Ekonomika
Vždy ten článek je úplně o něčem jiném než nadpis 😄
Takže jsme se naopak dozvěděli o skvělé ziskovosti čínských automobilek a skvělé marži 🤣🤣🤣
A jinak nevím, jak může obecně vzato Čína dotovat čínské automobilky, když většinu z nich buď přímo vlastní Čínská lidová republika, nebo spoluvlastní Čínská lidová republika. Jestli někdo dotuje sám sebe, tak to není žádná podpora 😆
A rovnou opět dodávám, ano, některé čínské automobilky vlastní soukromý kapital. Ale obecně vzato platí co jsem napsal.
Takže jsme se naopak dozvěděli o skvělé ziskovosti čínských automobilek a skvělé marži 🤣🤣🤣
A jinak nevím, jak může obecně vzato Čína dotovat čínské automobilky, když většinu z nich buď přímo vlastní Čínská lidová republika, nebo spoluvlastní Čínská lidová republika. Jestli někdo dotuje sám sebe, tak to není žádná podpora 😆
A rovnou opět dodávám, ano, některé čínské automobilky vlastní soukromý kapital. Ale obecně vzato platí co jsem napsal.
Bezva. A teď do toho zapocitejte že BYD neplatí svým dodavatelům a ti krachují. 270 dní průměrného čekání na platbu. Ne nadarmo jsou označování za Evergrande automobilek.
V zasade je to stejne jako vsechny ostatni automobilky, ktere do elektromobility pumpuji daleko vic oenez, nez z ni dostanou zpet a ty diry lepi z jinych produktu ktere ziskove jsou. A nevim jaky je rozdil mezi tim, jestli da stat automobilce penize aby produkovala co chce, a tim, ze stat da lidem penize na to, aby si ty auta mohli kupovat, takze prostrednictvim zakaznika ty penize jdou zase automobilce jako statni dotace
NiO potřebuje cash, Geely stahuje Zeekr z burzy než všechny ty kreativní hrátky s čísly vyjdou ven.
Jsem zvědav na byd za 1H po těch slevách v Číně, pokud mají 5 % marži a slevou 33% tak to tam musí být vidět. Pokud ne budou ještě kreativnější než jsem předpokládal.