Novinky
Tak presne toto zakaznikom hyundaia chybalo... i20N a i30N proste mali moc malu svetlu vysku no hej no ... to nemohlo fungovat no jo.... ale toto zdvihnute hebedo bude aj ako Nko urcite trhak 😆
Tato dekada uz teraz nestaci udivovat... a to sme este len v jej polovici
Tato dekada uz teraz nestaci udivovat... a to sme este len v jej polovici
Hybridní hot-hatche?! Absurdní! Nebo budou mít manuální převodovku?
@Arese Kamaráde, co tobě by se líbilo, kdysi měl HH 1,6 atmo, to bylo času na řazení, když to nejelo, teď máš 1,6 turbo a k tomu el. motor, to je jiný kosmos.
@KANKUNEN sice by tomu ten oturbený hybrid ujel o parník, ale vytáčet k omezovači atmo motor v HH a hledat vhodný okamžik k přeřazení s lehkým autem na klikaté okresce byl zase naprosto jiný kosmos v zábavě.
@KANKUNEN
Mal som 205gti s atmo 1.9 ale ten motor nebol skrtený rôznymi eko nezmyslami a hlavne auto malo 860kg. Viem teraz by s tým už málokto jazdil ale bolo to vcelku sranda auto.
Mal som 205gti s atmo 1.9 ale ten motor nebol skrtený rôznymi eko nezmyslami a hlavne auto malo 860kg. Viem teraz by s tým už málokto jazdil ale bolo to vcelku sranda auto.
@speedfred jj taky na něj sem tam vzpomenu, lehounký, rychlý, agilní a hlavně ty slabounký přední sloupky vyvolávali i slabších povah obavy, co když se ta zatáčka nepovede 🤣🤣🤣
@speedfred I 206GTI měla něco do sebe. Tunové auto s atmo dvoulitrem. Když jsem se blížil ke konci vesnice, ta mnou nasuptěná ovce TDi chtějící si smlsnout na malém Peugeotu, podkopl jsem to na dvojku, počkal na cedili konec vesnice, točil k omezovači a ovce se ztrácela v dáli zatáčkovité okresky.
noveho auta v benzine, awd a s manualom sa uz asi nedockam... (okrem zopar Mazd o nicom inom neviem, v kombiku uz vobec)
Ale no tak, to přeci není pravda. Vaculík říkal, že hmotnost není vůbec žádný prolbém, ba naopak. Ty jsi neviděl, jak bravurně naháněl toho tranzita? 😁