Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Nissan Leaf oficiálně: Z elektrické legendy je SUV s dojezdem přes 600 km

43 komentářů

Avatar - Dzinus
Dzinus
@KANKUNEN

Netuším, co bude za sto let, ale dozajista v žádném okamžiku lidských dějin nepřestal vývoj jít kupředu. Dokonce v čase akceleruje. To je jistota. Stejně jako fakt, že ze zjevných důvodů musíme přestat s emisí skleníkových plynů. To je důvod, proč v autech nespalovat fosilní paliva, nikoli jejich nedostatek.
Hendly
@traveldrive
Jake teda jsou ty “ relevantné informácie”.
Protoze panuje vedecka shoda podložena měřením o vlivu CO2 z fosilních paliv na globálním oteplování.
traveldrive
@Dzinus Nepleť hlúposti. Skleníkové plyny nehrajú v globálnom otepľovaní zásadnú rolu, rozhodne nie tie, ktoré produkuje človek tým, že sa vozí v aute so spaľovákom. Lenže to by niekto nesmel byť hluchý a slepý a počúvať relevantné informácie namiesto zavádzajúcich klamstiev z Bruselu. To vytrvalé lipnutie na hlúpych, nepravdivých klišé, naviac, žiaľ, účelovo vytvorených, je neuveriteľné.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Hendly konkurence je potřebná, ale nissan zrovna není v pozici, kdy by mohl dělat riskantní rozhodnutí.
Hendly
V tomto segmentu uz je narvano…bude to mit tezke.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Za legendu bych ho neoznacil. Spis prave jak pise ericn, průkopníka a zaroven symbol nevyužitý možnosti a zahození příležitosti. Mohli na zkušenostech těžit, místo toho dělali jednu chybu za druhou a konečně dnes po nějakých 12 letech mají tu nejzákladnější a nejdůležitější věc, termomanagement baterie.
ptr078
@ericn Tak zase nepredaval toho malo, cez 3.3 mil aut. Najviac usa, japan, cina. Mal by sa uplne stiahnut z europy, orientovat sa na us a japan, v cine ho miestne automobilky aj tak casom zjedia
kesumb
@Dzinus
ne, duvod proc jezdiz v elektrickym aute je, ze je to komfortnejsi, sviznejsi a hlavne levnejsi
Avatar - Jenik3
Jenik3
Napadá mne otázka: bude to nissanu stačit, aby se udržel při životě?
Hendly
@del42sa
Odkaz je absolutně o jinem tematu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@twistedTSD
A země mimo EU to stanovili jak? Navíc to není jediná možnost. Mas vodik, mas synteticka paliva, ze je nějaká vize, ještě neznamená ze tomu bude přesně tak jak bys chtěl. Ale důležité je jít k danému cíli, ne ho dosáhnout přesně. A cíl je jasný, zlepšení životního prostředí, zlepšení zdravi populace.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
To jsem zvedav na ten ropovar. A hlavně ta energie na "preskoceni " milionů let bude zanedbatelná
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Tak nám řekni ty relevantní informace. Velice rád si je přečtu. Zatím vědci dávají jiné, a hlavně to, ze ty emise škodí především lidskému zdraví. Což je v daném případě doprava většinový zdroj.
ericn
@traveldrive souhlas 😋
traveldrive
@Jenik3 Nie.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Dzinus
👍
ptr078
@ericn Clovek by pri takych automobilkach cakal, ze sa nieco naucia a donesu lepsi produkt , ktory dokazu aj predat
ericn
@ptr078 já nepsal, že úspěšný 🤣😉
ptr078
@ericn Je to skor prusvih, symbol babractva. Nissan, renault boli medzi prvymi, leaf/zoe, ale nenaucili sa nic, nepretavili svoje skusenosti do buducich generacii. Na leafe sa nissan nenaucil nic, druha generacia bola hadam horsia ako prva, ariyu na ceste nikto ani nevidel. Renault nenaucil frantikov na male ev, zoe bola pemarnena prilezitost. Prisla tesla a vsetkym vyfukla zakaznikov
ericn
@Arese Leaf legenda rozhodně není, spíš bych použil slovo “průkopník” 😂
Arese
Leaf a "legenda"?! No, možná leda tak jako nejošklivější hatchback všech dob, navíc s prachmizerným dojezdem a brutálním pádem zůstakové ceny! 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ta hloupá elektrická auta, že jednou bude použitelná akuvrtačka v Lidlu za 1500 bylo jasné hned, že bude jednou akusekačka v Hornbachu za 5t bylo taky jasné hned. Dnes je ale dnes, vývoj už skončil a nějaká auta na baterku nikdy nebudou masovka, ani za sto let. Lidé vymyslí ropovar a tam budou lisovat broučky a stařit je o milion let. Takže i za sto let ropa bude.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Minulý Leaf mohl být sympatické EV, kdyby neměl tak zoufale archaickou techniku. Tohle už vypadá, že by mohlo technikou odpovídat době, ale změna v generický crossover je smutná. Jediné, čím to auto na pohled upoutá, je (z fotek) povedenější interiér než u většiny konkurence.
traveldrive
@Mikesus Pletieš hrušky s kolečkami. Reagoval som na tento nezmysel: "... ze zjevných důvodů musíme přestat s emisí skleníkových plynů."
Mimochodom, ako emisie skleníkových plynov škodia ľudskému zdraviu? Väčšinový zdroj doprava? Aspoň si nevymýšľaj.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@salamoon

Ten dizajn leafu je bohuzial taky ze by to mohol uz byt aj opel aj renault aj toyota alebo cokolvek ine ... ale vyslovene skarede to uz nie je...
Avatar - del42sa
del42sa
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kesumb
Důvod jezdit ev, aspon za mne, není ani tak cena, ale ten přidaný komfort, pohodlí, okamžité reakce. Ta cena je jen třešnička na dortu. Auto není o šetření, i kdyz to muze byt milé, to není nezbytná věc jako jídlo, voda, hygiena nebo bydlení. Je to určitý prvek komfortu, jako že si v obchode koupíš něco navíc nebo pojedeš na dovolenou. Auto je proste naklad navic.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@KANKUNEN Je nutné začínat diskusi pokusem o flame? Elektrická auta by nebyla tak kontroverzní, kdyby EU nestanovila, že budou v podstatě jedinou cestou za 10 let, ne za 100.
ericn
@traveldrive taky si myslím, Nissan dělá jednu hloupost za druhou. Leaf ani jakékoliv jiné EV ho nezachrání a už vůbec ne EV z Micry 🙈
MarekAbsolon
Nesmysl zeleného choreho mozku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ze legenda hmmm... leda pre par vyvolenych ... inak je leaf aspon vzhadom jedno z najskaredsich aut vedla ktoreho je aj juke krasavec ....
Nissan potrebuje normalne auta ako za cias micry almery primery maximy ... lebo tieto kdejake neziskove elektromobily ho rozhodne z brindy nevytiahnu...
Avatar - lamal
lamal
Za mna odvazny dizajn, za to palec hore, blizsie k masam by bol onen HB, ale holt to dnes nie je trendy.
Ako povinny zastupca EV kazdej automobilky, mi to pride fajn pocin.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Naplňuj si svoje vznešené cíle sám a za svoje.
ericn
@Mikesus přesně tak, měli se z chyb první generace poučit, ale bohužel… jen je zopakovali a jsou tam kde jsou…
Avatar - salamoon
salamoon
predok, profil, dizajn kolies fajn. zadne svetla, stresne okno s tym el.''tienenim'', palubna doska nie velmi fajn... ta cast pod vyduchmi s tlacitkami prevodovky dost cudna, aj tie nasvietene (?) tlacitka pod displejom... aryia to ma urobene lepsie.
dojazdy rozne podla vybav... meh.
Avatar - del42sa
del42sa
@twistedTSD tohle je na tom ještě hůře a přesto mají tu drzost to za ty peníze prodávat

//elektrickevozy.cz/…itroen-e-c3-test
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
SUV mánie pokračuje. Tisící varianta na furt to samé.
Kde jsou hatchbacky? Malá auta typu Fiesta? Nikde, plebs půjde na MHD nebo si koupí malé BEV za cenu spalovací střední třídy. Nabíjet budou prodlužkou z okna paneláku.
Avatar - kuk
kuk
@KANKUNEN Ropy je dost akorát už jí nikdo nebude chtít. Ha ha. 😜😂
Avatar - kuk
kuk
@KANKUNEN Ok boomer, už začni sbírat brouky ať si dojedeš aspoň pro rohlíky. 😜🤪
Pavel Hruška
Příspěvek podléhá schvalování.
Pavel Hruška
Příspěvek podléhá schvalování.
Pavel Hruška
Příspěvek podléhá schvalování.
Miroslav Lengyel
Příspěvek podléhá schvalování.