně co lidi chtějí, kdyz nemaji pořádně na provoz a musí koukat na levnejsi varianty. Tedy nízké ceny servisu, spolehlivost, nízká pravdepodobnost poruchy a následných výdajů. Nejak jsem tu driv neviděl stížnosti, ze za diesel se priplacelo a za vykonnejsi varianty taky.
Mikesus
@Frfla
Aha, takže naprostý nesmysl, za který se prodává B segment. A jak je na tom i30 s dynamikou, komfortem a spolehlivosti?
Aha, takže naprostý nesmysl, za který se prodává B segment. A jak je na tom i30 s dynamikou, komfortem a spolehlivosti?
Ozzman
No, že je něco drahé, se tu objevovalo vždycky, to zase neříkej, že ne. Ano, za 1.8 to je fajn, třeba takové auto http😐/www.sauto.cz/…orolla/208553453 mne smysl dává, má vše potřebné. Spíše ten doplatek na silnější verzi je docela značný, bez slev v kofigurátoru je to 127 tisíc ve stejné výbavě comfort... Ale nebudu soudit, jestli je to drahé či ne, aby si mne neřekl, že každému pak hlásám zadarmo barák se zahradou 😁 a ted mne omluv, jdu do obchodu koukat na televize 😁 .@Mikesus
Mikesus
@Niemand
Jakmile ma člověk vlastní prime srovnání, hned pak z diskuze člověk vidí, kdo s tím vůbec nejel a jen si chce stěžovat.
Jakmile ma člověk vlastní prime srovnání, hned pak z diskuze člověk vidí, kdo s tím vůbec nejel a jen si chce stěžovat.
Mikesus
@Frfla
Asi jsi nejel v tech dvou autech. Já po sobě jo a ano, corolla GR ma děsně odhlučnění, ale jakákoliv jiná už ne. Narozdil od i30. No a to co corolla utlumi za nerovnosti, nad tím se člověk až pozastavuje. Tedy bavím se o kombiku, HB nevím jak na tom je.
Asi jsi nejel v tech dvou autech. Já po sobě jo a ano, corolla GR ma děsně odhlučnění, ale jakákoliv jiná už ne. Narozdil od i30. No a to co corolla utlumi za nerovnosti, nad tím se člověk až pozastavuje. Tedy bavím se o kombiku, HB nevím jak na tom je.
Mikesus
@Emel
Na ni mají 100 plus 50 za výkup dolů. Ale na ico by ti dokázali dat asi lepší cenu než v této akci.
Na ni mají 100 plus 50 za výkup dolů. Ale na ico by ti dokázali dat asi lepší cenu než v této akci.
Ozzman
Ano, je fakt, že s faceliftem Corolla zlepšila odhlučnění ( i když Mondeo to neni, to nebudu lhát 😁 ale tak Mondeo je král mainstreamu 😁), takže pokud přesedl ze starší do novější, byť 1.8 tak se to tak muže zdát. Ano, mám tu
faceliftovanou 197k, letos ji ořízli na 178k a právě na spalováku, věřím, že i tam poznáš na dálnici rozdíl, natožpak mezi Corollou 1.8 140k vs 197k 2.0 @adamzprahy
faceliftovanou 197k, letos ji ořízli na 178k a právě na spalováku, věřím, že i tam poznáš na dálnici rozdíl, natožpak mezi Corollou 1.8 140k vs 197k 2.0 @adamzprahy
Mikesus
@Ozzman
Ze se vůbec nechas tím zoufalcem takhle vytočit. Vždyť on ani v žádném aute pomalu ani neseděl, natoz aby mel možnost tohle vyzkoušet a ještě k tomu v různých variantách. To je videt na tech blabloech, které jsou v rozporu s realitou.
Ze se vůbec nechas tím zoufalcem takhle vytočit. Vždyť on ani v žádném aute pomalu ani neseděl, natoz aby mel možnost tohle vyzkoušet a ještě k tomu v různých variantách. To je videt na tech blabloech, které jsou v rozporu s realitou.
Ozzman
Promin, na tohle už nebudu odpovídat, už jsem ti výše napsal, že pokud je zboží pro velkou část populace nedostupné, vyskytnout se názory, že je to drahé @Mikesus
Mikesus
@Dini
Jestli nepoznáš rozdíl mezi dvouliter a 1.8 tak to už značí hodně. Buď velice špatně subjektivni vjemy, včetně té dalnice, nebo naprosté pohádky.
www.auto.cz/…do-nedela-152469
Je zajímavé, že clovke potkava ty corolly často v levém pruhu jedoucí dost přes limit. Jak je to možné, že to nezvládají?
Jestli nepoznáš rozdíl mezi dvouliter a 1.8 tak to už značí hodně. Buď velice špatně subjektivni vjemy, včetně té dalnice, nebo naprosté pohádky.
www.auto.cz/…do-nedela-152469
Je zajímavé, že clovke potkava ty corolly často v levém pruhu jedoucí dost přes limit. Jak je to možné, že to nezvládají?
praptak
@Mikesus Kdo tu mluví o předraženosti, Vy. Ostatní hovoří o drahosti pro někoho, to je rozdíl.
Mikesus
@Ozzman tak drahe a predrazene je rozdil. Ano, příplatek je to poněkud velký. Jestli adekvatni rozhoduje trh především. A toyota asi nemá problem dvoulitr prodat.
Mikesus
@traveldrive
A když na to nemáš, tak si nwstezuj a začni něco dělat, když to chces.
A když na to nemáš, tak si nwstezuj a začni něco dělat, když to chces.
Ozzman
Mluví o 1.8, já s 2.0 jezdím přes rok na dálnici i v Německu, většinou 150-180 a nepříjde mne, že bych měl nedostatek výkonu, spotřeba je pak závisla dle stylu jízdy, ale vyšší tempo je kolem 7. Určitě nesouhlasím, že není rozdíl mezi 1.8 a 2.0 , skoro 60 koní navíc je sakra rozdíl a je znát právě na té dálnici a v naloženém autě při předjíždění, jezdil jsem obojí, jak předface, tak po facelift, co ty ? neřekl bych.... co ty na to hujere, psal sem ti to tady mockrát a nejen já 😉Ale to nevezmeš jako relevantní, protože se tento názor nehodí tobě do krámu a vezmeš jeden negativní, navíc spojený na jiný motor..stejně jako ruská propaganda.... p.s. Octavii 2.0TDI mam jako služební a nad 150 už moc nejede. A jestli Corolla 2.0 nezvládá dálnici, pak ji nezvládá ani Oktávka 2.0TDI nebo mé ex Mondeo 2.0TDCi, protože oběma těmto autum Corolla do omezovače odjede, já to změřil a to byla dokonce ta starší slabší 2.0 @rohYpnol
traveldrive
@Mikesus Už sklapni. Si s tou tvojou filozofiou otravný. Ak na to máš, kúp si čo chceš a nemachruj. 😉
Mikesus
@Ozzman
Takze drahe to je pro toho, kdo na to nema. To se shodneme. Predrazene to není, když to stojí obdobně jako konkurence.
To je co rozporuju od zacatku. Stížnosti na predrazenost, kdyz v sousedním dealerstci jsou ceny obdobne. Nebo chodíš taky koukat do obchodu na drahe TV, ktere by sis nikdy nekoupil kvuli cene a říkal, že jsou předražené?
Takze drahe to je pro toho, kdo na to nema. To se shodneme. Predrazene to není, když to stojí obdobně jako konkurence.
To je co rozporuju od zacatku. Stížnosti na predrazenost, kdyz v sousedním dealerstci jsou ceny obdobne. Nebo chodíš taky koukat do obchodu na drahe TV, ktere by sis nikdy nekoupil kvuli cene a říkal, že jsou předražené?
rohYpnol
Stejně jako Rendl. Nabízet předražené modely. Pak nabízet "fiktivní bombastické slevy". A za rozumné penze mít max jeden model. Corolla sedan nebo Mégane Grand Coupe...
KANKUNEN
@Frfla Jen řekni jakou máš představu o ceně a taky svém platu, abys furt nefrflal. Brát víc než Švýcar a ceny z Albánie, že.
Frfla
Skvele, tak uz nebudou predrazene, ale jenom drahe.
Libi se mi prave Corolla kombi, ale bohuzel pro nas male. Vzadu malo mista jak na nohy, tak na hlavu. Za volnatem jsem taky nenasel nejak komfortni pozici, hlavne co se tyka sklonu volantu - i pri nejvyssi pozici jsem si drhnul nohy. Pak jsem zhledl jeste cenu za 2.0 Hybrid a za vseobecneho nezajmu prodejcu se pakoval z autosalonu.
Libi se mi prave Corolla kombi, ale bohuzel pro nas male. Vzadu malo mista jak na nohy, tak na hlavu. Za volnatem jsem taky nenasel nejak komfortni pozici, hlavne co se tyka sklonu volantu - i pri nejvyssi pozici jsem si drhnul nohy. Pak jsem zhledl jeste cenu za 2.0 Hybrid a za vseobecneho nezajmu prodejcu se pakoval z autosalonu.
praptak
@Mikesus Všimněte si, že Ozzman pojem předražený vůbec nepoužil, protože chtěl vyjádřit svým příspěvkem něco jiného.
Mikesus
@Ozzman
Tebe poznam z dálky i na semaforech. 😁
Stačí aby tam skočila zelená a ty měl někoho vedle sebe xd
Tebe poznam z dálky i na semaforech. 😁
Stačí aby tam skočila zelená a ty měl někoho vedle sebe xd
Mikesus
@praptak
Ostatni mluví o ceně a proto jdou ke konkurenci, která je na tom obdobne. Ano, můžeme říct, že vyšší vybavy a motorizace jsou drahé, ale jestli predrazene, to asi těžko, kdyz se peidavaji a konkurence je cenove obdobná.
Ostatni mluví o ceně a proto jdou ke konkurenci, která je na tom obdobne. Ano, můžeme říct, že vyšší vybavy a motorizace jsou drahé, ale jestli predrazene, to asi těžko, kdyz se peidavaji a konkurence je cenove obdobná.
Niemand
@Frfla
Ceed kombi je priestorovo inde? Presne medzi týmito autami som pred par rokmi vyberal a Ceed ma vzadu nemenej miesta na nohy. Ceed SW má bližšie ku krátkej Corolle ako kombíku.
Ceed kombi je priestorovo inde? Presne medzi týmito autami som pred par rokmi vyberal a Ceed ma vzadu nemenej miesta na nohy. Ceed SW má bližšie ku krátkej Corolle ako kombíku.
Frfla
@Mikesus Rozumna cenu Corolly kombi je tak 450k za zaklad a 550k za ten 2 litr. Ano, konkurence je draha taky, ale to je tim, ze plno lidi ji akceptuji. Kdyz kouknu na ceny aut pred COVIDem a ted, je rozdil +40%, kdyz kouknu na cenu elektroniky (lednice, notebooky, tablety, mycky ) za stejne obdobi, je to sotva +5%, u zakladnich potravin ta cena taky v akcich za stejne obdobi taky jaks taks drzi (ok, vejce, maslo jsou spotove na 100 % ) , ale co se deje u automobilek je tedy mazec (btw skodovka opet zdrazuje - no kdyz to zakaznici akceptuji,proc ne). Jako etalon ceny beru ted Ceeda kombi, prip. i30 kombi, taky nejsou nejlevnejsi, ale oproti corolle je nekde jinde a co se tyka prostoru tak uplne nekde jinde. Hybrid, nehybrid me nezajima, jde mi o uzitnou hodnotu. Jinak platy v prumeru vystoupaly o 10% a v medianu sotva o 5%. Takze na Svycary stale nemame 😉
Mikesus
@praptak
Hm a proto chr zůstává u původní jednotky se 198k. Kdyz by byl problém s emisemi, tam by taky nemohl zůstat.
Hm a proto chr zůstává u původní jednotky se 198k. Kdyz by byl problém s emisemi, tam by taky nemohl zůstat.
praptak
@Mikesus Výkon dvoulitru snížili právě na spalovací části, takže to s emisemi jistě bude souviset.
praptak
@Mikesus Však tu nikdo pojem předražený nepoužívá, to jsem Vám chtěl naznačit. Ostatní, kteří na to prostě nemají, nejdou nikam nebo pro levnější auto z nižší kategorie.
Mikesus
@Ozzman
Tak ne. Myslel jsem, že ji to postihlo taky, ale zůstala na stejném, ma porad 103kw a 72kw ze spalovaku. No je to zajímavé, že dvoulitr šel tolik dolů, i když měl nizsi spotřebu. Zajímalo by mne tedy, co byl důvod, kdyz údajně emise.
Tak ne. Myslel jsem, že ji to postihlo taky, ale zůstala na stejném, ma porad 103kw a 72kw ze spalovaku. No je to zajímavé, že dvoulitr šel tolik dolů, i když měl nizsi spotřebu. Zajímalo by mne tedy, co byl důvod, kdyz údajně emise.
iudex
@Ozzman
Neprišla, Mikeus keca, stále 140k. Viď https😐/pdf.sites.toyota.sk/…s_kombi_2025.pdf
Neprišla, Mikeus keca, stále 140k. Viď https😐/pdf.sites.toyota.sk/…s_kombi_2025.pdf
adamzprahy
@Dini nepřesedl jsi z 2.0 staré do 1.8 nové? Ta se totiž hodně zlepšila.
Potom asi chápu, že se ten rozdíl při běžné jízdě nezdá tak velký, ale bude to hlavně na té dálnici kde to táhne převážně jen ta 1.8 a je to hraniční, ale je to prostě jen základ spíš do města. Tam rozdíl byl velký i v té předchozí verzi.
@Ozzman ty máš tu novější, ale s vyšším výkonem spalováku než nabízí dnes, je to tak? Ono je otázkou jak to dnes jezdí když verzi s 1.8 celkově posílili a 2.0 ořízli (spalovák). Ale poznat to teda jít musí to ne že ne 😁
Potom asi chápu, že se ten rozdíl při běžné jízdě nezdá tak velký, ale bude to hlavně na té dálnici kde to táhne převážně jen ta 1.8 a je to hraniční, ale je to prostě jen základ spíš do města. Tam rozdíl byl velký i v té předchozí verzi.
@Ozzman ty máš tu novější, ale s vyšším výkonem spalováku než nabízí dnes, je to tak? Ono je otázkou jak to dnes jezdí když verzi s 1.8 celkově posílili a 2.0 ořízli (spalovák). Ale poznat to teda jít musí to ne že ne 😁
rohYpnol
@Dini
"Dálnice ten jejích hybrid podle mě vyloženě nezvládá."
Díky!
Blbý co, hujeříčci? Opět s epotvrzují moje slova 😁
"Dálnice ten jejích hybrid podle mě vyloženě nezvládá."
Díky!
Blbý co, hujeříčci? Opět s epotvrzují moje slova 😁
Dini
Corolla je aktuálně za super cenu na operák..my jsme vzali 1.8 GR sport combi za 4400 na dva roky a 45000km. Jinak ji můžu porovnat s Octavii 4 TDI a Corolla je opravdu o dost menší. Ale jízdně je teda asi lepší, lepší podvozek v zatáčkách i pohodlí a hlavn ten pohon po městě a okresky je daleko příjemnější na jízdu. Dálnice ten jejích hybrid podle mě vyloženě nezvládá.
Co je zajímavé, tak jsme to vyměnili za stejnou Corollu 2023 2.0 hybrid a já ne a ne najít v čem byl dvoulitr lepší. Na předjížděné dobře jedou obě, vytočená 1.8 je o dost tišší a má když ne o něco lepší, tak stejnou spotřebu...+ je levnější na pořízení.
Co je zajímavé, tak jsme to vyměnili za stejnou Corollu 2023 2.0 hybrid a já ne a ne najít v čem byl dvoulitr lepší. Na předjížděné dobře jedou obě, vytočená 1.8 je o dost tišší a má když ne o něco lepší, tak stejnou spotřebu...+ je levnější na pořízení.
Emel
@Ozzman zkusil bych krátkou Corollu... potřebuju domů nějakou náhradu za Swifta i pro neřidiče... tam se ale asi zrovna žádná velká akce nekoná, co?
Frfla
@Mikesus ano, taky pred rokem odrbali motor ze 160 na 140PS, dynamika sla do haje. Komfort, co vim, tak je na tom podobne jak Corolla, hlucnej podvozek a prostornost lepsi v Ceedu. Spolehlivost se drzi dle TUV v prumeru stejne jako Corolla a maji 7 let zaruku (Ceed), Toyota myslim 3 roky? Bezepecnost dle ncapu je taky stejna.