Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZapalovací svíčky zlepšují hospodárnost motoru. Kdy jste je naposledy měnili?
16 komentářů
Meky
nie je sviecka ako sviecka.
Ked sviecka, tak samozrejme NGK.
A je rozdiel ci je platinova alebo obycajna.
Platinova bezne 90 000 km da (a aj to je predpisane), obycajne maju dost po ovela kratsom temrine.
Ked sviecka, tak samozrejme NGK.
A je rozdiel ci je platinova alebo obycajna.
Platinova bezne 90 000 km da (a aj to je predpisane), obycajne maju dost po ovela kratsom temrine.
@Meky A tie obyčajné sú ešte lojové, alebo už parafínové...? 😁 😉
@Meky : pokud zapalovací svíčka, tak samozřejmě Denso. NGK se dílem vyrábí v Evropě a proto je jejich kvalita kolísá, každý motorkář vám to potvrdí.
A je vidět že toho mnoho nevíte protože trh už dávno ovládly svíčky iridiové, platina už je zcela zapomenuta, kromě záporných elektrod na iridiových svíčkách ....
A je vidět že toho mnoho nevíte protože trh už dávno ovládly svíčky iridiové, platina už je zcela zapomenuta, kromě záporných elektrod na iridiových svíčkách ....
WinDiesel
Ježiš to je slabý článek. Iridiové svíčky, tedy jejich hroty se neupalují ale to by si musel autor článku něco nastudovat. Kvalita NGK je kolísavá, lepší jsou Denso. Čekal jsem že autor článku tam někde nenápadně NGK podstrčí.
Asi by chtělo si v tom udělat jasno. Stejně tak nerozumím co autor myslí tím "pomalejším" zapálením směsi. Směs se jiskrou buď zapálí, nebo nezapálí.
Určitě, e😜erti na bezsvickova auta tu jsou a rádi by je v nutili všem 😊
Raději se autora nebudeme ptát jaký obsah má jeho auto neb by jsme mohli dostat odpověď ve stylu 4 lidí pohodlně.