Novinky
@Arese ale diskutující je palcují je víc než ty tvoje, ty "spalofašisto". To jen používám za účelem abych ti výkvět tvých šedých buněk mozkových ukázal v pravém světle, jaký nesmysl jsi to zase s fašisty zmatlal dohromady. To že jsi Elektrofob je známo, ale takhle komentovat následující komentář ->
Ikona se vrací 👍
Bravo RENAULTe 👏
je při veškeré úctě k diskutujícím skoro na Ban.
Nejsem příznivec Renaultu, frantíci nejsou mým rajónem vůbec, ale tohle nazvat Elektrofašistickým příspěvkem jen ukazuje co jsi sám zač. Promiň ale takhle může reagovat jen De*il.
Já jsem naopak rád za to, že se někdo snaží i o malé BEV, a jestli bude úspěšné se uvidí, trh nám to ukáže jasně. A možná budeš pukat vzteky, nebo taky ne, ale to je jedno.
Ikona se vrací 👍
Bravo RENAULTe 👏
je při veškeré úctě k diskutujícím skoro na Ban.
Nejsem příznivec Renaultu, frantíci nejsou mým rajónem vůbec, ale tohle nazvat Elektrofašistickým příspěvkem jen ukazuje co jsi sám zač. Promiň ale takhle může reagovat jen De*il.
Já jsem naopak rád za to, že se někdo snaží i o malé BEV, a jestli bude úspěšné se uvidí, trh nám to ukáže jasně. A možná budeš pukat vzteky, nebo taky ne, ale to je jedno.
@del42sa
Jaky zaver jsi udelal z toho, ze R4 vazi 1,5t?
Budu rad, kdyz se to uvadet bude.
Ale ten udaj neni moc zajimavy.
🙂
Jaky zaver jsi udelal z toho, ze R4 vazi 1,5t?
Budu rad, kdyz se to uvadet bude.
Ale ten udaj neni moc zajimavy.
🙂
@ericn
Nekdo chce I nejaky komfort. Citigo bylo dobry pocin, ale je to lowcost, spalovak I bev.
Nekdo chce I nejaky komfort. Citigo bylo dobry pocin, ale je to lowcost, spalovak I bev.
@Arese
Sestupovat na úroveň tvého myšlení skutečně není můj styl, milý trolíků.
Tvůj bezvýznamný a obsahově prázdný názor proto ponechávám bez reakce – ne z neúcty, ale z úcty k vlastní důstojnosti.
Sestupovat na úroveň tvého myšlení skutečně není můj styl, milý trolíků.
Tvůj bezvýznamný a obsahově prázdný názor proto ponechávám bez reakce – ne z neúcty, ale z úcty k vlastní důstojnosti.
@Arese
Obávám se, že pro svůj konfrontační výkřik jste si nevybral vhodnou platformu. Pokud máte nějaký příspěvek ke slušné diskuzi, sem s ním. A můžete začít rovnou fakty, nikoliv politickými proklamacemi a urážkami lidí s jinými názory.
Obávám se, že pro svůj konfrontační výkřik jste si nevybral vhodnou platformu. Pokud máte nějaký příspěvek ke slušné diskuzi, sem s ním. A můžete začít rovnou fakty, nikoliv politickými proklamacemi a urážkami lidí s jinými názory.
@lamal
Ropná mafie útočí na elektromobilitu, lamale.
V Německu provedla pojišťovna HUK-Coburg studii týkající se elektromobility a oslovila čtyři tisíce lidí s dotazem, jak ji vnímají.
Mezi různými body se tam údajně objevilo i zjištění, že se třetina majitelů elektromobilů vrátila ke spalovacím motorům. Jenže v samotné studii se nic takového nenachází.
Ropná mafie však tuto “informaci” masivně šíří napříč
médii, a už se objevila i na Novinkách. To musela být nákladná PR akce, ale zdá se, že se vyplácí. Komentáře pod články jsou jednoznačně laděny v duchu „ropáků“.
Běžně se studie s 4000 respondenty nijak zvlášť nešíří, ale zde je to očividně jiné.. v zájmu zachování obřích zisků se ropáci jako jsi ty, mohou přetrhnout.
Ropná mafie útočí na elektromobilitu, lamale.
V Německu provedla pojišťovna HUK-Coburg studii týkající se elektromobility a oslovila čtyři tisíce lidí s dotazem, jak ji vnímají.
Mezi různými body se tam údajně objevilo i zjištění, že se třetina majitelů elektromobilů vrátila ke spalovacím motorům. Jenže v samotné studii se nic takového nenachází.
Ropná mafie však tuto “informaci” masivně šíří napříč
médii, a už se objevila i na Novinkách. To musela být nákladná PR akce, ale zdá se, že se vyplácí. Komentáře pod články jsou jednoznačně laděny v duchu „ropáků“.
Běžně se studie s 4000 respondenty nijak zvlášť nešíří, ale zde je to očividně jiné.. v zájmu zachování obřích zisků se ropáci jako jsi ty, mohou přetrhnout.
@gil54 a k cemu ten udaj je, když se nejedna o zadne sportovni premistovadlo, kde je hmotnost dulezita? Ano, užitečná se hodí, provozni je dost zbytečný udaj a doteď to nikdo u daily autech neresil.
@Arese
Až na to, ze to je známo už z historie jen se tomu neříká mafie, ale kartel. A spoustu vznalezu a patentu proti ropě stopnuli.
Až na to, ze to je známo už z historie jen se tomu neříká mafie, ale kartel. A spoustu vznalezu a patentu proti ropě stopnuli.
@lamal
Investice do ironie se vyplatila, to přiznávám. Ale zatímco já investuju do faktů a pravdy, ty zřejmě radši sleduješ jen ty „pravidelné diskuse“ plné ropných trollů a šíření dezinformací.
Když někdo místo argumentů spoléhá na marketingové triky ropné mafie, nemám jinou volbu než odhalovat jejich falešnou hru.
Investice do ironie se vyplatila, to přiznávám. Ale zatímco já investuju do faktů a pravdy, ty zřejmě radši sleduješ jen ty „pravidelné diskuse“ plné ropných trollů a šíření dezinformací.
Když někdo místo argumentů spoléhá na marketingové triky ropné mafie, nemám jinou volbu než odhalovat jejich falešnou hru.
@Mikesus
Mě hmotnost zajímá, tebe ne. Mně je zase úplně fuk, jestli se do auta vejdou tři dětské sedačky vedle sebe nebo ne a tobě na tom záleží. Já to nenapadám a většinou ani nekomentuji, když je to mimo můj zájem.
V tom se lišíme.
A že pohotovostní hmotnost i u běžného auta není důležitá? Na toto tvrzení ať si každý udělá názor sám.
Mě hmotnost zajímá, tebe ne. Mně je zase úplně fuk, jestli se do auta vejdou tři dětské sedačky vedle sebe nebo ne a tobě na tom záleží. Já to nenapadám a většinou ani nekomentuji, když je to mimo můj zájem.
V tom se lišíme.
A že pohotovostní hmotnost i u běžného auta není důležitá? Na toto tvrzení ať si každý udělá názor sám.
@Marquis de Sade Prý "ropná mafie". Vy elektrohujeři ve svém narůstajícím zoufalství používáte čím dál zábavnější elektrofašounskou terminologii! 😊
ICEs to mají spočítané,
jakmile se začne v Indii prodávat Epiq za 8 500.
Prostě indický trh rozhodne. I Dillí zakázalo spalováky od 27.
Prostě dle diskuze, jsme pozadu i za Indama.
jakmile se začne v Indii prodávat Epiq za 8 500.
Prostě indický trh rozhodne. I Dillí zakázalo spalováky od 27.
Prostě dle diskuze, jsme pozadu i za Indama.
@ericn ja je taky kupuju. Už teď máme B suv kupované před 3 roky za castku v tve cenove relaci. Nepřišlo mi to divné tehdy, nepřijde mi to divné ani teď. Kdo chtěl, mohl koupit levněji, kdo chtěl výbavu, mohl koupit takto.
@PowerHouse Dillí by skôr malo zakázať hádzať odpadky kamkoľvek okolo seba, prestať šťať a srať na ulici a do rieky a prikázať po sebe upratovať. Tým by rozhodne spravili pre prírodu oveľa viac. 😉
Pozadu za Indami sme leda tak v sexe, venujú sa mu oveľa viac. 😁
Pozadu za Indami sme leda tak v sexe, venujú sa mu oveľa viac. 😁
@ericn
Myslis jako ze vic narekuperuje? Vyssi opotřebení pneu beru, a o kolik to je na kazde kilo, nebo metrak?
Myslis jako ze vic narekuperuje? Vyssi opotřebení pneu beru, a o kolik to je na kazde kilo, nebo metrak?
@ericn Přesně tak, údaj o pohotovostní hmotnosti mě naopak velmi zajímá, a to u jakéhokoliv auta!
@DonVito Zajímavý je dost, čím je auto těžší, tím je méně agilní, hůře brzdí, více opotřebovává pneumatiky a má vyšší spotřebu. Platí to pro všechny pohony...
@Mikesus takže navrhuješ přestat uvádět technické údaje u výrobků a prostě je jen onálepkujeme, že jsou "super" ?
Ostatně proč se zdržovat nějakými technikálikemi, což ?
Ostatně proč se zdržovat nějakými technikálikemi, což ?
@gil54 Hmm, místní elektrohujeři tě jistě obviní z "nežádoucích provokativních dotazů", které se "ve slušné elektrohujerské společnosti" nepokládají! 😊
@gil54 přesně tak, když chceš vědět víc, musíš hledat. Zdejší “redaktoři” tomu poslední dobou moc nedávají… Je to spíš bída…
@Zdenek Sobotka
Zkušenosti po 50t. km
Furt jsem u nějaké zadrbané nabíječky...
Nikam s tím nedojedu...
Brzdy zrezlé na výměnu...
Umělá inteligence mi měla poradit, že nemám kupovat nesmyslné BEV, které naprosto nedává smysl...
😁
Zkušenosti po 50t. km
Furt jsem u nějaké zadrbané nabíječky...
Nikam s tím nedojedu...
Brzdy zrezlé na výměnu...
Umělá inteligence mi měla poradit, že nemám kupovat nesmyslné BEV, které naprosto nedává smysl...
😁
@vencelín jo, to by tak mohlo být. Ona by i ta poslední 1.4 atmo od Renaultu měla 72kW/127Nm měla v Megane II asi jen 1170kg 😋
@Mikesus
No, vzhledem k účinnosti rekuperace která není 100 procentní tak i těžší bzucive auto bude mít spotřebu větší než to samé lehčí bzucive auto.
No, vzhledem k účinnosti rekuperace která není 100 procentní tak i těžší bzucive auto bude mít spotřebu větší než to samé lehčí bzucive auto.
@vencelín
No, tak jsem si to raději dohledal a překvapivě je u té u R4 E-Tech užitečná hmotnost 459-518 kg a to je za mě +/- ok.
No, tak jsem si to raději dohledal a překvapivě je u té u R4 E-Tech užitečná hmotnost 459-518 kg a to je za mě +/- ok.
@Mikesus ty jsi doník? Asi ne, že?
Btw taky jedu MHD když jedu do centra nebo na pivko, ale doník píše, že když nemáš 700-800tis na auto, že takový lidé mají jezdit MHD… Což je hloupost 😋
Btw taky jedu MHD když jedu do centra nebo na pivko, ale doník píše, že když nemáš 700-800tis na auto, že takový lidé mají jezdit MHD… Což je hloupost 😋
@PowerHouse a teď ještě tu pohádku o tom, kdy jsi byl naposledy v Indii 😁. Jak brouk pytlík co?
@Horký Rom Tak to mě opravdu nevadí, ba naopak jsi mě tím potěšil. Na tvé elektrofašistické, stále opakované kydy tady drtivá většina diskutérů není zvědavá. 🙂
Koupil jsem R5, která je na stejné platformě a auto je to skvělé a vynikající. Nepochybuji o tom, že R4 bude bude stejně kvalitní.
Osobně bych šel do větší baterie.
U R5 mám průměrnou kombinovanou 11,6Kwh/100km ( město mimo město). Když jezdím i po dálnici tak kombinovaná 14,8Kwh/100km.
Umělá inteligence Reno funguje skvěle.
R4 má stejný základ a stejné funkce. V2l jsem již několikrát použil, velmi praktická funkce.
V porovnání cena/výkon je velmi dobře vybavený a Renault na technice nešetřil.
R4 a R5 jsou opravdu velmi dobré a zajímavé vozy.
Pokud bych měl kritizovat tak spuštění vozidla je třeba dělat tlačítkem ( do budoucna doufám softwarově změní ) což dnes mi přijde zbytečné. Ocenil bych řízení jedním pedálem, ale opětovně prý bude do budoucna umožněno.
Kdyby vozidlo bylo zadokolka bylo by to báječné. Předokolka nevadí a vozidlo má skvělé jízdní vlastnosti, ale jsem přesvědčený, že zadní pohon by vozidlu dal lepší trakci.
Každopádně klobouk dolů před Renaultem a jejich vozy které jsou technologicky velmi dospělé. Krom výše zmíněných oceňuji víceprvkovou zadní nápravu a všude kotoučové brzy.
Osobně bych šel do větší baterie.
U R5 mám průměrnou kombinovanou 11,6Kwh/100km ( město mimo město). Když jezdím i po dálnici tak kombinovaná 14,8Kwh/100km.
Umělá inteligence Reno funguje skvěle.
R4 má stejný základ a stejné funkce. V2l jsem již několikrát použil, velmi praktická funkce.
V porovnání cena/výkon je velmi dobře vybavený a Renault na technice nešetřil.
R4 a R5 jsou opravdu velmi dobré a zajímavé vozy.
Pokud bych měl kritizovat tak spuštění vozidla je třeba dělat tlačítkem ( do budoucna doufám softwarově změní ) což dnes mi přijde zbytečné. Ocenil bych řízení jedním pedálem, ale opětovně prý bude do budoucna umožněno.
Kdyby vozidlo bylo zadokolka bylo by to báječné. Předokolka nevadí a vozidlo má skvělé jízdní vlastnosti, ale jsem přesvědčený, že zadní pohon by vozidlu dal lepší trakci.
Každopádně klobouk dolů před Renaultem a jejich vozy které jsou technologicky velmi dospělé. Krom výše zmíněných oceňuji víceprvkovou zadní nápravu a všude kotoučové brzy.
@ericn
Ok a dík za údaje.
Samozřejmě vím, že to lze dohledat, šlo mi spíš o to, aby to nikdo nemusel pracně dohledávat a bylo to v tabulce jednoduše porovnatelné.
Ale to bych asi chtěl příliš. 😒
Ok a dík za údaje.
Samozřejmě vím, že to lze dohledat, šlo mi spíš o to, aby to nikdo nemusel pracně dohledávat a bylo to v tabulce jednoduše porovnatelné.
Ale to bych asi chtěl příliš. 😒
@gil54 no Renault se tím moc nechlubí, najdeš to jen v ceníku - 1433/1521kg dle verze vykonu a minibaterie 😋
@Pepa_007 to jo, ale auto do města za 700-900tis Kč? Asi ne, že? Jako je pěkný, ale tak za půlku v základu 😋
Hodila by se i informace o hmotnosti (vč. užitečné), nejlépe v té tabulce spolu s konkurenty.
@Marquis de Sade
Vies o tom, ze si investoval do ironie ? Keby si pravidelne sledoval diskusie, vies to na 100%.
Vies o tom, ze si investoval do ironie ? Keby si pravidelne sledoval diskusie, vies to na 100%.
@gil54
Tak víme že mikeš je komouš tělem i duší, co bude ostatní jen kádrovat a diktovat, co je a není správné, co mají chtít vědět a co nesmí chtít vědět že...
Tak víme že mikeš je komouš tělem i duší, co bude ostatní jen kádrovat a diktovat, co je a není správné, co mají chtít vědět a co nesmí chtít vědět že...
@Marquis de Sade
Přesně. Jakmile prosákne názor trhu a lidu, tak je tu opět teorie o spiknutí, ropná lobby, ruské zájmy atd....
Vyhlouplí hujeři jsou opravdu neuvěřiteně mentálně retardovaní!
Přesně. Jakmile prosákne názor trhu a lidu, tak je tu opět teorie o spiknutí, ropná lobby, ruské zájmy atd....
Vyhlouplí hujeři jsou opravdu neuvěřiteně mentálně retardovaní!
@ericn
Může být. Byť v těch malých autech bzučák smysl vcelku dává, tak je škoda že není na výběr i nějaká benzinová motorizace, třeba 1,2 + 1,4, či pár výkonových verzí té 1,4. Tu bych asi bral já. je to ještě motor, který se relativně rychle ohřeje, městské pocuky mu zas aš tak neškoděj na druhé straně už je to i motor, který vcelku snese i delší jízdy po dálnici.
Může být. Byť v těch malých autech bzučák smysl vcelku dává, tak je škoda že není na výběr i nějaká benzinová motorizace, třeba 1,2 + 1,4, či pár výkonových verzí té 1,4. Tu bych asi bral já. je to ještě motor, který se relativně rychle ohřeje, městské pocuky mu zas aš tak neškoděj na druhé straně už je to i motor, který vcelku snese i delší jízdy po dálnici.
@Mikesus
Divím se jak může toto napsat někdo kdo se alespoň částečně zajímá o techniku.... Tedy ten zájem předpokládám z toho, že dotyčný chodí na autoweb.
On je docela rozdíl živit auto co váží 1 tunu a co váží tuny 2 (čísla volena pro ilustraci). A s těmi auty se i jinak jezdí, maj jiný jízdní projev, jinou dynamiku (předpoklad stejných motoru a převodovek). Toto platí pokud ty uvedené hmotnosti jsou pohaneny stejným spalovacím či stejným bzucivym motorem.
Divím se jak může toto napsat někdo kdo se alespoň částečně zajímá o techniku.... Tedy ten zájem předpokládám z toho, že dotyčný chodí na autoweb.
On je docela rozdíl živit auto co váží 1 tunu a co váží tuny 2 (čísla volena pro ilustraci). A s těmi auty se i jinak jezdí, maj jiný jízdní projev, jinou dynamiku (předpoklad stejných motoru a převodovek). Toto platí pokud ty uvedené hmotnosti jsou pohaneny stejným spalovacím či stejným bzucivym motorem.
@gil54
Užitečná hmotnost je tajná. Pokud by se zveřejnila, přišlo by se na to že to uveze je 75 kg coby dalšího pasazera 😊. Tihle malý Bzucaci moc velkou nosnost mít nebudou.
Užitečná hmotnost je tajná. Pokud by se zveřejnila, přišlo by se na to že to uveze je 75 kg coby dalšího pasazera 😊. Tihle malý Bzucaci moc velkou nosnost mít nebudou.
@Mikesus Doufám že si to kupoval jako soukromá osoba a ne na IČO 😋 Tahle malá auta se v drtivé většině kupují do půl milionu jako jediné auto v rodině, tvůj příklad nákupu na firmu je trochu irelevantní…
@Mikesus
Ano, i mně se to takto líbí víc. Zejména v edici Roland-Garros v odstínu šedá schiste satin působí mimořádně elegantně.
www.wilsons.co.uk/renault/new/cars/renault/5/5-110kw-roland-garros-comfort-range-52-kwh-5dr-auto-hatchback-30061
Ano, i mně se to takto líbí víc. Zejména v edici Roland-Garros v odstínu šedá schiste satin působí mimořádně elegantně.
www.wilsons.co.uk/renault/new/cars/renault/5/5-110kw-roland-garros-comfort-range-52-kwh-5dr-auto-hatchback-30061
@DonVito Nic hloupějšího si nevymyslel? Chceš auto a půjdeš do MHD? Asi ne... Spíš do bazaru a místo nového si koupíš zánovní...
Stejně jako ty jezdíš nějakou olítanou EV šlupkou, taky půjdeš do MHD?
Stejně jako ty jezdíš nějakou olítanou EV šlupkou, taky půjdeš do MHD?
@Horký Rom Vzhledem k tomu, že nebudou dělat spalovací verzi, je tento designově nesporně zajímavý počin předen odsouzen k neúspěchu. Škoda ho, při použití normálního pohonu a z toho vyplývajícího univerzálního využití a výrazně nižší ceny by novodobá "Čtyřka L" měla jistě úspěch!
@traveldrive Na město ti stačí i třeba starší e-Up nebo Citigo-e za půlku a vyjde to nastejno, pokud už chceš jít do elektra. Případně nový Mitsu Space Star Intense za 360tis Kč a budeš na tom líp...
@Zdenek Sobotka fanatismus některých je fascinující 🤣 Elektro je 100 let překonaná špatná cesta v motorismu 👎 Předražené křápy co nikam nedojedou a buzerují majitele aplikací kusy má jet k dobiječce 🤣
@ericn
S 1,4 reknemez (když trochu přestřelil) 1200 kg, tak mi tam furt faliruje 300 kg, což není zrovna málo.
S 1,4 reknemez (když trochu přestřelil) 1200 kg, tak mi tam furt faliruje 300 kg, což není zrovna málo.
@Arese
V malém autě budiž, když budou v nabídce třená i nějaké blbuvzdorne 1,4 tak s tím nemám problém. Ať si každý vybere dle potřeb a chuti.
V malém autě budiž, když budou v nabídce třená i nějaké blbuvzdorne 1,4 tak s tím nemám problém. Ať si každý vybere dle potřeb a chuti.
@Horký Rom
Cikáne, pletete se. Vzhledem k tomu že to je bzucak tak o prodejich původní R4 si to může nechat jen zdát. Podobně co se týká R5.
Cikáne, pletete se. Vzhledem k tomu že to je bzucak tak o prodejich původní R4 si to může nechat jen zdát. Podobně co se týká R5.
@Marquis de Sade V mém příspěvku není nic sprostého či neslušného, asi jste si ho špatně přečetl. 🙂
@Pepa_007 150 stačí aj za mesto, a aj na diaľnici sa to dá. Ale asi si nebudeš kupovať malý elektromobil na lietanie po diaľnici.
@Pepa_007 Pepo za tu cenu do města,kdo si to koupí? Klasická rodina je ráda za nové auto, druhé do města za ty peníze nekoupi. A kdo má peníze jezdí po městě s velkým SUV. Jo pár lidí se najde co se jim to auto líbí
zpravy.aktualne.cz/…af20cc47ab5f122/
Zpráva uvádí, že tato škola přijímala financování z Kataru a dalších států Perského zálivu a že její učební materiály "obsahují prvky odporující demokratickým hodnotám".
Ja jsem rad, za svuj elektromobil a jezdim radeji na ceske uhli nez na ropu...
Na vetsinu zdejsich diskuteru bohuzel funguje marketing nejvetsich a nejmocnejsich firem zcela bezchybne. Kdyz jsou skalopevne presvedceni o spravnosti spalovani ropy a o tom, ze konec paleni ropy pro ne znamena zhrouceni sveta.
👎
en.m.wikipedia.org/…iki/Saudi_Aramco
As of 2024, it is the fourth-largest company in the world...