Novinky
Lempl Klaun
18
@rohYpnol O tvé diskusní zvratky tady nikdo nestojí.
Přejít do diskuze
@Mokrous
Přesně. Je to tak.
Pro mě nepochopitelný vývoj. Ještě před pár lety skvělá nabídka modelů Fiesta-Focus-Mondeo-Fusion... k tomu S-Max, Galaxy,, C-Max, ... Dnes v podstatě jen Mustang a F-150 a Bronco, a případně ta Kuga. Pro běžné zájemce nic...
Přesně. Je to tak.
Pro mě nepochopitelný vývoj. Ještě před pár lety skvělá nabídka modelů Fiesta-Focus-Mondeo-Fusion... k tomu S-Max, Galaxy,, C-Max, ... Dnes v podstatě jen Mustang a F-150 a Bronco, a případně ta Kuga. Pro běžné zájemce nic...
@rohYpnol Kuga jim obslouzi Focus combi+Mondeo, Puma obslouzi Fiestu a Focus hatch. Urcite o cast zakazniku prijdou, o tom zadna. Jak pisu jinde, Ford v Evrope rezignoval na objemovou prvni ligu. Forda zivi marze z pick up trucků v Americe. Přeregulovany evropsky trh nema az zas takovou prioritu ale odejit se opravdu nechystaji...
@rohYpnol No, řešili jsme novou Kugu HEV, ale když vidím, co se s Fordem děje a jak padá jedno dealerství za druhým, tak si tak nějak člověk říká, že se na to asi bude lepší vys.at.
Neviděl bych to s tou smrtí Fordu v Evropě tak dramaticky. Určitě rezignovali na první objemovou ligu, to jo. Ale pořád mají v hlavním SUV segmentu 2 železa (Puma, Kuga), pak povinné elektro, samozřejmě Transit a ostatní užitkáče, to je živí nejvíc a potom americké niche (Mustang, Raptor). Pořád víc než některé japonské značky…
@rohYpnol O cast zakazniku prijdou, to je jasne. Nenahradi to 100%, to ani nikdo necekal... Musite to pomerovat optikou miliard, ktere by musel Ford utratit na vyvoj v segmentech, ktere se zmensuji...
@rohYpnol Zrovna včera jsem viděl pořad, jak s úpříchodem módy MPV, lidé ztratili zájem o kombíky. Ten zájem byl tak malý, že ani nebylo na vývoj nového Mondea, tak se upravil Fusion. Takže napřed opadl zájem a pak Ford reagoval.
@Alpha Tango
Ano. Dnes je nutnost mit navic obdobu v SUV a není až tak velký průšvih nemít klasickou střední třídu. Ale v té podstatě je to naopak pořád to stejné.
Ano. Dnes je nutnost mit navic obdobu v SUV a není až tak velký průšvih nemít klasickou střední třídu. Ale v té podstatě je to naopak pořád to stejné.
@Alpha Tango
Česká restaurace musi mít řízek, svíčkovou, guláš a vepřo knedlo zelo...
Evropská mainstream značka musi mít střední třídu, nižší střední třídu vč. kompaktu a malý kompakt. Vždycky když něco z toho chybí, tak to znamená problémy.
Česká restaurace musi mít řízek, svíčkovou, guláš a vepřo knedlo zelo...
Evropská mainstream značka musi mít střední třídu, nižší střední třídu vč. kompaktu a malý kompakt. Vždycky když něco z toho chybí, tak to znamená problémy.
@pradeda777 nepodraží. Zas tak moc ford konkurence neni. To by musel mit větší prodeje a ne paberkovat. A vetsi prodeje trochu natáhne tou cenou, ale příliš dolů taky nemůže, musí si něco ušetřit na řešení reklamací. Vic by udělal, kdyz by investoval do spolehlivosti. To tedy částečně dělá, ale jen částečně.
@Alpha Tango
Ubližuje to tak, že když chci Tranzit, tak si koupím Tranzit. Transporter jsem si kupoval právě proto, že jsem chtěl Transporter a ne Tranzit.
Ubližuje to tak, že když chci Tranzit, tak si koupím Tranzit. Transporter jsem si kupoval právě proto, že jsem chtěl Transporter a ne Tranzit.
@Alpha Tango
Evropu řeší opcí s VW. No, za mě to ubližuje oběma. Nový Transporter už je jen Tranzit...
Evropu řeší opcí s VW. No, za mě to ubližuje oběma. Nový Transporter už je jen Tranzit...
@Alpha Tango Puma i Kuga už jsou staré modely,které brzy skončí takže vastně nemají nic, jen pár elektropleček ....
@Ozzman
Ničím nevyniká. Prostornost a praktičnost prostě průměr. A k tomu všemu design jednak zastaralý, jednak naprosto bezduchý jen aby neurazil... Fakt netuším proč bych měl Kugu chtít.
Ale ano, umím si představit že bych Kugu vybral v rámci nějaké zajímavé nabídky.
Ničím nevyniká. Prostornost a praktičnost prostě průměr. A k tomu všemu design jednak zastaralý, jednak naprosto bezduchý jen aby neurazil... Fakt netuším proč bych měl Kugu chtít.
Ale ano, umím si představit že bych Kugu vybral v rámci nějaké zajímavé nabídky.
@Ozzman
Nic zázračně výhodného nevidím. Ale ano, je to (asi jediný) Ford vyjma trojky F150-Mustang-Bronco, o kterém má smysl se aspoň bavit.
Nic zázračně výhodného nevidím. Ale ano, je to (asi jediný) Ford vyjma trojky F150-Mustang-Bronco, o kterém má smysl se aspoň bavit.
@Alpha Tango
Ne. Kuga je na Focus kombi drahá a na Mondeo kombi malá. Takhle to zkrátka nefunguje.
Navic všichni maji nejmíň 3 velikosti SUV na pokrytí. Kamiq-Karoq-Kodoaq, T-Cross-T-Rock-Tiguan-Tayron-Touareg, Captur-Symbioz-Austral-Espace, Juke-Qashqai--X-Trail... atd.
Ne. Kuga je na Focus kombi drahá a na Mondeo kombi malá. Takhle to zkrátka nefunguje.
Navic všichni maji nejmíň 3 velikosti SUV na pokrytí. Kamiq-Karoq-Kodoaq, T-Cross-T-Rock-Tiguan-Tayron-Touareg, Captur-Symbioz-Austral-Espace, Juke-Qashqai--X-Trail... atd.
@Alpha Tango
U Mondea firma.
U Focusu rodina střední vrstvy neno firma.
U Fiesty rodina...
U Fusionu rodina s nižším přijmem....
U Mondea firma.
U Focusu rodina střední vrstvy neno firma.
U Fiesty rodina...
U Fusionu rodina s nižším přijmem....
@KANKUNEN
Tohle je hodně diskutabilní pohled. Pokidxopadl zájem o stávající generaci, tak nikde nebylo řečeno že nová generace si svůj vývoj neufinancuje a nezaplatí. Tim spíš že Ford s příchodem nové generace Mondea zaspal a celé to poslal do kytek. Předělaný americký Fusion byl zcela mimo evropský vkus, navic o víc než 2 roky pozdě...
Tohle je hodně diskutabilní pohled. Pokidxopadl zájem o stávající generaci, tak nikde nebylo řečeno že nová generace si svůj vývoj neufinancuje a nezaplatí. Tim spíš že Ford s příchodem nové generace Mondea zaspal a celé to poslal do kytek. Předělaný americký Fusion byl zcela mimo evropský vkus, navic o víc než 2 roky pozdě...