Ekonomika
@Lempl Klaun Musíš brát v potaz, že někteří na vic nemají než podkuřovat rohypnolovi za jeho bláboli. To je tady vidět i na té reakci. Sami jí smažené řízky a mysli si, ze takovej hnus ji i ostatní.
Kolikrat jsem tady, na autoforu atd cet jak se prodej BEV bez dotací zhroutí.
A prisel nekdo z tech lidi a rekl:”Spletl jsem se”?
A prisel nekdo z tech lidi a rekl:”Spletl jsem se”?
@WinDiesel Ano s tím souhlasím, že když je tam zapocitano i mhev, je ta statistika o ničem. Hev jsou benziny a phev diesely zanedbatelné, jelikož všichni pochopili, že je to nesmysl a jen mercedes se z toho snaží dostat peníze zpět za vývoj tohoto nesmyslu.
@ptr078 Chápu že jis takovej hnus, ale ostatní nejsou takoví, aby jedli něco takového. Ještě že nemusim jist řízky a paštiky jako ty. Jinak by tě to ani nenapadlo, že něco takového jim, to máš od sebe. Užij si to, já tohle tedy vynechám.
@rohYpnol
Tady je TOP 10 registraci elektro v Německu v květnu:
1. VW ID.7 - 3.146 ks
2. VW ID.3 - 2.939 ks
3. Skoda Elroq - 2.690 ks
4. VW ID.4, ID.5 - 2.310 ks
5. Skoda Enyaq - 1.844 ks
6. Audi A6 - 1.666 ks
7. Audi Q6 - 1.542 ks
8. Seat Born - 1.474 ks
9. BMW X1 - 1.285 ks
10. Hyundai Inster - 1.122ks
Tady je TOP 10 registraci elektro v Německu v květnu:
1. VW ID.7 - 3.146 ks
2. VW ID.3 - 2.939 ks
3. Skoda Elroq - 2.690 ks
4. VW ID.4, ID.5 - 2.310 ks
5. Skoda Enyaq - 1.844 ks
6. Audi A6 - 1.666 ks
7. Audi Q6 - 1.542 ks
8. Seat Born - 1.474 ks
9. BMW X1 - 1.285 ks
10. Hyundai Inster - 1.122ks
@Dušan Trnka Škoda je česká firma, patří německému koncernu. Ale vozy se od ní do Německa importují, takže klid, všechno je v pořádku.
@rohYpnol
No a? To je jako všechno?!
Takže kdo není členem tvojí úderky a nezpívá ti ódy, ten hned dostane BAN?!?
Tak to nebude na Zlatý ventilek, to bude přímo na Diamantový výfuk!!!
🤣🤣🤣
No a? To je jako všechno?!
Takže kdo není členem tvojí úderky a nezpívá ti ódy, ten hned dostane BAN?!?
Tak to nebude na Zlatý ventilek, to bude přímo na Diamantový výfuk!!!
🤣🤣🤣
@redakce
Milá redakce auto.cz,
dovoluji si vás upozornit, že místní hvězdný moderátor s přezdívkou Rohypnol mi zcela bez důvodu vyhrožuje BANem, čímž se, dle mého skromného názoru, poněkud utrhl z moderátorského řetězu. Nepoužil jsem žádné vulgarismy, nedeformoval jsem nicky jiných diskutujících, ba ani caps lockem jsem nehřímal.
Pokud skutečně přiletí BAN, beru to jako oficiální coming-out onoho Rohypnola coby dalšího maskovaného člena moderačního sboru. Tedy: gratuluji k odhalení!
S úctou (a s popcornem v ruce), věrný čtenář fóra, který měl tu smůlu, že si toho všiml.
Milá redakce auto.cz,
dovoluji si vás upozornit, že místní hvězdný moderátor s přezdívkou Rohypnol mi zcela bez důvodu vyhrožuje BANem, čímž se, dle mého skromného názoru, poněkud utrhl z moderátorského řetězu. Nepoužil jsem žádné vulgarismy, nedeformoval jsem nicky jiných diskutujících, ba ani caps lockem jsem nehřímal.
Pokud skutečně přiletí BAN, beru to jako oficiální coming-out onoho Rohypnola coby dalšího maskovaného člena moderačního sboru. Tedy: gratuluji k odhalení!
S úctou (a s popcornem v ruce), věrný čtenář fóra, který měl tu smůlu, že si toho všiml.
7 : 3
Koncern VAG vs. zbytek...
0 : 10
BEV vs. ICE... 😆
Číslo 6
Octavia 4, ta údajně nekvalitní, nespolehlivá Octavia... 🤣🤣🤣
Tohle jsou klíčová čísla.
Koncern VAG vs. zbytek...
0 : 10
BEV vs. ICE... 😆
Číslo 6
Octavia 4, ta údajně nekvalitní, nespolehlivá Octavia... 🤣🤣🤣
Tohle jsou klíčová čísla.
@rohYpnol
Vážně? Tak proč jsem tady a ještě bez BANu?!
Vem si svůj prášek, zoufalče !!!
😆😂🤣
🤣😂😀
😆😂🤣
Vážně? Tak proč jsem tady a ještě bez BANu?!
Vem si svůj prášek, zoufalče !!!
😆😂🤣
🤣😂😀
😆😂🤣
@rohYpnol Jsi jak reklamní banner v komentářích, zbytečnej a předvídatelnej. Tvá jediná funkce: tapetovací troll. Bye.
Plug-iny a elektromobily mají dohromady 28%. Bez dotací. To je velmi slušný. Kolikže to bylo před 10 lety? 1-2%?
Takže ty počty motorizací jsou zcela nesmyslné, když nevíme, kolik hybridů a mildhybridů i PHEV bylo s dieselem a kolik s benzínem.
@rohYpnol Kez by se tady objevila i data z Francie, Britanie, Spanelska atd... Tam VAG zas ten zbytek sveta tak nedrti. Ale pro hykaly a nadsence zkrizenejch vidli je Nemecko modla.
@Lempl Klaun
Multinicku Max Headroom = Lempl Klaun = Markquies de Sade, nech si tyhle řeči od cesty. Nebo opět dostaneš BANíček za porušování pravodel diskuse!😎
Multinicku Max Headroom = Lempl Klaun = Markquies de Sade, nech si tyhle řeči od cesty. Nebo opět dostaneš BANíček za porušování pravodel diskuse!😎
@rohYpnol Ved pockaj, don paritova a miketrusova uderka doje nedelny rizek a vysvetli ti, ako to v skutocnosti je. 🤣 radsej si zapni koniec le mans
@Lempl Klaun
Diskusní pravidla porušuje zjevně právě multinick Max Headroom = Lempl Klaun = Markquies de Sade.
Diskusní pravidla porušuje zjevně právě multinick Max Headroom = Lempl Klaun = Markquies de Sade.
Bída. Asi jinak se ta čísla označit nedají. Kde jsou časy, kdy golf dělal 20000ks měsíčně a corsa 10000.Teď má golf na prvním místě pod 10000 ks. To nesvědčí o moc dobrých prodejích. A to přesto že německo, které je 8x větší než čr, má 12x vyšší prodeje.
@psel
Jistě. A kdyby id.3 byl Golf tak je první, co.?? Jo, ty vždycky přijdeš s kvalitní demagogií.
Jistě. A kdyby id.3 byl Golf tak je první, co.?? Jo, ty vždycky přijdeš s kvalitní demagogií.
No však je taky Škodovka domácí, tedy německé, auto.
Jen vyrobené v zahraničí.
Ostatně stejně jako Seat.
Jen vyrobené v zahraničí.
Ostatně stejně jako Seat.
Ono je to v podstate jedno. Tie registrácie sú zväčšia firemné vozidlá. Priemerný vek vozidiel v Nemecku je 10 rokov na Slovensku 15 (údaj z roku 2023). A to sa do toho priemeru rátajú všetky osobné vozidlá ako firemné (ktoré sú zväčša novšie) tak súkromné (ich vek bude logicky ešte vyšší možno aj 18-19 rokov). Green deal chce zakázať spaľovacie autá a prejsť na elektro. Samozrejme to je nereálna predstava Eurobyrokratov. Stačí sa pozrieť na to ktoré autá v registráciách prevažujú a to naprieč krajinami EÚ.
Osobne nepoznám nikoho kto by mal jedno auto, kúpil EV a pred tým mal spaľovák. Každého čo má EV tak je to druhé alebo dokonca tretie auto v domácnosti. Každý čo dnes jazdí na spaľováku a ide meniť za nové volí spaľovák. Som zvedavý ako ten ich Green deal dopadne. Len aby nebolo pozde keď zistia, že to je sprostosť.
Osobne nepoznám nikoho kto by mal jedno auto, kúpil EV a pred tým mal spaľovák. Každého čo má EV tak je to druhé alebo dokonca tretie auto v domácnosti. Každý čo dnes jazdí na spaľováku a ide meniť za nové volí spaľovák. Som zvedavý ako ten ich Green deal dopadne. Len aby nebolo pozde keď zistia, že to je sprostosť.
Škoda a importovaná značka ? Veď je to nemecká značka z koncernu VW a je registrovaná nie v ČR, ale v Luxemburgu ...
@Mikesus Rezen si este ani nevidel, zijes vyhradne z cerstvo natrhanych krabov a lososov z vlastnej zahradky
Kdyby se ID7 jmenovalo passat, tak by byla tato sestava na třetím místě.
Takže místo 11 je ID7, místo 16 je ID3 a místo 19 je pozor Elroq. Gratulace do MB.