Koukám, že management evropských automobilek je nepoučitelný. Narvou investice a know-how do Indie, stejně jako dříve do Číny a pak se jim to vymstí v nové konkurenci. Chápu, že hledají nové perspektivní trhy, ale je to jen další časovaná bomba a úpis duše dalšímu ďáblu. V něčem má ten Doník pravdu. Právě tento vývoz know-how a investice by měla přísně kontrolovat EK a ne omezovat ekonesmysly své občany a firmy.
Hendly
3
@Frfla
Dobre. Co se stane kdyz tam evropa nepujde?
Trh obsadi nekdo jiny.
Cina dlouhe roky prinasela pohadkove zisky. Problem byl, ze misto do vyvoje se ten zisk cpal do nesmyslu jako Bugatti atd.
WinDiesel
1
@Hendly : ale on ten trh stejně obsadí někdo jiný, silné indické značky, čínský scénář se bude opakovat
3_diamanty
1
@Frfla
Hmmm .. Chapem ze hladaju nove trhy.... no zjavne nechapes
traveldrive
1
@3_diamanty Definuj "nové trhy". India rozhodne nie je pre Škodu nová.
3_diamanty
0
@traveldrive
Citaj este raz co napisal
WinDiesel
0
@3_diamanty : ty se zamysli nad "novými trhy" 😄 😄 😄
traveldrive
1
Jo, malo to byť na neho, nie na teba. ACZ tie vlákna stále vylepšuje, ale stále k horšiemu...
3_diamanty
0
V cine to nevyslo ale v indii by mohlo... vid hyundai...
Drzim palce... eu dnes uz stejne nie je buducnostou ( akebo nazvime to akousi zachranou ) snad pre ziadnu znacku
WinDiesel
0
Jojo, to zvýší prodeje Škody v Indii RAPIDně 😄 😄 😄
Dobre. Co se stane kdyz tam evropa nepujde?
Trh obsadi nekdo jiny.
Cina dlouhe roky prinasela pohadkove zisky. Problem byl, ze misto do vyvoje se ten zisk cpal do nesmyslu jako Bugatti atd.
Hmmm .. Chapem ze hladaju nove trhy.... no zjavne nechapes
Citaj este raz co napisal