Novinky
Stellantis má čínské SUV, otázkou je proč? Protože sám to vyrobit s rozumnými náklady evidentně neumí… Obrana je jediná, nekupovat tyhle čínské náhražky evropských aut 😉
@ericn Souhlas.
Jen je otazka, co je to "rozumna cena".
Tedy co vsechno stoji ta cena cinskych atrap.
Proste nebrat.
Jen je otazka, co je to "rozumna cena".
Tedy co vsechno stoji ta cena cinskych atrap.
Proste nebrat.
@Ja Prvni 123
Čína si zajistila suroviny, technologie i knowhow potřebné pro výrobu a vývoj BEV. A ideologicky tlačí BEV. To aspoň dává smysl.
EU nezjistila nic. Není schopná vytvořit prostředí pro konkurenční výrobu a vývoj BEV. Ale tlačí BEV ještě víc než Čína. Tomu se říká ultra debilita a selhání EU.
Čína si zajistila suroviny, technologie i knowhow potřebné pro výrobu a vývoj BEV. A ideologicky tlačí BEV. To aspoň dává smysl.
EU nezjistila nic. Není schopná vytvořit prostředí pro konkurenční výrobu a vývoj BEV. Ale tlačí BEV ještě víc než Čína. Tomu se říká ultra debilita a selhání EU.
@Ja Prvni 123 - máš moje sympatie, já taky vždycky když nějaký krám koupím, prvně to rozeberu a čínské součástky nahradím evropskými. zatím teda jenom rozebírám, v tom mám už zkušenosti z dětství …
Komunisticky smejd konkurujuci Skode Elroq by musel stat do 5.000 eur, aby si ho clovek vsimol.
Nekvalitny, bez dielov, bez servisu, bez zaruky, bez historie, bez crash testov .....
Ak je lacnejsi len o 10 % ako Elroq, je to vysmech.
Porozmyslat o tom moze iba jedinec, ktory si ledva dokaze zaviazat snurky od topanok.
Nekvalitny, bez dielov, bez servisu, bez zaruky, bez historie, bez crash testov .....
Ak je lacnejsi len o 10 % ako Elroq, je to vysmech.
Porozmyslat o tom moze iba jedinec, ktory si ledva dokaze zaviazat snurky od topanok.
@Jon Bon Novy
No, naštěstí je opět velmi snadné dokázat jak hloupě lžeš.
youtu.be/0mku4cV4Uxc?si=k6rhOmVFqzpsKBfC
No, naštěstí je opět velmi snadné dokázat jak hloupě lžeš.
youtu.be/0mku4cV4Uxc?si=k6rhOmVFqzpsKBfC
@Jon Bon Novy
Leapmitor C10 2024
89% 85% 77% 76%
www.euroncap.com/…pmotor/C10/53757
Q4 etron 2021
93% 89% 66% 70%
www.euroncap.com/…/q4+e-tron/43490
A jen tak pro srovnání
BYD Seal-U 2023
90% 86% 83% 77%
www.euroncap.com/…byd/seal-u/50187
Bezpečnost čínských modelů zcela porovnatelná s evropskou prémií 🤣🤣🤣 a to neřeším jestli 2021 vs. 2024 nedošlo ke zpřísnění kritérií...
Prostě jen trapně lžeš.
Leapmitor C10 2024
89% 85% 77% 76%
www.euroncap.com/…pmotor/C10/53757
Q4 etron 2021
93% 89% 66% 70%
www.euroncap.com/…/q4+e-tron/43490
A jen tak pro srovnání
BYD Seal-U 2023
90% 86% 83% 77%
www.euroncap.com/…byd/seal-u/50187
Bezpečnost čínských modelů zcela porovnatelná s evropskou prémií 🤣🤣🤣 a to neřeším jestli 2021 vs. 2024 nedošlo ke zpřísnění kritérií...
Prostě jen trapně lžeš.
hele kamo tady to smrdi jak zkazenej kungpao. ibalgyn a ti jeho vypatlanci z trolli farmy uz tu zas tapetujou hovnama
@Tonito Debelito
Tak si doma pokliď a vyvětrej. Doporučuji v tvém případě i deratizaci 🤣🤣🤣
Tak si doma pokliď a vyvětrej. Doporučuji v tvém případě i deratizaci 🤣🤣🤣
@rohYpnol
hele kamo nemusime znat detaily z tvejho uboheho zivota
hele kamo nemusime znat detaily z tvejho uboheho zivota
@Tonito Debelito
Tak sem ty svoje detaily nepiš.
Tak sem ty svoje detaily nepiš.
@Tonito Debelito
Je hezké jak se rohypnol vzdy ozve jak potrefená husa.
Je hezké jak se rohypnol vzdy ozve jak potrefená husa.
@Mikesus
hele kamo mas recht. to je proste ultraretard ale jako fakt. typickej ekspert na vsechno a zaroven mistr sveta ve sra*kach. kapitan klubu me poslouchejte
hele kamo mas recht. to je proste ultraretard ale jako fakt. typickej ekspert na vsechno a zaroven mistr sveta ve sra*kach. kapitan klubu me poslouchejte
@Tonito Debelito
Jsi zoufalec, co k věci nic nemá a opět řeší jen rohYpnola a svoje vlastní mindráky 🤣🤣🤣
Jsi zoufalec, co k věci nic nemá a opět řeší jen rohYpnola a svoje vlastní mindráky 🤣🤣🤣
@rohYpnol
hele kamo mindraky mas z vlastniho zoufalejho zivota ne ze me. tak si me neber do huby a jdi si ty breky vylejt do popelnice kde ses narodil
hele kamo mindraky mas z vlastniho zoufalejho zivota ne ze me. tak si me neber do huby a jdi si ty breky vylejt do popelnice kde ses narodil
@Tonito Debelito
Opět jen trollíš a k věci nic viď... jak smutné 🤣🤣🤣
Ještě tak 2x zatroll a jdeš na HL 🤣
Opět jen trollíš a k věci nic viď... jak smutné 🤣🤣🤣
Ještě tak 2x zatroll a jdeš na HL 🤣
@rohYpnol
hele kamo ty ne jen trollis ty tu mentalne blejes jak starej pes po utulku. zalez zpatky do pytle nekde mezi zlutym kontejnerem a vychcanym bagrem. drz se tam a nelez mezi lidi
hele kamo ty ne jen trollis ty tu mentalne blejes jak starej pes po utulku. zalez zpatky do pytle nekde mezi zlutym kontejnerem a vychcanym bagrem. drz se tam a nelez mezi lidi
O nějakých 65 tis. levnější, než Elroq ? Nevidím jediný důvod, proč sí to koupit místo škodovky.
@PavelK_
Říct to bez testu je jako projev doma před zrcadlem... ale určitě je hodně zajímavějších a perspektivnějších čínských modelů a značek.
Říct to bez testu je jako projev doma před zrcadlem... ale určitě je hodně zajímavějších a perspektivnějších čínských modelů a značek.
@rohYpnol Povedať to bez testu je v prípade čínskeho auta vcelku relevantné. Zatiaľ čo auto, to šmejdík, doteraz každé jedno čínske auto má voči európskym nedostatky a hendikepy, cenou ich len tesne podlieza. Kvalita a spoľahlivosť neistá, popredajné služby a servis tiež. Niet o čo stáť, ani keby na to nalepili iné logo a nasadili cenu o ďalších 5000 € nižšiu.
@traveldrive Asi tak, to není jako čínská vrtačka za desetinu cenu. Kupovat čínu za slevu sotva 10 % nedává smysl ani ekonomicky, natož pak politicky... 😊
Proč tyhle firmy nazývají startupem je mi záhadou. Už je 10 let stará a navíc pod startupem si představím nějakého maníka v garáži a ne firmu, kterou vlastní částečně Stellantis.
Stellantis je tak zoufalý, že poskytne za úplatu zázemí čínskému samochodu. To je skvělý marketing. Naše auta nikdo nechce, tak využijeme volné kapacity. A nakonec ho ten Číňan koupí... Pokud bych si měl vybrat, tak si vždy raději koupím tu Škodu. Už z principu.
Budoucnost evropské automotive = čínská automotive.
A pro já první 123 a podobně uvažující, samy evropské automobilky Číně umetají cestičku. Takže proč by zákazník měl hájit evropský automotive a bránit se Číně, když podvozek ladí lidi z Maserati a celý projekt spolufinancuje Stellantis...
Prostě v čele evropských automobilek jsou lidi kterým je osud evropské automotive úplně ukradený a jedou jen zelenorudou ideologií aby akcie měly v krátkodobém horizontu diky zelené nálepce růst postavený na zelené lži...
Ano, neni na co být hrdý, jde o další selhání EU a jeji zcela hloupou ideologii a politiku.
Ano, je to selhani - takze jedina normalni reakce je se toho neucastnit.
Howgh.
Elroq s čínskými baterkami dnes. Elroq s čínským BEV pohonem a infotainmentem v příští generaci...
Ne. Jsi úplně mimo a opět mi podsouváš to co vůbec netvrdím!!!
Víš co říkám? Ať si každý má možnost koupit co sám chce a uzná že mu vyhovuje. Ať si to koupí za vlastní. A nese náklady na provoz nezbytné infrastruktury.
Jestli si zvolí BEV, spalovák, diesel, hybrid, benzin, plugin, vodík nebo třeba koňské 4-spřeží, a to z EU, USA, Koreje, Japonska nebo Číny je mi úplně jedno.
V Praze metro smysl dává. V Horní Cerekvi ne.
Kolik je v Elroqu věcí z Číny nikdo kromě VW neví, a na konec je to úplně jedno, protože se finalizuje v Čechách a tudíž je největší přidaná hodnota v EU. A o to jde.
PowerCo pro VW využívá technologie Gotion, v Evropě v Salzgitteru, kde už mají za sebou dle zpráv z 1Q 100k+ článků Einheitszelle, a to pak budou 1:1 škálovat dál do Španělska a Kanady. Tyto výroby startují s MEB+.