Novinky
ryccardo
0
S modernimy krapy kde nejde vypnout ESP lze jezdit jen jak elektronika dovoli.
Já chápu drift jako show a specifickou "uměleckou" soutěžní disciplínu a powerslide jako důsledek snahy o co nejrychlejší průjezd zatáčkou na hranici adheze.
A obě disciplíny vyžadují konkrétní požadavky na techniku.
A obě disciplíny vyžadují konkrétní požadavky na techniku.
Nevim.
Vzdycky jsem si myslel, ze drift je to vzdycky, kdyz se jede rizenym smykem.
Powerslide je to tehdy, pokud ta kola utrhnu vykonem.
Ano, vetsinou to znamena prokluz kol az za vrcholem, protoze tam prave pridavam hodne "plynu".
Tedy u klasiky.
Takze powerslide lze pouzit i u predniho nahonu, jen jinak vypada: natocim predni kola vic, nez odpovida polomeru zatacky a "nalozim" tomu tak, aby se predni kola protacela.
Trochu.
Za idealni se povazuje prokluz do 30%.
Ta protacejici se kola zpusobi nedotacivost = rozsireni oblouku = kompenzaci toho, ze ta predni kola jsou natocena vic, nez odpovida polomeru zatacky.
Vysledkem je, zebtu zatacku projedu o neco rychleji, a zejmena za ni o dost vic akceleruji.
A spotrebuji u toho nasobek vzorku na tech prednich pneumatikach.
Ale usmev budu mit od ucha k uchu.
P.S.: zkousejte mimo bezny provoz, prvnich 100 pokusu skonci neuspechem.
Vzdycky jsem si myslel, ze drift je to vzdycky, kdyz se jede rizenym smykem.
Powerslide je to tehdy, pokud ta kola utrhnu vykonem.
Ano, vetsinou to znamena prokluz kol az za vrcholem, protoze tam prave pridavam hodne "plynu".
Tedy u klasiky.
Takze powerslide lze pouzit i u predniho nahonu, jen jinak vypada: natocim predni kola vic, nez odpovida polomeru zatacky a "nalozim" tomu tak, aby se predni kola protacela.
Trochu.
Za idealni se povazuje prokluz do 30%.
Ta protacejici se kola zpusobi nedotacivost = rozsireni oblouku = kompenzaci toho, ze ta predni kola jsou natocena vic, nez odpovida polomeru zatacky.
Vysledkem je, zebtu zatacku projedu o neco rychleji, a zejmena za ni o dost vic akceleruji.
A spotrebuji u toho nasobek vzorku na tech prednich pneumatikach.
Ale usmev budu mit od ucha k uchu.
P.S.: zkousejte mimo bezny provoz, prvnich 100 pokusu skonci neuspechem.