Novinky
@traveldrive
Jake teda jsou ty “ relevantné informácie”.
Protoze panuje vedecka shoda podložena měřením o vlivu CO2 z fosilních paliv na globálním oteplování.
Jake teda jsou ty “ relevantné informácie”.
Protoze panuje vedecka shoda podložena měřením o vlivu CO2 z fosilních paliv na globálním oteplování.
@Dzinus Nepleť hlúposti. Skleníkové plyny nehrajú v globálnom otepľovaní zásadnú rolu, rozhodne nie tie, ktoré produkuje človek tým, že sa vozí v aute so spaľovákom. Lenže to by niekto nesmel byť hluchý a slepý a počúvať relevantné informácie namiesto zavádzajúcich klamstiev z Bruselu. To vytrvalé lipnutie na hlúpych, nepravdivých klišé, naviac, žiaľ, účelovo vytvorených, je neuveriteľné.
@Hendly konkurence je potřebná, ale nissan zrovna není v pozici, kdy by mohl dělat riskantní rozhodnutí.
@Arese
Za legendu bych ho neoznacil. Spis prave jak pise ericn, průkopníka a zaroven symbol nevyužitý možnosti a zahození příležitosti. Mohli na zkušenostech těžit, místo toho dělali jednu chybu za druhou a konečně dnes po nějakých 12 letech mají tu nejzákladnější a nejdůležitější věc, termomanagement baterie.
Za legendu bych ho neoznacil. Spis prave jak pise ericn, průkopníka a zaroven symbol nevyužitý možnosti a zahození příležitosti. Mohli na zkušenostech těžit, místo toho dělali jednu chybu za druhou a konečně dnes po nějakých 12 letech mají tu nejzákladnější a nejdůležitější věc, termomanagement baterie.
@ericn Tak zase nepredaval toho malo, cez 3.3 mil aut. Najviac usa, japan, cina. Mal by sa uplne stiahnut z europy, orientovat sa na us a japan, v cine ho miestne automobilky aj tak casom zjedia
@Dzinus
ne, duvod proc jezdiz v elektrickym aute je, ze je to komfortnejsi, sviznejsi a hlavne levnejsi
ne, duvod proc jezdiz v elektrickym aute je, ze je to komfortnejsi, sviznejsi a hlavne levnejsi
@twistedTSD
A země mimo EU to stanovili jak? Navíc to není jediná možnost. Mas vodik, mas synteticka paliva, ze je nějaká vize, ještě neznamená ze tomu bude přesně tak jak bys chtěl. Ale důležité je jít k danému cíli, ne ho dosáhnout přesně. A cíl je jasný, zlepšení životního prostředí, zlepšení zdravi populace.
A země mimo EU to stanovili jak? Navíc to není jediná možnost. Mas vodik, mas synteticka paliva, ze je nějaká vize, ještě neznamená ze tomu bude přesně tak jak bys chtěl. Ale důležité je jít k danému cíli, ne ho dosáhnout přesně. A cíl je jasný, zlepšení životního prostředí, zlepšení zdravi populace.
@KANKUNEN
To jsem zvedav na ten ropovar. A hlavně ta energie na "preskoceni " milionů let bude zanedbatelná
To jsem zvedav na ten ropovar. A hlavně ta energie na "preskoceni " milionů let bude zanedbatelná
@traveldrive
Tak nám řekni ty relevantní informace. Velice rád si je přečtu. Zatím vědci dávají jiné, a hlavně to, ze ty emise škodí především lidskému zdraví. Což je v daném případě doprava většinový zdroj.
Tak nám řekni ty relevantní informace. Velice rád si je přečtu. Zatím vědci dávají jiné, a hlavně to, ze ty emise škodí především lidskému zdraví. Což je v daném případě doprava většinový zdroj.
@ericn Clovek by pri takych automobilkach cakal, ze sa nieco naucia a donesu lepsi produkt , ktory dokazu aj predat
@ericn Je to skor prusvih, symbol babractva. Nissan, renault boli medzi prvymi, leaf/zoe, ale nenaucili sa nic, nepretavili svoje skusenosti do buducich generacii. Na leafe sa nissan nenaucil nic, druha generacia bola hadam horsia ako prva, ariyu na ceste nikto ani nevidel. Renault nenaucil frantikov na male ev, zoe bola pemarnena prilezitost. Prisla tesla a vsetkym vyfukla zakaznikov
Leaf a "legenda"?! No, možná leda tak jako nejošklivější hatchback všech dob, navíc s prachmizerným dojezdem a brutálním pádem zůstakové ceny! 😊
Ta hloupá elektrická auta, že jednou bude použitelná akuvrtačka v Lidlu za 1500 bylo jasné hned, že bude jednou akusekačka v Hornbachu za 5t bylo taky jasné hned. Dnes je ale dnes, vývoj už skončil a nějaká auta na baterku nikdy nebudou masovka, ani za sto let. Lidé vymyslí ropovar a tam budou lisovat broučky a stařit je o milion let. Takže i za sto let ropa bude.
Minulý Leaf mohl být sympatické EV, kdyby neměl tak zoufale archaickou techniku. Tohle už vypadá, že by mohlo technikou odpovídat době, ale změna v generický crossover je smutná. Jediné, čím to auto na pohled upoutá, je (z fotek) povedenější interiér než u většiny konkurence.
@Mikesus Pletieš hrušky s kolečkami. Reagoval som na tento nezmysel: "... ze zjevných důvodů musíme přestat s emisí skleníkových plynů."
Mimochodom, ako emisie skleníkových plynov škodia ľudskému zdraviu? Väčšinový zdroj doprava? Aspoň si nevymýšľaj.
Mimochodom, ako emisie skleníkových plynov škodia ľudskému zdraviu? Väčšinový zdroj doprava? Aspoň si nevymýšľaj.
@salamoon
Ten dizajn leafu je bohuzial taky ze by to mohol uz byt aj opel aj renault aj toyota alebo cokolvek ine ... ale vyslovene skarede to uz nie je...
Ten dizajn leafu je bohuzial taky ze by to mohol uz byt aj opel aj renault aj toyota alebo cokolvek ine ... ale vyslovene skarede to uz nie je...
@kesumb
Důvod jezdit ev, aspon za mne, není ani tak cena, ale ten přidaný komfort, pohodlí, okamžité reakce. Ta cena je jen třešnička na dortu. Auto není o šetření, i kdyz to muze byt milé, to není nezbytná věc jako jídlo, voda, hygiena nebo bydlení. Je to určitý prvek komfortu, jako že si v obchode koupíš něco navíc nebo pojedeš na dovolenou. Auto je proste naklad navic.
Důvod jezdit ev, aspon za mne, není ani tak cena, ale ten přidaný komfort, pohodlí, okamžité reakce. Ta cena je jen třešnička na dortu. Auto není o šetření, i kdyz to muze byt milé, to není nezbytná věc jako jídlo, voda, hygiena nebo bydlení. Je to určitý prvek komfortu, jako že si v obchode koupíš něco navíc nebo pojedeš na dovolenou. Auto je proste naklad navic.
@KANKUNEN Je nutné začínat diskusi pokusem o flame? Elektrická auta by nebyla tak kontroverzní, kdyby EU nestanovila, že budou v podstatě jedinou cestou za 10 let, ne za 100.
@traveldrive taky si myslím, Nissan dělá jednu hloupost za druhou. Leaf ani jakékoliv jiné EV ho nezachrání a už vůbec ne EV z Micry 🙈
Ze legenda hmmm... leda pre par vyvolenych ... inak je leaf aspon vzhadom jedno z najskaredsich aut vedla ktoreho je aj juke krasavec ....
Nissan potrebuje normalne auta ako za cias micry almery primery maximy ... lebo tieto kdejake neziskove elektromobily ho rozhodne z brindy nevytiahnu...
Nissan potrebuje normalne auta ako za cias micry almery primery maximy ... lebo tieto kdejake neziskove elektromobily ho rozhodne z brindy nevytiahnu...
Za mna odvazny dizajn, za to palec hore, blizsie k masam by bol onen HB, ale holt to dnes nie je trendy.
Ako povinny zastupca EV kazdej automobilky, mi to pride fajn pocin.
Ako povinny zastupca EV kazdej automobilky, mi to pride fajn pocin.
@Mikesus přesně tak, měli se z chyb první generace poučit, ale bohužel… jen je zopakovali a jsou tam kde jsou…
predok, profil, dizajn kolies fajn. zadne svetla, stresne okno s tym el.''tienenim'', palubna doska nie velmi fajn... ta cast pod vyduchmi s tlacitkami prevodovky dost cudna, aj tie nasvietene (?) tlacitka pod displejom... aryia to ma urobene lepsie.
dojazdy rozne podla vybav... meh.
dojazdy rozne podla vybav... meh.
@twistedTSD tohle je na tom ještě hůře a přesto mají tu drzost to za ty peníze prodávat
//elektrickevozy.cz/…itroen-e-c3-test
//elektrickevozy.cz/…itroen-e-c3-test
SUV mánie pokračuje. Tisící varianta na furt to samé.
Kde jsou hatchbacky? Malá auta typu Fiesta? Nikde, plebs půjde na MHD nebo si koupí malé BEV za cenu spalovací střední třídy. Nabíjet budou prodlužkou z okna paneláku.
Kde jsou hatchbacky? Malá auta typu Fiesta? Nikde, plebs půjde na MHD nebo si koupí malé BEV za cenu spalovací střední třídy. Nabíjet budou prodlužkou z okna paneláku.
Netuším, co bude za sto let, ale dozajista v žádném okamžiku lidských dějin nepřestal vývoj jít kupředu. Dokonce v čase akceleruje. To je jistota. Stejně jako fakt, že ze zjevných důvodů musíme přestat s emisí skleníkových plynů. To je důvod, proč v autech nespalovat fosilní paliva, nikoli jejich nedostatek.