Citace: "...se podařilo dosáhnout výkonu 392 kW ...Díky pohotovostní hmotnosti přibližně 680 kg vychází poměr výkonu a hmotnosti na neuvěřitelných 354 kW na tunu...."
Tak ten poměr je skutečně neuvěřitelný. Když výkon 392 kW podělím hmotností 680 kg, vychází mi u prázdného auta 576 kW na tunu. Což je úplně jiné číslo než tvrdí autor. Abych získal v článku zmíněný poměr 354 kW na tunu, musel by v autě sedět řidič o hmotnosti cca 430 kg.
Ty bombastické údaje prezentované v článku moc velkou důvěru tedy nebudí
Tak ten poměr je skutečně neuvěřitelný. Když výkon 392 kW podělím hmotností 680 kg, vychází mi u prázdného auta 576 kW na tunu. Což je úplně jiné číslo než tvrdí autor. Abych získal v článku zmíněný poměr 354 kW na tunu, musel by v autě sedět řidič o hmotnosti cca 430 kg.
Ty bombastické údaje prezentované v článku moc velkou důvěru tedy nebudí