Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kazaši zkusí prodej aut v Česku. Zatím mají jeden showroom a na cestě loď plnou aut

21 komentářů

Lempl Klaun
Objednal jsem Bolt. Přijel Uzbek, měl ukrajinskej pas, polský vízum, mluvil rusky, čínským bourákem vyrobeným v Kazachstánu. Navigace řvala v turečtině, platba proběhla přes estonskou aplikaci. Seděl jsem vzadu a přemýšlel, jestli skončím na I. P. Pavlova, nebo v Minsku.
MarekAbsolon
@Lempl Klaun no vždyť to píšeš, že jsi lempl.
Lempl Klaun
@MarekAbsolon Znáš ten pocit, když si říkáš: ´Tohle už nemůže být hloupější’… a pak přijde Marek Absceslon. 🤡
TT
@Lempl Klaun Príde MarekAbsolon a zistíš, že sa nič nezmenilo. Najväčší trotl a troll si aj tak ty. Gratulujem k víťazstvu.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Lempl Klaun Marek Absceslon řvu smíchy😊
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Lempl Klaun tak to raději choď pěšky.
Lempl Klaun
@Pepa_007 Dík za radu, Marku. 🤡
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Lempl Klaun jakkoliv se snažím být nebo spíš nebýt boomer, tohle je šílený. posledně mě okradl nějaký Xixao z Číny a nakonec v tom byl nevinně, protože nechápal, že mu nechávám drobné a ne celé😊
Antonín Ščučka
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
Jasně budeme tu dovážet a prodávat čínské benzinové křapy a zároveň budeme brečet, že evropské automobilky krachují. To je logika.!! Chce se mi blejt.
Arese
@Petr Pinkas Dílo neobolševického pseudozeleného vedení EU. Jsou to zrádci, legislativní a ekonomičtí zločinci!!! 🤮🤮🤮
Lempl Klaun
@Arese Marná snaha, elektrofašounku, tohle fakt neokecáš!
🤡🤡🤡
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
@Arese Tak to jste vedle. To je chyba nás občanů Evropy, že to kupujeme a potom brečíme.
ericn
@Petr Pinkas ano, jediná obrana je to nekupovat…
TT
Prečo ešte stále môže v európskej krajine podnikať cudzia firma bez minimálne 51% podielu domáceho kapitálu?
Lempl Klaun
@Audi TT Nepíš koniny, dočkáš sa lepších reakcií, traveIdrive.
TT
@Lempl Klaun Kopírovať už vieš. Čo tak naučiť sa používať aj mozog?
Lempl Klaun
@TT Bingo, je to traveldrive.
Radovan Pastucha
@Lempl Klaun
bingo,je to tapetar
auto.cz/diskuse/97631/1#…
pjotri
Opět se musím ozvat. Pokud si vzpomínám, velmi často se argumentovalo CENOU čínských aut. V této souvislosti se mluvilo o neuvěřitelně nízkých cenách v Číně, pohybujících se v řádu nízkých statisíců (v nejhorším případě kolem 350 tisíc). A teď, najednou Omoda 800, a výše uváděná auta 700 - 900 litrů. Tak se jen ptám, kam se poděly ty super nízké čínské ceny? Clo ca. 10%, DPH 21, něco na dopravu, řekněme 5%, to je navýšení ceny kolem 35%, tedy z 350 na ca. 450. Nezapomínejme, že čínské ceny jsou koncové pro tamního zákazníka a že tedy cena od výrobce bude někde na 200 tisících. Plus 35% je ca. 270 tisíc. Něco si přirazí prodejce, třeba 100 tisíc a SME zpět na akceptovatelné čínské ceně. Kdo tedy šroubuje ceny Číňanů na ceny škodovek?
Tomas Fuk
Udělal bych to stejně jako Čína, USA - dovezené auta se clem, nebo je vyrobte u nás v EU a bude to bez cel (zaměstnejte naše lidi, včetně spolupráce na vývoji, plaťte daně u nás a používejte EU subdodavatele)