Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault poskládal výbavu na míru českým zákazníkům. Cenou se dostal hluboko pod základ

56 komentářů

šofér
Clio s LPG, pokud má ještě o 8% nižší emise má smysl i pro automobilku. Hyundai s motorem o 10 kW nižší ani Polo není konkurence, ty auta nejedou po rovině, natož do ve dvou kopce.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@šofér
Není to pravda. 1,0 mpi je solidní základ. Do města určitě dobrý.

blog.auto.cz/…bii-4-ano-ci-ne/
šofér
@rohYpnol základ možná, ale jezdit s ním je utrpení.
Avatar - praptak
praptak
@šofér Utrpení pro toho, kdo s tím neumí jezdit. Vůbec psát o utrpení v souvislosti s jízdou autem, je absurdní.
šofér
@praptak - hele, praptáku, tady máš odpověď od testéra z rohypnolového článku, tak nepindej: " Jízda v dnešním provozu po okreskách je s Fabií 1,0 mpi skutečně tou největší výzvou. Při jízdě po okresce jsem se opravdu po dlouhé době v autě necítil bezpečně. S autem jedete v podstatě stylem že na pedál plynu dupnete jak na rýč a čekáte, co se odehraje. A tak nějak jedete a relativně stíháte s běžným okolním provozem. V nížině. Bez zapnuté klimy. Bez manželky, bez dětí… Vedle toho se modlíte, abyste nedojeli cokoliv pomalejšího nad 3,5t, co byste nedej bože potřebovali předjet. Pokud před sebou uvidíte pomaleji jedoucí kamion, začnete odříkávat všechny modlitby co znáte a doufáte, že na příští křižovatce tirák zahne doprava. Nebo doleva. Prostě kamkoliv jinam než vy. Chcete se zbavili té noční můry před vámi.

Předjíždění na okresních cestách je pro Fabii 1,0 mpi zkrátka nadlidský úkol. Každé předjetí plánujete jak rodinnou dovolenou s tchyní, kterou nemáte zrovna v lásce… Nechcete to zažívat. Nechcete to opakovat. A když už se do toho pustíte, chcete si být jisti, že to přežijete"
Hendly
@šofér
Jako nejede to, ale ten popis je zase druhý extrém.
Prasivak P
@Hendly ten popis zodpoveda realite. Raz ked som mal svoje auto v servise tak som absolvoval dlhsiu cestu s 1.0 MPI kde bolo aj par desiatok km po okreskach. Nic rychlejsie nez traktor by som s tym z bezpecnostnych dovodov nepredbiehal. A aj ten jedine na dlhej rovine, kde nic v dohlade nejde. Do mesta realne dynamika toho motoru uplne staci, na dialnici sa clovek nejako dozije aj 130-ky, ale na okreskach je to fakt jak za trest
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@šofér
Po městě to utrpení rozhodně není.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dá se s 1.0MPI jezdit po dálnici ? S HTP to šlo.. @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Máš to v mém článku.
Ve zkratce - ano, lze. Ale samozřejmě defenzivní jízda.
Přímé srovnání s HTP nemám, s HTP jsem jel po dálnici už docela dávno.
ryccardo
@rohYpnol S HTP v předchozí Fabce jsem dal top speed 180 😁 Ale těch 120 je takový optimální víc už to auto dost řve.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ryccardo

1,0 mpi neřve ani ve 130. Ale řekl bych, že těch 130 bude mít problém držet ve stoupáních kolem D1 u Prahy kolem Želivky...
ryccardo
@rohYpnol to tezko rict. Je to mozny. Rozhodne to bude chtit stat slusne na plynu, aby si udrzel rychlost
vencelín
@ryccardo
Htp 180.....
To už písty skoro vylily z motoru.... Kolik to probůh tocilo? A jak dlouho zabralo zrychlení na tu rychlost, pul hodiny, hodinu?
ryccardo
@vencelín to už bylo těsně před omezovačem. Řekl bych na dohled 6000 otáček. Přesně nevím. Spíš jsem koukal na cestu než po budících 😁
A nebylo to úplně po rovině, takže to bylo relativně rychlý 😁 Chtěl jsem prostě zkusit co to dá a jak se to při takovým kalupu chová. A musím říct, že auto bylo stabilní.
vencelín
@ryccardo
To bylo z kopce z Práglu na Beroun, ze 😊?.
Tam to možná tu rychlost i nabere.
S felinkou 40 kW jsem jel nejvíce dle tacho asi 145 či 150 a víc to fakt už zrychlovat nechtělo.
ryccardo
@vencelín Od Hodkovic na Liberec. Je tam takový šikovný kopec na rozjetí a na rovině to pak tu rychlost už umí i udržet 😁 S Feldou zkušenost nemám, ale víc než 150 bych tu slabou taky netipoval 😁 To už musí být docela dobrodružství.
vencelín
@ryccardo
Tam to tak neznám.
Felinka při těch 150 se zas nijak zvlášť nevrtela, jen samozřejmě rvala více než obvykle 😊.
Ona 40 kW verze myslím že měla i oficiální max rychlost těch 150, snad se nepletu.
šofér
@rohYpnol - spíše nelze, rohypnole, nelze... do města ok,. jinak auto k ničemu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@šofér

Viz můj článek...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@šofér

Jenže ono to JE auto do města. A pokud to někdo nechápe, tak to neni chyba auta...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže, když lze jezdit s 1.0MPI po dálnici, tak 200-230k hybrid to nezvládá tvými slovy... 😁 dobrý mozkový obrat.. btw s HTP 51kw se na dálnici jede naprosto v pohodě i 150-170 na rovince, naprosto dostatečné, testováno ve Fabii 2 kombi . Ano pružné zrychlení je samozřejmě horší, ale jezdit se s tim dá @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

OMG... Zase překrucuješ...

Posuzuješ asi vzhledem k výkonu, cenovce, zacílení modelu, konkurenci...
PJ164
@rohYpnol Máte pravdu oba, v obou případech jde o dobrá auta do města a okolí, nikoli na delší cesty. Tyhle malé motory bych ale s ohledem na jejich konstrukci moc netočil
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Něco výkonnějšího než tříválec v litru?
Tycoon
@Pepa_007

Jako alternativa se nabízí litrový motor s třemi válci a kdyby ti to bylo málo, je v nabídce ještě motor s objemem 3x333 ccm.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Tycoon stačila by 1.33 Tce
Avatar - praptak
praptak
@Pepa_007 To musíte ke Capturu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
@Tycoon : já vím že je to úplně jiná třída, ale 3,3 litru v šestiválci zní lépe... a to za stejnou spotřebu jako mají tyto motůrečky
traveldrive
@WinDiesel Tú rovnakú spotrebu si si z ktorého prsta vycucal?
JirkaII
@Pepa_007 Co takhle třílitrový jednoválec?
PJ164
@Pepa_007 Kdo hledá, najde.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Už i importéři a prodejci začínají chápat, že firmy jdou od 10 k 5ti a vyhlídky jsou díky této vládě zoufalé. Takže se snaží oslovit i soukromé zákazníky.
Ano, přesně tyhle modely se tu měly prodávat po tisících a toto měl stát podporovat. A ne dotace na BEV pro podnikatele a podobné nesmysly...
Hendly
@rohYpnol
Jednou jsou auta pro tebe strašně draha, kdyz zlevni tak je to taky spatne.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Co zas meleš za nesmyslsly??? Opět lžeš!
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jak mám rozumět větě "Renault Clio je na českém trhu s 7 762 registracemi druhým nejprodávanějším modelem hned po Capturu, který má za letošní rok na kontě 8 27 registrací."?
šofér
@Stejsn- počkáme na tiskovku, jak to v ACZ mysleli 😊
Avatar - praptak
praptak
@Stejsn Stejně jako u Sandera, v textu: ,,motor má schopných 74 kW", a v tabulce 67 kW.
traveldrive
@praptak 74 kW platí pre LPG, 67 kW to dáva s benzínom.
JirkaII
Malému městskému autu by určitě slušela automatická převodovka a vyhřívaný volant.
Freddka
@JirkaII Tak ale ma to byt levny zejo
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@JirkaII

Základní výbava těchto modelů je dnes vysoce nad tím, co by odpovídalo tomu co je pod kapotou...
Karel Štolař
@JirkaII obojí je u Clia možné
Jiří Kalabza
Proč není do hodnocení zařazena Fabia, když se jedná o stejnou třídu?
traveldrive
@Jiří Kalabza Neblázni. Kto by ju potom chcel?
PJ164
@traveldrive Všichni, protože je skvělá. A nepodbízí se.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
motůrky od 0,9 do 1,2 cha cha no to se vyplatí 😄
traveldrive
@WinDiesel Buď za ne rád, zakrátko nemusia byť ani tie.
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
@WinDiesel já bych napsal motorčeky...
Arese
To od Renaultu relativně není špatná nabídka, ovšem v segmentu B bych rozhodně upřednostil Fabii. Její současná generace se mimořádně povedla a ten silnější litr se 6kvaltem je pro ni docela fajn motorizace(na dnešní poměry). Ovšem cenově vzhledem k nabízené užitné hodnotě) dává větší smysl Scala.
Karel Štolař
@Arese Clio je ale lepší auto, navíc pro lidi kteří jezdí krátké trasy po městě je tu výhoda nepřímovstřiku i u turboverze. Clio má také lepší poměr cena/výbava. A jako poslední Clio je nejprodávanější auto Evropy s to si myslím mluví za vše. Fabia má výhodu lepší ceny na operativní leasing.
PJ164
@Arese Proto se také dost kupují nejen soukromníky, ale i firmami.
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
@Arese proto také se rendlíku říká "žebračenka"
Karel Štolař
Je potřeba poznamenat že Clio Generation se v minulé generaci okolo roku 2019 prodávalo u dealerů jako skladovka za 200 tisíc a to s turbo motorem 0.9. Kdo to auto tehdy koupil v podstatě na něm nemohl prodělat. Tato generace je celkově lepší ale určitě ne o téměř polovinu.
PJ164
V zásadě tu jde pouze o spolehlivost. Spolu se Sanderem je to z dané nabídky jasná volba. Docela by tohle Clio chtěl, jako nákupní taška a meziměstské přibližovadlo je vlastně ideální, pokud nemá nějaké ku*vítko.
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Rendlíka nikdy!