Bezpečnost
"Nově by vozidla měla umět detekovat opilého nebo zdrogovaného řidiče. Jakým způsobem by to měla dělat, zpráva neupřesňuje." To má jednoduché řešení. Po nastoupení se auto zeptá: chlastals nebo fetoval? A když odpovíš že ne, popřeje ti šťastnou cestu. Funkce implementovaná, všichni spokojení, hvězdičky naskakují.
@Stejsn dychnout do hadice a oliznout detekcni destičku. Spolu se zastrcenym ridicakem pro detekci zákazu řízení.
John Spartan by měl radost. 😉
John Spartan by měl radost. 😉
Hustý 😎. Přidal bych ještě detekci správného vzorku pneumatik. Detekci správné obuvi u řidiče. Detekci úsměvu a čisté mluvy - agresivní řidič = skoro nehoda. A luxusní vozy detekci přítomnosti mozku u řidiče. 😉 👍🏻 A pak budou silnice bez nehod.
@Pepa_007
Detekce mozku neprojde. Spousty soudců, úředních Simlu, posrancu a členů různých komisi a evropských institucí by pak nemohli řídit.
Detekce mozku neprojde. Spousty soudců, úředních Simlu, posrancu a členů různých komisi a evropských institucí by pak nemohli řídit.
@Pepa_007
Já myslím, že by auto před každým usednutím melo spustit proceduru kompletního screeningu řidiče, samozřejmostí je krevní rozbor a test přítomnosti zakázaných látek. Pak samozřejmě vstupní test pozornosti řidiče, kontrola zraku tak aby řidič měl správné dioptrie... a samozřejmě rozbor stolice, zda řidič je ve správné pohodě... u žen samozřejmě kontrola cyklu, protože žena co má své dny určitě značně zvyšuje riziko nehod...
A nejhorší na tom všem je ze všechny tyhle cypoviny věřím že EK je schpna požadovat...
Já myslím, že by auto před každým usednutím melo spustit proceduru kompletního screeningu řidiče, samozřejmostí je krevní rozbor a test přítomnosti zakázaných látek. Pak samozřejmě vstupní test pozornosti řidiče, kontrola zraku tak aby řidič měl správné dioptrie... a samozřejmě rozbor stolice, zda řidič je ve správné pohodě... u žen samozřejmě kontrola cyklu, protože žena co má své dny určitě značně zvyšuje riziko nehod...
A nejhorší na tom všem je ze všechny tyhle cypoviny věřím že EK je schpna požadovat...
S těmi dětmi nevím nevím. To moc s bezpečnosti nema společného, ale spíš s hlouposti. No a ohledně alkoholu a drog, bylo by to fajn, i když technicky u drog fakt nevím, alkohol nebude zas takový problém, ale co zabrání nechat dejchnout spolujezdce.
@Mikesus
Jediné kamera a čidlo v sedadle. Každopádně zabránit plne tomuto, tak to celý systém tak zkomplikuje a prodrazi že bude stát jak půl auta.
Jediné kamera a čidlo v sedadle. Každopádně zabránit plne tomuto, tak to celý systém tak zkomplikuje a prodrazi že bude stát jak půl auta.
Ano, Evropu čeká opravdu velký nárazový test, kdy se EU rozletí jak obohacený uran při štěpení...
@rohYpnol
Chtělo by to návrat ke kořenům, volný pohyb osob, zboží, práce. Nic víc navíc....
Chtělo by to návrat ke kořenům, volný pohyb osob, zboží, práce. Nic víc navíc....
@vencelín To právě není možné, pokud jsou země příliš různé. Proto je potřeba je trochu "zestejnit". Ovšem, jestli jde to "zestejňování" správným směrem, je na pováženou... 😊
@rohYpnol Už aby to bolo. Svätý pokoj.
@traveldrive
Můžete se odstehovat třeba do Ruska, tam prikazy nebudou. Slovensko k tomu spěje se stát gubernií.
Můžete se odstehovat třeba do Ruska, tam prikazy nebudou. Slovensko k tomu spěje se stát gubernií.
@Mikesus Tak ta mega sedlá! 👍👍
@Lempl Klaun
Nevím co ten hujer psal, ale podle reakcí zřejmě nesmysl komu se tu nelíbí ať odejde do Ruska, viď...
No k tomu asi tolik - ano, mikeš se opět projevuje jako kovaný komouš!!! Přesně takto se chová Rusko. Kdo nesouhlasí s režimem, tak ať zmizí z Ruska!!! Kdo nesouhlasí se zelenorudou přeregulovanou EU, ať zmizí z EU... Hnus. Totální mikešovo morální bahno!
A mikeš hujer vyzývíá a chová se úplně stejně, jako ruský režim. A hujeři jako lemplíček jásají... Ano, je vidět to vaše komoušské smýšlení!!! Totální morální odpad!
Nevím co ten hujer psal, ale podle reakcí zřejmě nesmysl komu se tu nelíbí ať odejde do Ruska, viď...
No k tomu asi tolik - ano, mikeš se opět projevuje jako kovaný komouš!!! Přesně takto se chová Rusko. Kdo nesouhlasí s režimem, tak ať zmizí z Ruska!!! Kdo nesouhlasí se zelenorudou přeregulovanou EU, ať zmizí z EU... Hnus. Totální mikešovo morální bahno!
A mikeš hujer vyzývíá a chová se úplně stejně, jako ruský režim. A hujeři jako lemplíček jásají... Ano, je vidět to vaše komoušské smýšlení!!! Totální morální odpad!
@Mikesus každý komu se nelíbí nesmysly z EU tak musí jít do Russssska? Tak ten byl dobrej...... 🤣🤣🤣🤣🤣
@Pepa_007
každý, komu se nelíbí demokracie. Je to demokraticky zvoleno a demokraticky rozhodnuto.
každý, komu se nelíbí demokracie. Je to demokraticky zvoleno a demokraticky rozhodnuto.
@Mikesus V Rusku je příkazů docela dost.
@Mikesus Ty to tam poznáš?
@traveldrive
On je vychovaný jako komouš.
On je vychovaný jako komouš.
@traveldrive ne, znám z vyprávění, ale slováci už se to učí. Na slovensku to znám a sedí to k tomu vyprávění.
Euro NCAP - nezavisla organizace. Plneni predpisu a ni absolvování testu neni povinnost.
Proc tu zas tolik jmen siri nesmysly o EU?
Proc tu zas tolik jmen siri nesmysly o EU?
@Hendly A tá nezávislá organizácia si tie testy vymýšľa sama aby lepšie zarobila a všetci jej na to skáču, plnia svoje autá tonami elektroniky a bezpečnostných prvkov, aby ich mohli nechať testovať a platiť ťažké prachy... Ty si dobrý jajo...
@Hendly
přesně tak. Hujera poznáš podle toho, co dělá nezávislá organizace a on z toho obviňuje politiky.
přesně tak. Hujera poznáš podle toho, co dělá nezávislá organizace a on z toho obviňuje politiky.
@Hendly
www.auto.cz/diskuse/97270/1#…
Protože i když není formálně agenturou EU, Euro NCAP těsně spolupracuje s Evropskou komisí – má v správní radě zástupce Komise, jeho činnost je spolufinancovaná EU prostřednictvím různých programů a je EU aktivně podporován jako klíčový nástroj pro zvýšení bezpečnosti vozidel.
Protože jsi lhář!!!
Protože jsi hujeříček!!!
www.auto.cz/diskuse/97270/1#…
Protože i když není formálně agenturou EU, Euro NCAP těsně spolupracuje s Evropskou komisí – má v správní radě zástupce Komise, jeho činnost je spolufinancovaná EU prostřednictvím různých programů a je EU aktivně podporován jako klíčový nástroj pro zvýšení bezpečnosti vozidel.
Protože jsi lhář!!!
Protože jsi hujeříček!!!
@rohYpnol
Kdo je členem Euro NCAP? Euro NCAP je sdružení evropských vlád, automobilových klubů, spotřebitelských organizací a pojišťoven. Mezi členy patří například Evropská komise, ministerstva dopravy z několika zemí, automobilové kluby (např. ADAC, AA), spotřebitelské organizace a další.”
Kdo je členem Euro NCAP? Euro NCAP je sdružení evropských vlád, automobilových klubů, spotřebitelských organizací a pojišťoven. Mezi členy patří například Evropská komise, ministerstva dopravy z několika zemí, automobilové kluby (např. ADAC, AA), spotřebitelské organizace a další.”
@Hendly
Toľko k tej nezávislosti.
Toľko k tej nezávislosti.
@traveldrive
On je opravdu tak brutálně hloupý? On to snad hraje, ne??? 🤣🤣🤣
On je opravdu tak brutálně hloupý? On to snad hraje, ne??? 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Prezentujete přesně zástupce populismu a dezinfa.
Euro NCAP je nazávislá organizace která má mnoho zástupců z mnoha oblastí. Její testy jsou nepovinné.
Mají dlouhou tradici a obdoba této arganizace je na celém světe. V mnoha faktorech je tvořitelem postupů které přejímá celý svět.
Přirozeně do toho vstupují i výrobci aut, kteří dobrým hodnocením zvyšují svou konkurenční výhodu. Mnoho let to byla hlavní výhoda před východní konkurencí. A nejedná se pouze o pasivní bezpečnost, ale i aktivní v podobě bezpečnostních systémů.
Největší výhoda je to ale pro zákazníka, který má jednoduchý přehled o bezpečnosti vozů.
Prezentujete přesně zástupce populismu a dezinfa.
Euro NCAP je nazávislá organizace která má mnoho zástupců z mnoha oblastí. Její testy jsou nepovinné.
Mají dlouhou tradici a obdoba této arganizace je na celém světe. V mnoha faktorech je tvořitelem postupů které přejímá celý svět.
Přirozeně do toho vstupují i výrobci aut, kteří dobrým hodnocením zvyšují svou konkurenční výhodu. Mnoho let to byla hlavní výhoda před východní konkurencí. A nejedná se pouze o pasivní bezpečnost, ale i aktivní v podobě bezpečnostních systémů.
Největší výhoda je to ale pro zákazníka, který má jednoduchý přehled o bezpečnosti vozů.
@Hendly Ak toto myslíš vážne, je mi ťa úprimne ľúto. Hluchý, slepý, obľúbená činnosť recitovanie naučených fráz. S takými ako ty by to EÚ dotiahla ďaleko, ešte šťastie že podobne (ne)mysliacich ovečiek nie je tak veľa.
Už by tú retardovanú bruselkú bandu darmožráčov mal niekto nakopať do zadkov, chytiť za ohryzky a vyšmariť na ulicu...
Přesně tak.
Já třeba nerozumím jak může EU tolerovat, že v Boeingu 737 max není povinných 230 katapultovacich sedadel...
a přitom stačí nebyt hlupak a vedet, ze EuroNCAP není legislativa EU.
EuroNCAp je nezávislá organizace.
Euro NCAP není legislativa EU.
Predpisy NCAP nemusis plnit. Je to jen hodnocení pro zakaznika.
Proc jmena ktera tu siri nesmysle o EU nevedi ani tuhle zakladni informaci?
Jak se muzes orientovat v daleko složitějších vecech?
Požadavky EuroNCAP se překlápí do legislativních požadavků EU.
Takže výmysly EuroNCAP jsou předzvěstí toho, s čím přijde dokonale blbá EU zítra.
Smolík hujere.
Noc o tom nevis, co?
Noc o tom víš zjevně leda ty, lháři 🤣🤣🤣
EuroNCAP a návrhy EK jdou ruku v ruce. Ale hujeříčkovi to opět nedochází, co...
EuroNCAP je nezavisla organizace a plneni pozadavku ani test samotny neni povinnost.
může za to EU, že soukromá společnost si může dělat co chce