Novinky
Už i importéři a prodejci začínají chápat, že firmy jdou od 10 k 5ti a vyhlídky jsou díky této vládě zoufalé. Takže se snaží oslovit i soukromé zákazníky.
Ano, přesně tyhle modely se tu měly prodávat po tisících a toto měl stát podporovat. A ne dotace na BEV pro podnikatele a podobné nesmysly...
Ano, přesně tyhle modely se tu měly prodávat po tisících a toto měl stát podporovat. A ne dotace na BEV pro podnikatele a podobné nesmysly...
To od Renaultu relativně není špatná nabídka, ovšem v segmentu B bych rozhodně upřednostil Fabii. Její současná generace se mimořádně povedla a ten silnější litr se 6kvaltem je pro ni docela fajn motorizace(na dnešní poměry). Ovšem cenově vzhledem k nabízené užitné hodnotě) dává větší smysl Scala.
@praptak - hele, praptáku, tady máš odpověď od testéra z rohypnolového článku, tak nepindej: " Jízda v dnešním provozu po okreskách je s Fabií 1,0 mpi skutečně tou největší výzvou. Při jízdě po okresce jsem se opravdu po dlouhé době v autě necítil bezpečně. S autem jedete v podstatě stylem že na pedál plynu dupnete jak na rýč a čekáte, co se odehraje. A tak nějak jedete a relativně stíháte s běžným okolním provozem. V nížině. Bez zapnuté klimy. Bez manželky, bez dětí… Vedle toho se modlíte, abyste nedojeli cokoliv pomalejšího nad 3,5t, co byste nedej bože potřebovali předjet. Pokud před sebou uvidíte pomaleji jedoucí kamion, začnete odříkávat všechny modlitby co znáte a doufáte, že na příští křižovatce tirák zahne doprava. Nebo doleva. Prostě kamkoliv jinam než vy. Chcete se zbavili té noční můry před vámi.
Předjíždění na okresních cestách je pro Fabii 1,0 mpi zkrátka nadlidský úkol. Každé předjetí plánujete jak rodinnou dovolenou s tchyní, kterou nemáte zrovna v lásce… Nechcete to zažívat. Nechcete to opakovat. A když už se do toho pustíte, chcete si být jisti, že to přežijete"
Předjíždění na okresních cestách je pro Fabii 1,0 mpi zkrátka nadlidský úkol. Každé předjetí plánujete jak rodinnou dovolenou s tchyní, kterou nemáte zrovna v lásce… Nechcete to zažívat. Nechcete to opakovat. A když už se do toho pustíte, chcete si být jisti, že to přežijete"
@šofér
Není to pravda. 1,0 mpi je solidní základ. Do města určitě dobrý.
blog.auto.cz/…bii-4-ano-ci-ne/
Není to pravda. 1,0 mpi je solidní základ. Do města určitě dobrý.
blog.auto.cz/…bii-4-ano-ci-ne/
@Ozzman
OMG... Zase překrucuješ...
Posuzuješ asi vzhledem k výkonu, cenovce, zacílení modelu, konkurenci...
OMG... Zase překrucuješ...
Posuzuješ asi vzhledem k výkonu, cenovce, zacílení modelu, konkurenci...
@JirkaII
Základní výbava těchto modelů je dnes vysoce nad tím, co by odpovídalo tomu co je pod kapotou...
Základní výbava těchto modelů je dnes vysoce nad tím, co by odpovídalo tomu co je pod kapotou...
@ryccardo
1,0 mpi neřve ani ve 130. Ale řekl bych, že těch 130 bude mít problém držet ve stoupáních kolem D1 u Prahy kolem Želivky...
1,0 mpi neřve ani ve 130. Ale řekl bych, že těch 130 bude mít problém držet ve stoupáních kolem D1 u Prahy kolem Želivky...
@rohYpnol S HTP v předchozí Fabce jsem dal top speed 180 😁 Ale těch 120 je takový optimální víc už to auto dost řve.
Jak mám rozumět větě "Renault Clio je na českém trhu s 7 762 registracemi druhým nejprodávanějším modelem hned po Capturu, který má za letošní rok na kontě 8 27 registrací."?
Clio s LPG, pokud má ještě o 8% nižší emise má smysl i pro automobilku. Hyundai s motorem o 10 kW nižší ani Polo není konkurence, ty auta nejedou po rovině, natož do ve dvou kopce.
A dávají konečně i čelenku pro řidiče?
...když vystřelí airbag, aby pak neměl obtisklé na čele 😄
...když vystřelí airbag, aby pak neměl obtisklé na čele 😄
@šofér
Jenže ono to JE auto do města. A pokud to někdo nechápe, tak to neni chyba auta...
Jenže ono to JE auto do města. A pokud to někdo nechápe, tak to neni chyba auta...
@ryccardo
Tam to tak neznám.
Felinka při těch 150 se zas nijak zvlášť nevrtela, jen samozřejmě rvala více než obvykle 😊.
Ona 40 kW verze myslím že měla i oficiální max rychlost těch 150, snad se nepletu.
Tam to tak neznám.
Felinka při těch 150 se zas nijak zvlášť nevrtela, jen samozřejmě rvala více než obvykle 😊.
Ona 40 kW verze myslím že měla i oficiální max rychlost těch 150, snad se nepletu.
@rohYpnol Máte pravdu oba, v obou případech jde o dobrá auta do města a okolí, nikoli na delší cesty. Tyhle malé motory bych ale s ohledem na jejich konstrukci moc netočil
@vencelín Od Hodkovic na Liberec. Je tam takový šikovný kopec na rozjetí a na rovině to pak tu rychlost už umí i udržet 😁 S Feldou zkušenost nemám, ale víc než 150 bych tu slabou taky netipoval 😁 To už musí být docela dobrodružství.
V zásadě tu jde pouze o spolehlivost. Spolu se Sanderem je to z dané nabídky jasná volba. Docela by tohle Clio chtěl, jako nákupní taška a meziměstské přibližovadlo je vlastně ideální, pokud nemá nějaké ku*vítko.
@ryccardo
To bylo z kopce z Práglu na Beroun, ze 😊?.
Tam to možná tu rychlost i nabere.
S felinkou 40 kW jsem jel nejvíce dle tacho asi 145 či 150 a víc to fakt už zrychlovat nechtělo.
To bylo z kopce z Práglu na Beroun, ze 😊?.
Tam to možná tu rychlost i nabere.
S felinkou 40 kW jsem jel nejvíce dle tacho asi 145 či 150 a víc to fakt už zrychlovat nechtělo.
@vencelín to už bylo těsně před omezovačem. Řekl bych na dohled 6000 otáček. Přesně nevím. Spíš jsem koukal na cestu než po budících 😁
A nebylo to úplně po rovině, takže to bylo relativně rychlý 😁 Chtěl jsem prostě zkusit co to dá a jak se to při takovým kalupu chová. A musím říct, že auto bylo stabilní.
A nebylo to úplně po rovině, takže to bylo relativně rychlý 😁 Chtěl jsem prostě zkusit co to dá a jak se to při takovým kalupu chová. A musím říct, že auto bylo stabilní.
@ryccardo
Htp 180.....
To už písty skoro vylily z motoru.... Kolik to probůh tocilo? A jak dlouho zabralo zrychlení na tu rychlost, pul hodiny, hodinu?
Htp 180.....
To už písty skoro vylily z motoru.... Kolik to probůh tocilo? A jak dlouho zabralo zrychlení na tu rychlost, pul hodiny, hodinu?
@Hendly ten popis zodpoveda realite. Raz ked som mal svoje auto v servise tak som absolvoval dlhsiu cestu s 1.0 MPI kde bolo aj par desiatok km po okreskach. Nic rychlejsie nez traktor by som s tym z bezpecnostnych dovodov nepredbiehal. A aj ten jedine na dlhej rovine, kde nic v dohlade nejde. Do mesta realne dynamika toho motoru uplne staci, na dialnici sa clovek nejako dozije aj 130-ky, ale na okreskach je to fakt jak za trest
Je potřeba poznamenat že Clio Generation se v minulé generaci okolo roku 2019 prodávalo u dealerů jako skladovka za 200 tisíc a to s turbo motorem 0.9. Kdo to auto tehdy koupil v podstatě na něm nemohl prodělat. Tato generace je celkově lepší ale určitě ne o téměř polovinu.
@Arese Clio je ale lepší auto, navíc pro lidi kteří jezdí krátké trasy po městě je tu výhoda nepřímovstřiku i u turboverze. Clio má také lepší poměr cena/výbava. A jako poslední Clio je nejprodávanější auto Evropy s to si myslím mluví za vše. Fabia má výhodu lepší ceny na operativní leasing.
Takže, když lze jezdit s 1.0MPI po dálnici, tak 200-230k hybrid to nezvládá tvými slovy... 😁 dobrý mozkový obrat.. btw s HTP 51kw se na dálnici jede naprosto v pohodě i 150-170 na rovince, naprosto dostatečné, testováno ve Fabii 2 kombi . Ano pružné zrychlení je samozřejmě horší, ale jezdit se s tim dá @rohYpnol
@Tycoon : já vím že je to úplně jiná třída, ale 3,3 litru v šestiválci zní lépe... a to za stejnou spotřebu jako mají tyto motůrečky
@rohYpnol to tezko rict. Je to mozny. Rozhodne to bude chtit stat slusne na plynu, aby si udrzel rychlost
@Ozzman
Máš to v mém článku.
Ve zkratce - ano, lze. Ale samozřejmě defenzivní jízda.
Přímé srovnání s HTP nemám, s HTP jsem jel po dálnici už docela dávno.
Máš to v mém článku.
Ve zkratce - ano, lze. Ale samozřejmě defenzivní jízda.
Přímé srovnání s HTP nemám, s HTP jsem jel po dálnici už docela dávno.
@šofér Utrpení pro toho, kdo s tím neumí jezdit. Vůbec psát o utrpení v souvislosti s jízdou autem, je absurdní.
Jako alternativa se nabízí litrový motor s třemi válci a kdyby ti to bylo málo, je v nabídce ještě motor s objemem 3x333 ccm.