Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
Ikona se vrací 👍
Bravo RENAULTe 👏
Bravo RENAULTe 👏
@Horký Rom Vzhledem k tomu, že nebudou dělat spalovací verzi, je tento designově nesporně zajímavý počin předen odsouzen k neúspěchu. Škoda ho, při použití normálního pohonu a z toho vyplývajícího univerzálního využití a výrazně nižší ceny by novodobá "Čtyřka L" měla jistě úspěch!
@Arese
Sestupovat na úroveň tvého myšlení skutečně není můj styl, milý trolíků.
Tvůj bezvýznamný a obsahově prázdný názor proto ponechávám bez reakce – ne z neúcty, ale z úcty k vlastní důstojnosti.
Sestupovat na úroveň tvého myšlení skutečně není můj styl, milý trolíků.
Tvůj bezvýznamný a obsahově prázdný názor proto ponechávám bez reakce – ne z neúcty, ale z úcty k vlastní důstojnosti.
@Horký Rom Tak to mě opravdu nevadí, ba naopak jsi mě tím potěšil. Na tvé elektrofašistické, stále opakované kydy tady drtivá většina diskutérů není zvědavá. 🙂
@Arese ale diskutující je palcují je víc než ty tvoje, ty "spalofašisto". To jen používám za účelem abych ti výkvět tvých šedých buněk mozkových ukázal v pravém světle, jaký nesmysl jsi to zase s fašisty zmatlal dohromady. To že jsi Elektrofob je známo, ale takhle komentovat následující komentář ->
Ikona se vrací 👍
Bravo RENAULTe 👏
je při veškeré úctě k diskutujícím skoro na Ban.
Nejsem příznivec Renaultu, frantíci nejsou mým rajónem vůbec, ale tohle nazvat Elektrofašistickým příspěvkem jen ukazuje co jsi sám zač. Promiň ale takhle může reagovat jen De*il.
Já jsem naopak rád za to, že se někdo snaží i o malé BEV, a jestli bude úspěšné se uvidí, trh nám to ukáže jasně. A možná budeš pukat vzteky, nebo taky ne, ale to je jedno.
Ikona se vrací 👍
Bravo RENAULTe 👏
je při veškeré úctě k diskutujícím skoro na Ban.
Nejsem příznivec Renaultu, frantíci nejsou mým rajónem vůbec, ale tohle nazvat Elektrofašistickým příspěvkem jen ukazuje co jsi sám zač. Promiň ale takhle může reagovat jen De*il.
Já jsem naopak rád za to, že se někdo snaží i o malé BEV, a jestli bude úspěšné se uvidí, trh nám to ukáže jasně. A možná budeš pukat vzteky, nebo taky ne, ale to je jedno.
@Horký Rom
Jak se mi libi petka, tahle ctyrka moc ne.
Jak se mi libi petka, tahle ctyrka moc ne.
@Mikesus
Ano, i mně se to takto líbí víc. Zejména v edici Roland-Garros v odstínu šedá schiste satin působí mimořádně elegantně.
www.wilsons.co.uk/renault/new/cars/renault/5/5-110kw-roland-garros-comfort-range-52-kwh-5dr-auto-hatchback-30061
Ano, i mně se to takto líbí víc. Zejména v edici Roland-Garros v odstínu šedá schiste satin působí mimořádně elegantně.
www.wilsons.co.uk/renault/new/cars/renault/5/5-110kw-roland-garros-comfort-range-52-kwh-5dr-auto-hatchback-30061
Pepa_007
Brrrrrrr, syntetická kůže.
PowerHouse
ICEs to mají spočítané,
jakmile se začne v Indii prodávat Epiq za 8 500.
Prostě indický trh rozhodne. I Dillí zakázalo spalováky od 27.
Prostě dle diskuze, jsme pozadu i za Indama.
jakmile se začne v Indii prodávat Epiq za 8 500.
Prostě indický trh rozhodne. I Dillí zakázalo spalováky od 27.
Prostě dle diskuze, jsme pozadu i za Indama.
@PowerHouse Dillí by skôr malo zakázať hádzať odpadky kamkoľvek okolo seba, prestať šťať a srať na ulici a do rieky a prikázať po sebe upratovať. Tým by rozhodne spravili pre prírodu oveľa viac. 😉
Pozadu za Indami sme leda tak v sexe, venujú sa mu oveľa viac. 😁
Pozadu za Indami sme leda tak v sexe, venujú sa mu oveľa viac. 😁
@PowerHouse a teď ještě tu pohádku o tom, kdy jsi byl naposledy v Indii 😁. Jak brouk pytlík co?
gil54
Hodila by se i informace o hmotnosti (vč. užitečné), nejlépe v té tabulce spolu s konkurenty.
@gil54 Vybirate nove auto ke koupi?
@gil54 no Renault se tím moc nechlubí, najdeš to jen v ceníku - 1433/1521kg dle verze vykonu a minibaterie 😋
@ericn
Ok a dík za údaje.
Samozřejmě vím, že to lze dohledat, šlo mi spíš o to, aby to nikdo nemusel pracně dohledávat a bylo to v tabulce jednoduše porovnatelné.
Ale to bych asi chtěl příliš. 😒
Ok a dík za údaje.
Samozřejmě vím, že to lze dohledat, šlo mi spíš o to, aby to nikdo nemusel pracně dohledávat a bylo to v tabulce jednoduše porovnatelné.
Ale to bych asi chtěl příliš. 😒
@gil54 Hmm, místní elektrohujeři tě jistě obviní z "nežádoucích provokativních dotazů", které se "ve slušné elektrohujerské společnosti" nepokládají! 😊
@gil54 a k cemu ten udaj je, když se nejedna o zadne sportovni premistovadlo, kde je hmotnost dulezita? Ano, užitečná se hodí, provozni je dost zbytečný udaj a doteď to nikdo u daily autech neresil.
@Mikesus takže navrhuješ přestat uvádět technické údaje u výrobků a prostě je jen onálepkujeme, že jsou "super" ?
Ostatně proč se zdržovat nějakými technikálikemi, což ?
Ostatně proč se zdržovat nějakými technikálikemi, což ?
@del42sa
Jaky zaver jsi udelal z toho, ze R4 vazi 1,5t?
Budu rad, kdyz se to uvadet bude.
Ale ten udaj neni moc zajimavy.
🙂
Jaky zaver jsi udelal z toho, ze R4 vazi 1,5t?
Budu rad, kdyz se to uvadet bude.
Ale ten udaj neni moc zajimavy.
🙂
@DonVito Zajímavý je dost, čím je auto těžší, tím je méně agilní, hůře brzdí, více opotřebovává pneumatiky a má vyšší spotřebu. Platí to pro všechny pohony...
@ericn Přesně tak, údaj o pohotovostní hmotnosti mě naopak velmi zajímá, a to u jakéhokoliv auta!
@DonVito
Ze na malé auto je 1,5 t poměrně dost, tot muj závěr.
Ze na malé auto je 1,5 t poměrně dost, tot muj závěr.
@vencelín Souhlas, jako benzinové s 1.0TCe by R4 byla na úrovni Sandera, tj kolem 1100kg...
@ericn
S 1,4 reknemez (když trochu přestřelil) 1200 kg, tak mi tam furt faliruje 300 kg, což není zrovna málo.
S 1,4 reknemez (když trochu přestřelil) 1200 kg, tak mi tam furt faliruje 300 kg, což není zrovna málo.
@vencelín jo, to by tak mohlo být. Ona by i ta poslední 1.4 atmo od Renaultu měla 72kW/127Nm měla v Megane II asi jen 1170kg 😋
@ericn
Může být. Byť v těch malých autech bzučák smysl vcelku dává, tak je škoda že není na výběr i nějaká benzinová motorizace, třeba 1,2 + 1,4, či pár výkonových verzí té 1,4. Tu bych asi bral já. je to ještě motor, který se relativně rychle ohřeje, městské pocuky mu zas aš tak neškoděj na druhé straně už je to i motor, který vcelku snese i delší jízdy po dálnici.
Může být. Byť v těch malých autech bzučák smysl vcelku dává, tak je škoda že není na výběr i nějaká benzinová motorizace, třeba 1,2 + 1,4, či pár výkonových verzí té 1,4. Tu bych asi bral já. je to ještě motor, který se relativně rychle ohřeje, městské pocuky mu zas aš tak neškoděj na druhé straně už je to i motor, který vcelku snese i delší jízdy po dálnici.
@Mikesus
Mě hmotnost zajímá, tebe ne. Mně je zase úplně fuk, jestli se do auta vejdou tři dětské sedačky vedle sebe nebo ne a tobě na tom záleží. Já to nenapadám a většinou ani nekomentuji, když je to mimo můj zájem.
V tom se lišíme.
A že pohotovostní hmotnost i u běžného auta není důležitá? Na toto tvrzení ať si každý udělá názor sám.
Mě hmotnost zajímá, tebe ne. Mně je zase úplně fuk, jestli se do auta vejdou tři dětské sedačky vedle sebe nebo ne a tobě na tom záleží. Já to nenapadám a většinou ani nekomentuji, když je to mimo můj zájem.
V tom se lišíme.
A že pohotovostní hmotnost i u běžného auta není důležitá? Na toto tvrzení ať si každý udělá názor sám.
@gil54
Tak víme že mikeš je komouš tělem i duší, co bude ostatní jen kádrovat a diktovat, co je a není správné, co mají chtít vědět a co nesmí chtít vědět že...
Tak víme že mikeš je komouš tělem i duší, co bude ostatní jen kádrovat a diktovat, co je a není správné, co mají chtít vědět a co nesmí chtít vědět že...
@Mikesus
Divím se jak může toto napsat někdo kdo se alespoň částečně zajímá o techniku.... Tedy ten zájem předpokládám z toho, že dotyčný chodí na autoweb.
On je docela rozdíl živit auto co váží 1 tunu a co váží tuny 2 (čísla volena pro ilustraci). A s těmi auty se i jinak jezdí, maj jiný jízdní projev, jinou dynamiku (předpoklad stejných motoru a převodovek). Toto platí pokud ty uvedené hmotnosti jsou pohaneny stejným spalovacím či stejným bzucivym motorem.
Divím se jak může toto napsat někdo kdo se alespoň částečně zajímá o techniku.... Tedy ten zájem předpokládám z toho, že dotyčný chodí na autoweb.
On je docela rozdíl živit auto co váží 1 tunu a co váží tuny 2 (čísla volena pro ilustraci). A s těmi auty se i jinak jezdí, maj jiný jízdní projev, jinou dynamiku (předpoklad stejných motoru a převodovek). Toto platí pokud ty uvedené hmotnosti jsou pohaneny stejným spalovacím či stejným bzucivym motorem.
@gil54
Užitečná hmotnost je tajná. Pokud by se zveřejnila, přišlo by se na to že to uveze je 75 kg coby dalšího pasazera 😊. Tihle malý Bzucaci moc velkou nosnost mít nebudou.
Užitečná hmotnost je tajná. Pokud by se zveřejnila, přišlo by se na to že to uveze je 75 kg coby dalšího pasazera 😊. Tihle malý Bzucaci moc velkou nosnost mít nebudou.
Zdenek Sobotka
Koupil jsem R5, která je na stejné platformě a auto je to skvělé a vynikající. Nepochybuji o tom, že R4 bude bude stejně kvalitní.
Osobně bych šel do větší baterie.
U R5 mám průměrnou kombinovanou 11,6Kwh/100km ( město mimo město). Když jezdím i po dálnici tak kombinovaná 14,8Kwh/100km.
Umělá inteligence Reno funguje skvěle.
R4 má stejný základ a stejné funkce. V2l jsem již několikrát použil, velmi praktická funkce.
V porovnání cena/výkon je velmi dobře vybavený a Renault na technice nešetřil.
R4 a R5 jsou opravdu velmi dobré a zajímavé vozy.
Pokud bych měl kritizovat tak spuštění vozidla je třeba dělat tlačítkem ( do budoucna doufám softwarově změní ) což dnes mi přijde zbytečné. Ocenil bych řízení jedním pedálem, ale opětovně prý bude do budoucna umožněno.
Kdyby vozidlo bylo zadokolka bylo by to báječné. Předokolka nevadí a vozidlo má skvělé jízdní vlastnosti, ale jsem přesvědčený, že zadní pohon by vozidlu dal lepší trakci.
Každopádně klobouk dolů před Renaultem a jejich vozy které jsou technologicky velmi dospělé. Krom výše zmíněných oceňuji víceprvkovou zadní nápravu a všude kotoučové brzy.
Osobně bych šel do větší baterie.
U R5 mám průměrnou kombinovanou 11,6Kwh/100km ( město mimo město). Když jezdím i po dálnici tak kombinovaná 14,8Kwh/100km.
Umělá inteligence Reno funguje skvěle.
R4 má stejný základ a stejné funkce. V2l jsem již několikrát použil, velmi praktická funkce.
V porovnání cena/výkon je velmi dobře vybavený a Renault na technice nešetřil.
R4 a R5 jsou opravdu velmi dobré a zajímavé vozy.
Pokud bych měl kritizovat tak spuštění vozidla je třeba dělat tlačítkem ( do budoucna doufám softwarově změní ) což dnes mi přijde zbytečné. Ocenil bych řízení jedním pedálem, ale opětovně prý bude do budoucna umožněno.
Kdyby vozidlo bylo zadokolka bylo by to báječné. Předokolka nevadí a vozidlo má skvělé jízdní vlastnosti, ale jsem přesvědčený, že zadní pohon by vozidlu dal lepší trakci.
Každopádně klobouk dolů před Renaultem a jejich vozy které jsou technologicky velmi dospělé. Krom výše zmíněných oceňuji víceprvkovou zadní nápravu a všude kotoučové brzy.
@Zdenek Sobotka
Zkušenosti po 50t. km
Furt jsem u nějaké zadrbané nabíječky...
Nikam s tím nedojedu...
Brzdy zrezlé na výměnu...
Umělá inteligence mi měla poradit, že nemám kupovat nesmyslné BEV, které naprosto nedává smysl...
😁
Zkušenosti po 50t. km
Furt jsem u nějaké zadrbané nabíječky...
Nikam s tím nedojedu...
Brzdy zrezlé na výměnu...
Umělá inteligence mi měla poradit, že nemám kupovat nesmyslné BEV, které naprosto nedává smysl...
😁
@Zdenek Sobotka fanatismus některých je fascinující 🤣 Elektro je 100 let překonaná špatná cesta v motorismu 👎 Předražené křápy co nikam nedojedou a buzerují majitele aplikací kusy má jet k dobiječce 🤣
Ropná mafie útočí na elektromobilitu, lamale.
V Německu provedla pojišťovna HUK-Coburg studii týkající se elektromobility a oslovila čtyři tisíce lidí s dotazem, jak ji vnímají.
Mezi různými body se tam údajně objevilo i zjištění, že se třetina majitelů elektromobilů vrátila ke spalovacím motorům. Jenže v samotné studii se nic takového nenachází.
Ropná mafie však tuto “informaci” masivně šíří napříč
médii, a už se objevila i na Novinkách. To musela být nákladná PR akce, ale zdá se, že se vyplácí. Komentáře pod články jsou jednoznačně laděny v duchu „ropáků“.
Běžně se studie s 4000 respondenty nijak zvlášť nešíří, ale zde je to očividně jiné.. v zájmu zachování obřích zisků se ropáci jako jsi ty, mohou přetrhnout.
Vies o tom, ze si investoval do ironie ? Keby si pravidelne sledoval diskusie, vies to na 100%.
Investice do ironie se vyplatila, to přiznávám. Ale zatímco já investuju do faktů a pravdy, ty zřejmě radši sleduješ jen ty „pravidelné diskuse“ plné ropných trollů a šíření dezinformací.
Když někdo místo argumentů spoléhá na marketingové triky ropné mafie, nemám jinou volbu než odhalovat jejich falešnou hru.
Obávám se, že pro svůj konfrontační výkřik jste si nevybral vhodnou platformu. Pokud máte nějaký příspěvek ke slušné diskuzi, sem s ním. A můžete začít rovnou fakty, nikoliv politickými proklamacemi a urážkami lidí s jinými názory.
Až na to, ze to je známo už z historie jen se tomu neříká mafie, ale kartel. A spoustu vznalezu a patentu proti ropě stopnuli.
zpravy.aktualne.cz/…af20cc47ab5f122/
Zpráva uvádí, že tato škola přijímala financování z Kataru a dalších států Perského zálivu a že její učební materiály "obsahují prvky odporující demokratickým hodnotám".
Ja jsem rad, za svuj elektromobil a jezdim radeji na ceske uhli nez na ropu...
Na vetsinu zdejsich diskuteru bohuzel funguje marketing nejvetsich a nejmocnejsich firem zcela bezchybne. Kdyz jsou skalopevne presvedceni o spravnosti spalovani ropy a o tom, ze konec paleni ropy pro ne znamena zhrouceni sveta.
👎
en.m.wikipedia.org/…iki/Saudi_Aramco
As of 2024, it is the fourth-largest company in the world...
Přesně. Jakmile prosákne názor trhu a lidu, tak je tu opět teorie o spiknutí, ropná lobby, ruské zájmy atd....
Vyhlouplí hujeři jsou opravdu neuvěřiteně mentálně retardovaní!
Iste, ale niekto sa chytí dolu, uvidis 😁
Nekdo chce I nejaky komfort. Citigo bylo dobry pocin, ale je to lowcost, spalovak I bev.
Anebo MHD.
😀
Diky za osvetu, ericu...
Stejně jako ty jezdíš nějakou olítanou EV šlupkou, taky půjdeš do MHD?
Ja treba nejezdím nicim olitanym a klidně do mhd sednu.
Btw taky jedu MHD když jedu do centra nebo na pivko, ale doník píše, že když nemáš 700-800tis na auto, že takový lidé mají jezdit MHD… Což je hloupost 😋