Celkem pozitivní zpráva, co tuhle obrodu poslat i do Evropy? Že by zase automobilky začaly vyrábět auta, které zákazníci chtějí 😋👌
Tycoon
6
@ericn
Obávám se, že v EU k tomu situace ještě nenazrála. V Bruselu vládnou zelenorudí fanatici. A v managementu a dozorčích radách mnohých evropských automobilek sedí lidé, kteří slovo zákazník a trh nenávidí.
Lempl Klaun
8
@ericn Ano, v Evropě se každý budí s myšlenkou na V8… hned po kávě a rohlíku! 🤡
Man Ký
8
@Lempl Klaun za 2,5 M nebo kolik za to HEMI chtěli, dlužno dodat, že bylo jen v jedné generaci... a žralo to i trávu kolem cesty a bychaři by to v lepším případě hned házeli do LPG😊
pitcha ať se přihlásí všichni, kdo živí V8 na daily basis a účtům za benzín se smějou😊
frajeři s 1,4 TSI hořce pláčou, co by mohli kdyby nemohli😊
Lempl Klaun
7
@Man Ký Z fóra fanoušků elektromobilů přináším jeden čerstvý kousek. 😀
Jsme totalni narod dementu a zoufalcu.
"Elektrosracku nechci, nechci travit hodiny na nabijeckach".
Moje manzelka najede se svym fosilnim mini autickem 50-100km rocne. proc taky, kdyz s EV je to vetsi pohoda.
Nicmene jsem se jal vcera ji zakoupit 10l benzinu zase na ten rok k nejake benzince. Byl jsem zrovna v Cestlicich.
Zde je samoobsluzna benzinka Prim.
Rikam si zadne zdrozvani zadne vybavovani, nejlepsi volba. Vjedu do ulice a vsude auta. Koukam co se deje. Fronta jak krava. Rikam si, ze tady cekat pres pul hodiny fakt nebudu. Prejedu si k benzince u Makra, ktera je 300 metru opodal. A zde temer prazdno - jedine vozidlo - Motorka, jinak ani kolo. Cena straslivych 33.10/l oproti cene 32.9kc/l na benzince Prim. Opravdu jsme banda zoufalcu a lamentovacu. Nejhorsi je, ze v te fronte nestaly Favority, Fobie, Dacie apod, ale Mercedesy, BMW, luxusnejsi
F@ckWageny atd. Rikate si proc to pisu? protoze jsem se proste po ranu potreboval vylejt.
Man Ký
7
@Lempl Klaun kolem ONO, AVIE a dalších low cost jezdím a nepopírám, že kdybych tam jezdil každé boží tankování tak se za rok něco ušetřit dá. ale, třeba na té příjezdové do Brna od Vídně - tam stojí kolony dvacetiminutové přes den úplně běžně...
Man Ký
7
@Lempl Klaun většina lidí na tom "downsizingu" vydělala, předtím jsi jezdil s dvoulitrem za osm, dneska máš 1,4 TSI co jede líp a žere o dva litry míň...
atmosférický osmiválec je působivý archaismus s krásným zvukem, ale možná tak pro UAE a USA...
Lempl Klaun
6
@Man Ký Souhlasím s tebou!
vencelín
1
@Man Ký
S 2,0 za 8.....to jste vzal z které pohádky? Zatím jsem měl dvě Mpv stejneho typu s atmo 2,0i. S jedním jsem měl spotřebu 7,6 (spočítáno za celou dobu užívání, tj za cca 60 tis km) a na druhém mám zatím necelých 7 (opět spočítáno zatím za cca 60 až 70 tis km). Spotřebou se dá blížit i na některých trasách k 6.
Man Ký
7
@vencelín 7,6 je realita a 8 je pohádka! protože Vencelín říkal😊 panebože byls na školení u Panadola? spotřebou se dá přiblížit na dlouhé trase? opravdu? auto žere míň na štreku? to by znamenalo doslova revoluci!
a pak si Tycoon koupí 1,4 TSI a zjistí, že to jede líp a stačí mu šest litrů! a řekne: ta zlá Evropská unie mě přinutila jezdit živějším autem za menší peníze, okamžitě z ní musíme vystoupit!
Lempl Klaun
0
@Man Ký Raději se ho zeptej, za kolik že mu jezdí R Grand Scenic 2 a P 807 oba s dvoulitrovým atmosférickým motorem. www.cars.cz/…im-10111932.html
vencelín
0
@Man Ký
Moncicaku, co to plácate?
Myslíte si že provozují Dana auta virtuálně?
Jezdil jsem s 1,5 tsi v menším autě a dynamika byla z ela srovnatelná a spotřeba taky, za cenu složitějšího motoru u 1,5 tsi.
Man Ký
5
@vencelín Vencelíne. já jsem prostý chasník. ale něco mi říká, že to nejdřív někdo vyzkoušel. že účinnost motoru atmosférického vs. přeplňovaného není totožná. já nejsem raketový inženýr. ale ti, co s tím přišli jsou.
nezkoušejme z nich dělat pitomce, my prostí chasníci, obzvláště, když nám činí problémy i měkké a tvrdé i.
vencelín
0
@Man Ký
A jak velký je ten teoreticky rozdíl účinnosti?
Jak jsem psal, praxe říká že i plnohodnotný motor dokáže jezdit úsporné. To je celé. Možná kdybych jel jedním zadkem stejnou trasu s 2,0 a 1,5 tsi tak to tsi třeba bude mít o 0,1 či o 0,2 l menší spotřebu. To je vcelku v rámci statistické chyby a rozhodně za těchto podmínek je lepší provozovat jednoduší atmo motor než sliziterjsi preplnovany motor.
Tycoon
0
@vencelín
Některým "řidičům" při jízdě překáží řadící páka, pedály a volant. Mají potřebu si neustále kupovat kávu a obědy. A když se k tomu připočítají problémy s prostatou, tak staví u každé benzínky a restaurace po cestě.
Není divu, že měli ty šílené spotřeby. Pro ně je elektromobil opravdu vysvobození.
Man Ký
5
@Tycoon moje první auto, Mazda 626 s atmosfickým dvoulitrem
jsem naprosto průměrný řidič nebo tehdy jsem určitě byl. kdybych bydlel v ***ákově, do práce jezdil autobusem a vytáhnul auto jednou za týden do Kauflandu jako ty, určitě bych měl spotřebu poplatnou mimoměstskému režimu.
vencelín
0
@Man Ký
A ten samý člověk v jiném příspěvku píše o spotřebě 8 l, když jeho auto taky jezdilo úsporné, dokonce za cca 6 l...... Že by ten nepatrný rozdíl 30 % byl statistikou chybou.....
Tycoon
0
@Man Ký
Já jsem nikdy neměl takové auto. Hydraulický posilovač řízení, manuální kompresor klimatizace spínaný spojkou, tehdy asi pneumatiky měly vyšší valivý odpor, to asi opravdu žralo. Ale to by žralo i s litrovým motorem.
Dnes mám najeto 470 km. Bez káv a obědů.
Man Ký
0
@Tycoon níže jsem dal kolegovi s poruchou autistického spektra odkaz na 320i z roku 2010, protože pak už se těch atmosférických benzínů u BMW moc nevyskytovalo. dvoulitr vždycky žral kolem osmi, to se nezměnilo ani s těmi přeplňovanými, jenže mají teď už výkon třílitru. a to je ten magický downsizing.
jsi šikovný, dokážeš najet mnoho kilometrů s nízkou spotřebou, musím tě pochválit.
rohYpnol
1
@Man Ký
Kdyby jsi byl jen právní diletant, asi bych měl stále pochopení...
Ale ty jsi hlupák z božího požehnání 🤣🤣🤣
To je argument, vytáhnout spotřebu 30 let starého dvoulitru!!! 🤣🤣🤣
Není to málo? Nejezdil dvoulitr před 50ti lety za 12? 🤣🤣🤣
Man Ký
0
@rohYpnol 2010 320 i - to se ještě prodával s atmosférickým dvoulitrem
@Tycoon
Ať si staví kde si staví, stejně tak jejich zdravotní stav rozebírat nebudu, nic mi do toho není.
Co je však pravdou že někteří jedinci asi budou mít jízdní styl lopaty 😊.
Man Ký
0
@vencelín když pojede atmosférický dvoulitr a přeplňovaná 15stovka dálniční 130kou, bude mít ten dvoulitr vyšší spotřebu. to je holý fakt.
tycoon narážel na to, že jsem starší než on s tou prostatou, a světe div se, i on bude jednou starší a i já jsem byl jednou mladý, dokáže to úplně každý na tomhle světě zestárnout😊
rohYpnol
1
@ericn
USA se konečně otřásla a zbavila zeleného zákalu a mozkové mrtvice.
EU toho schopna není. A to pro to, jak hloupá instituce to je. Upřímně, EU je takový Titanic, který i kdyby dostal měsíc pred vyplutím varování o ledovci včetně fotek, 4D modelu, 2h instruktážního videa jak se mu vyhnout a simulaci nárazu a potopení, a to v 27 jazycích, včetně chlebíčků, tak se stejně potopí a jeste když bude vlajka na zádi nad vodou tak budou jeji představitelé všem vysvětlovat něco o síle, jednotě, akceschopnosti a rozhodnosti EU 😆
Man Ký
0
@rohYpnol a pro mrtky s holou pr.de.lí jako jsi ty se vůbec nic nezmění. kolik jsi měl motorů přes tři litry objemu? že nula? nevěřím.
Obávám se, že v EU k tomu situace ještě nenazrála. V Bruselu vládnou zelenorudí fanatici. A v managementu a dozorčích radách mnohých evropských automobilek sedí lidé, kteří slovo zákazník a trh nenávidí.
pitcha ať se přihlásí všichni, kdo živí V8 na daily basis a účtům za benzín se smějou😊
frajeři s 1,4 TSI hořce pláčou, co by mohli kdyby nemohli😊
Jsme totalni narod dementu a zoufalcu.
"Elektrosracku nechci, nechci travit hodiny na nabijeckach".
Moje manzelka najede se svym fosilnim mini autickem 50-100km rocne. proc taky, kdyz s EV je to vetsi pohoda.
Nicmene jsem se jal vcera ji zakoupit 10l benzinu zase na ten rok k nejake benzince. Byl jsem zrovna v Cestlicich.
Zde je samoobsluzna benzinka Prim.
Rikam si zadne zdrozvani zadne vybavovani, nejlepsi volba. Vjedu do ulice a vsude auta. Koukam co se deje. Fronta jak krava. Rikam si, ze tady cekat pres pul hodiny fakt nebudu. Prejedu si k benzince u Makra, ktera je 300 metru opodal. A zde temer prazdno - jedine vozidlo - Motorka, jinak ani kolo. Cena straslivych 33.10/l oproti cene 32.9kc/l na benzince Prim. Opravdu jsme banda zoufalcu a lamentovacu. Nejhorsi je, ze v te fronte nestaly Favority, Fobie, Dacie apod, ale Mercedesy, BMW, luxusnejsi
F@ckWageny atd. Rikate si proc to pisu? protoze jsem se proste po ranu potreboval vylejt.
atmosférický osmiválec je působivý archaismus s krásným zvukem, ale možná tak pro UAE a USA...
S 2,0 za 8.....to jste vzal z které pohádky? Zatím jsem měl dvě Mpv stejneho typu s atmo 2,0i. S jedním jsem měl spotřebu 7,6 (spočítáno za celou dobu užívání, tj za cca 60 tis km) a na druhém mám zatím necelých 7 (opět spočítáno zatím za cca 60 až 70 tis km). Spotřebou se dá blížit i na některých trasách k 6.
a pak si Tycoon koupí 1,4 TSI a zjistí, že to jede líp a stačí mu šest litrů! a řekne: ta zlá Evropská unie mě přinutila jezdit živějším autem za menší peníze, okamžitě z ní musíme vystoupit!
www.cars.cz/…im-10111932.html
Moncicaku, co to plácate?
Myslíte si že provozují Dana auta virtuálně?
Jezdil jsem s 1,5 tsi v menším autě a dynamika byla z ela srovnatelná a spotřeba taky, za cenu složitějšího motoru u 1,5 tsi.
nezkoušejme z nich dělat pitomce, my prostí chasníci, obzvláště, když nám činí problémy i měkké a tvrdé i.
A jak velký je ten teoreticky rozdíl účinnosti?
Jak jsem psal, praxe říká že i plnohodnotný motor dokáže jezdit úsporné. To je celé. Možná kdybych jel jedním zadkem stejnou trasu s 2,0 a 1,5 tsi tak to tsi třeba bude mít o 0,1 či o 0,2 l menší spotřebu. To je vcelku v rámci statistické chyby a rozhodně za těchto podmínek je lepší provozovat jednoduší atmo motor než sliziterjsi preplnovany motor.
Některým "řidičům" při jízdě překáží řadící páka, pedály a volant. Mají potřebu si neustále kupovat kávu a obědy. A když se k tomu připočítají problémy s prostatou, tak staví u každé benzínky a restaurace po cestě.
Není divu, že měli ty šílené spotřeby. Pro ně je elektromobil opravdu vysvobození.
www.spritmonitor.de/…zda/247-626.html?…
jsem naprosto průměrný řidič nebo tehdy jsem určitě byl. kdybych bydlel v ***ákově, do práce jezdil autobusem a vytáhnul auto jednou za týden do Kauflandu jako ty, určitě bych měl spotřebu poplatnou mimoměstskému režimu.
A ten samý člověk v jiném příspěvku píše o spotřebě 8 l, když jeho auto taky jezdilo úsporné, dokonce za cca 6 l...... Že by ten nepatrný rozdíl 30 % byl statistikou chybou.....
Já jsem nikdy neměl takové auto. Hydraulický posilovač řízení, manuální kompresor klimatizace spínaný spojkou, tehdy asi pneumatiky měly vyšší valivý odpor, to asi opravdu žralo. Ale to by žralo i s litrovým motorem.
Dnes mám najeto 470 km. Bez káv a obědů.
jsi šikovný, dokážeš najet mnoho kilometrů s nízkou spotřebou, musím tě pochválit.
Kdyby jsi byl jen právní diletant, asi bych měl stále pochopení...
Ale ty jsi hlupák z božího požehnání 🤣🤣🤣
To je argument, vytáhnout spotřebu 30 let starého dvoulitru!!! 🤣🤣🤣
Není to málo? Nejezdil dvoulitr před 50ti lety za 12? 🤣🤣🤣
www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
lepší? ne, pořád idyot😊
Ať si staví kde si staví, stejně tak jejich zdravotní stav rozebírat nebudu, nic mi do toho není.
Co je však pravdou že někteří jedinci asi budou mít jízdní styl lopaty 😊.
tycoon narážel na to, že jsem starší než on s tou prostatou, a světe div se, i on bude jednou starší a i já jsem byl jednou mladý, dokáže to úplně každý na tomhle světě zestárnout😊
USA se konečně otřásla a zbavila zeleného zákalu a mozkové mrtvice.
EU toho schopna není. A to pro to, jak hloupá instituce to je. Upřímně, EU je takový Titanic, který i kdyby dostal měsíc pred vyplutím varování o ledovci včetně fotek, 4D modelu, 2h instruktážního videa jak se mu vyhnout a simulaci nárazu a potopení, a to v 27 jazycích, včetně chlebíčků, tak se stejně potopí a jeste když bude vlajka na zádi nad vodou tak budou jeji představitelé všem vysvětlovat něco o síle, jednotě, akceschopnosti a rozhodnosti EU 😆