Testy
@Marybel tak já bych se zrovna snažil ho honit po cestě bokem. Jinak bych si koupil auto s x-drivem.
Ne, nic se nezměnilo, vypni kontrolu trakce a všechny ostatní věci /je tam ještě pořád tlačítko M pro plný výkon a vypnutí všech asistentů? ani nevím/ se to ani nerozjede, když dáš plnej, výkonu je tam prostě až na půdu. Nebo mluvíme o ježdění se zapnutými asistenty? Ano, když je zapnutá kontrola trakce, auto má trakci😊
naposled jsem řídil i4 E40 a nebyl vůbec problém ji poslat bokem.
to "kopání" je jenom ve sportovním režimu a navíc uměle vytvořené, ne? tak to bylo dřív😊
Ne, nic se nezměnilo, vypni kontrolu trakce a všechny ostatní věci /je tam ještě pořád tlačítko M pro plný výkon a vypnutí všech asistentů? ani nevím/ se to ani nerozjede, když dáš plnej, výkonu je tam prostě až na půdu. Nebo mluvíme o ježdění se zapnutými asistenty? Ano, když je zapnutá kontrola trakce, auto má trakci😊
naposled jsem řídil i4 E40 a nebyl vůbec problém ji poslat bokem.
to "kopání" je jenom ve sportovním režimu a navíc uměle vytvořené, ne? tak to bylo dřív😊
@CRASH BOOM BANG zajímavý je, že ti to přijde zajímavý. a řekl bych, že určitou část soukromí bychom si dopřát mohli😊
@Tomys69 tno je asi jediný způsob, jak dosáhnout té trakce, upravit křivku výkonu tak, aby to hned zkraje netrhalo pryže. protože z logiky věci, když vypneš všechny krotitele výkonu, stane se z takového auta hraboš obecný.
svého času byla M2 tak nějak nástupcem M3 E46 a to už tady moc naplatí, je to další velké eMko.
svého času byla M2 tak nějak nástupcem M3 E46 a to už tady moc naplatí, je to další velké eMko.
@Man Ký
Moderné autá majú toľko trakcie že pokial človek není kopyto tak na suchej ceste sa žiadne naháňanie auta nekoná. Mám zadokolku s manualom a 500PS+.
Moderné autá majú toľko trakcie že pokial človek není kopyto tak na suchej ceste sa žiadne naháňanie auta nekoná. Mám zadokolku s manualom a 500PS+.
@kari.laz Ale nadváha 200 kg je strašně moc, ne? Je to jako bys v autě stále vozil 4 pytle cementu!!! Proč prémiové BMW ani takto drahých modelů nepoužívá lehké materiály, jako např. Alfa u Giulie a Stelvia?
Jako v zásadě samozřejmě dobrý (zejména na dnešní šílenou ekoteroristickou dobu), zaplať bůh za ten manuál! Ale i tak se pořád nabízí dost nepříjemných otázek 😒
1) Proč má to auto tak ošklivou příď a záď?
2) Proč má tak otřesnou přístrojovou desku s hnusně hranatým megatabletem a povinně odpornými hranatými stupnicemi rychloměru a otáčkoměru?
3) Proč je sakra tak obludně a neomluvitelně těžké?
4) Proč nemá pořádnou mechanickou P brzdu?
1) Proč má to auto tak ošklivou příď a záď?
2) Proč má tak otřesnou přístrojovou desku s hnusně hranatým megatabletem a povinně odpornými hranatými stupnicemi rychloměru a otáčkoměru?
3) Proč je sakra tak obludně a neomluvitelně těžké?
4) Proč nemá pořádnou mechanickou P brzdu?
@Man Ký Žádné honění auta ze strany na stranu tady není, naopak auto má brutálně hodně trakce a s manuálem je to úplně v pohodě 😊 Naopak automat dost kope při přeřazení, takže to auto rozhazuje
@Arese No, minimálně první dvě otázky jsou čistě subjektivní. Přijde mi, že se dneska ty automobilky nezavděčí ničím. Totiž, zrovna nová M2 mi přijde jako velmi hezké a v dnešní šílené době i celkem normální auto, snad vyjma předního nárazníku, které navíc celkem vkusně odkazuje na slavné modely 60. a 70. let, především pak na model 2002tii. V podstatě jedno z nejzajímavějších aut dnešní produkce BMW a stejně se najde spousta lidí, kterým ani tohle nestačí.
@CRASH BOOM BANG
Porsche mám dokonca na Pražských špz, toto tvoja makovica asi nepoberie vobec.
Porsche mám dokonca na Pražských špz, toto tvoja makovica asi nepoberie vobec.
@Arese Řešení je koupě Musangu....vaha skoro stejná ..výkon podobný..manual lepší.....tablet to bohuzel uz ma taky 😊 a ma "mechanickou" P brzu
Akurat je zepredu a ze zadu hezci 😊
Akurat je zepredu a ze zadu hezci 😊
@KANKUNEN já jsem tím nejel. nevím, jestli je jinak naladěn motor pro manuál a jinak pro automat. kolega to tvrdí, třeba je to pravda. je tam velké a malé turbo, tak tam těch nežádoucích jevů moc nebude. to není jak Impreza s dvouvteřinovou prodlevou😊 pár těch šestiválců jsem měl.
@speedfred
Ono to není zas tak autem jako takovým, ale širšími pneu.
A samozřejmě suchý asfalt či beton mají tak vysoký součinitel adheze že už to chce mít pár cihel na plynu aby jste to utrhl.
Ono to není zas tak autem jako takovým, ale širšími pneu.
A samozřejmě suchý asfalt či beton mají tak vysoký součinitel adheze že už to chce mít pár cihel na plynu aby jste to utrhl.
Na vzhled to nejezdí a ji ak to má vše, co to má mít. Bohužel to má i tak 200kg nadváhu, ale šestiválec, manuál je top.
Dle prvních videí na YouTube je auto v manuálu do 2,5-3tis otáček celkem mrtvé. Zřejmě pravě proto abys to hned nenalepil na svodidla anebo abys neměnil v prvních 10tis spojku. Vlastně v tom testu byl nakonec z manuálu zklamaný oproti AT. Za mě je auto příšerně těžké a vubec nechápu, že o ke stejně těžká jak o číslo větší M4. Pro mě obrovské zklamání. Na úkor výkonu bych šel raději po hmotnosti. 350ps/1300-1400kg max! Aspoň ale že řidičský prý dobré😊😎
@Man Ký mluvíme samozřejmě o ESP off 😊) aby to jezdilo hezky bokem, chce to docela dost provokace
@Man Ký
Souhlasím, avšak rád bych zdůraznil, že se jedná o informaci sdílenou se všemi v rámci veřejně přístupného prostoru, Xylo 😗 youtube.com/watch?…
Souhlasím, avšak rád bych zdůraznil, že se jedná o informaci sdílenou se všemi v rámci veřejně přístupného prostoru, Xylo 😗 youtube.com/watch?…
@Man Ký www.rajce.idnes.cz/…d/album/nastenka
Zajímavý, že ta SPZ je z Moravskoslezskýho kraje a ne z SK.
Zajímavý, že ta SPZ je z Moravskoslezskýho kraje a ne z SK.
Při takové porci koní na zadní kolesa bych se o řazení ručně klidně ochudil. Honit ho po cestě ze strany na stranu bude zábava sama o sobě.
To srovnání s přechozí M4 je zdrcující😞