Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia 1,4 TDI: čtyři pohledy na věc (video)

Nová Škoda Fabia prošla testem Roadlook TV, v němž jsme se na tento nový hatchback B segmentu podívali z několika různých pohledů.
Zpět na článek
1. 6. 2007 16:47
neregistrovaný "Brdarič"
1. 6. 2007 16:57
neregistrovaný "home_grown"
1. 6. 2007 17:01
neregistrovaný "Jakub"
1. 6. 2007 17:16
anonym
1. 6. 2007 18:02
16. 6. 2007 11:14
neregistrovaný "breznev"
18. 6. 2007 13:31
29. 7. 2007 10:32
neregistrovaný "miki"
1. 6. 2007 23:01
3. 6. 2007 13:17
neregistrovaný "chodec"
25. 9. 2007 12:39
neregistrovaný "Ickx"
1. 6. 2007 17:10
1. 6. 2007 17:12
anonym
1. 6. 2007 17:16
anonym
1. 6. 2007 17:16
neregistrovaný "venturi"
1. 6. 2007 17:19
1. 6. 2007 18:08
neregistrovaný "Machy"
1. 6. 2007 18:11
1. 6. 2007 19:28
anonym
1. 6. 2007 23:02
1. 6. 2007 20:57
neregistrovaný "pro2n"
1. 6. 2007 17:17
1. 6. 2007 17:23
neregistrovaný "Tomcat"
1. 6. 2007 17:33
neregistrovaný "misoo"
14. 6. 2007 17:00
neregistrovaný "Fil"
1. 6. 2007 17:22
neregistrovaný "Dyna"
2. 6. 2007 20:26
neregistrovaný "Mem"
3. 6. 2007 08:59
neregistrovaný "Mem"
1. 6. 2007 17:24
neregistrovaný "Dyna"
1. 6. 2007 17:40
anonym
1. 6. 2007 18:11
neregistrovaný "zilkyn"
1. 6. 2007 18:19
neregistrovaný "AirForce"
1. 6. 2007 18:42
anonym
1. 6. 2007 18:57
neregistrovaný "Radeon"
1. 6. 2007 19:02
anonym
1. 6. 2007 17:31
neregistrovaný "hkk"
1. 6. 2007 17:41
anonym
5. 6. 2007 17:08
1. 6. 2007 17:54
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 17:58
1. 6. 2007 18:16
neregistrovaný "žilkyn"
1. 6. 2007 18:17
neregistrovaný "žilkyn"
1. 6. 2007 18:22
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 18:24
neregistrovaný "pawelno"
1. 6. 2007 18:28
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 18:30
1. 6. 2007 21:09
neregistrovaný "Well"
2. 6. 2007 20:55
neregistrovaný "Mem"
1. 6. 2007 21:16
neregistrovaný "Well"
1. 6. 2007 20:18
neregistrovaný "pawelno"
2. 7. 2007 10:11
neregistrovaný "Marek"
1. 6. 2007 18:12
neregistrovaný "R,R,"
1. 6. 2007 18:23
neregistrovaný "pawelno"
1. 6. 2007 18:25
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 20:22
anonym
1. 6. 2007 23:45
1. 6. 2007 18:25
1. 6. 2007 18:23
1. 6. 2007 18:28
neregistrovaný "palo_"
1. 6. 2007 18:29
1. 6. 2007 21:57
neregistrovaný "Well"
1. 6. 2007 18:36
neregistrovaný "Outback"
1. 6. 2007 18:41
neregistrovaný "Vasek"
1. 6. 2007 18:42
neregistrovaný "Vasek"
1. 6. 2007 18:56
1. 6. 2007 18:58
anonym
6. 9. 2007 16:30
anonym
1. 6. 2007 19:40
neregistrovaný "zoltan"
1. 6. 2007 19:53
neregistrovaný "BoboCZ"
1. 6. 2007 20:00
neregistrovaný "BoboCZ"
1. 6. 2007 20:45
neregistrovaný "Riccardo"
1. 6. 2007 20:50
neregistrovaný "Luke (BMW_fans)"
1. 6. 2007 21:13
neregistrovaný "Míšan"
1. 6. 2007 21:37
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 21:40
neregistrovaný "BoboCZ"
1. 6. 2007 22:13
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 21:48
neregistrovaný "martin"
1. 6. 2007 21:56
neregistrovaný "Jirik"
1. 6. 2007 21:56
neregistrovaný "mf"
2. 6. 2007 07:28
neregistrovaný "palo_"
1. 6. 2007 22:16
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 22:18
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 22:30
neregistrovaný "lukasu"
1. 6. 2007 23:32
neregistrovaný "Tadeusz"
1. 6. 2007 23:49
neregistrovaný "Sratch"
1. 6. 2007 23:51
neregistrovaný "Pucmeloud"
1. 6. 2007 23:58
2. 6. 2007 00:36
neregistrovaný "princ"
2. 6. 2007 01:32
neregistrovaný "TDi"
2. 6. 2007 10:40
neregistrovaný "Džejár"
2. 6. 2007 10:43
neregistrovaný "Manfred"
2. 6. 2007 10:54
neregistrovaný "Džejár"
5. 6. 2007 17:02
2. 6. 2007 06:22
neregistrovaný "West"
2. 6. 2007 08:45
anonym
2. 6. 2007 10:32
neregistrovaný "Čenda1.3"
2. 6. 2007 10:36
neregistrovaný "Džejár"
2. 6. 2007 10:50
neregistrovaný "m.koular"
2. 6. 2007 10:57
neregistrovaný "Manfred"
2. 6. 2007 22:48
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
3. 6. 2007 09:07
neregistrovaný "maesho"
3. 6. 2007 10:04
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
3. 6. 2007 12:32
neregistrovaný "maesho"
3. 6. 2007 21:28
neregistrovaný "Michal"
2. 6. 2007 11:25
anonym
3. 6. 2007 23:58
anonym
2. 6. 2007 11:32
neregistrovaný "Tom"
4. 6. 2007 12:30
neregistrovaný "logins"
2. 6. 2007 11:35
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2007 14:47
neregistrovaný "Zrout"
4. 6. 2007 15:55
neregistrovaný "LS"
4. 6. 2007 16:22
neregistrovaný "Zrout"
5. 6. 2007 16:56
2. 6. 2007 14:58
anonym
12. 6. 2007 18:40
26. 8. 2007 22:32
anonym
2. 6. 2007 15:34
2. 6. 2007 15:51
neregistrovaný "Pepe"
2. 6. 2007 15:54
neregistrovaný "Pepe"
2. 6. 2007 16:32
neregistrovaný "A1"
2. 6. 2007 18:38
neregistrovaný "Fabiatik"
2. 6. 2007 19:03
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2007 00:56
neregistrovaný "Shr3k"
3. 6. 2007 16:10
neregistrovaný "Fabiatik"
3. 6. 2007 16:16
neregistrovaný "petrik"
3. 6. 2007 21:06
neregistrovaný "Fabiatik"
4. 6. 2007 11:48
neregistrovaný "Shr3k"
4. 6. 2007 11:53
neregistrovaný "Shr3k"
3. 6. 2007 22:51
neregistrovaný "topik"
2. 6. 2007 19:15
anonym
2. 6. 2007 20:59
neregistrovaný "glider"
2. 6. 2007 22:43
2. 6. 2007 23:23
neregistrovaný "blade"
3. 6. 2007 00:42
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2007 16:00
neregistrovaný "ppp"
3. 6. 2007 12:13
neregistrovaný "GEORGE"
3. 6. 2007 12:38
anonym
3. 6. 2007 12:41
neregistrovaný "hh"
3. 6. 2007 12:46
anonym
3. 6. 2007 14:48
neregistrovaný "JOOJO"
3. 6. 2007 19:33
anonym
4. 6. 2007 09:17
neregistrovaný "sepo"
4. 6. 2007 10:25
neregistrovaný "A2"
6. 7. 2007 09:02
neregistrovaný "Marek"
4. 6. 2007 18:03
neregistrovaný "Tom"
4. 6. 2007 22:41
neregistrovaný "Superčech"
5. 6. 2007 15:21
neregistrovaný "fuseklos"
6. 6. 2007 08:56
anonym
6. 6. 2007 14:41
neregistrovaný "Tom"
24. 1. 2008 21:32
neregistrovaný "Stunty"
5. 6. 2007 16:51
6. 6. 2007 10:02
neregistrovaný "Katoo"
6. 6. 2007 14:45
neregistrovaný "Tom"
29. 7. 2007 11:12
neregistrovaný "miki"
6. 6. 2007 15:27
neregistrovaný "Michal"
7. 6. 2007 00:03
neregistrovaný "Retro"
7. 6. 2007 18:54
neregistrovaný "Mara"
16. 6. 2007 17:05
neregistrovaný "lukeX"
7. 6. 2007 23:40
neregistrovaný "Kozlik007"
24. 1. 2008 21:29
neregistrovaný "Stunty"
11. 6. 2007 19:50
neregistrovaný "Benz"
16. 6. 2007 14:00
neregistrovaný "HYSTERIA"
29. 7. 2007 11:17
neregistrovaný "Miki"
29. 7. 2007 11:18
neregistrovaný "Miki"
18. 6. 2007 09:26
anonym
28. 6. 2007 19:51
neregistrovaný "bukva"
19. 6. 2007 19:21
neregistrovaný "k$"
21. 6. 2007 22:54
neregistrovaný "ehm"
22. 6. 2007 22:47
neregistrovaný "Dacan"
27. 6. 2007 17:48
neregistrovaný "Jirka"
29. 6. 2007 10:26
neregistrovaný "Jurko"
4. 7. 2007 13:39
neregistrovaný "cabry"
21. 7. 2007 13:30
anonym
24. 1. 2008 21:27
neregistrovaný "Stunty"
13. 7. 2007 12:44
neregistrovaný "Guest"
21. 7. 2007 20:07
neregistrovaný "FITA"
29. 7. 2007 11:22
neregistrovaný "mig21"
31. 7. 2007 21:50
neregistrovaný "igor77"
3. 8. 2007 14:07
anonym
3. 8. 2007 14:08
neregistrovaný "John........i"
9. 8. 2007 22:46
neregistrovaný "4234510"
10. 8. 2007 17:10
neregistrovaný "CyberVic"
24. 1. 2008 21:26
neregistrovaný "Stunty"
14. 8. 2007 15:42
neregistrovaný "F12"
14. 8. 2007 21:42
neregistrovaný "Slak"
10. 9. 2007 16:31
neregistrovaný "zezulka"
25. 8. 2007 15:04
anonym
1. 9. 2007 16:53
neregistrovaný "imadhami1"
18. 10. 2007 09:34
neregistrovaný "M3Power"
21. 12. 2007 14:58
anonym
8. 1. 2008 00:24
anonym
12. 1. 2008 02:36
anonym
21. 1. 2008 12:06
anonym
24. 1. 2008 21:22
neregistrovaný "Stunty"
16. 4. 2008 22:59
neregistrovaný "Bo-Fa"
neregistrovaný "Brdarič"
1. 6. 2007 16:47
stahovani
nefunguje odkaz pro stažení souboru
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "home_grown"
1. 6. 2007 16:57
Re: stahovani
jj, take mi to nejde :(
neregistrovaný "Jakub"
1. 6. 2007 17:01
Videotest
To byl zase jednou test, ty děti, ten tuner, ještě teď si stírám slzy.Jen tak dal pánové, vaše videotesty nemají konkurenci! :yes:
Rozbalit vlákno
8
anonym
1. 6. 2007 17:16
Re: Videotest
Toto je fakt pravda a nič než pravda!!! :yes: :yes:
1. 6. 2007 18:02
Re: Videotest
Díky, díky Libore!!! Super testík. :yes:
neregistrovaný "breznev"
16. 6. 2007 11:14
Re: Videotest
preco pri porovnavani parametrov motorov opla a pegueta ste nedokoncili zrovnanie aj hodnot spotrieb a zrychleni tychto dalsich dvoch motorov ? tam uz to asi tak skvele pre PD neni, zase sama spina .... a zaujaty Libor (jemu je to jedno, ked mu platia, tak natara kkadecco ... )
Avatar - zezlik
18. 6. 2007 13:31
Re: Videotest
A jakou čekáte na takový nesmysl odpověď? Původně jsem plánoval neopakovat stokrát opakované, ale tohle skutečně nemůžu nechat bez reakce. Ano platí mi, platí mi redakce za nezávislost a objektivitu. Kritizuji to, co se mně a mým kolegům na daném autě nelíbí, co v rámci dané třídy za kritiku stojí. Pokud má někdo problém s tím, že jemu nepříjemná značka vyrobí kvalitní auto, není to můj problém, ale problém toho člověka, který s tím může navštívit odborníka. Já nemám žádný zájem na tom upřednostňovat kteroukoliv značku, nedělám to a ani dělat nebudu. Pokud máte ten pocit, mrzí mě to, ale nic s tím nenadělám. Ad. srovnání - podívejte se na všechny díly Roadlook TV a pochopíte. Taky jsem už vysvětloval - opakovaně. Hezký den.
neregistrovaný "miki"
29. 7. 2007 10:32
Re: Videotest
6e na to vůbec reagujete. Vždy se najde nějaký blb. Je to skvělé. Jen tak dál
neregistrovaný "chodec"
3. 6. 2007 13:17
Re: Videotest
:yes: :yes: :yes: :-) :-)
neregistrovaný "Ickx"
25. 9. 2007 12:39
Re: Videotest
:-) bomba ty duchodci....tak sem se u testu auta uz hodne dlouho nenasmal mozna nikdy. super diky. jen kdyby bylo vice testu RL TV....
Avatar - masO
1. 6. 2007 17:10
cool
Chlapi kua to je pecka..tohle se fakt povedlo!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 6. 2007 17:12
Taky mi to nejde stahnout
taky mi to nejde stahnout ani na Firefoxu, ani na IE
Rozbalit vlákno
1
anonym
1. 6. 2007 17:16
Re: Taky mi to nejde stahnout
Mne okamžite!
neregistrovaný "venturi"
1. 6. 2007 17:16
super
Super jako vzdy. Nejlepsí, ale byla ta blondata kočka:)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 17:19
Re: super
Presne! Ci je to slecna? Priznejte se...resp. pochlubte se >:D
neregistrovaný "Machy"
1. 6. 2007 18:08
Re: super
Strašná hloupá blondýna!!!
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 18:11
Re: super
Jestli jsem to spravne pochopil,tak takhle mela pusobit umyslne...aby to odpovidalo mentalite tuneru ;-) Doufam,ze se tu nekoho nedotknu! :-)
anonym
1. 6. 2007 19:28
Re: super
Tak pokud Vás přesvědčila, že je hloupá blondýna, tak skvěle zahrála roli - zahrála to přesně tak, jak měla. :-)
neregistrovaný "pro2n"
1. 6. 2007 20:57
Re: super
Je to JEBAAA
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 17:17
SKVELEJ...
dil! Melo to smrnc...tuner,slecny...sice jsem mel na zacatku trosku dojem,ze se celej dil ponese v duchu zesmesnovani nove Fabie,ale nakonec to vlastne vsechno bylo objektivni. Pri poslechu toho motoru me napadlo akorat "jede traktor,je to Zetor,jede do hor orat brambor". Bylo tam vsechno...technicke parametry,humor,objektivita...v neposledni rade skvelej strih. Dobra prace...jeste k Fabii - myslim,ze nezustane ve stinu predchozi generace...u nas rozhodne ne
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomcat"
1. 6. 2007 17:23
Re: SKVELEJ...
Takhle maj vypadat videotesty. parádní zábava na páteční odpoledne. Tunuer by sqelej >:D
neregistrovaný "misoo"
1. 6. 2007 17:33
Re: SKVELEJ...
moja rec ! video bolo skvele ! jedeeeeeem !!! >:D
neregistrovaný "Fil"
14. 6. 2007 17:00
Re: SKVELEJ...
No,kolega ji má v práci-tříválec nafta v kombíku starý model.Děláme si z něj srandu že mu to jde na tři.Je s tím ale spokojenej a jezdí za hubičku
neregistrovaný "Dyna"
1. 6. 2007 17:22
Ide ma roztrhnúť!!!
;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Prečo já musím "povinne" pozerať ...(!)reklamu od HONDY.Že kde končí SUV tam začína CR-V!!!?Veď je len do ľahkého terénu!!! ;-(veľmi, veľmi ľahkého terénu!!!S takým FREELANDER-om si vôbec neporadí!!!)\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ (!!!!!! ;-\ ;-\ !! ;-\ )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… nestačí aby som raz videl???To sa vie urobiť:"již hlasováno".No ano.Je pravda, že sa nemá čo 2xhlasovať(ale keď chce nikto iný hlasovať???!).Ale potom načo 2x pozerať reklamy a to eštektomu ....**...*(!!).Keby to aspoň boli nejaké slušné...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mem"
2. 6. 2007 20:26
Re: Ide ma roztrhnúť!!!
"Že kde končí SUV tam začína CR-V!!!?Veď je len do ľahkého terénu!!!"

LOL, takže jsi to nepochopil. CR-V je právě oproti jiným SUV skvělé na silnici (v terénu je to o ničem, i když S-AWD nebo jak se to jmenuje dělá co může). A také v tom reklamním videu chlápek jede jen po silnicích, jestli sis nevšiml.

P.S.: Doufám, že tě roztrhne, a nebudeš rýpat do Hondy, která léta na reklamu dost kašlala a tím zbytečně ztrácela body
2. 6. 2007 21:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Mem"
3. 6. 2007 08:59
Re: Ide ma roztrhnúť!!!
OK, chápu, ten reklamní slogan je z tohohle pohledu možná nadnesený, ale CR-V jako takové je mi velice sympatické a snad bude mít i v Evropě úspěch, když tu mají úspěch off-roady/SUV, se kterými majitel jednou do roka přejede kus polňačky a jinak frčí po městě a dálnici (teď se nebavím o skutečných teréňácích co mají lidi na horách atd.)
neregistrovaný "Dyna"
1. 6. 2007 17:24
A čo je najhoršie...
...ono sa to spustí automatika!!! :-O No hrôza taká hlučná reklama.A čo je najhoršie:V televizii sa tento problém vtriešil.Hlasnejšie reklamy nebudú!!!(aspoň v SLOVENSKU)A tu?Tu je to hrôza!!!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 17:36
Re: A čo je najhoršie...
Čoveče někoho mi připomínáš,ale dneska nemám na flame náladu ;-)
anonym
1. 6. 2007 17:40
Re: A čo je najhoršie...
Žiadný flame. ;-)
4. 6. 2007 06:06
Re: A čo je najhoršie...
No koho asi pripomina, iba seba. Moze si dat meno ake chce, styl ho vzdy prezradi. Proste "Made by DanielDesign" ;-)
neregistrovaný "zilkyn"
1. 6. 2007 18:11
Re: A čo je najhoršie...
Tak sem nelez sakra, všem se to líbilo, chválí to tady klukům, kteří s tím měli asi hodně práce a ty tady řešíš nějakou přiblblou reklamu a její hlasitost! Ježiši tak sem nelez a poslouchej si ty vaše nehlasité reklamy bože. Tohle fakt dokážete jen vy, pořád remcat a nadávat na všechno co souvisí s Českem.
neregistrovaný "AirForce"
1. 6. 2007 18:19
Re: A čo je najhoršie...
uz mi fakt idu na nervy teto beefy medzi slovakmi a cechmi. slovaci by sa mohli uvedomit anenadavat na naku blbu reklamu a nedavat si sem auta ktore niesu ich (len nektori)a vy cesi by ste sa na nich mohli vys*at a neriesit ich. najlepse by bolo zakazat prispevky neregistrovanym uzivatelom. mimochodom test bol super aj ked auto sa mi moc nepaci ale ta slecna na zaciatku... :yes: :-)
anonym
1. 6. 2007 18:42
Re: A čo je najhoršie...
Já a ndávať na Čekso???!No toto preháňaš.A neuraz sa, ale daj si dioptrie!!!Aj kritika tu bola-40/60-približne!!! ;-) ;-\
neregistrovaný "Radeon"
1. 6. 2007 18:57
Re: A čo je najhoršie...
Suhlasim, az na tu poslednu vetu, ta je fakt uboha... :no:
anonym
1. 6. 2007 19:02
Re: A čo je najhoršie...
Veru!Já som nikdy nenadával na všetko(zdôraznim, že na všetko)nenadával!!!Na niečo ano.Nikto nemá nič dokonalé.Ale na všekto.To by sa ten zilkyn mohol nabudúce krotiť!!!
neregistrovaný "hkk"
1. 6. 2007 17:31
fabia TDI
hezký test ale příliš heterosexualní,hlavně ta flundra na začátku je odporná :no:
Rozbalit vlákno
2
anonym
1. 6. 2007 17:41
Re: fabia TDI
Síce bol prst na konci dole.Ale na tvoj príspevok :yes:
5. 6. 2007 17:08
Re: fabia TDI
A je na tom neco spatneho? Je vas prece jenom min... :-!
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 17:54
REKLAMA
Reklama na Fabii navic kycova. Scenar jakoby napsal sam velkej GTI. No, malicko pravdy tam bylo taky.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 17:58
Re: REKLAMA
Reklama ? Neprislo mi,ze by vynaseli Fabii do nebes
neregistrovaný "žilkyn"
1. 6. 2007 18:16
Re: REKLAMA
Taky si myslím, že test je objektivní a je tam řečeno vše tak jak to je, bez pozlátka, tak jakej problém? Tvůj příspěvek působí, že máš nějakej větší problém. A nemám rád týpky, co sami sebe nazývají zdrobnělinami.
neregistrovaný "žilkyn"
1. 6. 2007 18:17
Re: REKLAMA
Špatně jsem to formuloval, můj příspěvek patří samozřejmě "jahonzikovi"
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 18:22
Re: REKLAMA
Receny byly jen klady. Z hlavnich zaporu bylo receno jen ten strasnej motor a to, ze to auto je tak ouzky.
neregistrovaný "pawelno"
1. 6. 2007 18:24
Re: REKLAMA
Nic proti, ale oni to jsou asi jediné zápory toho auta. Cenovou politiku nezmiňuji, ta nemá co dělat s kvalitou auta.
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 18:28
Re: REKLAMA
Dalsi mj. okopirovanej design, starej podvozek, vzadu jen bubny, zakladni vybava = nic, display audio je jakoby z monochromniho monitoru vyrobenyho v r. 1982, celkove hodne levne vypadajici auto.
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 18:30
Re: REKLAMA
ty bubny to je pravda...docela jsem se divil, kdyz jsem to videl!
neregistrovaný "Well"
1. 6. 2007 21:09
Re: REKLAMA
Minulá generace Hondy civic se stodeseti koňovou jednašestkou měla bubny. Co je na tom jako špatného? Lidi co málo jezdí budou radši za bubny než kotouče. Rozdíl stejně nikdo nepozná.
neregistrovaný "Mem"
2. 6. 2007 20:55
Re: REKLAMA
Ted jsi mi nasadil brouka do hlavy, dal bych krk za to, ze pod temi elektrony vzadu mam taky kotouce (1,6i vybava LS). A v predchozim Civicu 6G jsem myslim mel taky kotouce vzadu, aspon kdyz mi v pneuservisu rikali, ze vzadu by uz potrebovali vymenit, tak se urcite nebavili o bubnech ;-)
neregistrovaný "Well"
1. 6. 2007 21:16
Re: Video
Lidi, lidi - taková parádní zábava na páteční odpoledne a tady se zase najdou rypáci co to považují za reklamu s druzí za očernění Škody. Je to fór a zároveň testík s nadhledem. Mě osobně nemile překvapila spotřeba. Těch osm litrů ve městě je hodně moc, ostatní čísla jsou v pohodě, ale při troše snahy se na ně se svojí 1,2DSI v Jazzu dostanu taky a to bez otravného zvuku motoru a s využitelností otáček od 1500-6500 ot.
Video je výborné, jen tak dál :yes: .
neregistrovaný "pawelno"
1. 6. 2007 20:18
Re: Video
Co to zase je. Proboha, tohle je pořád dokola. Desing je subjektivní. Podobnost není zdaleka taková, proč to tak je už bylo tisíckrát vysvětlováno. Kdo chce a může pochopil. Bubny vzadu jsou v této třídě k některým motorizacím běžné, jen Škodě se to neodpouští. Podvozek na konkurenci stačí, není důvod dělat nový. Podobná strategie se používá běžně, stačí něco vědět o managerském řízení. Display rádia je naprosto normální, tohle je hloupé narážení nepodložené fakty. Celkový dojem je subjektivní. Levně vypadající může být pocit jedince, objektivně je to blbábol. Je to naprosto běžné a ve své třídě srovnatelná auto za normální peníze!
neregistrovaný "Marek"
2. 7. 2007 10:11
Re: Video
Suhlasim ze design je subjektivny.Musim sa ale pripojit k vyrazu "lacno" vyzerajuce auto.Ak to ale chlapi dizajnersky tvorili ako auto pre masy tak nieje o com.Svojich fanusikov si najde.A navyse pokial nebude mat na trhu konkurenciu v pomere "cena/vykon" (ako napr. predchdzajuci kombik), tak sa ani dizajnovy experiment na predajnosti prilis neprejavi.Myslim v cechach a na slovensku.(nechame sa prekvapit)V zapadnej europe sa uz "lacno" vyzerajuce auto predava tazsie. Tam ludia nepozeraju len na to ako co najviac usporit.Osobne mam 2 hondy civic rocnik 97.Sedan aj 3D.Nielen pre to ze boli extremne spolahlive ale aj preto ze sa mi velmi pacili... A s bubnovymi brzdami vzadu ;-)
neregistrovaný "R,R,"
1. 6. 2007 18:12
Re: Video
Souhlásím akorát reklama a propagace hnusný nový Fábie. Zase podplacený jako všechy testý v časopisech.
neregistrovaný "pawelno"
1. 6. 2007 18:23
Re: Video
Hnusný Fábie? Hnusný podle koho? Podle nějaký joudy "R,R,"? Zbytek příspěvku jsou dle mě nesmyslné myšlenkové pochody :'-(
neregistrovaný "jahonzik"
1. 6. 2007 18:25
Re: Video
Ty budes asi hodne uvedomnelej. Vono, kdyz nekdo vydelava 10 let ja jednu udejchanou Fabii, tak si na ni neda dopustit.
anonym
1. 6. 2007 20:22
Re: Video
Podobně situované příspěvky ukazují ubohého ducha autora. Ale co, kdyby byli jenom chytří, byla by nuda! Ve Fábii nejezdím, jen hodnotím objektivně. To se u nás holt moc nenosí.
1. 6. 2007 23:45
Re: Video
Velmi výstižné :yes:
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 18:25
Re: Video
Je to jen jeho subjektivni nazor,stejne jako tvuj...mne se Fabie nelibi...ale narceni z reklamy mi prijde uhozeny
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 18:23
Re: Video
Podplaceny? Prijde ti ze by tu Fabii glorifikovali ? Ja ten pocit nemam! Z tveho uhlu pohledu je tu asi reklamou kazda newska,hm?
neregistrovaný "palo_"
1. 6. 2007 18:28
Re: Video
ved uz aj kaipan bol reklamny.. ne zeby mi to vadilo, ale preco nepripustit ak je to tak. kazdopadne zatial nejhorsi roadlook, hrozne preplacany vatou a blbostami.. skratit aspon o polovicu a bolo by to good
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2007 18:29
Re: Video
vadila mi akorat dylka te casti s "babkou" a "dedkem"
neregistrovaný "Well"
1. 6. 2007 21:57
Re: Video
Asi hodně záleží na tom co cheš vidět. Já jsem spokojený. Video mě pobavilo, co víc si přát. Jestli ti to nestačí, tak zítra bude autosalon na Primě 5..4..3..2..1... a další reportáž!
neregistrovaný "Outback"
1. 6. 2007 18:36
Super test
Pánové díky, super test.Výborný a vtipný.Jen tak dál. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasek"
1. 6. 2007 18:41
Test
Nerekl bych ze je to reklama, je to objektivni test, no ikdyz spis komedie nez test. U nas bude mit Fabie stejne velky prodejni uspech, max. +/- par kusu :) jako ta predchozi. I presto, ze konkurence je velika. Ty lidi co nemaji prehled, tak si mysli asi ze je levnejsi nez jina auta, ze ma levne nahradni dily, nebo ja nevim co vsechny k tomu vede..... Jelikoz je ale velky zajem o ne, tak je pak jedna velka vyhoda, ze kdyz ji pujdu za 4 roky prodat dostanu za ni mnohem vic nez za jine podobne auta.
P.S: Me osobne se ten styl ze strecha "vychazi" jakoby z C sloupku nelibi. Ani ty hranate A sloupky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasek"
1. 6. 2007 18:42
Fabik
Nerekl bych ze je to reklama, je to objektivni test, no ikdyz spis komedie nez test. U nas bude mit Fabie stejne velky prodejni uspech, max. +/- par kusu :) jako ta predchozi. I presto, ze konkurence je velika. Ty lidi co nemaji prehled, tak si mysli asi ze je levnejsi nez jina auta, ze ma levne nahradni dily, nebo ja nevim co vsechny k tomu vede..... Jelikoz je ale velky zajem o ne, tak je pak jedna velka vyhoda, ze kdyz ji pujdu za 4 roky prodat dostanu za ni mnohem vic nez za jine podobne auta.
P.S: Me osobne se ten styl ze strecha "vychazi" jakoby z C sloupku nelibi. Ani ty hranate A sloupky.
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2007 18:56
Dobré
Dobré, jistě na tom bylo dost prácé, chválím ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 6. 2007 18:58
SUPER ROADLOOK
Mne sa lubilo ako to bolo spravene ... SUPER
Rozbalit vlákno
1
anonym
6. 9. 2007 16:30
Re: SUPER ROADLOOK
COOZE ??? Me to spis pripada jako celkem zdarila reklama na FABII...... skoro lepsi nez co je v TV. Je az dojemne, s jakymi "vybranymi" vozy je FABIA srovnavana. Obzvlaste me pobavila pasaz s kufrem ...... dojemne! Coz ji srovnat s HONDOU JAZZ nebo s TOYOTOU YARIS a nebo ...... se vytasit s vysledky spolehlivosti....hmmm?? Dulezite je preci vybrat si ty spravne vozy pro srovnani, ze ;o) Fabii uz jsem mel - dekuji, uz NIKDY (viz rubrika o spolehlivosti)
neregistrovaný "zoltan"
1. 6. 2007 19:40
pecka
fakt pecka video, len tak dalej ( aj castejsie ) fakt cooooool :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BoboCZ"
1. 6. 2007 19:53
Super test
Pánové, tleskám. Je to super práce, zdlouhavá na přípravu a technicky náročná na počítačové efekty. Mít na hlavě klobouk, smeknu ho. Fakt good.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BoboCZ"
1. 6. 2007 20:00
Super test
Squeleeeee.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riccardo"
1. 6. 2007 20:45
Rekladma ? Ne...
Podle mně to reklama není. Podle mně si prostě dělají z fábie srandu. A tak je to správně, tak to má být ... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luke (BMW_fans)"
1. 6. 2007 20:50
Nejlepší Roadlook
Tak tenhle Roadlook nemá chybu!!! :yes: A představení nove Fabky je taky originální :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Míšan"
1. 6. 2007 21:13
Bomba
Hoši, jste mistři >:D >:D >:D . Né, že bych zrovna toužil po fábii, ale podání bez chyby, zaslzel jsem smíchy jak krokodýl a zároveň fajn praktické info pro toho kdo to potřebuje. Jen tak dál, jste frajeři :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 21:37
Ctyr kol a tri prsty?
;-\ Je to jen detail,ale proc moderator hned v uvodu rekl:
,,Vitam milovniky 4 kol" a pritom ukazal na prave ruce prsty 3 ? ;-) :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "BoboCZ"
1. 6. 2007 21:40
Re: Ctyr kol a tri prsty?
to je takova tomova znacka. mrkni se na starsi roadlooky, dela to pokazdy.
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 22:13
Re: Ctyr kol a tri prsty?
JJ vsiml jsem si ze to udelal i jako ,,Cajt"
neregistrovaný "martin"
1. 6. 2007 21:48
test
a kdy bude další test?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirik"
1. 6. 2007 21:56
Gratulace!!!
Gratuluji redakci za vynikajici test! Byl jsem opravdu velmi mile prekvapen. Forma testu, jakou jste zvolili, se k tomu opravdu hodila. Jedine, co bych na tom testu zmenil, je vyber motorizace - 1.2 51 kw bude v CR jiste nejzadanejsi a proto pro vetsinu z nas i zajimavejsi.

Takze diky a tesim se na dalsi podobne testy Skodovek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mf"
1. 6. 2007 21:56
Co to je????
....zabavny program,alebo magazin o autach?polovica dielu je o dizajne.to je to,co kazdy vidi,ja chcem vidiet (a vediet) veci,ktore normalne neuvidim...a menej (srandy) je nikedy viac.podla mna boli povodne diely lepsie....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "palo_"
2. 6. 2007 07:28
Re: Co to je????
tomu sa hovori "ceska legrace", tomu my slovaci nemozeme rozumiet :) povodne diely daleko k dokonalosti nemali, fabia je na tom vyrazne horsie. a navyse ak budu vydavat jeden diel kazdeho pol roka..
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 22:16
Je to REKLAMA
Nezlobte se na me,ale je to reklama.Aspon tak to na me cele pusobi.Vsude samy klady, nikde zadna kritika.Pritom by se dalo zacit uz u stale DEBILNE konstruovaneho stredni panelu palubni desky, o kterej si ridic bude stale obrusovat a omlacovat koleno.Stejne, jako bude mit po ceste delsi nez 300km modrej zadek a otekly zada.Tim bych zacal u kritiky...To jen tak, aby to nevypadalo ze mluvim do vetru..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 22:18
Re: Je to REKLAMA
ALE provedeni sqele, bylo to zabavny, fakt super, akorat priste vic pravdy ;-) .
neregistrovaný "lukasu"
1. 6. 2007 22:30
fakt dobrýý
Moc moc moooc povedený....fakt srandovně pojatý.A ty frajirci co si myslej že je to reklama tak at si jdou za svím trabantem.Myslím že tam byla i kritika nové fabie.....prostě řekly plusy i minusy a řekli to pravdivě, řekli to tak jaká fabia je...mě osobně se fabia moc líbí jel sem v ní v 1.2HTP a šel bych spíš do benzinaku 1.4....počkám na kombíka a du do ní...moc povedený auto a reklama...jen tak dál kluci a Škodovko :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2007 23:19
Chválím,chválíš,chválíme!
Nejdříve samozřejmě Roadlook TV za perfektní a velmi zábavný test,ve kterém jsou mistrně zhodnoceny nejen klady,ale také zápory testované Fabie. Jedním slovem:DOKONALÉ!Dále samozřejmě Škodu za její novou Fabii...auto samotné je o kus lepší než předchozí model a přitom chytře využívá modernizovaných kvalitních prvků předchozího modelu.P.S.Kdo chce psa bít,vždycky najde si hůl... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tadeusz"
1. 6. 2007 23:32
nuda
Nudnější video jsem ještě neviděl....
Příště to zkraťte alespon o polovinu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sratch"
1. 6. 2007 23:49
Super
Fakt super zaciatok SUPEEEERRRR >:D :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
1. 6. 2007 23:51
hezky pokus
ale TopGear a Clarkson jsou originaly, kterym nebudete sahat ani po kotniky
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2007 16:16
Re: hezky pokus
Milý Pucmeloude, Clarkson & spol. na to taky mají trochu jiný rozpočet a dělají to "trošku" dýl. Tak se vrať na zem.
Avatar - Daff
1. 6. 2007 23:58
KLOBOUK DOLU
CHCI AUTORŮM FAKT HODNĚ PODĚKOVAT!!!!!

JE TO VELICE VYVÁŽENÉ - DŮLEŽITÉ ÚDAJE I KOPEC LEGRACE. MŮJ NÁZOR JE JEN TEN, ŽE PŘECI JEN JE TO TADY SERVER O AUTECH A MOŽNÁ BY SE MOHLY TY LEGRAČNÍ SEKVENCE ZKRÁTIT A UVÉST VÍCE SKUTEČNÝCH PARAMETRŮ, ALE JINAK DÁVÁM FAKT ZA 1!!!

JE TO DOST PROFESIONÁLNĚ ZPRACOVANÉ A TO I VŠECHNY PŘECHODY MEZI SCÉNAMI. JEŠTĚ JEDNOU KLOBOUK DOLŮ A VĚŘÍM, ŽE BUDETE V ROAD LOOKU TESTOVAT VÍC AUT PRO BĚŽNÉ LIDI NEŽ NĚJAKÉ SUPESPORTY A PODOBNĚ.

DÍKY MOC A PŘEJU STRAŠNĚ MOC ZDARU PŘI TVORBĚ DALŠÍCH TESTŮ.

P.S. NENECHTE SE ODRADIT NĚKTERÝMI HLOUPÝMI NARÁŽKAMI !!!!
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2007 17:04
Re: KLOBOUK DOLU
Ta klavesa vlevo nad shiftem se jmenuje CapsLock a da se tim vypnout psani velkych pismen, vis ;)
neregistrovaný "princ"
2. 6. 2007 00:36
video
Sakra chlapi, proc davate tohle video, tak pozde. 1x za 2,5 mesice nebo kolik to vlaste vychazi sem hodit jenom jeden roadlook je dost malo. Ze je delsi sekvence + dalsi male odlisnosti je sice fajn, ale radeji 10min video a casteji.
Jinak je to za "tri " body. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TDi"
2. 6. 2007 01:32
vrrr
ja bych mu ji placnul jak rikal ze zvuk nic moc a ze to bubla atd.PREDESI JAK KOTE
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Džejár"
2. 6. 2007 10:40
Re: vrrr
Přede si jak kotě...? Možná kotě z Černobylu >:-[]
neregistrovaný "Manfred"
2. 6. 2007 10:43
Re: vrrr
Já jsem naopak zaznamenal, že "zvuk je v celém spektru otáček naprosto tragický" - ostřejc řečeno už to ani snad být nemohlo. V které části říkal to o předení?
neregistrovaný "Džejár"
2. 6. 2007 10:54
Re: vrrr
Asi v té nesestříhané verzi o oborech na Středí průmyslové škole textilní >:D
5. 6. 2007 17:02
Re: vrrr
Prede si jako Kote, soude podle tve prezdivky jsi asi nikdy neslysel kultivovany motor, ktery si pred jako kote. Tohle mi zvukove spis pripomelo nejaky stary komurkovy diesel z Golfu 1.6D r.v. 1980. 8-s
neregistrovaný "West"
2. 6. 2007 06:22
>20mins vdaka saskarine...
dlzka sice bola rekordna no vdaka comu... chcel som si pozriet test a z toho polovica bola saskaren na urovni materskej skoly ;-\ ale niektore zabery a efekty boli k zulibani :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 6. 2007 08:45
kolik za reklamu?
kolik jste dostali za tu debilní reklamu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Čenda1.3"
2. 6. 2007 10:32
Dobré video...
...je to opravdu netradiční...ale podle mě povedené...chvilama jsem se zasmál a zároveň tam bylo i praktické info...

...jen prosím příště to udělejte tak, aby se to video rovnou nespouštělo...jinak palec nahoru... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Džejár"
2. 6. 2007 10:36
Výborné video o mláděti Nessie
Tak tohle video se moc povedlo. Je vtipné, má spád a při tom kvalitně informuje. Jen tak dál, pánové.

A k Fabii... Myslím, že ten pohled na na sklopené sedáky zadní lavice mluví za vše. Fabii jsem nikdy neměl rád, ale teď říkám: Vivat předchozí generace!!! To, co teď sjíždí z linek v Mladé Boleslavi je výsměch a spíše komická vsuvka do seriálu Výroba automobilů v Čechách.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.koular"
2. 6. 2007 10:50
Super
docela jsem se pobavil v sobotu ráno.. Bravo Roadlook TV...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Manfred"
2. 6. 2007 10:57
Všem rejpalům
Hele, vy rejpalové, když vás to tak vytáčí - proč na to čumíte? Možná vám to nikdo neřek, ale fakt to není povinné. Mě třeba točí, že tady není bazar, který by konkuroval jednomu nejmenovanému. Mám tento server nějak "rád" a štve mě, že na ojetiny musím jinam. Asi holt nestíhají/neumí všechno >:-[] . Ale videa jsou čím dál lepší :yes: .
Redakce - možná by pro ty, které bůh tak miluje (slabé duchem) mohla být další dvě videa - jedno, kde by byly jen technické údaje a druhé, kde by se jen kritizovalo (je jedno, co by to bylo, ale aby to znělo kriticky).
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
2. 6. 2007 22:48
Re: Všem rejpalům
Ad styl:
Roadlooky jsou pochopitelně koncipovány trochu jinak než klasické testy. Je to dáno jednak jiným typem media, jednak je to náš záměr. Nikoho, od TopGear po Autosalon na Prime kopirovat vazne nechceme. Proc taky?

Ad fakta kontra zábava:
Pro ty, kteří hledají věcnější podání, doporučuji před měsícem zveřejněný klasický test téhož vozu. Najdete jej v Magazín/Testy.

Ad (ne)kritika:
Pokud jsem dobře poslouchal, zazněly ve videotestu všechny výhrady, které jsme uvedli v klasickém testu. Opravdu - za tohle ani za jiné texty nám výrobci ani dovozci neplatí. Kdybychom v testech psali jen samá pozitiva, velmi rychle bychom se s vámi jako čtenáři mohli rozloučit. Ale přesto - pokud budete mít jakoukoli (čím konkrétnější tím lépe:) připomínku, napište mi mail.

Ad periodicita:
Fabii a dlouhé čekání na ni už jsme Liborovi omlátili o hlavu:-!, takže se vrátíme k poněkud kratší frekcenci novch videotstů. Posílili jsme postprodukční tým a těšíme se na jeho výsledky...:-)

Ad tři prsty a čtyři kola:
Zvykejte si. ;-)
neregistrovaný "maesho"
3. 6. 2007 09:07
Re: Všem rejpalům
Bude zverejneny aj test Kii Ceed? V poslednej recenzi EX 1,6 ma znacky roadlook miesto www.auto.cz, co logicky vravi ze ste ho natacali...tak dufam ze sa coskoro dockame. ;-)
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
3. 6. 2007 10:04
Re: Všem rejpalům
Bingo.
neregistrovaný "maesho"
3. 6. 2007 12:32
Re: Všem rejpalům
No pre vase dobro dufam ze bude objektivny >:-[]
neregistrovaný "Michal"
3. 6. 2007 21:28
Re: Všem rejpalům
A to já bych si zase přál fotogenické Fiat Bravo. To by se točilo jedna radost, co myslíte? :)

Co se testu týče, je bezvadný. Je vidět, že vás to baví. V tomhle testu bylo řečeno a ukázáno vše podstatné a ještě se člověk pobaví. POdrobnosti se člověk může dočíst v psaném testu.

Možná bych ještě přidal trošku na kvalitě videa, ale chápu že máte asi omezenou kapacitu linky.
anonym
2. 6. 2007 11:25
výbornéé
Jedéééééém >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 6. 2007 23:58
Re: výbornéé
Uplně sem v tom viděl svoji babku. Dělá to samý - mává prospektama z hypermarketů. Jedéééém
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2007 11:32
Reklama?
Jo jasně, byla to reklama tvrdě zaplacená Škodovkou 8-s
Copak nechápete, že každé podobné video bude tak trochu reklama? Akorát u Škodovky se to neodpouští co? Já myslím že i kdyby si tam navymýšleli co nejvíce záporů, stejně by se někdo ozval s podobnými nesmyslnými řečmi. Jenže když si někdo dovolí natočit subjektivní názor na Fábii s cílem udělat jej co nejvíce objektivní (a myslím že všichni kdo Fábii II zkusili pak budou souhlasit že to objektivní bylo), tak je okamžitě oheň na střeše jen proto, že celou délku videa neopakovali dokola kritiku toho jak se ta nová Fábie šeredná (mimochodem otázka názoru), jak má zastaralou technologii (není až tak pravda), jak má šerednou palubku (otázka názoru), jak je předražená (největší nesmysl a fáma o Fábii II, bohužel taky nejrozšířenější), jak má špatné motory (bohužel z velké části pravda) atd? TOHLE by teprve byla neobjektivní videorecenze a slátanina, ale vám by to vyhovovalo, aspoň by se potvrdil váš na diskuzních fórech získaný názor jak neuvěřitelně špatné auto ta Fábie je, že?

Já se opravdu nestačím divit jak někomu může takhle Škoda Auto ležet v žaludku :O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "logins"
4. 6. 2007 12:30
Re: Reklama?
ty technologie nejsou vubec zastarale, pouze jiz osvedcene. Coz je u koncernovych znacek docela casty jev..nutno smeknout, ze "osvedcene" veci kolikrat prekonaj naslapany novinky jak ve spolehlivosti tak v zaverecnem vysledku po testu. Motory jsou opravdu des. Hlavne 1.6i a trivalcove nafty. Jako dobrou volbu bych oznacil silnejsi HTP 51kW a 1.4 16V, potom 1.9 tDI....ale chtelo by to pritvrdit
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2007 11:35
Stačí číst
A pro kritiky celkové formy toho videa (netýká se lidí co konstruktivně kritizovali některé části videa, třeba příliš dlouhou sekci s důchodci atd) mám jen toto: Stačí číst a používat svůj rozum pro svobodné rozhodování na co se dívat a na co ne.
Narážím na tuto větu vyskytující se v úvodu k onomu videu:

Upozornění: Pokud dáváte přednost tradičním testům v hlavní roli s umírněným komentářem a osvědčenými záběry, raději tento díl Roadlook TV vynechejte.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zrout"
2. 6. 2007 14:47
herci
Test zabavny a povedeny. Nelibilo se mi ale to, ze jste ukazaly uzivatele fabie jako naprosty dementy. Dotklo se me to prave proto, ze jsem jeden z nich. ;-)
Rozbalit vlákno
4
2. 6. 2007 14:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "LS"
4. 6. 2007 15:55
Re: herci
Jeden z nich ??? Jeden z těch dementů ??? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Zrout"
4. 6. 2007 16:22
Re: herci
JJ, jeden z tech co ceka jaky bude kombik, a pak se rozhodne bud pro nej nebo pro roomster. Cap je na ceste a do "stare" kratke fabie kocarek nenacpu. :-!
5. 6. 2007 16:56
Re: herci
Pravda ne vsichni jste takovi, ale od reality to zas tak daleko nemelo, hlavne ten tuzer ze startu. Jako bych videl par lidi, co znam... 8-s 8-s 8-s
anonym
2. 6. 2007 14:58
VTIPNE?
Mam rad auto.cz ale tieto videa?Vtipne tak akurat pre prazskych stavbarov.Nema to hlavu ani patu a informacie sa v tom uplne stracaju.
Mimochodom "nova" Fabia je tragedia.Dvojrocny Swift ju zozerie aj s chlpami.

M
Rozbalit vlákno
3
2. 6. 2007 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 6. 2007 18:40
Re: VTIPNE?
Chlapce chlapce, co ti to udelali. Tobe priroda asi moc nenadelila, vid. Ale nic si z toho nedelej, tak uz to nekdy chodi. Pokud se ti video nelibi, nemusis na to koukat, jsme svobodna zeme. Az ty stvoris nejake dilko, pochlub se nam, at vime jak to ma vypadat.
anonym
26. 8. 2007 22:32
Re: VTIPNE?
Víš co ? Táhni si na "AUTO.SK". Přiblblý Slováky , co umí jen kritizovat, tu nikdo nepotřebuje. Na Slovensku jsem nikdy nebyl, ale jestli je vás tam takových víc, tak si zasloužíte pouze a jen vymazat z mapy.
2. 6. 2007 15:34
FABIOZNÍ NÁŘEZ
Jak tak pročítám některé kritické příspěvky, koukám, že AUTO.CZ zase jednou natočilo oscarovej kousek - kdekdo se v něm našel. Já osobně jsem při sledování vypadl z křesla na zem smíchy :yes: a na začátku se u toho ještě dvakrát udělal, a to se mi nestalo, ani nepamatuju. Takže... hoši a krásná dámo, velkou, nápaditou a profesionální práci jste pro nás odvedli. BRAVO AUTO.CZ. P.S. Sakra... zapomněl jsem... Fabia je přesně taková, jak jste ji natočili. Tak i za to vám patří můj obdiv.
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2007 16:22
Re: FABIOZNÍ NÁŘEZ
Souhlas. Ať už si o Fabii myslím cokoli, za toto video si celý tým zaslouží jediné: :yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "Pepe"
2. 6. 2007 15:51
...
Ikdyz ja sobne bych Fabii nechtel a v jejim segmentu bych si vybral jine auto(jestli lepsi nebo horsi je subjektivni dojem), tak musim uznat, ze to rozhodne neni spatny auto....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pepe"
2. 6. 2007 15:54
Re: ...
PS: Video fakt narez tak jako u tohohle jsme se uz dlouho nezasmal.
neregistrovaný "A1"
2. 6. 2007 16:32
Průměr
Tuner video - super, jinak test ukázal ,že se jedná o zcela průměrné a obyčejné auto, které ničím nezaujme ani nepřekvapí. A být tam model 1.2 Clasic popř. Ambiente (nejprodávanější) dopadlo by to ještě mnohem hůř.
Rozbalit vlákno
1
2. 6. 2007 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Fabiatik"
2. 6. 2007 18:38
Žežulka = tragédie
Na co si to hraje? Děs a hrůza! Pryč s kašaprem! Čím dál horší, už si snad nebudu pouštět videa, protože stahovat 185MB a pak z toho mít polovinu úplně nanic ...???
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tom"
2. 6. 2007 19:03
Re: Žežulka = tragédie
Viz můj komentář o několik komentářů výše, titulek "Stačí číst" :O :O :O
neregistrovaný "Shr3k"
3. 6. 2007 00:56
Re: Žežulka = tragédie
Nebudete si pouštět videa, hm, teda, tak to bude pro tým auto.cz asi hrozná tragédie... :-)
neregistrovaný "Fabiatik"
3. 6. 2007 16:10
Re: Žežulka = tragédie
Tragedie je zezulka! Nauc se cist shr3k. Presedam na autoweb, stoji to tu cim dal tim za prd.
neregistrovaný "petrik"
3. 6. 2007 16:16
Re: Žežulka = tragédie
Traged si tady tak ty Boleslavaku...
neregistrovaný "Fabiatik"
3. 6. 2007 21:06
Re: Žežulka = tragédie
Hmm, traged? No nevim jak si predstavujes recenzi, ale divadlo??? Ma to byt o aute a ne filmovy pokus par chudaku, ktery asi nevzaly do zadneho divadelniho spolku.
3. 6. 2007 16:28
Re: Žežulka = tragédie
Vzhledem k Vašemu vkusu to tady bude čím dál víc "na prd" - tak už konečně "přesedlejte". Bude lépe Vám i našim normálním čtenářům.
(mimochodem - žádného Žežulku neznám, a to znám všechny z týmu docela dobře)
neregistrovaný "Shr3k"
4. 6. 2007 11:48
Re: Žežulka = tragédie
Asi tak nějak ... :-)
neregistrovaný "Shr3k"
4. 6. 2007 11:53
Re: Žežulka = tragédie
Není třeba abych se učil číst, neb jsem napsal, to co jsem napsal a přesně tak jsem to myslel.

Polopatě pro natvrdlé: Pro tým auto.cz to bude asi strašná ztráta, že si jeden "Fabiatik" přestane stahovat videa a dokonce "přejde" na Autoweb.cz...

No to je hrůza, já nevím, co bych si na místě Libora Zezulky udělal, kdybych se takovou zdrcující zprávu dočetl. Asi bych vyjel na vyhlídkovou terasu zlínského mrakodrapu a skočil dolů... nebo něco podobného. Nebo bych se šel minimálně zakopat na Lesní hřbitov. ;-)
neregistrovaný "topik"
3. 6. 2007 22:51
Re: Žežulka = tragédie
Tak si to nestahuj chytraku, a vubec sem nelez kdyz se ti to nelibi!
anonym
2. 6. 2007 19:15
.
zaujimave, ze som sedel v novej fabci 1.4 tdi, ktora nemala ukazovatel teploty motora....v dnesnej dobe by to nemalo chybat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "glider"
2. 6. 2007 20:59
good job!
ta baba na zaciatku je dobraaa :yes:
..stare dobre TDI, fajne ste zdoraznili jeho "prejav" >:D
Rozbalit vlákno
1
2. 6. 2007 22:43
Re: good job!
Nechce celý příští test odmoderovat ta blondýnka na začátku?...Bylo by se na co dívat a ješte kdyby se to zkombinovalo s nějakým krásným autem.... >:D
neregistrovaný "blade"
2. 6. 2007 23:23
muj blog
pls kouknete na muj blog dik moc tuningclubboleslav.blog.cz/
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
3. 6. 2007 00:37
pěkný video avšak bez kritiky
myslim ze by bylo na miste naznacit ve videu taky nejaky ty zapory (ty co ste naznacily bylo malo). stredovy panel katastrofalne navrzen aby si o nej lidi mlatili kolenem, sedacky naprd na sezeni, podvozek prevzatej ze stare fabky atd. dale by neskodilo srovnani s vozy jako ste uvedli ve srovnani parametru. myslim ze by konecne hodne lidi pochopilo proc opel corsa vyhralo auto roku a na fabii by rychle zacali koukat prisneji. tot ke kritice - za to bych videu nepodekoval ale...

...jinak to bylo, jako video, perfektne zpracovano, s humorem a proste jako vzdy perfektni RL a jejich aktéři... a za to chci vyjadrit podekovani :)

tak jen tak dal a pokuste se odstranit ty chybky :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
3. 6. 2007 00:42
Re: pěkný video avšak bez kritiky
Sedačky budou asi otázka názoru, protože jsem slyšel na ně většinou chválu a méně často kritiku. Zajímavé je, že neutrální názor je v menšině, prostě sedačky se buď líbí (většina včetně všech recenzí co jsem viděl/četl) nebo nelíbí (občas nějaký ten výkřik na fórech či komentářích).
Podvozek převzatý ze staré Fábie - to nevím proč by měla být nevýhoda. A nechápu proč to pořád někdo jako nevýhodu nové Fábie vytahuje. Takže plně souhlasím s tím že v tomhle videu tohle zrovna nekritizovali.
neregistrovaný "ppp"
3. 6. 2007 16:00
Re: pěkný video avšak bez kritiky
Corsa je pěkná vzhledově, ale uživatelsky bych jiza Fabii neměnil. Spínače blinkrů nemají aretaci (podle mýho dost trapný řešení), spínače světel titěrný jak blecha a našlo by se více věcí. Rozhodně si nemyslim, že by měla Corsa šanci Fabii "převálcovat", podrob Corsu takovýmu drobnohledu jako Fabii a zjistíš že není tak super jak jsi si asi vysnil (chápu že touha odlišovat se od masy je velká, ale to neznamená, že když se ti líbí jiný auto než neprodávanější u nás tak že je to nutně nejlepší vůz třídy). Pokud teda nejsi prodejce Opelu nebo nějakej fanatickej příznivec.
Avatar - skejpa
5. 6. 2007 18:03
Re: pěkný video avšak bez kritiky
nene. nejsem prodejce ani fanatickej priznivec - ja si pockam na mazdu 2 :D

nemyslim si ze ma corsa takovych chyb jak to vidis ty. ma ale jednu zasadni - cenu. kdyby byla stejne draha jako fabie (nemuze protoze se nesetrilo na podvozku a tak ;) ) tak by fabia nejprodavanejsi nebyla. nahradni dily u fabie levnejsi nejsou a vubec, nevidim ve fabii moc vyhod. ale jak rikas je to otazka nazoru...

kazdopadne uz se tesim na dalsi RL
neregistrovaný "GEORGE"
3. 6. 2007 12:13
Kvalitní video!!!
Perfektní práce :yes: Jen tak dál redakce!!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 6. 2007 12:38
SUPER TEST!!
>:D >:D >:D Super test az na to auto >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hh"
3. 6. 2007 12:41
hh
JEDÉÉÉÉÉÉM
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 6. 2007 12:46
Perfektní video
Jen tak dál, jde vám to výborně. Koukal jsem tu na video o fábii, po které bych jindy ani neštěkl a ještě se perfektně pobavil. Poklona pro vás :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JOOJO"
3. 6. 2007 14:48
POCHVALA ZO SLOVENSKA
BOLO TO SUPER, VTIPNE, OBJEKTIVNE TAKTO BY MALI VYZERAT TESTY AUT, LEN TAK DALEJ A HLAVNE VIAC. ROADLOOK TV RULEZ!!!
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2007 19:03
Lepší než jsem očekával
Pánové, bylo to nejvíc nejlepší ;-) :yes: Několikrát jsem se opravdu od srdce zasmál. Dobře zrežírováno i zahráno, nemám co vytknout ani k informačním hodnotám. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 6. 2007 19:33
Poznání
Nyní jsem si zase potvrdil že škodovka by dokázala prodat i můj starý trakař. Škodovka neumí dělat auta ale reklamu. Pánové byli jste perfektní a ta blondýnka také. Prosím mluvte když má toto auto vyplý motor, nešlo Vám přes ten hlukot moc rozumět. Já si pět let počkám a potom si možná tuto fabku koupím. Na domácí traktorek ten motor bude ideální. ČAU A TOČTE DÁLE. Milnet.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sepo"
4. 6. 2007 09:17
...
Pekna baba tam je ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
4. 6. 2007 10:25
Test
Pořád nemůžu pochopit proč se v testu objevil model, který si koupí tak 1% zákazníků, proč ne např. model 1.2 HTP 44 kw Clasic. Rovnou odpovím, byl by to byl jasný doklad neschopnosti konkurovat ostatním vozům v segmentu, protože vidět na oknech švihadla a v přístrojové desce dvě vkusné díry, bylo by o odbyt postaráno. Tohle je promyšlené klamání, demonstrující výbavu, alu kola atd. Poměrů (u Škodovky) neznalý si řekne: "super vybavené auto", ale pouze do té doby než navštíví první autosalon a seznámí se s realitou tj., že to super vybavené auto stojí půl milionu. Přímo úchvatný údaj je 300 litrů v zavazadlovém prostoru, ale opět jen do doby, než se přeměří základní půdorysná plocha a zjistí, že zvětšení je dosaženo pouze zvýšením pontonu vozu, což má vliv spolu se šířkou i na celkový design, který působí jako zvětšená nákupní taška, které nechybějí malá a úzká kolečka. Takže celkový pohled na auto působí vyloženě směšně, vlastně úplně stejně jako celý test..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marek"
6. 7. 2007 09:02
Re: Test
100 bodov.Absolutne vystizneeeeeeeeeeeeeeeeee :yes:
neregistrovaný "Tom"
4. 6. 2007 18:03
Půl miliónu
Tak ten autosalón navštiv spíš ty a pak přestaneš psát nějaké bláboly o Fábii za půl miliónu.
A vůbec - píšeš tohle i do všech ostatních testů (resp. do komentářů k nim)? Protože opravdu silně pochybuji, že se vždy testuje ta výbavově nejhorší verze. Ne, opravdu ne. To akorát Škodovce se nic neodpouští.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 6. 2007 21:06
Trocha kritiky
Uprimne musim rict, ze az tak moc nesdilim celkove nadseni z tohoto dilu roadlooku.. Tech scenek tam bylo na muj vkus az moc, myslim, ze se od testu samotneho auta az prilis odbihalo !! Celkove zpracovani sice temer dokonale - prechody mezi jednotlivymi castmi, uzasne efekty v casti "tunning" :yes: a v teze casti i vyborna prace kamery, ktera dle meho nazoru nema konkurenci :yes: Ale myslim, ze nejlepsi cesta je uz ta vyzkousena v predchozich dilech, kde je mix vtipku s testem auta na optimalni urovni, ktera dela roadlook.tv jedinecny !!

Kazdopadne, jen tak dal !! Mate skvely tvurci pristup, a i presto, ze mi tento dil moc nesedl, doufam, ze budete pokracovat v podobnych kolejich :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Superčech"
4. 6. 2007 22:41
superauto
Nejpravdivější na "testu" byly herecké výkony "testovatelů" které přesně odpovídaly duševní výkonnosti českých kupců tohoto vozítka, o kterém se toho moc neřeklo jako spíše předvedlo - jediná vada toho superauta je podle "testu" motor ale nezoufejte, za pouhých 50000 navíc dostanete motor superautu adekvátní.Tak hurá do salónu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fuseklos"
5. 6. 2007 15:21
sprosta reklama?
copak neni v CR uz nikdo, kdo by nezaujate recenzoval nabizene zbozi? Fabia II je draha a je to designova kopie suzuki Swift ht tp://myslet.blog.cz/…/skoda-fabia-a-s
Rozbalit vlákno
4
5. 6. 2007 18:02
Re: sprosta reklama?
Milý "ponožkáři". Ještě tak umět zkopírovat celý odkaz, to by bylo. Jinak diskusí na téma Fabia–Swift tu bylo dost a dost a už trochu nudí.
anonym
6. 6. 2007 08:56
Re: sprosta reklama?
mily ridici, odkaz mi to nedovolilo pridat, jelikoz nejsem registrovany, proto je to takto.A ja takove diskuze necetl, sorry.
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 14:41
Re: sprosta reklama?
V tom případě je ale drahý i Swift a většina ostatní konkurence odpovídající třídy. Ceny jsou totiž plus minus stejné (platí i pro Swift), často i vyšší a to třeba i o dost, například u P207.
neregistrovaný "Stunty"
24. 1. 2008 21:32
Re: sprosta reklama?
P207 je drahý, o tom se nikdo nehádá. Ale Swift je levnější, koukni se na ceníky vyvěšené na netu, nacpi do škodovky stejnou výbavu a hlavně motor jako do Swiftu, a uvidíš.
5. 6. 2007 16:51
RoadLook
Nazdar, Libore sorry, ale tohle Jste uz fakt trochu prehnali, prislo mi to ze zacatku dost trapny, ikdyz na vsechny predchozi Roadlooky se mi v celku libily. Ke konci uz zacali jakz tak plynout informace, takze se to zlepsilo. Jinak ocenuju pekny triky s tuningem a ukazku reality Fabiny, kterou vlastni ridic priblizne ve veku 20-25 let. Intelektualni nula - tuzer. Tohle se da akceptovat.

Ad fabia: Chrochtak TDI v trivalci :D to je jako uchraptena starenka s chybejici nohou - boring :D Alespon tohle bylo trochu fajn.

Jinak jsem to ani nedokoukal do konce. Mozna moje chyba, ale fakt uz mi to prislo ujety. Muj nazor :) Mejte se a hodne stesti pri dalsi praci.

PS: Muj nazor je malinko (!) ovlivnen averzi k TDI a VW, ale nemyslim, ze az tak hodne ;)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Katoo"
6. 6. 2007 10:02
Reklama Škody auto a.s.
Souhlasím s příspěvkem, že jediné pravdivé v tomto videu byly herecké výkony protagonistů. Jinak, celkem netradičně pojatá reklama automobilky Škoda auto a.s. . :'-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 14:45
Re: Reklama Škody auto a.s.
A kam všude jsi tohle napsal? Protože jestli ti toto znělo jako reklama Škody Auto, pak jsi musel mít naprosto stejný pocit že všech ostatních video testů (tohle sice až tak test nebyl, ale z části ano).
Teda já jsem aspoň ještě neviděl videotest, kde by nedělali nic jiného než vyjmenovávali zápory a doporučovali dát od toho auta ruce pryč.
neregistrovaný "miki"
29. 7. 2007 11:12
Re: Reklama Škody auto a.s.
Jestli tohle byla reklama automobilky Škoda, tak to můžou v Boleslavi zabalit. Pro mě to byla antireklama.
Jinak tvůrcům - super, určitě pracné, takový svěží závan. Jen tak dál.
neregistrovaný "Michal"
6. 6. 2007 15:27
povedený videjko
dost husty video,nejlepší byla ta holčina. Jo a nemate nekdo tu pisnicku ze zacatku s tou blondýnou, kdyztak mi ji pls poslete na michalzahrada@seznam.cz????diky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Retro"
7. 6. 2007 00:03
JEDÉÉÉÉÉÉM!!!!!!
Pripojuju se k pochvalnym nazorum na toto video. Zatim asi nejlepsi dil roadlooku. Perfektni napady - Krystof, ktery si hral na skaredeho policajta nema chybu :) Blondynka - jednoznace palec nahoru :yes: A tuner, zbytecne cokoliv rozebirat, proste dokonale. Ocenuju taky hudbu, ale zaroven byste se meli zlepsit ve sladeni hlasitosti ruznych zdroju zvuku - ve scene s policaajtem nejde rozumet Liborovi kolik ze to jel. Ale verim, ze to casem doladite. Tesim se na dalsi dil
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mara"
7. 6. 2007 18:54
Zlín?!
Hledím že je to natáčené ve Zlíně... parkoviště u mrakodrapu, Čepkov... kde jste se tam vzali?? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lukeX"
16. 6. 2007 17:05
Re: Zlín?!
O serveru -> Kontakty... auto.cz sídlí ve Zlíně...
neregistrovaný "Kozlik007"
7. 6. 2007 23:40
SUPER ŠPICA
Tento díl byl naprosto fenomenální. Je tady plno remcalů, ale podle mně je to naprosto špičková práce. Dlouho jsem se u testu takhle nepobavil. Dozvěděl jsem se všechno a nemohl jsem se do konce pořadu odtrhnout od monitoru. Ostatní weby na Vás nemají. Myslím, že můžu říct, že tohle byl takový český Top Gear. Vydržte, bylo to grandiózní :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stunty"
24. 1. 2008 21:29
Re: SUPER ŠPICA
K TopGearu tomu chybí Clarksonovo osmdesátitunové ego. ;-)
neregistrovaný "Benz"
11. 6. 2007 19:50
Bez chybičky!+
Chlapi, skvělé video. Nejlepší, co tu kdy bylo? Určitě. Jen tak dál... A... JEDÉÉÉÉM! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HYSTERIA"
16. 6. 2007 14:00
A K O Z E N I C V Z L O M A L E REKLAMA
TOTO VIDEO NEJE VOBEC SUBJEKTIVNE VIDEO A TEST SU TAM VSELIJAKE KRAVINY A INE VECI ALE NIE TEST AUTA..ZIADNA KRITIKA ZIADNE NIC. SA POZRITE NA WWW.AUTOWEB.CZ AKU UROVEN MAJU MAT TESTY A VIDEA.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - zezlik
18. 6. 2007 13:39
Re: A K O Z E N I C V Z L O M A L E REKLAMA
Pokud chcete vidět test, zkuste se nedívat jenom na scény k jednotlivým částem testu. Viz. také má odpověď výše. Pokud se vám líbí více tradiční styl, nebudeme vás přemlouvat ani se na vás zlobit, pokud se na Roadlook TV dívat nebudete. My jsme si vybrali cestu, kterou půjdeme dál. Díky
neregistrovaný "Miki"
29. 7. 2007 11:17
Re: A K O Z E N I C V Z L O M A L E REKLAMA
Myslým, že jsi vůbec nic nepochopil. Jdi na AUTOWEB a už se hlavně nevracej.
neregistrovaný "Miki"
29. 7. 2007 11:18
Re: Sbohem
Myslým, že jsi vůbec nic nepochopil. Jdi na AUTOWEB a už se hlavně nevracej.
anonym
18. 6. 2007 09:26
424
jak se mate
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zezlik
18. 6. 2007 13:49
Díky za reakce, podporu i objektivní kritiku
Všem účastníkům této diskuse děkujeme za názory. My všichni z Roadlook TV si vždy rádi vyslechneme objektivní kritiku, která nám pomáhá zlepšovat naši práci, samořezjmě nás velmi těší pochvalné názory, ať už vyjádřené zde v diskusi nebo zasílané na náš e-mail. Roadlook TV má svůj styl, který rozhodně nehodláme měnit, na zvyšování informační hodnoty budeme dále pracovat (nicméně kdo chce psat bít, hůl si vždy najde). Díky všem.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bukva"
28. 6. 2007 19:51
Re: Díky za reakce, podporu i objektivní kritiku
motor--vým že toto není k tomu to testu ale neco vám chci rict o 1,2 htp,1,4tdi a podobné motory k ničemu
kdo si kupi tu na prd 1,2 htp je hloupej až to hezky neni takovyhle motory to je strašný!!!!!!!!!!když chcete nekoho předjet je to vo hubu takhle neskutečně malý motory muže delat jenom škodovka dit to je rádo že to jede 120km,h a má to smrt ve vočích,nerikam ze tyto motory nedela i vw ale má o hodne širší výběr motorů než škodovka,u octavie(např.RS) to končí 2,0 TFSI a je konec ,u VW máte tolik motoru na výber (3,2 V6 FSI,,,3,6 V6 FSI,,,2,5 V6 TDI a podobne..)já mám golfa IV r32 sem spokojený
desing--no coment proste roomster sféra (pixla,krabice) :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: ;-\ ;-\ ;-\
anonym
8. 11. 2007 18:15
Re: Díky za reakce, podporu i objektivní kritiku
To Ti budu oponovat. Mám 1,4 Tdi čiplou na 100Ps.. Mám malý povinný ručený, dostečný výkon a spotřebu, o který si můžeš nechat zdá...
neregistrovaný "k$"
19. 6. 2007 19:21
super
Vyborny test. Nenechte se tema rejpalama odradit. Presne tak se mi to libi..dost informaci a spousta legrace.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ehm"
21. 6. 2007 22:54
no
pekna a zaujimava prezentacia. Auto skarede neskutocne :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dacan"
22. 6. 2007 22:47
Mě se to tady libí
to si delate srandu stim autowebem? ty videa sou nuda a šeď, a jeho osobni nazory co on si o danem (treba) razeni mysli mě fakt nezajimají....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
27. 6. 2007 17:48
Barva
Pěkně,vtipně,objektivně uděláno.Jen ta barva vozu mohla být jiná.Sluší jí cihlová nebo podobná metaliza.Je to veselé auto,tak proč tmavá? Kdo má rád jeepy a podobná terénní vozidla,tak mu nevadí ani ten pohled zezadu.
Díky za video. Jirka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jurko"
29. 6. 2007 10:26
trapas
Tak toto bolo pekne traaaapne.
Ako vystupuju tie deti z auta - klise jak svina.
Jak dostava pokutu za 160km/h - dalsia traposina...
.
Fuj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cabry"
4. 7. 2007 13:39
To je hnus
Nová fabia je stejnej hnus jako Roomster.Vnitřek je stejnej snad už od felicie.Všechno je hnusný šedý.O předku ani nemluvím a to jak je to úzký,to je děs.Takže nechápu optimismus Škody.Není na tom nic pěknýho.Už by se měli naučit dělat nějakej líbivej design.Jako vzor by si mohli vzít Peugeot,Opel,Renault atd.
Rozbalit vlákno
2
anonym
21. 7. 2007 13:30
Re: To je hnus
no ne kazdemu se libi....taky mne na nď vadi par veci...ale stejne si ju urcite koupim...uz jenom z toho duvodu ze vychazi z roomsteru....a ten jak znamo je hoodne užitečný a promysleny vuz
neregistrovaný "Stunty"
24. 1. 2008 21:27
Re: To je hnus
Nekupuj bezhlavě, rozhlídni se taky po konkurenci.
neregistrovaný "Guest"
13. 7. 2007 12:44
Video
Myslím, že video bylo vcelku povedené, některé scény vtipné a recenze odpovídá možnostem... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FITA"
21. 7. 2007 20:07
Video fajn, Fabka hnuj
Co jsem tady tak zběžně četl, tak bych reagoval asi takto. Již na začátku videa autoři upozorňují, že video bude netradiční a že na to koukat nemusíme, takže připomínky jako např. že část s důchodci je moc dlouhá, nebo nějaká jiná mi nepřijdou na místě. A můj subjektivní názor? Video super, Fabka hrůza.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mig21"
29. 7. 2007 11:22
Re: Video fajn, Fabka hnuj
:yes:
neregistrovaný "igor77"
31. 7. 2007 21:50
supr bijak, ve zline?..
bozi video, sem se zasmal .. :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 8. 2007 14:07
Super, opravdu povedené
Děkuji za super video, v této verzi se mi to opravdu líbí. Perfektní!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "John........i"
3. 8. 2007 14:08
Super, opravdu povedené
Děkuji za super video, v této verzi se mi to opravdu líbí. Perfektní!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "4234510"
9. 8. 2007 22:46
hadimi_15@hotmail.fr
slt
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "CyberVic"
10. 8. 2007 17:10
BRAVO Roadlook.tv
...BRAVO Roadlook.tv

Jako clovek z oboru dovedu ocenit co prace se za takto pojatym testem skryva. Je tam vsechno, co by tam melo bejt, a jeste spousta napadu navic. Je na case to prodat nejaky klasicky televizi, takovej porad u nas proste chybi.

Dik
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stunty"
24. 1. 2008 21:26
Re: BRAVO Roadlook.tv
Bylo to dobré jako komický výstup, ale takovou recenzi nové škodovky bych dokázal vymyslet, aniž bych se na něj vůbec podíval. :-!
neregistrovaný "F12"
14. 8. 2007 15:42
moderátor
vysvětlete někdo už moderátorovi že když vítá fanoušky čtyř kol..tak at neukazuje na ruce tři...všim sem si hned u prvního videa u toho...možná už se to tu psalo..ale dělá to furt...je to docela *
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Slak"
14. 8. 2007 21:42
Spotreba
Motor mi pripomina stary traktory zvukem.Tu spotrebu mysli vazne?Po meste az 8?Za tolik se da jezdit po meste i se starsi 1.6 benzinakem,mimo mesto kolem 6-6.5.Cim vic vidim recenze na tohle auto tak tim vic ho povazuju za spatnej vtip v podani Skody.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zezulka"
10. 9. 2007 16:31
Re: Spotreba
vsak super moderne auto >:-[] >:-[]
anonym
25. 8. 2007 15:04
xx
fakt super test >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "imadhami1"
1. 9. 2007 16:53
hamiimad@yahoo.fr
salut
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M3Power"
18. 10. 2007 09:34
modelka
Bože, proč té pěkné slečně nikdo nepoví, že v těch brýlích vypadá jako moucha v lepším případě jako robocop .... Co je tohle za módu, to nechápu. Brýle přes celou tlamu, takže je jedno, jestli je hezká, nebo škaredá, protože se to stejně nepozná. Pane režisére moc se přimlouvám za to, aby dívky byly na xichtu bez ! Jinak pěkná reportáž, ale trochu neoběktinví .... M3Power!
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 12. 2007 14:58
Its very nice
I like this car, it has a very nice design. In my garage I have a Seat Ibiza 1.4 tdi, as in the Skoda the only thing I don't like is the engine, it doesn't run much and it's a bit noisy!
I also have a corsa 1.3cdti and the way I see it this engine is alot better than the Tdi 1.4.
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 1. 2008 00:24
BOMBA RECENZE (prvni cast)
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 1. 2008 02:36
Prni cast RULEZ
>:D >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 1. 2008 12:06
trapák
Hej ten típek to je trapák největší!! ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stunty"
24. 1. 2008 21:22
4 pohledy na věc? Ani náhodou!
Pohled na věc byl jen jeden, a to sice reklamní. Většina záporů byla taktně zamlčená. Výbavu nechám stranou, ta je celkem dobrá (i když její cena...) Ale třeba fakt, že to moc nejede, byl zakamuflován do BESIP-style "jedeš rychle = jsi vrah dětí" (pro rejpaly: to byla nadsázka). Uznávám, že žádná konkurence za stejnou cenu nebude trhat asfalt, ale mohli jste to říct. Krom toho design - ponechám stranou, jestli se mi líbí nebo ne, ale musí se nechat, že je obšlehnutý. Při bočním pohledu vás to prostě chytne pod krkem a zakřičí "Swiiiiift!". Krom toho, které dnešní auto je oproti předchůdci užší a vyšší? A prastarý podvozek z původní Fabie? No tak, to byli v MB líní postavit nový? Interiér v pořádku, ale tacháč cejchovaný do 240km/h prostě musí člověka rozesmát. A co inovace? Brilantní postřeh, že škodovka je dobrá v dotahování stávajících technologií do konce vlastně znamená, že nikdy nic nevymyslela. Hahaha. Pouze víko kufru na novém superbu budiž světlou vyjímkou.
Neberte mě špatně, nepokládám Fabii za úplně špatné auto, ale zdaleka není tak neuvěřitelně úžasná, jak tady prezentujete.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bo-Fa"
16. 4. 2008 22:59
Hnus
Po shlédnutí tohoto dílu mi to nedalo,musel jsem se zaregistrovat abych mohl napsat svůj názor na toto strašidlo od škodovky :-(
Si snad dělaji srandu ne?Celé video,jedná velká reklama na takovýhle hnus za takovou cenu!
Ale jó Češi jsou mamlasové,půjdou a koupí si to ;-)
Můj názor je takový,že každá automobilka při další generaci modelu auto snižuje a rozšiřuje,ale Češi néééé,zužit,vyvýšit to je ono!
Vypadá to otřesně,ten design,pak ten zvuk TDI,no nevím lidi,ale jsem zklamaný z tohoto patvaru.
Ale samozřejmě je to jen můj názor'!
Rozbalit vlákno
0