Novinky
@traveldrive nikdo to nechce a proto už to sem tam potkavam. Na to, ze se to tu prodává chvilinku, bez historie, tak mi to přijde jako dobre. Potkat to jednou týdně, neni zas tak špatné
@traveldrive a jak tím zákazník vyhraje? Ze bude menší konkurence a zavedené automobilky budou nadále nenažraně obirat svou klientelu?
@Michal Ježek viděl jsem to naživo, nic co by se vymykalo... krom debilního jména komoda...
@Michal Ježek design je subjektivni, ale mně to přijde jako vybírat mezi ošklivým a ošklivým.
@Michal Ježek to je jak kdybys mi dal porovnat dvě kozy na pastvě a chtěl bys, abych řekl, která je hezčí😊
@Robert Hlavatý Tak ako sa nasli ludia co kupili olcit, nubiru, nexiu, espero atd, niekto sa najde aj na kupu tohto.
Přemýšlím, kdy jsem naposledy viděl hnusnější auto. A ještě k tomu koupit čínské auto....
@Man Ký Nejsem fanda Škodovky, ale Karog je nesrovnatelně hezčí. A na záruky je spoleh.
@ericn
Omodu bych si nekoupil, ale pozor, ať na tento povýšený přístup a podceňování my Evropané nedojedeme. Jejich inovační cyklus oproti evropským značkám je zkrácený na polovinu. A k té servisní síti: díval jsem se, kdo to u nás prodává, a častou jsou to zavedení prodejci s portfoliem i jiných značek, včetně např. Volva, BMW nebo Land Roveru.
A ano, název značky se nepodařil a ještě horší je Jaecoo, prý složenina "Jaeger" a "Cool" 😄 . Jejich marketing asi fasuje v práci poctivý matroš na hulení.
Omodu bych si nekoupil, ale pozor, ať na tento povýšený přístup a podceňování my Evropané nedojedeme. Jejich inovační cyklus oproti evropským značkám je zkrácený na polovinu. A k té servisní síti: díval jsem se, kdo to u nás prodává, a častou jsou to zavedení prodejci s portfoliem i jiných značek, včetně např. Volva, BMW nebo Land Roveru.
A ano, název značky se nepodařil a ještě horší je Jaecoo, prý složenina "Jaeger" a "Cool" 😄 . Jejich marketing asi fasuje v práci poctivý matroš na hulení.
@Lempl Klaun Tak si to kup, co je mi platné i kdyby to bylo dobré, když nevím jestli za rok tu budou nadále fungovat, servisní síť a tak dále. Ale pár omezených jedinců se najde. Budeš mezi nimi? Doporucis to, když bude to auto dobre s čistým svědomím říci jo kupujte to?
Cinske auto - no go.. Synteticka kuze - absolutni no go.. To je takovy problem dat tam normální latkovy potahy??
To se vyhazuje po dojetí nádrže, ne. Postup Číny na Evropský autotrh je ještě zmatenější než GD.
@Michal Chmelař to není povýšenecký přístup, ale máme vyšší nároky na značku a její servisní síť. Tyhle čínské rychlokvašky nemusí za 3 roky vůbec existovat = nebudou ani díly z čeho je servisovat. Evropský zákazník je konzervativní a jde na jistotu…
@Mikesus tak to kecáš, protože Omody 5 je prodalo letos jen 55ks (tj o 100ks si můžou nechat jen zdát) a potkat nějaký se rovná skoro zázraku, pokud nejedeš kolem prodejce 🤣 Nebo si to někdo koupil kolem tebe a potkáváš pořad jedno a to samé auto… já za poslední půl rok neviděl ani jedno a to jezdím po celé republice😋
No jo, kdo by si taky chtěl koupit Čínskou “Komodu”. Budou muset ti chlapci z východu ještě níž, pokud ty svoje werky chtějí prodavat. Jejich renomé je bídné, o přiblblém názvu nemluvě a servisní síť neexistuje… Tady nejsme v Číně, ale v Evropě, třeba jim to i někdy dojde…
@kajmik01 V 90siatkach na japonske? Slusne povedane, nemozete sa mylit viac. Resp. To boli nejake babicky zo zahradkarskeho klubu posazavi? Civic, Accord, legend, sunny, primera, maxima, 323, 626, xedos 6,9, corolla, ecarina, celica.....a dalej sa mi nechce pisat
@traveldrive v devadesátkách se spousta lidí dívala přes prsty na japonská auta, o 10 let později na korejce a teď zase na číňany 😁
@Robert Hlavatý Český zákazník vyhrá, keď im tie šmejdy zhnijú v skladoch a ďalšie už radšej neprivezú.
@ericn
Ano, čínské značky jsou teď ve fázi konsolidace, hodně jich zanikne, ale některé přežijí. A já jsem právě psal o té době potom, nebude to trvat dlouho, zůstane několik silných značek a ty se pravděpodobně dokážou proti evropské konkurenci etablovat. Vždy tu zkušenost už máme dvakrát, od 80. let s Japonci a od 90. let s Korejci. Konzervativnost evropského zákazníka má limity. Podívej se, jak se proměnil evropský trh právě v důsledku velkého nástupu Japonců a Korejců. Kde je např. kdysi slavný Fiat?
Ano, čínské značky jsou teď ve fázi konsolidace, hodně jich zanikne, ale některé přežijí. A já jsem právě psal o té době potom, nebude to trvat dlouho, zůstane několik silných značek a ty se pravděpodobně dokážou proti evropské konkurenci etablovat. Vždy tu zkušenost už máme dvakrát, od 80. let s Japonci a od 90. let s Korejci. Konzervativnost evropského zákazníka má limity. Podívej se, jak se proměnil evropský trh právě v důsledku velkého nástupu Japonců a Korejců. Kde je např. kdysi slavný Fiat?
@traveldrive
Ano, nevidím žádnou velkou souvislosti mezi marketingem a konstruktéry, jsou to obvykle ve firmách dva úplně jiné světy. A pokud jde o servisáky, jsou to Češi, znovu říkám, všimni si, že to u nás nabízejí prodejci s tradicí a se zkušenostmi, kteří určitě servisní zázemí mají. Jistěže jdou do určitého rizika, že jim značka v Číně za pár let zanikne, ale ti prodejci rychlokvašky nejsou a nemyslím si, že by do toho šli bez plánu B.
Ano, nevidím žádnou velkou souvislosti mezi marketingem a konstruktéry, jsou to obvykle ve firmách dva úplně jiné světy. A pokud jde o servisáky, jsou to Češi, znovu říkám, všimni si, že to u nás nabízejí prodejci s tradicí a se zkušenostmi, kteří určitě servisní zázemí mají. Jistěže jdou do určitého rizika, že jim značka v Číně za pár let zanikne, ale ti prodejci rychlokvašky nejsou a nemyslím si, že by do toho šli bez plánu B.
@Michal Chmelař Ak takto hodnotíš ich marketingovú prácu, prečo hodnotíš ich inovačný cyklus a iné aspekty ich produkcie úplne iným metrom? Myslíš, že majú skvelých konštruktérov, servisákov a neviem koho, ale marketérov úplne na howno?
@Sevca1 Brouku, pod kůži se ti nedá dostat, tam je jen prázdno a ozvěna. A že čekáš auto, které „bude fungovat“? U tebe spíš překvapí, že zvládneš fungovat ty.
Tvůj pokus o logiku je jako tvoje urážky – ubohý, průhledný a zoufale hlasitý. Pokračuj, vtipálku, s každou větou se propadáš o patro níž. Až skončíš, dej si smajlík. Jiný nástroj ti stejně nezbyl. Bye. 🤡
Tvůj pokus o logiku je jako tvoje urážky – ubohý, průhledný a zoufale hlasitý. Pokračuj, vtipálku, s každou větou se propadáš o patro níž. Až skončíš, dej si smajlík. Jiný nástroj ti stejně nezbyl. Bye. 🤡
@Lempl Klaun Na něco jsem se ptal? Doporucis to s čistým svědomím? Budou tu fungovat za pět let? Třeba! Co mentální mrzacku
@Mikesus Přeci jsi vypustil z úst kromě zápachu také to že auto není samozřejmost. Když na to někdo nemá tak ho mít nebude, třeba že jsou EV drahé.Několikrát jsi v podobném tónu psal.Copak že najednou tady máš sociální cítění? Opět chycen při tvých odpovědi jak se ti to hodí b.l.b.e.c.ku
@Jirka B. Čínský auto, když bude lepší než evropský/korejský, tak klidně. Ale tohle je levná kopie. A ta syntetická kůže k tomu přesně sedí. Stejně jako užranej motor.
@Jiří Kalabza mají zatím ještě na výběr ze zavedených značek, které to zázemí mají, tak proč riskovat s papundeklem z Číny? 😋
@praptak
No Kamiq je jen taková jako větší Fabie, vážně nechápu tuhle uniformitu a vše kolem toho z koncernu VW je jiný jen ten Seat nebo Cupra chcete-li. Jinak je to fakt šedé, hlavně ať to neurazí...
No Kamiq je jen taková jako větší Fabie, vážně nechápu tuhle uniformitu a vše kolem toho z koncernu VW je jiný jen ten Seat nebo Cupra chcete-li. Jinak je to fakt šedé, hlavně ať to neurazí...
@kajmik01 Nie viac ako dnes. Cez prsty sa na Japoncov pozerali v povojnových rokoch, od sedemdesiatych rokov mnohých smiech prešiel. Číňania sa k podobnému stavu ako boli Japonci v deväťdesiatkach ani len nepribližujú. Kórejčania to zvládli rýchlejšie ako Japonci, dnes sú OK, ale tiež nemajú všetky modely super a čo vídam napr. taxíky značiek KIA a Hyundai, nemajú zďaleka takú životnosť ako Toyoty; rozhrkajú sa a končia ako šroty hneď po Daciách. Číňan ako taxi nerobí dobrotu, poznám chlapíka, čo si namiesto novej Octavie kúpil na jazdenie čínske MPV a po necelom roku ho odstavil. Rozklepané, ošúchané, ale hlavne menej klientov, mnohí si neznáme čínske auto (značku a typ auta vidíš v aplikácii) proste nezavolajú. Kdeže, čínske auto ani omylom.
@Jiří Kalabza Však jsem rád za ten "šedý" design. Ale neřekl bych, že např. Kamiq je stejný, jako ostatní Škodovky.
@Lempl Klaun Krása, vodim si tě tu jak kačera na provázku. Ale zase žádná odpověď na to auto kde je šance že bude fungovat. Copak? Já vím napsal jsi hloupost. Pořád mi vrtá hlavou proč inteligentní člověk tu se mnou straci čas ☝️, s člověkem trpící frustrací. Nemyslíte vážený diskutující že je to divné. Že by mi chtěl pomoci. Ne ne je to vůl, jak tu ostatně delší dobu předvádí. Tak se loučím a zase někdy příště až budeš perlit s Mikestrusem
@Lempl Klaun Brouku pěkně jsem se ti dostal pod kůži. Takový román pro nulu co trpí frustrací 😁😁😁 S tebou bude ještě sranda. Pořád doporucujes auto, kde je šance že bude fungovat. To je dobrý rozpor. Já chci auto které bude fungovat ne že snad. No u tebe mne to nepřekvapuje. Ještě mi písni román, děkuji
@Sevca1 Z tvého výlevu je krásně vidět, že když chybí argumenty, nastupuje výsměch, smajlíky a mentální mlha. Vlastně jsi to napsal přesně tak, jak jsi asi i přemýšlel: rychle, naštvaně a bez zastávky na rozum.
Rozčiluje tě angličtina? Inu, není pro každého. Stejně jako se nehodí každý člověk do diskuse, kde se předpokládá aspoň základní úroveň porozumění. Tys očividně přišel jen rozdávat své urážlivé fráze jako pubertální klaun, který doufá, že hlasitý smích zakryje prázdno.
A jestli chceš diskutovat „zásadně takto“, jak píšeš, tak jen potvrzuješ, že nemáš v ruce nic jiného než vlastní frustraci a caps lock. Tvůj styl by možná obstál v komentářích pod videem o Minecraftu, ale tady působí, jako když se školník snaží vést filozofický seminář.
Tak si klidně piš svá “papapapa”, možná ti to dělá dobře. Jen bacha, ať se ti u toho neomylem nezapne mozek. To by mohl být pro tebe šok. Bye. 🤡
Rozčiluje tě angličtina? Inu, není pro každého. Stejně jako se nehodí každý člověk do diskuse, kde se předpokládá aspoň základní úroveň porozumění. Tys očividně přišel jen rozdávat své urážlivé fráze jako pubertální klaun, který doufá, že hlasitý smích zakryje prázdno.
A jestli chceš diskutovat „zásadně takto“, jak píšeš, tak jen potvrzuješ, že nemáš v ruce nic jiného než vlastní frustraci a caps lock. Tvůj styl by možná obstál v komentářích pod videem o Minecraftu, ale tady působí, jako když se školník snaží vést filozofický seminář.
Tak si klidně piš svá “papapapa”, možná ti to dělá dobře. Jen bacha, ať se ti u toho neomylem nezapne mozek. To by mohl být pro tebe šok. Bye. 🤡
@Lempl Klaun Tvl rozloučení v angličtině, pán si myslí že bude vypadat důležité. Ty to doporucujes a hned uvedes že je šance že to bude fungovat. No to moc dohromady nejde. No nic opět jsi vypustil z úst zápach a blbost jako Mikestrus. A ano s vámi dvěma budu zásadně takto diskutovat. JASNÝ!!!. Tak papapapa. Ne že mi ten konec věty sníš 😁😁😁😁😁, to není k papání, hňupe
@Sevca1 Ano, ptal ses. Ano, doporučuju. A ano, pořád je větší šance, že to bude fungovat, než že ty se naučíš diskutovat jako dospělý. Bye.
@Lempl Klaun Samozřejmě že je můj. Nechceš aby byl tvůj nebo Mikestruse. Už tak hloupě nepiš, už takhle jsi na samém dně. Papapa
@Mikesus No bohužel pár omezencu jako ty se najde, zkontroluj jestli také dělají bezpečnostní přestávky. Přeci jenom to bude mít větší dojezd než EV, a tam je doporucujes, tak tady musí je dělat tuplem.
@Michal Ježek
Se musím smát, Škodovka je jedna jako druhá karog nebo kodiaq jedno je, jen velikost je jiná. Suchý a nic neříkající šedý design. Nic méně tohle je asijské auto a z toho portfolia nijak nevybočuje a nejhorší určitě není.
Se musím smát, Škodovka je jedna jako druhá karog nebo kodiaq jedno je, jen velikost je jiná. Suchý a nic neříkající šedý design. Nic méně tohle je asijské auto a z toho portfolia nijak nevybočuje a nejhorší určitě není.
@Jiří Kalabza tak pokud nevidíš rozdíl, je asi čas zajít na oční, případně odevzdat řidičák. Tedy pokud tvrdíš, že Karoq vypadá stejně jako třeba Formentor 😋
@ericn
Konzervativní nebo zblbnutý?
Jistě jsou tací a je jich většina co jdou s mainstreamem, ale naštěstí se najde dost lidí kteří prostě ten design alá VW koncern naštěstí nechtějí...
Konzervativní nebo zblbnutý?
Jistě jsou tací a je jich většina co jdou s mainstreamem, ale naštěstí se najde dost lidí kteří prostě ten design alá VW koncern naštěstí nechtějí...
@psel
Já tady nehodnotím politiku podbízení z Číny a už vůbec neberu všechno za šedý průměr, tím je pro mne až na výjimky především VW a Škoda. Takže klidně si ten šedý průměr užívejte.
Já tady nehodnotím politiku podbízení z Číny a už vůbec neberu všechno za šedý průměr, tím je pro mne až na výjimky především VW a Škoda. Takže klidně si ten šedý průměr užívejte.
@Sevca1 Kačera na provázku? Brouku, ty sis ten provázek omylem omotal kolem krku a teď si myslíš, že vedeš.
O autech mluvíš víc než přemýšlíš, proto to vrže. A že tě překvapuje, proč s tebou ztrácím čas? Inu, každý máme někdy chuť podívat se, jak vypadá lidské dno zblízka. Bye. 🤡
O autech mluvíš víc než přemýšlíš, proto to vrže. A že tě překvapuje, proč s tebou ztrácím čas? Inu, každý máme někdy chuť podívat se, jak vypadá lidské dno zblízka. Bye. 🤡
@Sevca1 Ano, psaní na dně, ale pořád výš než tvůj intelekt. Měj se krásně, a příště si nech papání pro někoho, kdo ti to spolkne. Bye.
@Mikesus hele nenažranej bych v tomto kontextu nepoužíval.
Pokud víš jak to v Číně funguje, tak by jsi si něco takového nemohl koupit. Chudáci ti co bydlí v těch fabrikách aby ti to auto mohli zbouchat v režimu 996. Navíc už je snad všem jasné, že to za co ti to prodávají žádná reálná cena není.
Mají velký průšvih, boří se jim powerpointy a bez růstu nepřežijí. Jediná obrana je to nekupovat.
Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.
Pokud víš jak to v Číně funguje, tak by jsi si něco takového nemohl koupit. Chudáci ti co bydlí v těch fabrikách aby ti to auto mohli zbouchat v režimu 996. Navíc už je snad všem jasné, že to za co ti to prodávají žádná reálná cena není.
Mají velký průšvih, boří se jim powerpointy a bez růstu nepřežijí. Jediná obrana je to nekupovat.
Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.
Smekám, tohle je multitasking hodný Nobelovky za internetový odbornictví. 🤡