Opět se potvrzují moje slova. Bezhlavá podpora (diktát) BEV = podpora Číny.
Budoucnost evropské automotive = čínská automotive.
A pro já první 123 a podobně uvažující, samy evropské automobilky Číně umetají cestičku. Takže proč by zákazník měl hájit evropský automotive a bránit se Číně, když podvozek ladí lidi z Maserati a celý projekt spolufinancuje Stellantis...
Prostě v čele evropských automobilek jsou lidi kterým je osud evropské automotive úplně ukradený a jedou jen zelenorudou ideologií aby akcie měly v krátkodobém horizontu diky zelené nálepce růst postavený na zelené lži...
Ano, neni na co být hrdý, jde o další selhání EU a jeji zcela hloupou ideologii a politiku.
Ano, je to selhani - takze jedina normalni reakce je se toho neucastnit.
Howgh.
Jan Pešek
1
@rohYpnol A proto vždycky raději koupím Elroq, než Čínu.
ericn
1
Stellantis má čínské SUV, otázkou je proč? Protože sám to vyrobit s rozumnými náklady evidentně neumí… Obrana je jediná, nekupovat tyhle čínské náhražky evropských aut 😉
Budoucnost evropské automotive = čínská automotive.
A pro já první 123 a podobně uvažující, samy evropské automobilky Číně umetají cestičku. Takže proč by zákazník měl hájit evropský automotive a bránit se Číně, když podvozek ladí lidi z Maserati a celý projekt spolufinancuje Stellantis...
Prostě v čele evropských automobilek jsou lidi kterým je osud evropské automotive úplně ukradený a jedou jen zelenorudou ideologií aby akcie měly v krátkodobém horizontu diky zelené nálepce růst postavený na zelené lži...
Ano, neni na co být hrdý, jde o další selhání EU a jeji zcela hloupou ideologii a politiku.
Ano, je to selhani - takze jedina normalni reakce je se toho neucastnit.
Howgh.