Testy
Dle prvních videí na YouTube je auto v manuálu do 2,5-3tis otáček celkem mrtvé. Zřejmě pravě proto abys to hned nenalepil na svodidla anebo abys neměnil v prvních 10tis spojku. Vlastně v tom testu byl nakonec z manuálu zklamaný oproti AT. Za mě je auto příšerně těžké a vubec nechápu, že o ke stejně těžká jak o číslo větší M4. Pro mě obrovské zklamání. Na úkor výkonu bych šel raději po hmotnosti. 350ps/1300-1400kg max! Aspoň ale že řidičský prý dobré😊😎
@Tomys69 tno je asi jediný způsob, jak dosáhnout té trakce, upravit křivku výkonu tak, aby to hned zkraje netrhalo pryže. protože z logiky věci, když vypneš všechny krotitele výkonu, stane se z takového auta hraboš obecný.
svého času byla M2 tak nějak nástupcem M3 E46 a to už tady moc naplatí, je to další velké eMko.
svého času byla M2 tak nějak nástupcem M3 E46 a to už tady moc naplatí, je to další velké eMko.
@Man Ký Je to turbodíra , to není omezení výkonu. Je to nežádoucí jev
Jako v zásadě samozřejmě dobrý (zejména na dnešní šílenou ekoteroristickou dobu), zaplať bůh za ten manuál! Ale i tak se pořád nabízí dost nepříjemných otázek 😒
1) Proč má to auto tak ošklivou příď a záď?
2) Proč má tak otřesnou přístrojovou desku s hnusně hranatým megatabletem a povinně odpornými hranatými stupnicemi rychloměru a otáčkoměru?
3) Proč je sakra tak obludně a neomluvitelně těžké?
4) Proč nemá pořádnou mechanickou P brzdu?
1) Proč má to auto tak ošklivou příď a záď?
2) Proč má tak otřesnou přístrojovou desku s hnusně hranatým megatabletem a povinně odpornými hranatými stupnicemi rychloměru a otáčkoměru?
3) Proč je sakra tak obludně a neomluvitelně těžké?
4) Proč nemá pořádnou mechanickou P brzdu?
@Arese Řešení je koupě Musangu....vaha skoro stejná ..výkon podobný..manual lepší.....tablet to bohuzel uz ma taky 😊 a ma "mechanickou" P brzu
Akurat je zepredu a ze zadu hezci 😊
Akurat je zepredu a ze zadu hezci 😊
@Arese No, minimálně první dvě otázky jsou čistě subjektivní. Přijde mi, že se dneska ty automobilky nezavděčí ničím. Totiž, zrovna nová M2 mi přijde jako velmi hezké a v dnešní šílené době i celkem normální auto, snad vyjma předního nárazníku, které navíc celkem vkusně odkazuje na slavné modely 60. a 70. let, především pak na model 2002tii. V podstatě jedno z nejzajímavějších aut dnešní produkce BMW a stejně se najde spousta lidí, kterým ani tohle nestačí.
Na vzhled to nejezdí a ji ak to má vše, co to má mít. Bohužel to má i tak 200kg nadváhu, ale šestiválec, manuál je top.
Při takové porci koní na zadní kolesa bych se o řazení ručně klidně ochudil. Honit ho po cestě ze strany na stranu bude zábava sama o sobě.
To srovnání s přechozí M4 je zdrcující😞
Ne, nic se nezměnilo, vypni kontrolu trakce a všechny ostatní věci /je tam ještě pořád tlačítko M pro plný výkon a vypnutí všech asistentů? ani nevím/ se to ani nerozjede, když dáš plnej, výkonu je tam prostě až na půdu. Nebo mluvíme o ježdění se zapnutými asistenty? Ano, když je zapnutá kontrola trakce, auto má trakci😊
naposled jsem řídil i4 E40 a nebyl vůbec problém ji poslat bokem.
to "kopání" je jenom ve sportovním režimu a navíc uměle vytvořené, ne? tak to bylo dřív😊
Moderné autá majú toľko trakcie že pokial človek není kopyto tak na suchej ceste sa žiadne naháňanie auta nekoná. Mám zadokolku s manualom a 500PS+.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio?
www.youtube.com/watch?…
Zajímavý, že ta SPZ je z Moravskoslezskýho kraje a ne z SK.
Souhlasím, avšak rád bych zdůraznil, že se jedná o informaci sdílenou se všemi v rámci veřejně přístupného prostoru, Xylo 😗 youtube.com/watch?…
Porsche mám dokonca na Pražských špz, toto tvoja makovica asi nepoberie vobec.
Ono to není zas tak autem jako takovým, ale širšími pneu.
A samozřejmě suchý asfalt či beton mají tak vysoký součinitel adheze že už to chce mít pár cihel na plynu aby jste to utrhl.